MiejscowośćLublin
strona 5 z 6
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Slawomir / 2021-10-27 14:35
od początku współpracy ciagle jakies problemy z początku internet który już udało im się rozwiazac a teraz telewizja praktycznie tez od początku problemy urywal się sygnal zawieszal się po dwóch interwencjach wymienili w końcu dekoder przez dwa tygodnie było w miare teraz od dwóch dni maja jakas wieksza awarie i dalej nie mam telewizji uważam ze jeżeli nie sa w stanie zapewnić odpowiedniej jakości swiadczonych usług to nie powinni się tym zajmować bo jak na razie najlepiej wychodzi im wystawianie faktur i to za caly okres rozliczeniowy pomimo zlej i nie kompletnej usługi to jest nabijanie klijentow w butelke dziekuje niezadowolony klient
-
-
~Robert / 2021-10-11 19:41
Posiadam światłowód w Łodzi działa dobrze ,komputer stacjonarny podpięty na kabel :prędkość pobierania 823.40Mb/s , opóźnienie 4ms , wysyłanie 202.15mb/s . ZaletyPrędkośćWadyPosiadam od roku ,na tą chwilę BRAKMiejscowośćŁódź -
~Adam / 2021-09-26 21:44
Większego gówna od Netii nie widziałem jak żyję. Non stop się zawiesza. Prędkość internetu to jakaś parodia. Opóźnienie względem transmisji powietrzem kilkadziesiąt sekund. Oferują promocje 300Mb/s a w realu jest 30 kB/s, złodzieje. ZaletyJedyna zaleta to to, że za pół roku kończy mi się z nimi umowaWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Monika / 2021-09-23 18:36
Proszę się zastanowić dwa razy za nim dołączą Państwo do tego operatora. Kontakt z działem obsługi praktycznie nie istnieje a awarie internetu zdarzają się bardzo często. Obsługa klienta tragiczna. Nie polecam MiejscowośćKraków -
~Marcin / 2021-09-10 17:01
Korzystam niestety z usług Netii okolice Krakowa zasięg to jest jakiś ponury żart.
Testowany na rozntch telefonach. Biuro obsługi klienta to też jest żart... włączenie roamingu trwa miesiąc. Pani powiedziała że od następnego cyklu rozliczeniowego może uruchomic roaming. U innych operatorów to jest kwestia 24 godzin. Wiec poza tym ze tanio tocbrak zalet. Net muli.ZaletyCenaWadySlaby zasiekc, wolny net, wlaczanie uslug typu roaming to jakis zart...MiejscowośćKraków -
~Jan / 2021-07-31 11:47
Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
Omijajcie ich szerokim łukiem!!!ZaletyŻadnychMiejscowośćWrocław -
~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana. -
~Edward / 2021-07-04 12:43
Zgadzam się ze wszystkimi krytycznymi uwagami. Bariery w kontaktach - utrudnienia w logowaniu. Znikanie niektórych kanałów bez zapowiedzi. Aroganckie blokowanie połączeń telefonicznych przy zgłaszaniu awarii. Marna jakość przekazu MiejscowośćWałbrzych -
-
~Adam / 2021-07-02 18:42
Dziadostwo jakich mało. Sygnał opóźniony w stosunku do telewizji naziemnej o jakieś 30 sekund, tak że całe osiedle już od pół minuty cieszyło się z gola Polaków, a w Kablówce Netii atakowali jeszcze Szwedzi. Promocje Netii to czyste złodziejstwo, płacisz za 300Mb/s a masz 100kB. Co chwila to jakieś usterki, zanikanie programów, często brak jakości HD. Skasowali mi dwa razy wszystkie filmy jakie miałem nagrane na giganagrywarce. I nawet nie przeprosili. DRAMAT. REZYGNUJE w MOŻLIWIE NAJBLIŻSZYM TERMINIE. NIE POLECAM NAWET NAJWIĘKSZYM WROGOM. ZaletyNICWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2021-06-16 21:18
Bardzo dobra cenowo oferta ale... co z tego skoro wifi nie rozprowadza sygnału po mieszkaniu. Gubi się sygnał nawet jeżeli ma do pokonania ściankę działową i to w prostej linii.
