Po prostu dramat i patologia!!! Brak komentarza zostawiam dla tych dostawców. Współpraca z nimi jest niczym próba nawiązania kontaktu z kałem. Płace im miesiąc w miesiąc po czym oni kilka razy w miesiącu wyłączają po prostu internet z nie wiadomej przyczyny. I nie jest to ani troche śmieszne gdyż płacę za internet i telewizje dosyć sporo co powinno wiązać sie z jakością no a tu taka niespodzianka. No ale jeszcze taki bonus, kiedy juz internet zostanie wyłączony, to włączą go może następnego dnia;))) nie polecam ani troche
ZaletyZbyt wiele ich nie ma więc nie bede się wszczegulać
WadyJest ich bardzo wiele napisałem je w opinii
Korzystam okolo roku, dokładnej ceny nie pamietam ale są to duże koszta
~Anna / 2017-10-29 22:43
Ocena: 2.00 / 5
Kiedy internet działa jest ok. Szybko, bezproblemowo. No właśnie... kiedy działa. Często się wiesza, nie działa nawet restart routera.
Najgorsza w tym wszystkim jest ignorancja obsługi, która ma 48 godzin na naprawę i raczej wcześniej się nie wyrobi... Odnoszę wrażenie, że robią wszystko żeby jak najpóźniej wziąć się za robotę. Rozumiem, że nie jestem sama ale to chyba przesada żeby dzwonić po kilka razy na infolinię i w efekcie trzeci dzień nie mieć Internetu...
~Piotr / 2017-10-25 13:36
Ocena: 1.50 / 5
W czerwcu br. obiecali mi internet 50 mb/s, nowy router i nowe przyłącze - to był warunek przedłużenia umowy na kolejne dwa lata. Rozmowa jest zarejestrowana. Po kilku dniach otrzymałem od telefon z informacją, że taka szybkość w mojej lokalizacji nie jest dostępna. Poprosiłem więc o pozostawienie umowy w czasie nieokreślony, na co konsultantka wyraziła zgodę.
PRZEDŁUŻYLI JEDNAK TĄ UMOwĘ BEZ MOJEJ ZGODY I WIEDZY !!
Dalej jest te biedne 20 mb/s, zero nowego routera i przyłącza. Przecież to jest ewidentna niezgodność towaru z umową !!
Będąc święcie przekonanym że umowa jest na czas nieokreślony od dwóch tygodni próbuję rozwiązać umowę a Wy i straszą mnie karą 700 zł.
Z działu reklamacji nikt się nie odzywa, to wszystko z ich strony jest śmieszne i żałosne !!!
12 lat
~Krzysiek / 2017-10-22 16:10
Ocena: 2.00 / 5
Z firmy korzystam ogólnie teraz 2 miesiące i są przerwy w dostawie internetu (niedługie ok.10-15min.)
Cena trochę za wysoka, internet ma mniejszą prędkosć niż było mówione na obsługę klienta czeka się (na infolinii) bardzo dlugo.polecam dla osób niezadużo wymagających
ZaletyMiła obsługa na infolinii
WadyCzęste przerwy w dostawie internetu
~Marcin / 2017-10-21 17:47
Ocena: 4.50 / 5
Korzystałem z Netii kilka lat, od 2012 do 2015. Nie odszedłem bo mi się coś nie podobało, tylko skusił mnie Orange szybkim netem. Miałem 100 Mb, Orange dawał 300. Przez cały ten czas przerwy w łączności można by policzyć na palcach jednej ręki. Może miałem szczęście - nie miałem ani złych doświadczeń z fakturami, ani z usługami, a z pomocy technicznej nie musiałem korzystać wcale. Nietani Orange mi się kończy, szukam alternatywy i wszedłem tutaj - co nie sprawdzę porażka. Jakbym kierował się opiniami z tej strony nie kupiłbym znowu Netii za żadne skarby. Ani Netii, ani Vectry, ani niczego innego. Życzę wszystkim chłodnych głów przy podejmowaniu decyzji.
Zaletyniezawodność
Wadynie wiem, nie napotkałem na żadne problemy
Opole, os. AK, 2012-2015
~Nikisss / 2017-10-21 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie. Internet miał być szybki a wlecze się jak dziw*a po ulicy. Internet ma straszne opóźnienie, dodatkowo jest wyłączany przez operatora, dosłownie odłączają internet na pare godzin bądź aż nie zadzwoni się do nich. Obsługa klienta również jest fatalna, kilka dni trzeba czekać na to aż ktoś przyjdzie i "zbada" przyczynę. Ostatnio kilka dni przyszło mi czekać żeby znów włączyli internet, więc niezawodność to na pewno nie sformułowanie jakiego bym użył. Za co najmniej połowę ceny można kupić szybszy internet chociażby u T-mobile. Niestety zakończenie umowy jest bardzo niekorzystne dla użytkownika. Mam nadzieję, że ta opinia gdzieś dotrze a sama Netia zdechnie.
Cieszyn
~kiedyś użytkownik niestety / 2017-10-20 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Największy oszust na rynku spośród wszystkich operatorów. Zorientujecie się dopiero kiedy dostaniecie wysokie rachunki, a wtedy człowiek z Netii powie Wam -trzeba było pilnować terminów, przeszliśmy na umowę na następny okres i musisz zapłacić - dosłownie tak usłyszałem. Rozwiązałem umowę natychmiast i zapłaciłem karę za jej rozwiązanie bo nie chciałem mieć nic wspólnego z tą firmą. Ale to nie koniec ich złodziejskich praktyk. Odesłałem routery i sprzęt który od nich miałem. Po miesiącu przysłali mi rachunek za niedostarczenie sprzętu !!!! Stwierdzili, ze w przesyłce nie było całego sprzętu - a ja sprawdziłem dokładnie i wysłałem całość !!! Powiedzieli, że w ich magazynie otrzymali tylko część i uruchomili firmę windykacyjną celem ściągnięcia należności. To było ewidentne oszustwo. Gdybym wiedział, to osobiście zawiózł bym sprzęt i zażądał potwierdzenia odbioru. Nie korzystajcie z tej firmy, dobrze Wam radzę
~Maciej / 2017-10-20 14:12
Ocena: 2.00 / 5
Miałem internet za 39,90 pln na 1 rok .Umowa na 1 rok.Miałem czas na rozwiązanie 14 dni sam pracownik gdy instalował to zapewnił jednak tydzień poźniej dzwoni pani i że mam do zapłacenia 664 pln bo zerwałem umowę przed czasem jednak tak nie było.Wifi też chodziło dobrze tylko na początku a potem też zamulało.Mieszkam w warszawie.Odradzam tą firmę wielkim łukiem.
Zaletycena
szybka instalacja
Wadywadliwość sprzętu
obsługa klienta
polityka firmy (rozwiązywania umów przed czasem)
~Dana / 2017-10-20 11:49
Ocena: 1.75 / 5
Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
Nie polecam, ostatni raz z Netią. Tragedia
Mikołów
~Hekate / 2017-10-19 08:01
Ocena: 1.00 / 5
Kiedy Netia w Wałbrzychu obejmie chociaż powyżej 100mb bo powinni mieć już dawno światłowody dla swych klientów jak reszta konkurencji kontakt i czas czekania na wszystko tragedia usługi kuleją 30-60mb Tragedia !!!
~Lack / 2017-10-17 22:12
Od tygodnia prosze sie o podłączenie Internetu. To jedną jedna wielka porażka a nie firma. Odradzam serdecznie. Konsultanci są wogule nie pomocni i nie mogą załatwić najprostszych spraw. Sprawę przekazano do koordynatora po czym zapadła grobowa cisza.
~jerzy / 2017-10-16 10:47
Ocena: 1.00 / 5
uważajcie na podpisywane umowy nie wierzcie akwizytorom którzy przychodzą albo dzwonią i obiecują cuda dopóki nie podpiszecie umowy potem jest już tylko gorzej nie odbierają telefonów dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba przeznaczyć na to 40 minut. Namówili moją mamę na podpisanie umowy obiecali jej przepisanie poprzedniego numeru telefonu pomoc w rozwiązaniu umowy z UPC /o wiele lepsza firma w porównaniu z netią / telefon z rozmowami bez limitów /kto w dzisiejszych czasach daje ofertę z limitem 60 min / a potem się okazuje że to nie tak że to co mówił ich akwizytor to nieporozumienie. /Druga sąsiadka która podpisała umowę w tym samym czasie też została tak wciągnięta w to bagno /. Uważajcie i dobrze się zastanówcie przed podpisaniem umowy.
Zaletybrak
Wadypodejście do klienta,oferta , koszty
Kraków
~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
Ocena: 1.50 / 5
Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!!
ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
Kotu bardzo podoba sie pudelko
WadyBrak internetu
Slaba obsluga klienta
Klamliwi konsultanci
Ceny raczej malo konkurencyjne
Dolaczany sprzet to szrot
Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug
~Michał / 2017-10-13 13:56
Ocena: 2.75 / 5
No niestety NETIA to syf jakich mało. Same problemy. Próbowałem dwa razy i zawsze jest coś nie tak, a to ich pseudo przedstawiciel Cię oszuka, później się okazuje że usługa miała być, a nie ma. Oczywiście za usługę zapłacisz, potem możesz sobie pisać wyjaśnienia i reklamacje. Dział reklamacji ma klienta głęboko w poważaniu,a jak nie zapłacisz to naliczą Ci odsetki. Potem jeżeli nawet uznają cudem reklamacje, to będziesz musiał pisać kolejną o zwrot naliczonych odeset etc. Tragedia. Skończy się okres promocyjny (umowa podpisana na 2 lata, można zapomnieć jakie tam były wszystkie warunki umowy) wtedy Netia zamiast np wyjść frontem do klienta i napisać e-mail przypominający że kończy się umowa i okres promocyjny w związku z tym zmieni się to i to, to robi swoje. I z opłaty A robi się 3xA. Podpisałem z nimi umowę bo to Polska firma, ale niestety tak działającego działu reklamacji i obsługi klienta nikomu nie polecam.
ZaletyMają dośc dobrą ofertę.
WadyTragiczni, nierzetelni i nieuczciwi przedstawiciele sprzedający usługi. Handel danymi osobowymi. Niby można zgłosić do GIODO ale komu się chce. Tragiczny, nastawiony od razu na "nie" dział reklamacji. Brak zwykłej przyzwoitości.
~Agnieszka / 2017-10-11 19:11
Ocena: 1.75 / 5
Mój tata podpisał umowę na telefon stacjonarny z Dialogiem-przy podpisywaniu umowy było pięknie, a potem jakiś koszmar! Nie można się dodzwonić, a jak już to informacje są udzielane niechętnie, słychać, że konsultanci mają problem z odpowiadaniem na pytania, nie informują o wszystkim, są niemili, mają nieaktualne informacje!! A na pytanie o rozwiązanie umowy straszą karami pieniężnymi. Nie szukają rozwiązania problemu - porażka !!! Mój tata zmarł, chciałam rozwiązać umowę. Pojechałam do punktu obsługi klienta w Lublinie-adres ze strony internetowej Netii, a pod wskazanym adresem nie ma nic związanego z Netią!!! Porażka!! Nie można się niczego dowiedzieć, są niemili, problemowi. Chciałam zmienić adres korespondencyjny na zagraniczny - nie można-pani nie wie dlaczego, ale nie można, oni wszędzie chcą oryginały ale sami nie wyślą pocztą oryginału]-porażka!!! Odradzam!!! Omijajcie szerokim łukiem!!! Podpiszecie umowę, a potem jest problem!!!!
~Właściciel umowy niestety / 2017-10-10 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ludziom umowę tłumacza coś innego przychodzi coś innego. Nie wytłumaczą dobrze tylko coś kręcą i kolejna umowę dają gdzie O tym nic nie powiedzą. Obsługa nie miła. Mówią ludziom ze nic nie wysłali a jak się powie że ma duże email to zmieniają zdanie.
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa śmieszne ceny śmieszne kary
~szmonn13 / 2017-10-07 13:02
Ocena: 1.50 / 5
Od 40 minut próbuję się połączyc z konsultantem...
~TR / 2017-10-06 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch lat same problemy, internet i telewizja są ale tylko na papierku. Obsługa klienta "kocham ich" jak po 40 min. uda się połączyć to jak bym wygrał w totolotka. Teraz jestem od czterech dni bez Internetu i tv, Pani w bok dwa dni temu powiedziała znajomą mi bajkę o szerokiej awarii ile razy ją słyszałem, ale że ją zakończyli i niebawem wszystko wróci. Nie wróciło więc znowu 40 min. na telefonie udało mi się odebrali telefon. Oczywiście o poprzedniej rozmowie nic nie wiedzą ale może przyjąć zgłoszenie i po 48h naprawił usterkę. No nie stery nie naprawili nawet nie zadzwonili się wytłumaczyć. DZISIAJ BYŁEM I ZERWAŁEM Z ICH WINY UMOWĘ I TO JEST POZYTYWNE. TA FIRMA TO PORASZKA.
ZaletyBRAK
WadyCzęste awarię łącza , ciągłe zawieszenie się tunera tv. Marnej jakości router fi-fi. Zaniżona prędkość, drogo, BRAK obsługi klienta.
7 lat
~Remek / 2017-10-05 23:50
Ocena: 4.00 / 5
z pół roku temu zamówiłem usługę internetu telefonicznie z umową i monterem na miejscu. Generalnie rozmowa spoko. Tylko na umowie nie zgadzało się nic z tym co zamawiałem. Net 100 miało być 50, telefonu mogilnego nie zamawiałem, a był zaznaczony, tak samo hbogo. Umowę odmówiłem, ale dostałem namiary na lokalnego przedstawiciela i tutaj była totalnie inna gadka, bez zbędnego pieprzenia i mydlenia oczu. Spisaliśmy umowe w oparciu o faktyczne możliwości techniczne w mojej lokalizacji na samego neta i płace tyle ile miało być.
Awaria była może jedną ale to po awarii prądu w całym bloku, na drugi dzień wszystko znów chulało.
Nie korzystam z routera netiowego bo zwyczajnie zaniża transfer, ale operator nie robi problemu z rejestracją własnego routera. Ja mam TPlink seria archer i śmiga pięknie.
W grach np. Battlefield 4 i 1 czy PB ping oscyluje w granicach 20-50 zależnie od serwera. Ogólnie Polecam.
ZaletyNiski ping
Zacina bardzo bardzo rzadko
Przyzwoity download rzędu 3mb/sek żywego sciagania
Ogarnięty miejscowy przedstawiciel
WadyInfolinia!!!
Uwaga na zakupy przez telefon
Sanok, 6 miesiecy
~spider / 2017-10-05 12:20
Ocena: 1.50 / 5
co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam