Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Użytkownikdoczasu / 2018-11-21 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wszelkie mozliwe sposoby bede odradzal!!!
    Uswiadom babcie , dziadka bo glownie na ludziach starszej daty robia przekrety , nie majacym wiedzy wspolczesnej ; oferujac swoja "promocje" tak jak to nazywaja!!! Z automatu , po okresie trwania umowu nie zablokuja Ci tv czy netu , tylko po kilku miesiacach uswiadomia cie ze masz zadluzenie ktore wynika z tego iz promocja sie skonczyla i twoj rachunek wzrosl o 70%.
    BAGNO - NIE WCHODZ WE WSPOLPRACE !!!!!!!!!!
    MiejscowośćDębica
  • ~maniek / 2018-11-16 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj poszedłem przedłużyć umowę i jednocześnie dowiedzieć się co mają do zaproponowania.
    Usłyszałem że jedyne co mogą zaproponować to ten sam pakiet (kanały TV + prędkość internetu) który już mam, tyle że w wyższej cenie (wyższej o jakieś 10zł od obecnej).

    Biorąc pod uwagę że z roku na rok jakość usług obniża się coraz bardziej, czego objawem jest chociażby celowe zaniżanie jakości sygnału żeby nie przeciążać już dość starej sieci.
    Kiedyś wszystkie kanały miały dobrą jakość sygnału. Teraz 75% wygląda tak:
    https://ibb.co/hfFY4f przez co kanały HD się przycinają
    a jedynie mała część kanałów ledwie sięga połowy siły sygnału:
    https://ibb.co/k4nSx0
    a że wszystko idzie po tym samym kablu w obciążonej sieci to i korzystanie z internetu potrafi być prawdziwą "przyjemnością", gdzie sieć gubi po drodze pakiety i strony ładują się jakby chciały a nie mogły:
    https://ibb.co/eoOd4f

    Tak więc, po ponad 12 latach korzystania z usług MM Polska mam płacić jeszcze więcej za gorszą jakość usług? Cóż chyba komuś w MM z takim podejściem do klientów coś się pomyliło i... na biurku pani konsultant wylądowała rezygnacja z korzystania z usług.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~gregory.em / 2018-11-15 10:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem dosc zadowlony z usług w/w firmy Multimedia. ...bo 50% kanałów "telewizji analogowaj" zmieniło częstotliwość(np. 4funTV, Mtv Music)... Rzadko u mnie w mieszkaniu są awarie internetu(czy jak to się mówi?) lub anteny w moim telewizorze.
    ZaletyDużo programów tv analogowej, stabilny,szybki internet,
    WadyCo pół roku copo niektórym stcjom tv zmieniana jest częstotliwość, a ponadto za "prezentację numeru" w telefonie stacjonarnym trzeba zapłacić :-[
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska k/Tarnowa
  • ~Łukasz / 2018-11-11 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci i naciągacze ..kompletnie nierzetelni ..przed wekendem prosiłem o montaż dodatkowego dekodera ,bo analogową TV wygasili i zostałem w weekend świateczny z palcem w tyłku z 5 kanałami a mam 2 pkty odbioru i płacę skur...nom 300 złoty miesiąc w miesiąc ....koniec z Tym ....Nie lubię być frajerem a tak się poczułem... Omijaj Narodzie Multimedię szerokim łukiem
    Zaletyzalet brak- bo brak konkurencji
    WadySame wady
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jerzy / 2018-11-06 23:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie radzę najgorszemu wrogowi korzystac z usług tej firmy. Obiecują złote gory podczas rozmowy telefonicznej a później przesyłają umowę zupelnie innej tresci. Brak mozliwosci kontaktu z osobą kompetentną i decyzyjna. To zwykli oszusci. Dziwie się że odpowiednie służby dotychczas nic z tym nie zrobily.
    ZaletyUmieją dobrze doić klientów.
    WadyZa dlugo istnieją na rynku.
    MiejscowośćRadomsko
  • ~WACO / 2018-10-24 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma stosuje złodziejskie praktyki. Przy chęci wypowiedzenia umowy naliczają wysokie kary, zupełnie nieadekwatne do rachunków. Wszystko tłumaczą bonusami których udzielili, a gdy ktoś chce odejść naliczają nawet do 1000 zł miesięcznie kary. Starych klientów traktują 2 razy gorzej niż nowych, przy przedłużeniu umowy dostałem ofertę 2 razy wyższą niż wcześniej, a parametry się nie zmieniły. Stosują nieuczciwe praktyk, aż dziw że UOKIK się nimi nie zainteresował. Omijać szerokim łukiem. Na szczęście kończę z ich usługami, nigdy więcej! Dopiero po wypowiedzeniu umowy, zaczynają namawiać na powrót, aż dziw bierze, że można tak działać i starych klientów traktować jak idiotów.
    Zaletybrak
    WadyNaliczenie gigantycznych kar dla osób chcących wypowiedzieć umowę. Chamska obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2018-10-20 14:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam , nie wiem dlaczego jest aż tak dużo negatywów ... zaryzykowałem można powiedzieć po przeczytaniu opinii zdecydowałem się założyć i nie żałuję , instalacja zgodnie z planem , wszystko śmiga jak należy od 3 tygodni i odpukać , pierwszy raz Multimedia i śmiało polecam !!
    Zaletyżadnych przerw w połączeniu internetu jak i telewizji , konkretna instalacja , jak dla mnie cena
    Wadyo ile to wada to w podstawowym pakiecie telewizji widziałbym kilka kanałów więcej :)
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Paulina / 2018-10-10 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    3 faktury z rzędu mam doliczane róze opłaty z 3 miesięcy faktura z paździednika po raz kolejny zawiera opłaty za sierpień, wrzesień oraz paździednik... kwota do teraz nie jest taka jak powinna być, załsaniają sie słabymi wymówkami, naciągają okropnie. Bardzo nie polecam, naciągacze
    Zaletybrak
    WadyPo wejściu do biura w gdyni mam wrażenie że czas cofnął się kilkadziesiąt lat... Jaka firma takie biura. Naciągają, kwoty na fakturach nie zgodne z umową
    MiejscowośćGdynia
  • ~A.W. / 2018-10-09 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma ktora naciaga klijentow, robi wszystko obiecujac, kiedy podpiszesz umowe juz cie maja. daja nagrywarki ktore nie nagrywaja lub beda to robic w przyszlosci, przysylaja technikow ktorzy nie znaja sprzetu lub karza sobie przeczytac umowe obslugi bo jak w moim przypadku nie do konca byli przeszkoleni.Chcialem wypowiedziec umowe to przetrzymuja terminy reklamacyjne. Obiecuja podpisanie umowy na kolejny termin na conajmniej poprzednich warunkach i lepszych ale to fikcja. Dostaje sprzet do nagrywania ale tylko z nazwy,mam dokupic kable dodatkowe /to juz nie dotrzymanie umowy/ ktore mimo zakupu i podlaczeni przez technika firmy nie spelniaja swojej roli. POZOSTAJE TYLKO DROGA SADOWA ,UWAZAJCIE.
    ZaletyPiekne rozmowy tylko do momentu podpisania umowy
    Wadyj.w
    MiejscowośćGliwice
  • ~Ewa / 2018-10-04 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Na infolinii ludzie ,którzy potrafią wygłaszać wyuczone formułki. Poinformowali,że jest możliwość podłączenia.Siedziałam 3 godziny w remontowanym mieszkaniu ,w którym jeszcze nie mieszkam.Monterzy nie przyjechali,na drugi dzień wprowadzona została informacja,że nie ma możliwości podłączenia mediów w moim mieszkaniu.Żadnego telefonu,uprzedzenia klienta.Żenada i lekceważenie.
    Zaletybrak
    WadySame
    MiejscowośćGdynia
  • ~Joanna / 2018-10-01 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie klientów w błąd, naciąganie na dodatkowe koszta. Nie polecam. Czekam, aby jak najszybciej rozwiązać umowę.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdynia
  • ~nik44 / 2018-09-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że informowanie abonenta o zmianach wychodzi im niekoniecznie dobrze . po za tym obsługa w biurze abonenta brak elementarnej wiedzy jedynie formułka i nic poza tym . oferta programowa cyfrowa to pomyłka zamiast jakości jest ilości tylko zapchajdziur .
    Zaletybrak
    Wadybrak elementarnej wiedzy w biurze oraz wprowadzanie abonenta na minę .
    Miejscowośćniema
  • ~Marcin / 2018-09-25 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    FATALNIE! Nigdy więcej Multimediów. Na chwilę obecną mamy podpisaną świeżo umowę, no i już tydzień nie ma nic - ani TV, ani internetu. Naprawić nie chcą, reklamacji nie przyjmują - wysłałem pisemną, bo telefonicznie odmówili przyjecia reklamacji. Co z tego, że oferta przyzwoita, jeśli w kółko są jakieś problemy? Zresztą 94% opinii negatywnych coś znaczy.
    WadyFatalna obsługa, konsultanci niekompetentni, brak kontaktu do przełożonych, nie można złożyć reklamacji, brak techników, którzy mogliby usunąć usterkę.
    MiejscowośćNowy Dwór Gdański
  • ~HESTIA77 / 2018-09-21 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Trzymajcie się od nich z daleka !!! Mialam abonament na 35 zl - NA FAKTURZE 54 !!! Caly rok prosilam o korektę - to korygowali tylko ten miesiąc , w ktorym reklamowalam !!! wiec musialam chodzic CALY ROK !!! Dostawalam @ , sms y oraz wyswietlalo mi sie na telewizorze ,że mam im zwrocic pieniadze ! Zastanawialam się , czy nie pozwac ich do sądu za nękanie i wyludzanie pieniędzy . Nie bylam jedyna w biurze ,ktora przyszla z tym samym problemem !!! ZAWSZE SIE MYLĄ NA NIEKORZYSC KLIENTA !
    ZaletyNAWET DUZO KANALOW
    WadyOKLAMUJĄ KLIENTA ! FAKTURY WYZSZE NIZ NA UMOWIE (SPOTYKALAM LUDZI W BIURZE Z TYM SAMYM PROBLEMEM)nEKANIE PRZEZ CALY ROK SMS AMI I WYSWIETLANIEM NA EKRANIE - CHCIELI WYLUDZIC ODE MNIE PIENIADZE ! NIE ODPOWIADAJA NA @, CZY NAWET LIST POLECONY
    MiejscowośćgLIWICE
  • ~nik / 2018-09-17 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    widać jedno brak szacunku do abonentów zamiast informowania o ewentualnych zmianach niema nic. Jak abonenci mają czerpać informacje jak biuro abonenta nic nie wie że pozycja programu TVP INFO się zmienia informacji brak o wielu innych rzeczach na stronie niema nic .O kolejnym pikniku owszem jest .PYTANIE DLA CZEGO ABONENCI są traktowani jak by nic nie mieli do gadania .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach na stronie .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Edyta / 2018-09-15 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    gdybym nie była taka wygodna i poszukała innego operatora niż mają wszystkie babcie dookoła, to teraz nie plułabym sobie w brodę, zaoszczędziłabym sobie nerwów i pieniędzy, bo przez te 11 lata dawałam się naciągać na przeróżne promocje, które w efekcie były tylko pseudo-promocjami. Nikomu tez nie polecam składania reklamacji, jeśli nie chce się denerwować. Każdą trzeba było potwierdzać kilka razy, bo gdzieś przepadały, nikt się nimi nie zajmował. Wnioski o rezygnację rozpatrywano z kilkumiesięcznym poślizgiem i trzeba było prosić mailowo i telefonicznie o ich rozpatrzenie. Nic jednak nie przebije wizyty w punkcie obsługi w Malborku. Trzeba wziąć urlop, żeby trafić na właściwy dzień i jeszcze postać w kolejce minimum 3 godziny. Panie są wyjątkowe, za nic mają czekających , robią najpierw swoje zestawienia, zamówienia, raporty i inne. Rzadko kiedy obsługują we dwie, jedna zawsze robi coś innego. No, ale przynajmniej jedna udaje, że jest miła, druga nawet nie próbuje. chyba ma nadzieję,że w ten sposób wystraszy część oczekujących i kolejka się skróci. Nie ma żadnego przepraszam, czy proszę poczekać, zrozumieć. Klient zawsze przeszkadza... I tak od wielu lat....
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady...
    MiejscowośćMALBORK
  • ~Don Kichot / 2018-09-01 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślisz że będzie tanio , gów.. prawda to że miało być np 100 a jest 120 to norma ale jak Ci się umowa kończy i miał dzwonić do Ciebie konsultant to zawsze mają problem z dodzwonieniem . Umowa więc się kończy i zonk .Ty czekasz na telefon od konsultanta , a tu rachunek z 120 na 240 więc szybko do biura i wypowiedzenie umowy ale , ale dopiero z kolejnym miesiącem rozliczeniowym ,więc kolejny rachunek 240 .Krew Cię zalewa i czkasz kiedy się to skończy masz już coś na oku a tu telewizja dalej działa , już powinni odłączyć a tu rachunek 280 dzwonie a tam szok wypowiedzenia umowy nie mają , zginęła ?? Ja mam , więc proszę o natychmiastowe odłączenie , nie odłączą ,bo nie ma wypowiedzenia .Myślę ze będzie następny rachunek za parę dni znów z 280 zł . Miało być tanio !!!!! Oszuści , umowa to umowa na rok czy na dwa i koniec i kropka. Bilet miesięczny to też umowa , jak się skończy to nikt Ci drugiego nie przyśle . Sam powinienem decydować czy przedłużyć czy nie , co to komuna
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~A / 2018-08-30 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowę na odległosc, czyli przez telefon. W potwierdzeniu pismenym, czyli mailowym tejze umowy BRAK jest tego, co bylo ustalane telefonicznie. Napisalam reklamację, na ktora nikt nie odpowiedzial. Na infolinii KAZDY konsultant mowi co innego. Nie polecam. Ta firma, obsluga katastrofalna.
    Zaletyzadnych
    WadyNa infolinii KAZDY konsultant mowi co innego
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~SoapFroZze / 2018-08-23 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie ścierwo, że nawet kijem nie radzę dotykać, jeżeli szukasz internetu, to na pewno w multimedii go nie dostaniesz.
    Łącze ścina, często wywala pakiety, internet nie do użytku.
    WadyCały ten internet to jakiś żart
  • ~Marta / 2018-08-20 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakas masakra uciekac od tej firmy jak najdalej!
    Daja bezplatny nr telefonu gdzie wylaczaja dane internetu
    Po roku go uruchamiaja i przychodzi faktura za internet mobilny na 400zł!!!!!
    Za zwykle korzystanie typu fb youtube!
    Wyłudzaja pieniadze . Malo tego wciskaja smart wathe ktore nie dzialaja . Jakis uzywany szlam!
    Zaletyzadnych
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 310
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926