Cieszyn
strona 62 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Nikisss / 2017-10-21 16:10
Fatalnie. Internet miał być szybki a wlecze się jak dziw*a po ulicy. Internet ma straszne opóźnienie, dodatkowo jest wyłączany przez operatora, dosłownie odłączają internet na pare godzin bądź aż nie zadzwoni się do nich. Obsługa klienta również jest fatalna, kilka dni trzeba czekać na to aż ktoś przyjdzie i "zbada" przyczynę. Ostatnio kilka dni przyszło mi czekać żeby znów włączyli internet, więc niezawodność to na pewno nie sformułowanie jakiego bym użył. Za co najmniej połowę ceny można kupić szybszy internet chociażby u T-mobile. Niestety zakończenie umowy jest bardzo niekorzystne dla użytkownika. Mam nadzieję, że ta opinia gdzieś dotrze a sama Netia zdechnie. -
-
~kiedyś użytkownik niestety / 2017-10-20 14:12
Największy oszust na rynku spośród wszystkich operatorów. Zorientujecie się dopiero kiedy dostaniecie wysokie rachunki, a wtedy człowiek z Netii powie Wam -trzeba było pilnować terminów, przeszliśmy na umowę na następny okres i musisz zapłacić - dosłownie tak usłyszałem. Rozwiązałem umowę natychmiast i zapłaciłem karę za jej rozwiązanie bo nie chciałem mieć nic wspólnego z tą firmą. Ale to nie koniec ich złodziejskich praktyk. Odesłałem routery i sprzęt który od nich miałem. Po miesiącu przysłali mi rachunek za niedostarczenie sprzętu !!!! Stwierdzili, ze w przesyłce nie było całego sprzętu - a ja sprawdziłem dokładnie i wysłałem całość !!! Powiedzieli, że w ich magazynie otrzymali tylko część i uruchomili firmę windykacyjną celem ściągnięcia należności. To było ewidentne oszustwo. Gdybym wiedział, to osobiście zawiózł bym sprzęt i zażądał potwierdzenia odbioru. Nie korzystajcie z tej firmy, dobrze Wam radzę -
~Maciej / 2017-10-20 14:12
Miałem internet za 39,90 pln na 1 rok .Umowa na 1 rok.Miałem czas na rozwiązanie 14 dni sam pracownik gdy instalował to zapewnił jednak tydzień poźniej dzwoni pani i że mam do zapłacenia 664 pln bo zerwałem umowę przed czasem jednak tak nie było.Wifi też chodziło dobrze tylko na początku a potem też zamulało.Mieszkam w warszawie.Odradzam tą firmę wielkim łukiem. Zaletycena
szybka instalacjaWadywadliwość sprzętu
obsługa klienta
polityka firmy (rozwiązywania umów przed czasem) -
~Dana / 2017-10-20 11:49
Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
Nie polecam, ostatni raz z Netią. TragediaMikołów -
~Hekate / 2017-10-19 08:01
Kiedy Netia w Wałbrzychu obejmie chociaż powyżej 100mb bo powinni mieć już dawno światłowody dla swych klientów jak reszta konkurencji kontakt i czas czekania na wszystko tragedia usługi kuleją 30-60mb Tragedia !!! -
~Lack / 2017-10-17 22:12
Od tygodnia prosze sie o podłączenie Internetu. To jedną jedna wielka porażka a nie firma. Odradzam serdecznie. Konsultanci są wogule nie pomocni i nie mogą załatwić najprostszych spraw. Sprawę przekazano do koordynatora po czym zapadła grobowa cisza. -
~jerzy / 2017-10-16 10:47
uważajcie na podpisywane umowy nie wierzcie akwizytorom którzy przychodzą albo dzwonią i obiecują cuda dopóki nie podpiszecie umowy potem jest już tylko gorzej nie odbierają telefonów dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba przeznaczyć na to 40 minut. Namówili moją mamę na podpisanie umowy obiecali jej przepisanie poprzedniego numeru telefonu pomoc w rozwiązaniu umowy z UPC /o wiele lepsza firma w porównaniu z netią / telefon z rozmowami bez limitów /kto w dzisiejszych czasach daje ofertę z limitem 60 min / a potem się okazuje że to nie tak że to co mówił ich akwizytor to nieporozumienie. /Druga sąsiadka która podpisała umowę w tym samym czasie też została tak wciągnięta w to bagno /. Uważajcie i dobrze się zastanówcie przed podpisaniem umowy. ZaletybrakWadypodejście do klienta,oferta , kosztyKraków -
~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!! ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
Kotu bardzo podoba sie pudelkoWadyBrak internetu
Slaba obsluga klienta
Klamliwi konsultanci
Ceny raczej malo konkurencyjne
Dolaczany sprzet to szrot
Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug -
-
~Michał / 2017-10-13 13:56
No niestety NETIA to syf jakich mało. Same problemy. Próbowałem dwa razy i zawsze jest coś nie tak, a to ich pseudo przedstawiciel Cię oszuka, później się okazuje że usługa miała być, a nie ma. Oczywiście za usługę zapłacisz, potem możesz sobie pisać wyjaśnienia i reklamacje. Dział reklamacji ma klienta głęboko w poważaniu,a jak nie zapłacisz to naliczą Ci odsetki. Potem jeżeli nawet uznają cudem reklamacje, to będziesz musiał pisać kolejną o zwrot naliczonych odeset etc. Tragedia. Skończy się okres promocyjny (umowa podpisana na 2 lata, można zapomnieć jakie tam były wszystkie warunki umowy) wtedy Netia zamiast np wyjść frontem do klienta i napisać e-mail przypominający że kończy się umowa i okres promocyjny w związku z tym zmieni się to i to, to robi swoje. I z opłaty A robi się 3xA. Podpisałem z nimi umowę bo to Polska firma, ale niestety tak działającego działu reklamacji i obsługi klienta nikomu nie polecam. ZaletyMają dośc dobrą ofertę.WadyTragiczni, nierzetelni i nieuczciwi przedstawiciele sprzedający usługi. Handel danymi osobowymi. Niby można zgłosić do GIODO ale komu się chce. Tragiczny, nastawiony od razu na "nie" dział reklamacji. Brak zwykłej przyzwoitości. -
~Agnieszka / 2017-10-11 19:11
Mój tata podpisał umowę na telefon stacjonarny z Dialogiem-przy podpisywaniu umowy było pięknie, a potem jakiś koszmar! Nie można się dodzwonić, a jak już to informacje są udzielane niechętnie, słychać, że konsultanci mają problem z odpowiadaniem na pytania, nie informują o wszystkim, są niemili, mają nieaktualne informacje!! A na pytanie o rozwiązanie umowy straszą karami pieniężnymi. Nie szukają rozwiązania problemu - porażka !!! Mój tata zmarł, chciałam rozwiązać umowę. Pojechałam do punktu obsługi klienta w Lublinie-adres ze strony internetowej Netii, a pod wskazanym adresem nie ma nic związanego z Netią!!! Porażka!! Nie można się niczego dowiedzieć, są niemili, problemowi. Chciałam zmienić adres korespondencyjny na zagraniczny - nie można-pani nie wie dlaczego, ale nie można, oni wszędzie chcą oryginały ale sami nie wyślą pocztą oryginału]-porażka!!! Odradzam!!! Omijajcie szerokim łukiem!!! Podpiszecie umowę, a potem jest problem!!!! -
~Właściciel umowy niestety / 2017-10-10 20:58
Wciskają ludziom umowę tłumacza coś innego przychodzi coś innego. Nie wytłumaczą dobrze tylko coś kręcą i kolejna umowę dają gdzie O tym nic nie powiedzą. Obsługa nie miła. Mówią ludziom ze nic nie wysłali a jak się powie że ma duże email to zmieniają zdanie. ZaletyBrakWadyNie miła obsługa śmieszne ceny śmieszne kary -
~szmonn13 / 2017-10-07 13:02
Od 40 minut próbuję się połączyc z konsultantem... -
~TR / 2017-10-06 17:50
Od dwóch lat same problemy, internet i telewizja są ale tylko na papierku. Obsługa klienta "kocham ich" jak po 40 min. uda się połączyć to jak bym wygrał w totolotka. Teraz jestem od czterech dni bez Internetu i tv, Pani w bok dwa dni temu powiedziała znajomą mi bajkę o szerokiej awarii ile razy ją słyszałem, ale że ją zakończyli i niebawem wszystko wróci. Nie wróciło więc znowu 40 min. na telefonie udało mi się odebrali telefon. Oczywiście o poprzedniej rozmowie nic nie wiedzą ale może przyjąć zgłoszenie i po 48h naprawił usterkę. No nie stery nie naprawili nawet nie zadzwonili się wytłumaczyć. DZISIAJ BYŁEM I ZERWAŁEM Z ICH WINY UMOWĘ I TO JEST POZYTYWNE. TA FIRMA TO PORASZKA. ZaletyBRAKWadyCzęste awarię łącza , ciągłe zawieszenie się tunera tv. Marnej jakości router fi-fi. Zaniżona prędkość, drogo, BRAK obsługi klienta.7 lat -
~Remek / 2017-10-05 23:50
z pół roku temu zamówiłem usługę internetu telefonicznie z umową i monterem na miejscu. Generalnie rozmowa spoko. Tylko na umowie nie zgadzało się nic z tym co zamawiałem. Net 100 miało być 50, telefonu mogilnego nie zamawiałem, a był zaznaczony, tak samo hbogo. Umowę odmówiłem, ale dostałem namiary na lokalnego przedstawiciela i tutaj była totalnie inna gadka, bez zbędnego pieprzenia i mydlenia oczu. Spisaliśmy umowe w oparciu o faktyczne możliwości techniczne w mojej lokalizacji na samego neta i płace tyle ile miało być.
Awaria była może jedną ale to po awarii prądu w całym bloku, na drugi dzień wszystko znów chulało.
Nie korzystam z routera netiowego bo zwyczajnie zaniża transfer, ale operator nie robi problemu z rejestracją własnego routera. Ja mam TPlink seria archer i śmiga pięknie.
W grach np. Battlefield 4 i 1 czy PB ping oscyluje w granicach 20-50 zależnie od serwera. Ogólnie Polecam.ZaletyNiski ping
Zacina bardzo bardzo rzadko
Przyzwoity download rzędu 3mb/sek żywego sciagania
Ogarnięty miejscowy przedstawicielWadyInfolinia!!!
Uwaga na zakupy przez telefonSanok, 6 miesiecy -
~spider / 2017-10-05 12:20
co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam Zaletynie maWadyczesty brak internetu -
~Sas / 2017-10-02 13:45
Od 4 lat byłem klientem biznesowym Netii, posiadałem internet 20mb/s oraz telefon stacjonarny. Po 4 latach Orange zainstalowało światłowód w mojej okolicy, niezwłocznie przeszliśmy na ich usługę (100mb/s). Z racji tego, że umowa w Netii nam się skończyła i przeszła w tryb bez terminowy, chcieliśmy zatrzymać sam telefon. Wysłałem pismo z rezygnacją, zapakowałem modem Netiaspot do usługodawcy. Dostałem odmowę, iż nie mogę zrezygnować z internetu ponieważ telefon stacjonarny jest tylko ważny w usłudze z internetem. Pomimo ponownej prośby nie odłączono mi usługi internetu, faktury były wystawiane na obie usługi, mimo iż wyraźnie zaznaczyłem, że chce z niej zrezygnować i nie będę z niej korzystał. Stwierdziłem, że przestanę płacić za usługę z której nie korzystam. Po 4 miesiącach obsługa Netii (dział windykacji), dzwoni do mnie i oczywiście straszy windykacją. W momencie przedstawienia mojego stanowiska, iż chciałem zrezygnować z jednej usługi i zostawić drugą, a faktury wystawione na moją firmę są zawyżone, dopiero zaczęto wysłuchiwać moich oczekiwań jako stałego klienta (wiele lat byłem klientem Netii prywatnie). Oczywiście w tej sprawie nic nie zrobiono, Pani z windykacji zależało tylko na odzyskaniu pieniędzy za wystawione faktury, wg mnie z niesłusznie naliczoną obsługą za internet.
Takie podejście do klienta zakrawa o skandal, Netia kompletnie nie słucha swoich klientów i wychodzi z pozycji siły. Nie polecam usług tej firmy, prędzej czy później będzie pojawiał się problem.
Prawdopodobnie zdecyduję się na reklamację tych usług, ciekawe czy to cokolwiek da.
PS Zdaję sobie sprawę że niepłacenie jest słabym podejściem do tematu. Miało to za cel zwrócenie uwagi.
PS2. Numer jest w trakcie przeniesienia do Orange, które de facto też ociąga się z tematem ponad umówione 30 dni.Zaletymoże kiedyś jakieś mieli teraz brakWadywolny internet
zerowa elastyczność
wysokie opłaty
niestabilne łącza
słaby sygnałBydgoszcz -
-
~PK / 2017-10-02 09:22
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!
W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.
Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.
W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.
Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).
podsumowując:
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.ZaletyInternet działał OKWadyPrzedstawiciele Netii OSZUKUJĄ! -
~BK / 2017-10-01 10:18
Od kilku dni siada DNS. Z przerwami pojawia się i znika.
Dodzwonić się na support to niedorzeczność + koszty. -
~wolny internet / 2017-09-29 10:56
Omijać ich!!! unikać tej firmy zdala od neti same problemy infolinia to kpina
-
~Bosz / 2017-09-29 08:11
Netia to po prostu katastrofa, mam mieć 100mg/s a dostaję zaledwie do 2mb/s i nie ma bata na nich jak się w końcu dodzwonisz do konsultanta to się poprawi na parę dni potem znów ta sama bajka ,ręce opadają od dzwonienia na tą infolinię , oszukują potwornie i nic nie można zrobić nie polecam tego operatora.
strona 62 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »