Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3199 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2024-03-22 22:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od około 10 lat Internet z Netii. Nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko działa zgodnie ze specyfikacją usługi.
    MiejscowośćBoćki
  • ~Ona / 2024-03-20 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jedna z najgorszych firm. Podpisana umowa na internet, w której stało jak wół, że internet będzie po tygodniu. Czekałam półtorej miesiąca. W dniu, w którym zrezygnowałam z umowy, łaskawie przywieźli sprzęt.
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jerry / 2024-03-19 16:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Netię mam od wielu lat. Na początku była to Internetia. Internet 300Mb/s działa super. Problemów z siecią nigdy nie ma. Prędkość rzadko spada poniżej 300Mb/s. Nigdy nie miałem problemów z tym operatorem. Polecam
    ZaletySzybkość niezawodność niska cena 34.90 zł za 300Mb/s
    WadyBrak
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Orest / 2024-03-18 19:12
    Ocena: 4.25 / 5
    super polecam szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Filip / 2024-03-09 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Mają wszystko w tyłku i ani usługi nie działają prawidłowo dodatkowo faktur nie wysyłają trzeba dodatkowo się logować do ich dupiastego systemu a jak się zgłasza awarię to mają to głęboko w tyłku i nagle człowiek dostaje odpowiedź od technika że jest serwis na który nikt nie umówił technika z klientem. Dodatkowo reklamacje zgłoszone są przeinaczane przez biuro tak aby pokazać że operator jest niezawodny i idealny a najgorszy jest klient
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~sceptyk / 2024-03-08 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem zadowolonym klientem Logitusa przez kilka lat, aż wreszcie wchłonęła go Netia. Po jakimś czasie wymusiła na mnie podpisanie umowy na gorszych parametrach i z wyższą ceną. Ostatecznie zgodziłem się, z braku wyboru. Przyszedł technik "przekonfigurować usługę", natomiast coś nie wyszło i mimo wielu prób nie udało się osiągnąć prędkości zbliżonych do obiecanych w nowej umowie (gorszych niż u Logitusa). Po paru dniach WYŁĄCZYLI mi interenet. Infolinia nie może zdecydować się czy wyśle mi znowu technika czy też wyślą mi pismo, że nie da się mnie przyłączyć na umownych warunkach. Babka na infolinii każe czekać po kilkanaście minut i jest opryskliwa. Tragedia!
    Zaletykażdy kiedyś umrze, Netia też
    Wadywszystko
    MiejscowośćBąkowo
  • ~JANUSZ / 2024-03-02 09:21
    Ocena: 2.67 / 5
    NETIA TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. NA POCZĄTKU UMOWY INTERNET PO WIFI W LAPTOPIE BYŁ TAK JAK W UMOWIE 300 MB/S PO 3 DNIACH INTERNET PO WI FI SPADŁ NA 6O MB/S NO I ZACZĘŁY SIĘ NA OKRĄGŁO AWARIE. BRAK OBRAZU PRZY PRZEŁĄCZANIU KANAŁÓW 7 SEKUND I STOPKLATKI. PO ZGŁOSZENIU AWARI NA INFOLINII TECHNICZNEJ TECHNICY W KÓŁKO OSZUKIWALI ŻE WSZYSTKO JUŻ DZIAŁA I W KÓŁKO ZAMYKALI ZGŁOSZENIA. JAK NIE USUNĄ TEJ USTERKI TO ZGŁASZAM SPRAWĘ DO URZĘDU OCHRONY PRAW KONSUMENTA I NA POLICJĘ.
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGŁE AWARIE I BRAK KOMPETENCJI U TECHNIKÓW.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maro / 2024-02-29 03:33
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam 1 gb i działa super , dobrze ze przeszedlem z pleja.
    ZaletySzybkość
    WadyBoty na infolini
    MiejscowośćZabrze
  • ~ime / 2024-02-23 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie zupełnie nie mają pojęcia, co robią. Tracert - 24 węzły w środku sieci. Zmienia adresy IP co 1-10 sekund. Do wielu serwisów nie można się zalogować. Chrzanów.
  • ~Mateusz / 2024-02-13 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Mamy Netię prawie 3lata i jest wszystko ok działa wszystko na 100% jest sto razy lepsza niż inne np Multimedia czy Wektra itp ale mogę polecić tylko NETIĘ Poprostu jest nie zawodna
    ZaletyDziała bez zarzutu
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Janek / 2024-01-26 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dodać nic ująć bardzo słaby internet i tv nie polecam cały piątkowy wieczór zje...
    MiejscowośćPoznań
  • ~Zbyszek / 2024-01-25 14:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Po konsultacji z przedstawicielem zawarłem umowę na Telewizję i Internet W pakiecie miało być 65zł i 3 miesiące gratis Po pierwszym miesiącu dostałem fakturę do zapłacenia na kwotę 87zł plus opłaty aktywacyjne 80 zł Po interwęcji u przedstawiciela usłyszałem odpowieć ( a co ja mogę proszę dzwonić na infolinię) Więc dzwonię na infolinię i przedstawiam zaistniałą sytuację W odpowiedzi dostałem informację że muszę zapłacić i mogę reklamację a reklamacja może być uznana lub nie Ale i tak muszę zapłacić Więc pytam o co tu chodzi!!! O naciąganie klienta na promocje ?? A potem robią co chcą?? Może ktoś doradzi jak z tego wybrnąć bo czuję się oszukany Bo jak by nie było 87 x 3 =261zł a jeszcze nie wiem ile będe płacić dalej Czuję się oszukany i naciągnięty poprzez wyłudzenie pieniędzy Ze swojej strony odradzam jakiego kolwiek kontaktu z tą firmą Mogę nazwać ją złodziejską
  • ~Piotrek / 2024-01-23 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pół roku od założenia przynajmniej dwa razy w tygodniu brak internetu xd Jeszcze pół biedy gdy dzieje się to w nocy, ale gdy dzieje się tak w środku dnia gdy człowiek ma pracę do wykonania to przestaje być śmieszne.

    Zero kontaktu z obsługą klienta, zero informacji o awarii, totalnie olewają.

    Nie polecam i odradzam podpisywania jakichkolwiek umów z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyTak naprawdę wszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Klaudia / 2024-01-17 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej!Podpisałam umowę na początku grudnia (najwyższy pakiet tv). Przed podpisaniu umowy powiedziałam, że zależy mi na czasie. Dostałam informację, że po max tygodniu dostanę sprzęt. Upominałam się o sprzęt po 2, 3 i 4 tygodniach - bezskutecznie. Odstąpiłam od umowy z ich winy. W dniu, gdy dostałam potwierdzenie rozwiązania umowy w związku z usługą telewizji, dostałam również informację, że wysłali dekoder... i to na adres zameldowania (rodziców), a nie ten wskazany w umowie (wynajmuję mieszkanie). Na dodatek kazali mi odesłać sprzęt na własny koszt (pisałam maila, by wysłali swojego kuriera i niech zabierają sprzęt, ale dostałam odpowiedź zwrotną, że nie, bo tak jest w umowie, a jak tego nie zrobię, to jeszcze mam im zapłacić za sprzęt. Żałosne.
    WadyOlewanie klienta, naciąganie na koszty
    MiejscowośćLublin
  • ~Kris / 2024-01-09 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowe mam na 40zl a zadaja 50zl i jeszcze do windykacji mnie podali. Netia to oszuści
    WadyOszukuja
    MiejscowośćKrakow
  • ~Mistrzu / 2023-12-22 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za internet 600 Mb/s, faktycznie jest 8 razy wolniejszy, ok 80Mb/s oraz wysyłania losowo czasem 0.05 do 80 Mbps..

    Co tu dodać.. światłowód

    Netia kłamie
    Wadynetia kłamie, 8 razy wolniejszy niż w umowie.. tak widziałem kruczek ale to nei zmienia faktu takich różnic..
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~feel2x / 2023-12-08 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Obiecali 600 MB, a faktycznie 100 MB. Kłamali przez 2 miesiące, że to naprawią. Niech spłoną w piekle. kłamcy. Nie radzę
    WadySzybkość internetu
    Obsługa klienta:
    MiejscowośćRybnik
  • ~ANONIM / 2023-12-02 08:26
    Ocena: 1.50 / 5
    OBSŁUGA NIE POTRAFI NAPRAWIĆ PROBLEMU KTÓRY WYSTĘPUJE PO STRONIE HOSTA ICH WYTŁUMACZENIEM JEST WADLIWY ROUTER KTÓRY WYMIENILKI JUZ 3 RAZY I DALEJ WYSTĘPUJE PROBLEM TRAGEDIA!!
  • ~5300mg / 2023-11-30 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam przenieść internet, TV i dwa numery telefonów do Netii. Według zapewnień konsultanta operacja miała odbyć się szybko i bezstresowo, jednak zapewnienia te pozostały w dziale Baśnie i Legendy.

    Motyw baśniowy pojawił się też w trakcie instalacji internetu. Przysłano krasnoludka z mini – drabinką, która nijak pasowała do dwupiętrowej kamienicy. Krasnal sapnął sobie pod nosem, poszkrabał po brzuszku, oblał rumieńcem i oświadczył, że dziś nic nie zrobi, ale powróci tu za tydzień z większą drabiną (taką dla dorosłych). Nie było mi na rękę tygodniowe opóźnienie w dostawie internetu, zaproponowałam więc udzielenie pomocy w postaci zrzucenia go na linach z okna, aby sięgnął do puszki z góry. Krasnal przezornie wolał trzymać się swojego planu, słowa jednak dotrzymał i ze zwycięską miną powrócił tydzień później, dzierżąc zacnych rozmiarów drabinę, która lekko znosiła go z prawej do lewego.

    Po spektakularnym, turbo – dynamicznym montażu wifi, przyszła kolej na przeniesienie numerów telefonów. Myślałby kto, że to prosta sprawa i pewnie tak jest, niestety nie dla Netii. Jeśli będzie prosto, znaczy klient może poczuć się rozczarowany, niedoceniony, wręcz opuszczony, natomiast dzięki częstym połączeniom z Biurem Obsługi Klienta ma okazję socjalizować się, nawiązywać nowe kontakty, trenować cierpliwość, wytrzymałość, siłę spokoju.

    „Bosko, że dzwonisz!” zapewnia aksamitnym głosem w powitalnych słowach automatyczna Netia z BOK. Rozczuliło mnie to, oni naprawdę cieszą się, kiedy do nich dzwonisz i zrobią wszystko, abyś dzwonił jak najczęściej! Nagrywają cię, aktywnie angażują w podążanie za niezliczoną ilością komend i potwierdzeń, zadają mnóstwo identycznych pytań, tak, jakby pytali cię o to pierwszy raz i pewnie dlatego nie updatują w swoim systemie udzielanych odpowiedzi, bo chodzi właśnie o te autentycznie „zaskoczone” reakcje. Prozaiczną z pozoru obsługę klienta, wznoszą na mistyczny poziom boskiego stanu dzwonienia w nieskończoność (i o jeden dzień dłużej).

    Z dumą muszę przyznać, że w ostatnich 44 dniach oczekiwania na aktywowanie mojego „przeniesionego” numeru, nawiązałam całkiem sporo emocjonujących relacji z netiowym sztabem konsultantów, i wiecie co? Oni mają ogromne poczucie humoru! To nie są jacyś tam konsultanci – smutasy, to jest armia zgrywusów. Jak choćby jedna z konsultantek Netii fachowym tonem uparcie wmawiała mi, abym nieaktywną kartę SIM poprzedniego Operatora załadowała sobie do telefonu i dzięki temu będzie co?… (pyk!) AKTYWNA! A kiedy już podzieliła się ze mną swoim geniuszem, szczerze uczciłam to minutą ciszy. Magia magią, ale czy nikt ze szkoleniowców Netii nie poinformował tej kobiety, że nieaktywna, nieobsługiwana karta SIM nie podzwoni?... Biedaczka wierzy w to, co próbuje wmówić klientom.

    Napisałam oficjalną skargę do biura Netii, skontaktowałam się też z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE) w sprawie nierzetelności Operatora. Ponad miesiąc oczekiwania, numer nadal jest nieaktywny, to popchnęło lawinę komplikacji i trudności życia z dnia na dzień. Umówione dostawy, ekipy budowlane, opóźnienia, zwroty, tłumaczenie, odkręcanie, wszystko przez brak możliwości połączenia z numerem, który dawno temu powinien działać. Energia, czas i nerwy. Nikt nie bierze odpowiedzialności za straty, które ponosi klient, nikt nie bierze odpowiedzialności za dostarczanie kiepskiego serwisu, za który o zgrozo żąda zapłaty! W tym właśnie tkwi prawdziwa magia!...
    Zaletypoczucie humoru
    Wadynierzetelność, gnuśność i lenistwo
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Pawgro14 / 2023-11-28 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet ogólnie jak jest to nie można narzekać,problem pojawia sie jak zaczyna być niestabilny... Dzwonisz do nich bo przez 2 tygodnie ciągle zrywa połączenie a oni oczywiście nie widzą jak im nie zgłosisz... Co najlepsze jak już ich po informujesz o problemie to cały dzień jest zrywane połączenie 4 x częściej bo oni przecież naprawiają... Zero przepraszamy,nikogo nie obchodzi czy potrzebujesz połączenia czy nie... Płać. A oni robią co chcą...
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2525
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227