Uwaga ! OSZUŚCI !!!
W trakcie reklamowania marnego Internetu konsultantka namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy ze stałym adresem IP i podpisanie nowej na szybszy i tańszy. Zaufałem = mój błąd. Potem jej koleżanka szczerze przyznała że ta pierwsza chciała dostać prowizję i dlatego namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy co nie było konieczne. Straciłem stały adres IP a po miesiącu okazało się że szybszego Internetu nie będzie i zerwali nową umowę. Zostałem z niczym i musiałem szukać innej firmy.
Napisałem pismo opisując BEZCZELNOŚĆ i ZŁODZIEJSTWO konsultantki. Po miesiącu dostałem odpowiedź że wszystko z ich strony było OK.
Mega bałagan z myleniem adresów itp
STANOWCZO ODRADZAM !!!
ZaletyBrak
WadyBAŁAGAN , BEZCZELNOŚĆ
MiejscowośćSandomierz
~Tori / 2023-06-28 17:04
Ocena: 2.25 / 5
Nie mogę się doprosić o kontakt kogokolwiek od montażu internetu, czekam na kontakt od soboty, wczoraj i dzisiaj było robione pilne zgłoszenie i wszyscy mają to w dupie, obsługa klienta leży nie polecam
MiejscowośćLubań
~Jake / 2023-06-23 09:40
Ocena: 2.67 / 5
Cena w stosunku do oferowanych prędkości niekonkurencyjna. Internet od T-Mobile czy Orange dzierżawiony po tych samych światłowodach wyszedłby mi taniej. Prędkości same w sobie (gdy działają) stabilne i zgodne z umową.
Internet dość zawodny jak na 2023 rok w mieście w centrum Polski. Ostatnimi czasy strona internetowa Netii podaje do wiadomości "masowe awarie" nawet raz w tygodniu. W czasie tychże "masowych awarii" internet potrafi spowolnić do 0.1 Mb/s lub kompletnie zerwać połączenie na kilka godzin. Oczywiście rekompensaty na fakturze brak.
O obsłudze klienta się nie wypowiem, bo nie miałem nigdy potrzeby z niej korzystać. W obliczu ogólnych awarii mogą co najwyżej przeprosić więc wydzwanianie byłoby stratą czasu.
ZaletyGdy internet działa, to działa jak powinien.
Jestem nowym klientem Netii . Czytałem wcześniej źle opinie na jej temat , ale nie miałem możliwości wybrania innej firmy ( światłowód ) Jak na razie jestem zdziwiony że opinie nie pasują do tego co ja otrzymuje . Fakt mają bałagan komunikacyjny , ale wszystko można wyprostować po rozmowach z biurem obsługi . Zgłoszenie awarii - serwisant był w ciągu 24h . Inne problemy techniczne jakie miałem na początku - załatwione przez telefon (oddzwonili i podali instrukcję jak naprawić ) Nie wiem jak dalej będzie ale na chwilę obecną nie mogę złego słowa na nich tu napisac . Skwitować mogę takim zdaniem - wobec złych opinii jestem mile zaskoczony .
ZaletyTechnicznie i technologicznie wszystko na dobrym poziomie !
WadyBrak dokładnych informacji o usługach w jednym miejscu . Wszystko co zamawialem telefonicznie zostało źle zrozumiane. Full opcja która zamawiaklem oznacza wszystkie usługi , tymczasem teraz muszę domawiac dodatkowe usługi .
MiejscowośćZielona Góra
~PrzykreTo / 2023-06-17 03:11
Ocena: 2.25 / 5
Netia? Uważajcie na tych ancymonów. Robią wszystko, aby skomplikować i przedłużać okres wypowiedzenia. Bezczelni, wysysają faktury nawet do nieboszczyków. W moim przypadku; Jestem w trakcie dwutygodniowej korespondencji. Przesłany, pół miesiąca temu, skrócony akt zgonu, wraz ze wszystkimi danymi mojej śp. Mamy, właścicielki numeru, nie przekonał ich jeszcze do tego, aby nie wysyłać kolejnych faktur za usługi, których już nie świadczą, bo telefon wyłączyli. Bezczelność i brak empatii. Słodko pierdzą "ą,ę" w trakcie korespondencji, ale nie mają wstydu, aby przesyłać faktury osobom zmarłym. OBRZYDLIWE! PS. Może to niezamierzone, ale mają kompletny burdel w komunikacji między departamentami. Sami sobie zaprzeczają. Brak koordynacji i weryfikacji. Brak nadzoru, albo sam nadzór, to "postempowi" idioci. Trochę mi ich szkoda... Trudno. Omijać szerokim łukiem! Typowe "pato-korpo".
ZaletyNie wiem
WadySzkoda pisać
~Tyrania i Zarazek / 2023-04-14 14:42
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecamy tej firmy. Natarczywy kontakt ze strony przedstawicieli handlowych. Usługi dodatkowe włączone które są niepotrzebne. "Bezpieczny internet" a mimo to są wirusy. Jeżeli chodzi o telewizję , bardzo często się zacina, światłowód nie jest doprowadzony pomimo zapewnień w reklamach. Telewizja to jeden wielki pokaz slajdów szczególne w porze wieczornej. Na siłę wciśnięta usługa "giganagrywarka". Umowa nieprzejrzysta i bardzo podstępna. Dzisiaj czarę goryczy przelał fakt, że prawdopodobnie z powodu omyłkowego przelania kwoty rachunku o 98 groszy mniej po 20 dniach od płatności zostały wstrzymane usług telewizyjne. Tak nie postępuje żadna firma telekomunikacyjna z jaką dotychczas mieśmy do czynienia. Dodatkowo brak możliwości płacenia blikiem w 2023 roku !!! Skandal !!! Precz z netią !!
~Artem / 2023-03-30 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści
Nie obsługa a jeden cały wstyd
już tydzień czekam na umowę
2 razy kurier przywiózł umowę z błędnym adresem mailowym
Czy to jest trudno prowidłowo napisać 10 liter ?
Rezygnuje z umowy i totalnie odradzam
ZaletyBrak
WadySporo
MiejscowośćNawet nie korzystałem się jeszcze
~tomibest / 2023-03-16 09:00
Ocena: 3.75 / 5
Internet 5G śmiga ale jeżeli chodzi o rozmowy to realizowane są poprzez sieć 3G.. VoLTE brak całkowicie. Także tego konsultant Wam nie powie...
ZaletyDobry zasieg
WadyBrak nowoczesnych rozwiązań
MiejscowośćElbląg
~Tomek / 2023-03-10 17:03
Ocena: 2.00 / 5
Brak internetu zgłaszane kilka razy obiecanki że w dwa dni zostanie naprawione i nic.tydzien beż internetu wstyd dla takiej firmy !
ZaletyBrak
WadyNie słowność
~wkurzony / 2023-02-22 16:50
Ocena: 1.00 / 5
9 stycznia 2023 zamówiłem usługę - Internet, TV i przeniesienie 4 numerów telefonicznych, po godzinie załatwiania rozmaitych formalności panienka z infolinii poinformowała mnie, że teraz mam oczekiwać telefonu od montera z którym umówię wizytę i który przyniesie umowę. Dzisiaj tj. 22 lutego 2023 otrzymałem pismo polecone z Netii zatytułowane Wezwanie do zapłaty kaucji - wypowiedzenie umowy nr 9116/23/ESN/0138 w którym w bardzo niegrzeczny sposób wzywają mnie do podpisania umowy kaucji oraz wpłaty 700 złotych do dnia 15 lutego 2023 (!) umowa kaucji precyzuje że te 700 zł będą nieoprocentowane u nich przez 24 miesiące, a po 30 dniach od daty zakończenia korzystania z usług Netii poinformują mnie jaka jest wysokość mojej kaucji (!) i kiedy mi ją zwrócą i w jakiej wysokości. oczywiście jeżeli nie wpłacę kaucji w terminie który już minął umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, która nigdy nie została podpisana przeze mnie zostanie wypowiedziana z mojej winy (!) Totalna paranoja !!!
Nie podpisujcie z Netią żadnych umów jeśli nie chcecie mieć kłopotów czy wylądować w Biku lub dostać jakiś nakaz zapłaty, bo Netia sprzedała Wasz dług o którym nie wiedzieliście. Gdy zamawiałem usługę nikt nie powiedział mi że uwarunkowane jest to kaucją w wysokości 700 zł (!)
Korzystając z usług Netii nie możecie być niczego pewni bo Regulamin świadczenia usług w Paragrafie 6 upoważnia Netię, że może uzależnić dalsze świadczenie usłu od złożenia przez Abonenta odpowiedniego zabezpieczenia. Zobaczcie napisali ODPOWIEDNIEGO (!) więc nie zdziwcie się jak np. po roku korzystania z ich usług jakiś pazerny palant uzna że macie wpłacić kaucję np. 1000 zł bo jak nie to Wam wypowiedzą umowę z Waszej winy i obciążą Was karami umownymi od których nie będziecie mogli się odwołać.
NIE PODPISUJCIE Z NIMI ŻADNYCH UMÓW. To są niekompetentni oszusci !
~Roman / 2023-01-25 20:30
Ocena: 3.50 / 5
W sumie są oferty lepsze, średnio polecam, ale np. - nie polecam telefonii
Zaletystabilnie
Wadycena
MiejscowośćWarszawa
~Zenon / 2023-01-25 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby system Netia online. Nie mozna sie zalogowac, trzeba bardzo dlugo czekac albo wyskakują błedy.
~niram44444 / 2022-12-25 09:34
Ocena: 3.50 / 5
Przeniosłem nr z play do neti. Zasięg dramat. Rzadko kiedy łapie LTE+. Nawet na samym LTE chodzi dwa razy wolniej niż play. Nie polecam.
ZaletyTanie
WadySłaby zasięg.
MiejscowośćZielona Góra
~Zu / 2022-12-21 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam zawierania umowy z tą firmą. Chciałam przenieść umowę na inny adres. Przy zawieraniu tej umowy dostałam informację, że nie będzie z tym żadnego problemu. Umowa po prostu zostanie przeniesiona. Kiedy już się przeprowadziłam i zgłosiłam Netii zmianę adresu dostałam informację, że muszę zawrzeć z nimi zupełnie nową umowę na kolejne 24 miesiące UWAGA! W CENIE DOSŁOWNIE 2 RAZY DROŻSZEJ OD TEJ, KTÓRĄ MIAŁAM DO TEJ PORY. Nie mogłam się na to nie zgodzić, bo zapłaciłabym ogromną karę umowną na rozwiązanie umowy... Zostałam strasznie naciągnięta (delikatnie mówiąc). Nigdy nie spotkałam się z takim potraktowaniem klienta. ODRADZAM! ODRADZAM! ODRADZAM!
~Adam / 2022-12-03 21:40
Ocena: 3.25 / 5
Po rozmowie telefonicznej z przedstawicielem netii otrzymałem nową propozycję umowy ze zwiększoną prędkością internetu, giganagrywarką i dekoderem 4K, po zaakceptowaniu umowy przesłanej mailowo, którą zaakceptowałem bez dokładnego czytania przyznaję, okazało się że wyłączono mi giganagrywarkę i nie dostanę nowego dekodera 4K. Moim zdaniem to nie tylko naciąganie ale wręcz kradzież.
Zaletycena
Wadysłaba jakość telewizji
MiejscowośćBydgoszcz
~Piotr / 2022-10-23 13:38
Ocena: 4.50 / 5
Posiadam światłowód w Świdnicy działa bardzo dobrze jest stabilny ,komputer stacjonarny podpięty na kabel :prędkość pobierania 893.00 mb/s , opóźnienie 6ms , wysyłanie 116.41 mb/s .Awarie zdarzają się bardzo rzadko,a jak już to są usuwane bardzo szybko.Jestem w Netii od samego początku i jestem zadowolony.
ZaletySzybkość internetu i nie zawodność,cena
Wadymała prędkość wysyłania danych
MiejscowośćŚwidnica
~KLIENT / 2022-10-22 23:12
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta kompletne dno, żałuję że przed podpisaniem umowy nie sprawdziłem opinii. Obiecują faktury elektroniczne w rzeczywistości trzeba ściągać ze strony nie zawsze można się zalogować, tłumaczą że stary sprzęt itp. Faktury Papierowe nie zawsze docierają na czas tłumaczą że wina poczty. w przypadku spóźnienia z opłatą zwalniają Internet. Abonament na telefon? dają bardzo np internetu ale nie można z tego skorzystać bo słabe zasięgi - odpowiedź stary telefon. Nawet w Warszawie jest problem. Kontakt z obsługą klienta jest szybki jedynie w przypadku podpisania nowej umowy. w przypadku rozwiązania problemu należy czekać nawet 40 min. Internet zawiesza się telewizja zatrzymuje. Ogólny bałagan proponują coś co już jest w przypadku wyjaśnienia nie przeproszą tylko rozłączają się. Podłączenie jest problem. NIE POLECAM!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyPrzedstawiłem w opisie
MiejscowośćPiaseczno
~ARTEM / 2022-10-15 22:25
Ocena: 1.00 / 5
TO POPROSTU JEST JAKAŚ TRAGEDIA INTERNET JEST DO BANI CHOĆ OBIECANO NAJSZYBSZY I PŁACĘ ZA 30 Mbps 140 ZŁ W MIESIĄC,OBSŁUGA KLIENTA TO TRAGEDIA NIE DZWONIĄ JUŻ JAK 3-4 TYGODNIE PO ZGŁOSZENIU PROBLEMU
ZaletyNIE UŻYWAJ Z NI JAKIEJ USŁUGI OD TEGO GÓWNA
WadyOBSŁUGA KLIENTA TRAGEDIA
MiejscowośćŚwidnica
~LESZEK / 2022-08-19 08:36
Ocena: 1.50 / 5
Jestem w Netii od kilku miesięcy i o tyle za długo. Netia i jej usługi to po prostu żenada. Nic nie działa poprawnie
serwis dno i za wszystko każą płacić. Na pytanie dlaczego test pokazuje 50m/s zamiast 300m/s słyszę że mam stary laptop ( ma ok. rok) dekoder wymieniony już kilka razy telewizja się zacina, gaśnie, obraz pikseluje ale gdy zgłasza się problem to słyszę że u nich nic nie widać wszystko działa dobrze. W ogóle po co dzwonisz i zawracasz im głowę. Obsługa klienta dramat dzwonisz z problemem przyjmują zgłoszenie i nagle zgłoszenia nie ma dlaczego nikt nie wie. Po ostatniej wizycie technika który miał tylko zamocować kabel do dekodera przestało działać wszystko na dwa tygodnie poza beznadziejną jakościowo telewizją. Oto obraz Nitii w małej pigułce niby tanio ale ale co z tego. i na koniec
mam marzenie aby te 24 miesiące minęły jak najszybciej i NIGDY NIGDY NIGDY więcej
ZaletyŻADNYCH
MiejscowośćZIELONA GÓRA
~Robert / 2022-07-29 14:33
Ocena: 3.25 / 5
Internet - jest ok, chociaż czasem tnie się nie wiadomo czemu. Bardziej mona mieć żal i to DUUUUŻY, z tego tytułu, że dla nowych klientów maja wywalone w kosmos promocje, a klient lojalny, dostaje ofertę przedłużenia umowy dotychczasowej tuż przed wprowadzeniem lepszych rozwiązań i płaci więcej za internet 3x wolniejszy czy usługi telewizyjne z mniejszą ilością pakietów w gorszej jakości obrazu.
ZaletyDość stabilny internet
WadyTV zawiesza się czasami lub znika na kilka - kilkadziesiąt minut
Oferta dla aktualnych klientów - trudno nie odnieść wrażenia, że starają się "wydoić" ile się da za zdecydowanie gorsze usługi niż dla nowych klientów