Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 108 opinii

2.02 / 5

  • Cena
    2.44
  • Parametry
    2.10
  • Niezawodność
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MOnika / 2021-05-14 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu.
  • ~Nabrany klient Netii / 2021-05-06 20:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kontakt z Netią jest niedostępny! Nie nie honoruje zawartych porozumień z bankiem dot. polecania zapłaty. Jeśli Państwo nie chcecie być odcięci nieoczekiwanie od Internetu i niewidomo kiedy podłączeni po uiszczeniu zapłaty to unikajcie tego dostawcy! Dowody potwierdzające opisany stan dostępne z wielu miesięcy.
    ZaletyCena
    WadyPłatności
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Gbur / 2021-04-19 17:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Na wstępie pragnę powiedzieć że byliśmy na kwarantannie następnie po jej zakończeniu dzwonimy na infolinię powiedzieć że internet nam od dwóch dni nie działa na to oni mówią oczywiście że się tym wszystkim zajmą minęło 2 dni nic nie ruszyli dzwonimy znowu do nich i pytamy się dlaczego nic nie zostało ruszone no to pierwsza pani z obsługi rozłączyła się w trakcie rozmowy kazała czekać I się rozłączyła następnie połączylismy się znowu odebrał jeden Pan powiedział że wstawił pilne zgłoszenie naprawy awarii po czym minęły znowu 2 dni nic się nie ruszyło dzwonimy kolejny raz okazuje się że to co ostatnio Pan powiedział że nastąpiła zmiana na pilne naprawienie sprawy było już zmienione na wstrzymana naprawa. Dzwonimy kolejnego dnia aby zobaczyć co się dzieje Pani zmieniła kolejny raz na pilne zgłoszenie i powiedziała że ma się zgłosić do nas serwisant oczywiście się nie zgłosił internet dalej nie działa a pani bezczelnie jak do niej dzwonimy mówi nam o możliwości przedłużenia umowy... Cyrk na kiju z tą firmą. Jak macie możliwość to bierzcie internet w innej firmie w ciemno.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~ hjbhbj / 2021-04-17 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    zeto zasiegu, zacina sie non stop. nie da sie nic zrobic na laptopie ani ogladac tv.
    Zaletybrak
    Miejscowośćłódź
  • ~Franek / 2021-03-12 11:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Pomyłkowo wpłaciłem 108,52 zł złożyłem reklamację w dniu 12-07-2019
    bez echa Totalna olewka . UWAGA za małe pieniądze na dochodzenie
    w sądzie ale firma SZMACIAK
    Zaletywzględne kilka lat nie było znaczących problemów
    Wadyspecjalnie brak
    MiejscowośćGliwice
  • ~leszek / 2021-01-27 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    od poczatku miesiaca brak internetu i telefonu konsultanci udaja ze cos robia pisza na facebbku ze ktos sie skontaktuje ze pnagla jakis mitycznych technikow i nic
  • ~Olo / 2021-01-15 14:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Każda rozmowa z obsługą klienta wygląda mniej więcej tak:
    10-15 minut czekania na linii
    5 minut słuchania o ofertach, które mnie nie interesują
    Niecała 1 minuta rozmowy na temat, z którym zadzwonilam
    Nie zdarzyło mi się jeszcze prowadzić innej rozmowy...

    Rzadko kiedy prędkość internetu jest taka, za jaką płacę
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Ann / 2021-01-14 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktycznie ciagle brak internetu i Tv.Wymówki awaria...Awaria co miesiąć po kilka dni?Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćRybnik
  • ~random / 2021-01-13 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nula / 2020-07-06 15:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku miesięcy mam problemy. Najpierw wysiadł mi jeden ruter. Jak wymienili na nowy, to wysiadł drugi. Nie mogę się doczekać od 2.07.20 czyli 5 dni. Dodzwonić się do nich to dramat, czekałam nawet ponad 40 minut. Totalne lekceważenie klienta. Rozważam zerwanie umowy z ich winy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Romuald 1966 / 2019-07-31 17:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam w tej chwili dwa modemy internetowe jeden to światłowód z Orange 100 Mbps drugi Netia 150 Mbps w okresie ostatnich dwóch lat prędkość od Orange nigdy nie była niższa niż około 120-118 mbps a umowę, która się kończy podpisałem na 100 Mbps, czyli firma Orange wywiązała się z umowy wzorowo dostawałem stabilny sygnał 2-5 PING i 118 Mbps ładowanie i ok. 17 Mbps wysyłanie a rezygnuję z Orange tylko z powodów ekonomicznych, ale już żałuję i nie wiem czy jednak nie zrezygnować z Netii. Zwabiony do Netii ceną nie wziąłem pod uwagę, jakości sygnału obiecane na papierze 150 Mbps ma się nijak do rzeczywistości maksymalna szybkość ściągania, jaką udało mi się zmierzyć i to tylko przez chwilę w nocy to 95 w dzień 86 Mbps i 9 Mbps wysyłka przy 10 PING, więc brakuje dużo do prędkości deklarowanej. Monter powiedział, że ustabilizuje się po ok. 24H, ale wątpię w to. I jeszcze kwestia rutera małe porównanie Wi-Fi Orange sygnał moc -2 dBm Netia 23 dBm szybkość Orange 433 Mb/s Netia 150 Mb/s.
    Zaletycena
    Wadybrak kontaktu pozostałe patrz opinia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~forty / 2019-06-19 09:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Netia ma najniższe ceny i dobrą jakość usług . Niskie ceny łączą się z tanią firmą monterską . Polityka firmy monterskiej z Górnego Śląska , podwykonawcy Netii . Jest taka żeby jak najwięcej podłączyć w krótkim czasie . Tam gdzie monterzy przyjeżdżają do klientów Netii na montaż , i stwierdzają ze jest z byt dużo pracy . Pod jakimś pretekstem informują klienta że dziś nie podłączą ale będą dzwonić i już nie dzwonią . Gdy klient rezygnuję raportują że klient zrezygnował , już nie podając przyczyny .Gdy przyjmują zlecenie od Netii bo muszą , ale stwierdzają że na tym adresie będzie problem , to dzwonią do klienta po tygodniu i proponują termin na tydzień . Oburzony klient rezygnuję , firma raportuję , rezygnację klienta . Oczywiście tłumaczą się że dzwonili do klienta ale on nie odbierał . To jest oczywiście oszustwo ( dowód biling klienta ) . Spalony klient idzie do innego operatora , o ile przedstawiciel od innego operatora sam się nie skontaktuję , bo dostał nielegalną informację .
    Zaletycena i jakość
    Wadyczas montażu
  • ~Adam / 2019-06-17 18:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Draństwo!!!!! Po telefonie konsultanta i przedłożeniu oferty, wówczas dosyć ciekawej, wyraziłem chęć i wolę zmiany operatora na sieć NETIA. Dosyć fajny abonament 45 zł za dwa telefony, nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y na terenie kraju i 12 giga internetu oraz trzy miesiące za 1 zł. Dodatkowym atutem oferty jest fakt, że telefony łączą się z najbliższym, najsilniejszym nadajnikiem bez względu na sieć, tzw. roaming na terenie kraju. Rewelacja. Aby NETIA rozpoczęła formalności związane z przeniesieniem dwóch numerów telefonów komórkowych od mojego dotychczasowego dostawcy przesłali mi do podpisania/akceptacji umowę datowaną na 27.03.2019r. a następnie dwie karty SIM z tymczasowymi numerami telefonów komórkowych. I w tym miejscu czar pryska. Karty SIM czekają w kopercie na informację o przełączeniu usług pomiędzy sieciami, nie zainstalowane do telefonów więc nie wykorzystywane. Pomimo faktu, że przełączenie dwóch numerów telefonów komórkowych nastąpiło w dniu 13.05.2019r. NETIA od dnia 27.03.2019r rozpoczyna naliczanie mi opłat abonamentowych. Pytanie za co? Moje dwa telefony nadal śmigają w mojej dotychczasowej sieci i tam też płacę abonament do ostatniego dnia obowiązywania umowy. Tylko idiota przełączy się na numery tymczasowe, których nikt nie zna, posiadając aktywne numery będące przedmiotem umowy. Kolejny problem "urodził" się tydzień temu kiedy to otrzymałem SMS-a, że wymianie podlegają karty SIM. Powód? Zmiana dostawcy usług, wyłącznie na sieć PLUS. Fajnie było ale się skończyło. W trakcie składania oferty przez konsultanta nie było mowy o zmianie zasad świadczenia usług w trakcie trwania umowy. Oczywiści złożyłem reklamację. Szkoda było mojego czasu. Miła pani w odpowiedzi dała mi do zrozumienia, ogólnie mówiąc, że ONI mogą wszystko, a Ty płacz i płać. Następnym problemem jest koszt połączeń roamingowych na terenie UE. Na stronie sieci NETIA ciężko znaleźć jakiekolwiek dane na ten temat. Konsultant z infolinii mówi jedno, osoba w Biurze Obsługi Klienta mówi coś innego, otrzymane SMS-y po przekroczeniu granicy podają jeszcze inne informacje. Życzę powodzenia
    Szczerze nie polecam. Nie wiem jakie niespodzianki ma dla mnie NETIA.
    ZaletyJuż się skończyły.
    WadyOgraniczenie dostarczania usług do sieci PLUS. Robienie z ludzi idiotów. Brak dogłębnego analizowania przedłożonych problemów. Traktowanie swoich abonentów z góry.
    MiejscowośćŻagań
  • ~Naiwna klientka / 2019-02-27 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni konsumenci , jeżeli jeszcze nigdy nie mieliście kłopotów po podpisaniu umowy , to gorąco polecam NETIĘ .Na samym początku podpisałam umowę na internet do tego dostałam telewizję za 1 zł na cały okres umowy :) i co się okazało , że to kłamstwo i nacigactwo .Za telewizję po miesiącu musiałam płacić już normalne rachunki , więc wypowiedziałam Neti umowę na TV .Zaskoczona byłam ogromnie , że się zgodzili i bez kar , kazali odesłać dekoder ,oczywiście odesłałam i co !!! Zaczął się mój koszmar z nimi.Wystawili mi fakturę na 450zl za brak odesłanego dekodera .I mam dowód nadania , dowód doręczenie i nic .Stwierdzili ,że w mojej przesyłce był jakiś ruter przypisany do innego abonenta .Nikomu nie polecam , trzymajcie się z daleka od Neti .W życiu nie pognałam się z tak kiepska obsługa i chęcią za wszelką cenę wyłudzenia , oszustwo i naciagactwa .Żeby dawali wam za darmo , nigdy nie podpisujcie z nimi umowy .Mam nadzieję , że choć jedną osobę ostrzegam .
    ZaletyNie ma żadnych , to żenada a nie poważna korporacja
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~Satis Rarus / 2018-09-04 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma ta swego czasu miała w miarę dobrą ofertę jak na teren wiejski. Praktycznie nie było wyboru tak naprawdę, dlatego też padło na tę firmę jako dostawcę internetu przy połączeniu opartym na nośniku miedziowym. Pierwsze co powiedzieli, że jeżeli chcemy mieć internet konieczne jest podniesienie abonamentu telefonicznego! Internet stawał się na tyle koniecznym medium, że skorzystaliśmy z tej "oferty". W między czasie co prawda prędkość łącza uległa polepszeniu, ale w stosunku do czasów obecnych usługa jest śmieszna i niewiarygodnie droga! 10 Mb/s na miedzi za 40zł+10 za utrzymanie sieci. Kpina po prostu jak za to co można w tej cenie otrzymać w miejscach, gdzie jest dostęp do internetu na nośniku optycznym światłowodzie. Obecnie działa nawet lepiej zwykły internet mobilny. Dlatego też parametry stanowczo są złe w kontekście użytkowania, zresztą usług telefonicznych też. Obsługa klienta jako tako dobra, coś wyjaśniali, coś tam pomagali. Ale żeby w ogóle się dodzwonić graniczyło z cudem. Obecnie jest cipkę lepiej, ale nadal pozostaje wiele do życzenia. Cena to po prostu koszmar. Tak wysokie ceny za tak słabe parametry jako kara za korzystanie z ich usług na wsi. Kpina i dyskryminacja pewnej części klientów. Aczkolwiek jeżeli chodzi o niezawodność, to internet jest nie przerywa. Ale korzystaliśmy z własnego rutera, bo te ich rutery i modemy, drożej a jakość tragedia.
    Generalnie nie polecam, drogo i słabo.
    Zalety- nie potrafię dostrzec, na upartego niezawodność
    Wady- cena
    - możliwość i czas kontaktu z biurem obsługi klienta
    - jakość usług szczególnie w odniesieniu do ceny
    MiejscowośćSamocice
  • ~adam / 2016-10-18 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem problem z pilotem.Wymieniłem baterie ale to nie pomogło.Pilot nadal nie działał...Konsultantka przyjęła zgłoszenie i co mnie zaskoczyło...Czekałem na przesyłkę nowego pilota dwa dni robocze.Nic nie płacąc.Wszystko gra! ;)Pozdrawiam konsultantkę;)
  • ~andrzej788 / 2016-07-29 12:26
    Ocena: 3.75 / 5
    oczywiście wszędzie tylko hejtowanie, na wszystkie firmy można narzekać, bez przesady! nie na 200% ale jestem zadowolony z netii, ceny są konkurencyjne a nawet jak się pojawią jakieś utrudnienia, to szybko rozwiązują problem
  • ~nara_sretia / 2016-07-09 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przygoda z netią zaczęła się 3 lata temu. Potrzebowałem najbardziej podstawowego internetu na krótki okres czasu. Padło na tą firmę. Jak się szybko okazało, to był błąd. Internet znikał po kilka razy dziennie do 15 min, ale że była to najtańsza oferta to jakoś to przebolałem bez dzwonienia na infolinię. Szybko skończyła mi się umowa i wydzwaniali do mnie żeby mnie namówić na przedłużenie. Nie miałem wtedy czasu żeby bawić się w rezygnację i wchodzenie w nową umowę i oczekiwanie na podłączenie przez innego usługodawcę. Zgodziłem się. Od nowej umowy zaczęły się jeszcze lepsze przygody. Internet znikał jak zwykle, ale dodatkowo były przypadki że urywało bezpowrotnie. Po około 20 min oczekiwania dzwoniłem na infolinię po czym przechodziłem przez wszystkie etapy naprawcze z poziomu konsultanta ( wyłącz/włącz netia SZROT, sprawdź kable itd). Czasami miałem wrażenie że Ci ludzie są naprawdę upośledzeni. Mówiłem do nich, a oni dalej swoje. Przedstawiałem im, że sytuacja ma miejsce nie pierwszy raz i z pewnością nie ostatni... Jednak jedyne co mogli dla mnie zrobić to obiecać mi że w ciągu 24 godzin (roboczych!!!) przyślą do mnie technika. Bywało tak, że w miesiącu więcej internetu nie było niż był. Za 5 razem chyba, mocno poirytowany, zadzwoniłem i powiedziałem, że nie zależnie od tego ile płacę za internet i tak będę żądać zwrotu za okres w jakim go nie miałem, na co Pan poinformował mnie że mam do tego prawo. Oczywiście, jak powiedziałem, tak zrobiłem. Było tak jeszcze kilka razy i za każdym razem prosiłem o zwrot za dany dzień. Nie ważne dla mnie było to czy jest to 1 zł czy 5. Oni tracili grosze na mnie i czas swoich pracowników tak samo jak ja traciłem swój czas i pieniądze z konta dzwoniąc do nich. Czasami czas oczekiwania był mocno naciągnięty. Moja uprzejmość dla obsługi jak i dla całej firmy się skończyła. W końcu udało się im usunąć usterkę ze znikającym na kilka dni internetem, jednak sporadyczne sytuację do 15 min pozostały. Ostatnio dostałem telefon z jakąś ofertą. Stanowczo oświadczyłem, że nie mam zamiaru przedłużać już z nimi umowy ponieważ nie jestem zadowolony ze świadczonych przez nich usług. Pan słysząc mój podenerwowany głos oczywiście nie wnikał w szczegóły (bo zdanie klientów jest dla nich mało ważne, najważniejsza kasa i naciąganie) i podziękował za rozmowę. Koniec umowy już w lutym przyszłego roku, a oświadczenie o braku chęci przedłużenia umowy już przygotowane. Poprzednio miałem internet z orange i tam nie było takich sytuacji. Porównując obsługę mogę nawet powiedzieć, że byłem traktowany priorytetowo bo jak raz zniknął internet to technik pojawił się po kilku godzinach od zgłoszenia. Wyprzedzając pytanie - nie jestem z orange bo mają dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza, ale to już inny temat. . . Podsumowując:
    Parametry - internet marnej jakości,
    Cena - stosunkowo wysoka ( porównując aktualną ofertę z UPC, vectra, ta sama prędkość w innych cenach),
    Obsługa klienta - najgorsza z najgorszych,
    Niezawodność - ta firma nie wie co to takiego,
    Zaletybrak
    Wadyjw
    3 lata
  • ~Fritz / 2016-03-24 14:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Od kilku lat jest klientem Netii. Nie ukrywam, nie ze wszystkich przeżyć jestem w stu procentach zadowolony, ale to chyba nigdzie się tak nie da. W końcu awarie bywają wywołane niezależnymi czynnikami. Musze przyznać, że przy każdym problemie, który miałem spotkałem się z obsługą klienta na wysokim poziomie - miła, sprawna pomoc. Cena? Również świetna, już niedługo kończy mi się stara umowa i rozważam jaki wybrac pakiet (chyba gigakablówke, sprawdziłem nawet, że nie ma z nią problemu w mojej okolicy). Ogółem polecam, mam nadzieję, że będe mógł utrzymać pozytywną opinię.
    Zaletycena, obsługa klienta, dostępność
  • ~Grzegorz / 2016-03-21 15:40
    Chciałem podzielić się z wami moją opinią na temat Netia Compute. Jestem zadowolony, ponieważ usługa, którą oferuje Netia jest dotępna z każdego miejsca, z którego chcę pracować w danym czasie- co jest ogromną zaletą ponieważ moja firma wymaga częstych wyjazdów. Mogę korzystac z tego z telefonu. Niewątpliwą zaletą jest możliwość raportowania, rozliczenia są bardzo jasne. Polecam każdemu kto ma mały biznes!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227