Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1206 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2024-02-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Metoda logowania się do aplikacji Santander poprzez Internet czy mobile, woła o pomstę do nieba. Jest to główny czynnik, który spowodował, że chce zmienić bank jak najszybciej się da. Niech wzorem będzie Bank PKO BP.
    Oferta jeśli chodzi o lokaty jest przeciętna a oprocentowanie co najmniej o 1% mniejsze niż oferuje konkurencja.
    Zaletybrak
    Wadysposób logowania się do aplikacji mobile i do aplikacji internet
  • ~Boszka / 2024-02-16 15:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Oddział banku w Żorach przy ul. Baldyka brak kolejki, miła i profesionalna obsługa
  • ~Jarbud / 2024-02-16 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pan Robert D, bardzo zaangażowany i pomocny . Polecam placówkę w Gdańsku ul. Kołobrzeska.
    ZaletyDobry personel to podstawa.
  • ~Jack / 2024-02-09 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    LICHWA PAZERNA w porownaniu z innymi bankami.BUTA arogancja zwlaszcza w centrali Poznan etc.Sprobujcie cokolwiek zalatwic telefonicznie TRAGEDIA.A przez internet to dyktatura uzurpacja,buta samopanstwo.
    ZaletyWspaniala obsuga personalna w oddzialach terenowych
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Katarzyna / 2024-01-31 18:11
    Ocena: 4.00 / 5
    W oddziale na Targowej jest najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Klienci czekają a Pani w kasie opowiada komuś co robiła w weekend. W innych oddziałach profesjonalizm i tempo a tutaj po prostu straszy.
  • ~Artur / 2024-01-31 17:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa Umieją człowiekowi wytłumaczyć w prosty i logiczny sposób ja jestem zadowolony z tego banku Naprawdę polecam
    ZaletyWszystko zrozumiesz
    WadyBrak
  • ~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA.
  • ~Justyna / 2024-01-26 20:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa.Jasne i profesjonalne doradztwo finansowe.Polecam tę placówkę,że względu na miły personel.
  • ~Anna / 2024-01-24 14:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona z obsługi klienta w Santander Bank. Personel jest bardzo pomocny i profesjonalny.
    Jestem klientem od 10 lat.
    Polecam!
  • ~Mat / 2024-01-24 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!!
    ZaletyNIE MA
  • ~Kinia / 2024-01-23 08:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo miła obsługa, profesjonalna, trochę wydłużony czas oczekiwania do kasy.
    ZaletyProfesjonalizm,
    WadyKolejka do kasy
  • ~Rodzyn / 2024-01-18 16:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsluga, Pani ktora nas obsługiwała podeszła do sprawy bardzo profesjonalnie.
    ZaletyProfesjonalizm, bez kolejek
    WadyBrak
  • ~Pora zmienić bank / 2024-01-18 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Prędzej dodzwonisz się do papieża niż na infolinię Santandera, natomiast w punkcie obsługi usłyszysz, że zostaniesz obsłużony za godzinę. Poza tym zwykły bank.
    Wady-Niemożliwość w dodzwonienia się na infolinię
    -Punkty obsługi działają wolniej niż placówki poczty polskiej
    -Głupia, zbędna polityka utrudniania haseł, forsowanie podwójnego PINu
  • ~Damessa / 2024-01-17 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam w oddziale przy puławskiej 62/64.
    Byłam obsługiwana przez MILA PANIA Julie i Byłam świadkiem tego jak DYREKTOR Jurek krzyczała na te pracownice i moim zdaniem tego typu zachowanie jest niegodne Dyrektora oddziału i przełożonej.Pani Julia powinna zgłosić sprawę do KADR.
    Jak to jest ze zwykły pracownik jest w ten sposób traktowany przy klientach.
    Nie wrócę do tego oddziału!Jak długo ktoś będzie przymykać oko na zachowanie tej pani?!
    ZaletyObsługa miła Pani Julii
    WadyDyrektor oddziału przy puławskiej 62/64
  • ~Małgorzata / 2024-01-11 11:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Banku Santander w Pułtusku …obługa tego Banku jest bardzo miła i kulturalna .Więcej taki ludzi miłych jak są w tym Banku.
  • ~Małgorzata / 2024-01-11 11:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Banku Santander w Pułtusku …obługa tego Banku jest bardzo miła i kulturalna .Więcej taki ludzi miłych jak są w tym Banku.
  • ~Krystyna / 2024-01-11 11:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miło i pomocni pracownicy, pełen profesjonalizm.
  • ~Janusz / 2024-01-08 12:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank dramat. Coraz gorzej. Cyfrowy koszmarek z aplikacją włącznie, chyba mają "informatyków" stażystów.
    W robocie mam wypłatę ostatni czasami nawet na drugi dzień niż inni bo przetrzymują sobie pieniądze.
    Natomiast do nękania ofertami i kredytami pierwsi. Odradzam.
    ZaletyNie wiem, może konto walutowe
    WadyJak wyżej I całokształt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1515
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1206
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929