Zostałam oszukana. Nie wypłacono mi obiecywanej premii za założenie konta firmowego. Wielokrotnie złożyłam reklamację, jednak chyba nie czytają moich pism, bo odpowiadają nie na temat. Odradzam szczególnie oddział w Łodzi przy ulicy Ogrodowej.
Okradli mnie, wyciągnęli z konta pieniądze. Bank zwala winę na mnie. Nie potrafią mi wytłumaczyć prostych kwestii. Ich zabezpieczenia są nic nie warte... Oszuści potrafią sprytnie dostać się na ich numer i do klientów dzwonić. Czy to tak powinno wyglądać? Ktoś chyba powinien nad tym zapanować, zważając na to że doniesień o takich sytuacjach jest pełno.
ZaletyBrak
WadyNieudolne zabezpieczenia
~Jeb@ polskie banki / 2024-08-29 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Bank w Świnoujściu to jakaś kpina trzeba było dwa razy przychodzić aby kobieta wcisnęła przycisk autoryzacji jak by nie mogła od razu to zrobić... Stoją 3 sieroty odpicowane jak by szły na wybieg w sylwestra przy jednym stanowisku i nie potrafią ogarnąć masakra nic więcej
ZaletyBrak
~Labell / 2024-08-28 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Chamskie pytania. Chamski ton wypowiedzi. Zero chęci wytłumaczenia komuś kto średnio ogarnia internetowa bankowość bardziej przystępnym językiem. Konsultantki oceniam na zero
ZaletyBrak
WadyCała masa
~OR / 2024-08-22 17:04
Ocena: 1.33 / 5
Chamska obsługa, zadają pytania w ogóle nie na temat. Wszystko chcieli by wiedzieć, tylko aby nie załatwić sprawy jak klient tego oczekuje.
Bawią się i podpytują, interesują się tym co nie potrzeba.
ZaletyZero!
WadyWścibska I chamska obsługa.
~Zadługoinieprofesjonalnie / 2024-08-17 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Kraków, Nowa Huta 17.08.2024
Oddział PKOBP zaksięgował wpłatę raty, jednak kwota nadpłaty zostanie zaksięgowana już w poniedziałek, teoretycznie na zasadach z 16.08.2024 (dnia roboczego), ale skoro była ustawiona dużo wcześniej to jaki problem to przetworzyć wcześniej?
2 sprawa - konto walutowe. Pan z obsługi odmówił pomocy w zdalnym otwarciu konta mimo poprawnej weryfikacji.
Otwarcie za pomocą aplikacji było niemożliwe, ponieważ po weryfikacji bank odrzucał wniosek.
Nie mam możliwości ani czasu iść do was specjalnie do oddziału banku.
Zaletybrak
Wadydługa obsługa wniosków
nieprofesjonalna obsługa klienta
czas oczekiwania na połączenie
dziwne skomplikowane regulacje
~LT / 2024-08-16 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej gówniany oddział PKO BP. Byłem tam 3 razy, za każdym razem jest coraz gorzej. Gdyby można było wystawić ocenę ze znakiem minus, zrobiłbym to. Wpłacenie gotówki na konto to misja niemożliwa. W innych działach - proszę Pana, ale nie więcej niż 5-10 tys. dolarów bez dokumentów. Tutaj odmawiają z dokumentami: deklaracja podatkowa - jest, tłumaczenie notarialnie - też, oświadczenie z granicy przy imporcie - weź to, świadectwo indywidualnego przedsiębiorcy - ja to wziąłem, tłumaczenie notarialnie w języku polskim - też. Nie - teraz nie możemy przyjąć, oddzwonimy do Ciebie. - I daj nam wyciąg z konta firmowego, że te pieniądze są twoje. - A więc jest deklaracja! - Na dzień dzisiejszy deklaracja nic nie znaczy, potrzebuję też wyciągu z konta. - Więc to jest za pośrednictwem kasy, akceptowane środki to gotówka. - No to w takim razie potrzebny jest wyciąg z kasy fiskalnej. - Jak to wygląda? -Nie wiem... Ale potrzebuję wyciągu z kasy fiskalnej. - Czego zażądają jutro - paragonów na zakup waluty - przyniosłeś dolary, czy analizy z przychodni... NAJBARDZIEJ GÓWNIANY DZIAŁ, moim skromnym zdaniem.
Zaletyżadnych
Wadyzawsze jest kolejka, ani razu nie załatwiłem sprawy z trzech razy kiedy byłem :(
~Ela / 2024-08-09 13:40
Ocena: 3.67 / 5
Zamierzałam skorzystać z kredytu konsolidacyjnego i tu ogromne podziękowania dla mojego doradcy w Oddziale Banku w Strzelinie, który zrobił wszystko, żeby pozytywna była decyzja. Ale to tylko dla tej osoby, bo w dalszej części procedury (na etapie analizy przez jakiegoś analityka) nie mogę się tym pochwalić.
Bardzo dziwna była odpowiedź, bo nie raczej brak zdolności kredytowej, ale jakieś "uprzedzenia" banku.
Mogę tylko domyślać się, że zadra jaka pozostała w banku po postępowaniu przed Rzecznikiem Finansowym jest do dzisiaj widoczna "w moich papierach" (sprawa zakończyła się z korzyścią dla mnie muszę nadmienić).
Myślałam, że po kilkudziesięciu latach w tym banku będę mogła skorzystać z ich produktu.
