moja opinia dotyczy punktu obsługi Kraków galeria Bronowice
1. nie tak dawno chciałem zablokować nr jakiejś wróżki nękającej mnie wróżbami. panienka z obsługi: "tego nie da się
zrobić". W punkcie obsługi na Piłsudzkiego zrobiono to w 3 min.
2. Dzisiaj ok godz 10 chciałem przedłużyć umowę "Orange frie na kartę' (panienka siędząca po prawej stronie patrząc od
wejścia) NIE MOŻNA bo umowa kończy się 4.05 więc przedłużyć można dopiero po jej zakończeniu tzn 6.05 w
poniedziałek. LOGICZNIE JAK MOŻNA PRZEDŁUŻYĆ COŚ CO SIĘ SKOŃCZYŁO) Korzystając ze strony internetowej (miła
dziewczyna oddzwoniła rzeczywiście jak napisano w ciągu 30 sek). I w ciągu następnych 30 przedłużyła umowę.
Więc pytanie kogo zatrudniacie w tym punkcie to nieuki nie umiejące nic, czy nieroby którym się nic nie chce, czy złośliwe babska działające na niekorzyść klienta. Od znajomych słyszłem też opinią że nie ma tam po co iść bo nic się nie załatwi!!!
GRATULUJĘ TAK PROFESJONALNEJ OBSŁUGI
Klient
ZaletyBRAK
WadyBrak umiejętności i chęci do pracy obsługi
~bartek / 2024-05-02 01:33
Ocena: 2.00 / 5
Mieszkam w lubelski i czasami jest git ale większość czasu się zacina totalnie nie polecam.
~Bombel / 2024-04-26 15:44
Ocena: 4.00 / 5
Proszę nie słuchać żadnych głupot, jestem w Nju od 2020 roku, nigdy nie miałem żadnych problemów, prędkość nigdy nie spadła po niżej 40 mega. Mam 20 lat doświadczenia w informatyce, jeśli ktoś się już wypowiada to niech pisze za siebie a nie że sieć do dupy. Pozdrawiam przeg Polski - Dolnośląskie.
ZaletyStabilność, mnogość nadajników,ochrona CERT, wystarczajaca prędkość internetu.
WadyMozolne przechodzenie na nowe generacje sieci.
~N. / 2024-04-26 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne. Jeżeli chodzi o abonament i telefon to jest okej ale jeżeli chodzi o telewizję z internetem nie polecam, co chwilę się zacina, nie działa.. w ciągu 3 miesięcy 8 razy musiałam do nich dzwonić. Za rozwiązanie wcześniej umowy jest kara więc muszę się jeszcze męczyć i napewno nie przedłuże umowy .
Jeżeli ktoś się zastanawia nad Orange NIE BIERZCIE .
~Franko / 2024-04-25 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Ja po prostu ich nienawidzę.Nienawidzę Orange.Dno dno i jeszcze raz DNO!!! Nic nie wiedzą,nic nie mogą,klientów mają w d*pie.Usługi pożal się Boże.NIE POLECAM!!!!!!!!
ZaletyZERO
WadyFULL
~Kasiulcia / 2024-04-22 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Witam serdecznie szczerze nie polecam brać niczego od nic pi to są zlodziale obsługa jest nie kompetentna wlaczaja wszystko bez wiedzy osób pakiety a potem biora kase a klijent nic nie wie tak jak w moim przypadku zrobilam foladowanie i oni sami se powlaczali pakiety bez mojej zgody i z tego doładowania nie mam nic do tego w esemiesie pisze że dostaje się paiet internetowy a takiego nie ma orz ze rozmowy o esemesy bez limitu tego tez nie ma a pobrsli pieniądze z doladowania i co teraz z tego nic nie ma oni są oszustami i wyłudzaja coraz to więcej pieniędzy po wlaczaja pakiety bez wiedzy a potem z tego nic nie ma i pitem nie chca zrócić pieniędzy
WadyObsługa fatalna
~tik tak / 2024-04-22 14:02
Ocena: 2.33 / 5
Jakość i wydajność w Orange pogorszyła się w ostatnich latach. zasięg jest słaby internet nie zawsze działa. połączenia są w dziwny sposób są urywane a nawet przerywa w trakcie rozmowy.
ceny dla stałych klijentow są złe nie ma fajnych ofert. lepiej czasem już zrezygnować i być nowym klientem.
natręctwo i nachalność operatorów z ofertami są zbyt częste. dzwonią nawet w dznii wolne.
a tak na prawdę nie mają nic do zaoferowania chyba że za dużo większy abonament?.... co jest nie opłacalne.
Zaletybrak
Wadysłaby zasieg. urywane połączenia. brak leprzych i korzystnych ofert abonetowych. za duże ceny.
~Grzegorz / 2024-04-20 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Jak czytam poniższe opinie to dochodzę do wniosku, że nikt z tych różowych b. nie czyta bo nic się nie zmienia. Nigdy więcej z różowymi b.... Jednym słowem przysłowie się sprawdza "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
ZaletyTo tylko dwa lata męki z orang i uciekam do innego operatora to jedyna zaleta - już odliczam dni i godziny. Trochę zostało. Ale na głupotę orange nie mam wpływu.
WadyPróba korupcji tak to można nazwać - wyłudzanie kasy.
~Grzegorz / 2024-04-20 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Jak nie podpisałam umowy z orange to było wszystko na tak. Miałem mieć opiekuna - tak informował mnie przedstawiciel Orange. Miałem płacić po włożeniu karty do telefonu. A tu nie korzystając z usług orange już przyszła faktura na 70 zł. Kpina. Po podpisaniu umowy i wyjaśnianiu z płatnościami upomniałem się o opiekuna. Otrzymałem odpowiedź nie przysługuje i kropka. Nikomu nie doradzam wstępowanie do tego operatora. Kłamie, oszukuje i chce wyłudzić kasę za nic. Dlatego chyba z tego powodu jest bogaty.
ZaletyBrak
Wadywszystko omijać jak największym kołem
~Fky orange / 2024-04-19 16:28
Ocena: 2.00 / 5
Masakra dziś 18.04.2024. Żadnej wcześniej informacji o jakiś pracach przy systemie informatycznym. Brak możliwości połączenia z konsultantem brak możliwości ustawienia opcji w mój orange. Zero totalne dno jakby nie mogli systemowego sms wysłać o pracach.
~Krzysztof z Gliwic / 2024-04-18 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Orange! Przez 8 miesięcy walczyłem z dostępem do interentu, raz był raz 5MB/s z 80, telewizja się zawieszała, technicy nie mogli zlokalizować usterki. Nawet po złożonej deklaracji o nieprzedłużaniu umowy takowa "zaginęła" w systemie, dopiero ostra interwencja i groźba zgłoszenia sprawy do UOKiK nagranie się odnalazło.
Dramat, każdy konsultant z infolinii kłamie, zmieniają wersje, wpisują do systemu inne dane niż były ustalane.
Omijać szerokim łukiem, nie odwracać głowy w ich kierunku nawet jak się mija ich salon na ulicy, bo mogą to potraktować jako bierne zawarcie umowy na świadczenie usług, które nie działają.
Z radością dopowiem, że MAX może mnie od jutra cmoknąć w cztery litery ;-)
Nie wrócę do Orange nawet gdybym Interent miał wiaderkiem od sąsiada nosić.
ZaletyBrak
WadyZłodzieje i oszuści
~Ewa / 2024-04-17 17:17
Ocena: 1.33 / 5
Kolejny raz jestem niezadowolona z postępowania firmy Orange wobec klienta. 23 marca br przedłużyłam umowę z firmą Orange. Poprzednia umową na korzystniejszych dla mnie warunkach powinna zakończyć się 4 mają br. Orange naliczyło mi rozliczenie od 26 marca na nowych , droższych warunkach. Pracownik przedłużający moją umowę poinformował mnie , że nowe rozliczenia obowiązują od nowego okresu rozliczeniowego. Rozumiałam przez to , ze rozliczenie na nowych warunkach rozpocznie się od nowego okresu rozliczeniowego , czyli od nowych warunków przedłużonej umowy , a więc powinno to być od 5 mają br.Niestety pracownik nie wyjaśnił dokładnie, że mowiac o nowym okresie rozliczenia ma na myśli następny okres rozliczeniowy i nowa umowa obowiazuje od 26 marca br , w którym zgłosiłam się do Orange celem przedłużenia umowy.Orange skrócił moją umowę , chociaż termin 24 miesięcy powinien minąć dopiero 4 mają br.
Gdybym ja chciała skrócić umowę, byłabym natychmiast obciążona karami. Jestem długoletnim klientem Orange , płacącym punktualnie rachunki.Wystawiam tą opinię dla przestrogi , aby uważnie rozmawiać z pracownikami Orange i dokładnie wypytywać o wszelkie szczegóły.
Złożyłam reklamację w tej sprawie ale oczywiście nie została rozpatrzona pozytywnie.
ZaletyŻadne. Brak jakiejkolwiek empatii dla klienta
WadyOpisane powyżej
~Użytkownik / 2024-04-15 08:51
Ocena: 1.67 / 5
Zasięg - tragedia
Internet w tel pomimo najnowszego iPhone - tragedia
Ciągłe tłumaczenie od lat że chwilowe przeciążenie nadajników . Masakra
~Orange to gówno / 2024-04-13 01:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem. Zacina się ciągle. Mam wifi z Orange i net z telefonu też z Orange. Każdy se chodzi jak chce. Wifi ma kosmiczny ping a telefon czasami ma 40, ale czasami to za dużo powiedziane. To moja pierwsza i pewnie ostatnia opinia pisana w internecie, bo wątpię że trafie na takie samo gówno jak Orange w przyszłości.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~B / 2024-04-11 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Za błędy w fakturze (policzenie podwójnie abonamentu) konsekwencje ponosi klient...w orange funkcjonuje zasada, że korekta do błędnej faktury wystawiana jest w następnym miesiącu pomimo tego, że termin płatności wadliwej faktury jeszcze nie minął a reklamacja została złożona dużo wcześniej. Ktoś się powinien wziąć za takie praktyki. W każdej normalnej firmie korekta jest robiona w tym samym miesiącu.
Zaletybrak, same kłopoty i użeranie się (jeżeli ktoś lubi)
Wadyniesumienność, zwodzenie klienta, rozbieżności w informacjach
~Mariola / 2024-04-09 19:16
Ocena: 5.00 / 5
Salon Lidzbark Warmiński, Pani kompetentna pod każdym względem, obsługa perfekcyjna,szybka i bardzo miła.
Jestem mega zadowolona.
~Dd / 2024-04-09 15:31
Ocena: 1.00 / 5
W salonie OSZUSTÓW pojawiłam się 29 lutego 2024 r., absolutnie nieświadoma tego z kim mam do czynienia. W tej sieci wcześniej miałam Internet i chciałam wymienić modem na nowy, ale Pani zaproponowała mi pakiet “Internet+telewizja+komórka+stacjonarny” za 155 zł. Umowa podpisana 29.02.2024 i UWAGA OSZUSTWO NR 1 - montaż 15.03.2024 r., więc klient już nie ma 14 dni na zerwanie umowy (technicy, którzy są podwykonawcami tej firmy potwierdzają, że to standardowy zabieg tej firmy). 15.03.2024 r. tuż po montażu, pół godziny po odjeździe montażysty, telewizja nie działała. Na ekranie pojawiały się pasy, wszystko rozmazane. 16.03.2024 r. zgłosiłam na infolinię tę sprawę i prosiłam o przyjazd technika. Firma deklaruje, że mają 36 godzin na rozwiązanie problemu i OSZUSTWO NR 2 - czekałam ponad 2 TYGODNIE!!!!! W końcu łaskawie zadzwonił do mnie technik po moich kilkukrotnych zgłoszeniach i powiedział, że to zapewne wina firmy, która podciągała nam Internet od słupa do domu. Przekierował zgloszenie do tej firmy, technicy zjawili się następnego dnia i stwierdzili, że u nich wszystko w porządku i zamknęli zgłoszenie a telewizji jak nie było tak nie było… musiałam więc po raz kolejny zgłaszać problem i ponownie czekałam na przyjazd technika OSZUSTÓW. Przyjechał technik, wymienił urządzenie i rzeczywiście - telewizja zaczęła działać lepiej, jednak nie w 100% poprawnie. Jednak w międzyczasie telefon stacjonarny został ODŁĄCZONY!! Będąc w salonie przy podpisywaniu umowy chciałam zrezygnować z telefonu stacjonarnego, ale Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że i tak będę musiała za niego zapłacić, bo jest w pakiecie. Kupiłam więc nowy telefon stacjonarny sądząc, że będę mogła z niego korzystać, ale NIE… Telefon został odcięty 29.03.2024 i na dodatek dostałam SMS od sieci, że na moją prośbę!! WTF??????? Kontaktowałam się z Panią z salonu, która miała wszystko wyjaśniać i zapytałam, że skoro nie miałam telewizji przez ponad 2 tygodnie, został odcięty telefon stacjonarny to dlaczego mam płacić pełny rachunek? Pani obiecała, że 8 kwietnia wystosuje pismo o pomniejszenie faktury z tego powodu, ale OSZUSTWO NR 3 - 8 kwietnia otrzymałam fakturę na kwotę 290 zł - przypominam, że pakiet miał kosztować 155 zł!!!! Tak więc faktura nie została pomniejszona a powiększona o 100%! Dziś, 9 kwietnia, ponownie kontaktowałam się z Panią z salonu i rzeczywiście otrzymałam wiadomości, że kolejna faktura zostanie pomniejszona. Czy tak będzie? Nie wiadomo…
Na każdym kroku próba oszukania klienta, a nóż nie dopatrzy się…
NIE POLECAM!!!!
~Krystian / 2024-04-03 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Paranoja nie polecam . Modemy nie działają prawidłowo . Obsługa klienta też jakieś analfabety . Nic nie działa poprawnie .
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyJak w opisie nic nie działa jak powinno
~Krzysztof / 2024-04-03 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Mam aplikacje orange i rachunki płaciłem przez pół roku podwójnie po 300 zł czy 600 zł miesięcznie i zarabiali na mnie 300 zł za darmo płaciłem a teraz jak dzwoniłem to faktury chcą których mi nie przysłali co teraz nic nie udowodnię ze tyle płaciłem a rachunek zapłaciłem to zachwile jeszcze raz to samo płaciłem i kto jest na tym stratny ja a sieć orange zarobiła po 300 zł miesięcznie przez pół roku za darmo płaciłem tak mieli ustawioną aplikacje że rachunek musiałem płacić dwa razy w miesiącu A po zadzwoniwniu to naprawili że ja teraz place raz w miesiącu
ZaletyZłodzieje
WadyZłodzieje
~Zawiedziony klient / 2024-04-01 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa!!! Wszystko inaczej niż w umowie. Faktury większe niż było ustalane. Jednym słowem co miesiąc niespodzianka. Infolinia jest ale nie wiadomo do czego. W niczym nie pomogą, nic nie mogą sprawdzić. Oby do końca umowy i się rozstajemy. Polecam omijać Orange wielkim łukiem.