Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1206 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Romi / 2023-11-22 12:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Zadowolony jestem super oferty ok pracownicy życzliwi pomocni dostęp do aplikacji ok
    ZaletyFachowe doradztwo polecam
    WadyBrak
  • ~Joki / 2023-11-22 12:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona obsługa super oferty równi pełen profesjonalizm dostępność do aplikacjii ok
    ZaletyKonkretna obsługa zrozumiały kontakt
    WadyBrak
  • ~Natalia / 2023-11-22 12:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obsługi klienta oraz z pomocy nowym klientom
  • ~Kasiek / 2023-11-22 09:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Wszystko jasno wytłumaczone. Zawsze chętnie odpowiadają na wszystkie pytania. Polecam
    ZaletyZawsze chętnie tam wrócę
  • ~Daniel / 2023-11-21 13:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Pracownicy mili, kompetentni, pomocni w każdej sprawie.
  • ~Miroslaw Witek / 2023-11-17 09:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa Zawsze osoba kompetentna.Obsluga na wysokin poziomue
    ZaletyProfesjonalizm
    WadyBrak
  • ~Krzysztof Jośko / 2023-11-16 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kobiecie "Mucha" (to pracownica banka ) kazała się rozliczyć z pochodzenia sum od 100 do 700 € kto przesłał i na co zostały użyte !!!!!!! W ciągu roku łącznie pojawiło się ok. 4000 € . Na koniec zamknięto jej rachunek !!!! W Jarosławiu pracuje pani z inteligencją dużo poniżej średniej krajowej. Masakra . Ludzieeeee !!!! niech Was ręka Boska broni przed SANTANDER BANK !!!!!!!!! Krzysztof josko
    ZaletyZaleta ????? ano taka że można ten bank nazwać "burdelem"
    WadyWady ,???? a wszystkie jakie Wam przyjdą do głowy !!!!!!!
  • ~Znudzony_Santanderem / 2023-11-14 19:24
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety i ja opuszczam ten gó ..o bank :). Od lat mam konto jeszcze założone w BZW BK i ciągle jest problem ze wszystkim, ze zmianami warunków prowadzenia konta, apką, bankowością elektr. oraz ściąganiem pieniędzy za kartę konto mimo iż zakładałem konto jako darmowe. Dość kopania się z koniem. Obsługę trafiam z reguły dość miłą ale niestety za często muszę z nią rozmawiać :). Z uporem maniaka łamią obiekcje klienta i namawiają jednak na przemyślenie zamknięcia konta. Drodzy Państwo z obsługi jak widać po opiniach nawet szkoda ułamka sekundy na takie zastanawianki. Dziękuję i oczekuję zamknięcia konta po złożonej dyspozycji ;)
    ZaletyNiewiele
    WadyMnóstwo
  • ~Arek / 2023-11-14 07:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo kiepskie karty,uszkadzają się głównie w santanderowskich bankomatach,porażka ,obsługa też nieciekawa
    ZaletyChyba brak
    WadyDużo
  • ~Aga / 2023-11-13 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
    Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
    Obeszłam budynek kilkakrotnie.
    Wszędzie ciemno.
    Nerwy i stracony czas.
    Prosiłam o zwrot pieniędzy.
    Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
    Każdy umywa ręce.
    Pieniądze przepadły.
    :(

    ZaletyBrak
    WadyNiestety same
  • ~Agnieszka / 2023-11-13 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    chaos, niespójność wypowiedzi pracowników obsługujących Klientów, brak merytorycznego przygotowania pracowników obsługujacych , brak wnikliwości, brak znajomości oferty przez pracowników co w końcowym efekcie przekłada się na straty finansowe Klientów banku, nieprzejrzystość komunikacji.
    Zaletykiedyś to był dobry bank. Jestem klientem od czasów bzwbk .
    Wadywymieniłam powyżej.
  • ~User / 2023-11-11 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza aplikacja bankowa z jakiej przyszło mi korzystać. Pobierają opłaty za karty do konta, które nigdy nie zostały wydane. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Bart / 2023-11-10 02:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie odbieraj po 02.00 a infolinia ponoć 24h/doba, śmiech i kpina
  • ~Justyna / 2023-11-09 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...
  • ~JOLA / 2023-11-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
  • ~Robert / 2023-11-08 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny Bank w Polsce nie potrafią potwierdzić podpisu elektronicznego, żaden doradca nie potrafi pomóc. Zmieniam Bank
  • ~Agaww / 2023-11-07 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyNiedouczeni pracownicy, nieprofesjonalni, znikające pieniądze.
  • ~chichy / 2023-11-07 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny otwarcia banku to jakaś tragedia 10-17 Kto nie pracuje w tych godzinach? Bank otwarty chyba tylko na klienta zasiłkowego i emeryta. Pozostali klienci jak mają coś do załatwienia a czasem trzeba to chyba musza w ramach urlopu na czesc banu korzystac. Brawo Bank
    Zaletybez zalet
    Wadygodziny otwarcia
  • ~Matej / 2023-11-04 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kur.... znów aplikacja wieczorem w sobotę nie działa, także nie można się zalogować w necie,, masakra bo trzeba się zalogować by internet uzupełnić na zagranicznej karcie by mieć neta za granicą,nie można liczyć na to kure.....two,,, ktoś musi za to beknąć????????????????
    WadyTylko wady
  • ~Ona / 2023-11-04 01:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa aplikacja stale ma problem z działaniem poza tym wszystkie weekendy nieczynna z powodu prac technicznych.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja do niczego
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1515
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1206
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929