Pomyliłam się i dlatego już ani razu więcej ...
ZaletyKonkretny, rzeczowy doradca
WadyUprzedzenia banku
~Monika / 2024-07-30 08:22
Ocena: 4.67 / 5
Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę.
~Mania / 2024-07-23 17:42
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam minus 20 zł na koncie mimo pisma dającego mi dwa tygodnie na wpłatę codzienne nękanie kilkunastoma telefonami dziennie. Mimo że tłumaczyłam pieniądze zostaną wpłacone do wyznaczonej daty i tak telefony nie ustały. Odradzam serdecznie każdemu kto pomyśli Bank Polski to dobry Bank nic bardziej mylnego
ZaletyBrak
WadyNękanie
~Ania / 2024-07-22 14:27
Ocena: 5.00 / 5
Z całego serca polecam Panią Marzannę Rutkowską oddział Golub Dobrzyń, wszystko dokładnie wyjaśnione bardzo sympatyczna i rzeczowa oby więcej takich pracowników. Pozdrawiam.
~Agnieszka / 2024-07-22 10:53
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani Krystynie Kołodziej za rzetelne doradztwo. Jest to osoba godna polecenia, profesjonalna, uprzejma, znajdującą się na odpowiednim stanowisku.
~Juliusz / 2024-07-19 15:05
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuje za pozytywne załatwienie mojej sprawy z dnia 17.07.2024r w banku Łódż ul Ogrodowa 8 przez panią Alicje Nadarzynską
ZaletySzypko i sprawnie
Wadybrak
~Paweł / 2024-07-17 01:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia w SB zostały mi zablokowane środki z 800+ już nie pierwszy raz od kilku miesięcy gdzie zawsze musiałem czekać aż je zwolnią w PN zwolnili mi kwotę która została wykorzystana z tych 800+ we wtorek dostałem przelew rodziny i ta sama sytuacja pojawiła się w ten sam dzień Pani tłumaczy się że złożyła dyspozycję do działu który adekwatnie działa w gd pracy gdzie na rozpatrzenie mają 7dni to coś jest nie tak z tym bankiem skoro robi takie błędy jutro rezygnuję z konta po kilku latach i idę gdzieś indziej.
ZaletyŻadne
WadyTylko straty i czekanie
~Pysiula / 2024-07-16 19:28
Ocena: 1.00 / 5
PKO Nowa Sól obsługa generalnie fajna acz kolwiek pani kierownik banku podchodzi bardzo specyficznie do klijentów. Jest bardzo nie miła, wylgarna,krzykliwa oraz bardzo ingeruje a życie prywatne klijenta. Skandal żeby ludzie z odziału wychodzili z płaczem.
ZaletyŻadnych
WadyNiekomfortowa obsługa kierowniczki, aroganckie I bezczelne podejście do klijenta, wybuch agresji I dużo dużo innych wad.
~Przemek / 2024-07-15 23:26
Ocena: 2.67 / 5
Prowizja od wpłaty walut na WŁASNE konto nic tylko rezygnować z banku ale problem z wpłaceniem banknotu ponoć uszkodzonego(przecięcie ok 4 mm) gdy w tym czasie kantory i sklepy nawet nie robią problemów z wymianą to wstyd i powód żeby spierdzielać do obcych banków
ZaletyProsta obsługa on-line
WadyWszystko
~Wiktoria / 2024-07-05 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Bank PKO SA Bank Polski to bank wspierający oszustów i naciągaczy. Pytanie - skąd oszuści wiedzą wszystko na temat twoich rachunków , jakby mieli podgląd do kont? I dobrze się orientują w pracy wewnętrznej banku? Czemu bank nie przygląda się uważnie każdej sprawie o kradzież i nie robi absolutnie nic, żeby się zainteresować sprawą, niemal następnego dnia odrzucając reklamacje i w ten sposób pozwala oszustom dalej bezkarnie działać? Być może dlatego, że oszuści z nim są związani? Tyle oszustw wokół tego banku ( setki zgłoszeń dziennie o włamanie na konto, o kradzież pieniędzy), a bank niczym się nie przejmuje? Żadnej złotówki nie warto mu powierzyć. Ostrzegam .
Zaletyżadnych
Wadypozwala oszustom i naciągaczom bezkarnie kradnąc pieniędzy z kont swoich klientów. Zero pomocy. Zero odpowiedzialność.
~Mariusz / 2024-07-01 13:17
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła profesjonalna obsługa. Zawsze otrzymam pomoc w załatwieniu spraw w Banku.
ZaletyProdukty bankowe na 5
~Aga / 2024-06-27 17:27
Ocena: 5.00 / 5
Chciałam podziękować za uprzejmą, pomocną i profesjonalną obsługę w Banku PKO BP w Rabce Zdroju na ulicy Orkana 22. Szczególne podziękowania należą się Pani w obsłudze kredytów hipotecznych za rzetelne doradztwo, za przejrzyste udzielanie informacji. Potrafi doradzić w nawet bardzo trudnych sytuacjach. Serdecznie polecam placówkę.
~Joachim Sklorz / 2024-06-27 05:16
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję bardzo Pani Magdzie Stankiewicz-Grodzka , Bartoszowi Leśkiewicz PKO Bank Polski w Słubicach za pomoc i konsultacje .
Wszystko odbyło się bardzo profesjonalnie!
Respekt!
Pozdrawiam,Joachim Sklorz