Dzwoniąc na infolinię i prosząc aby przyszedł ktoś kto się zna na rzeczy i naprawił problem bądź doradził co mogę zrobić dowiedziałam się, że mój problem nie kwalifikuje się do takiej wizyty, czy że klient musi się znać q...a na wszystkim czyli na gotowaniu, prowadzeniu domu, szyciu, naprawie auta, być informatykimem, programistą i złotą rączką od rozwiązywania problemów z komunikacją bo dla "specjalisty" nie jest to problem, z któym da sobie radę ***** ***...Zaletycena do proponowanej bajko-legendy o usługachWadykurcze wszystko... wifi głuche, sygnał telewizyjny zanika notorycznie, dwie ściany do pokonania i ping w granicach 300 a postaci w grze zamiast płynnego ruchu teleportują się, pomoc ze strony "fachwców" (ton pogardy) żadna... dodam, że mieszkam w Łodzi... także ten...MiejscowośćŁódź -
~MOnika / 2021-05-14 14:26
Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu. -
~Nabrany klient Netii / 2021-05-06 20:10
Kontakt z Netią jest niedostępny! Nie nie honoruje zawartych porozumień z bankiem dot. polecania zapłaty. Jeśli Państwo nie chcecie być odcięci nieoczekiwanie od Internetu i niewidomo kiedy podłączeni po uiszczeniu zapłaty to unikajcie tego dostawcy! Dowody potwierdzające opisany stan dostępne z wielu miesięcy. ZaletyCenaWadyPłatnościMiejscowośćBiałystok -
~Gbur / 2021-04-19 17:07
Na wstępie pragnę powiedzieć że byliśmy na kwarantannie następnie po jej zakończeniu dzwonimy na infolinię powiedzieć że internet nam od dwóch dni nie działa na to oni mówią oczywiście że się tym wszystkim zajmą minęło 2 dni nic nie ruszyli dzwonimy znowu do nich i pytamy się dlaczego nic nie zostało ruszone no to pierwsza pani z obsługi rozłączyła się w trakcie rozmowy kazała czekać I się rozłączyła następnie połączylismy się znowu odebrał jeden Pan powiedział że wstawił pilne zgłoszenie naprawy awarii po czym minęły znowu 2 dni nic się nie ruszyło dzwonimy kolejny raz okazuje się że to co ostatnio Pan powiedział że nastąpiła zmiana na pilne naprawienie sprawy było już zmienione na wstrzymana naprawa. Dzwonimy kolejnego dnia aby zobaczyć co się dzieje Pani zmieniła kolejny raz na pilne zgłoszenie i powiedziała że ma się zgłosić do nas serwisant oczywiście się nie zgłosił internet dalej nie działa a pani bezczelnie jak do niej dzwonimy mówi nam o możliwości przedłużenia umowy... Cyrk na kiju z tą firmą. Jak macie możliwość to bierzcie internet w innej firmie w ciemno. MiejscowośćZielona Góra -
~ hjbhbj / 2021-04-17 13:55
zeto zasiegu, zacina sie non stop. nie da sie nic zrobic na laptopie ani ogladac tv. ZaletybrakMiejscowośćłódź -
~Franek / 2021-03-12 11:37
Pomyłkowo wpłaciłem 108,52 zł złożyłem reklamację w dniu 12-07-2019
bez echa Totalna olewka . UWAGA za małe pieniądze na dochodzenie
w sądzie ale firma SZMACIAKZaletywzględne kilka lat nie było znaczących problemówWadyspecjalnie brakMiejscowośćGliwice -
~leszek / 2021-01-27 16:01
od poczatku miesiaca brak internetu i telefonu konsultanci udaja ze cos robia pisza na facebbku ze ktos sie skontaktuje ze pnagla jakis mitycznych technikow i nic -
-
~Olo / 2021-01-15 14:43
Każda rozmowa z obsługą klienta wygląda mniej więcej tak:
10-15 minut czekania na linii
5 minut słuchania o ofertach, które mnie nie interesują
Niecała 1 minuta rozmowy na temat, z którym zadzwonilam
Nie zdarzyło mi się jeszcze prowadzić innej rozmowy...
Rzadko kiedy prędkość internetu jest taka, za jaką płacęWadyObsługa klientaMiejscowośćCzechowice-Dziedzice -
~Ann / 2021-01-14 12:38
Praktycznie ciagle brak internetu i Tv.Wymówki awaria...Awaria co miesiąć po kilka dni?Nie polecam ZaletybrakWadyNie działaMiejscowośćRybnik -
~random / 2021-01-13 18:32
nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~Nula / 2020-07-06 15:13
Od kilku miesięcy mam problemy. Najpierw wysiadł mi jeden ruter. Jak wymienili na nowy, to wysiadł drugi. Nie mogę się doczekać od 2.07.20 czyli 5 dni. Dodzwonić się do nich to dramat, czekałam nawet ponad 40 minut. Totalne lekceważenie klienta. Rozważam zerwanie umowy z ich winy. MiejscowośćWarszawa
strona 5 z 6
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »