strona 10 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Kubik / 2023-09-29 12:05
Czy to jakiś żart z klientów - zabrać im świetnie działającą aplikację i w zamian zaproponować jakieś gówno? -
-
~Jola / 2023-09-29 11:44
Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać. ZaletyZadnych -
~Zniesmaczony / 2023-09-28 17:01
Jakieś nieporozumienie z tymi awariami internetowymi ZaletyBrakWadyWszytko -
~Wiesława / 2023-09-28 16:57
Tragedia. Co kilka dni występuje awaria bankowości internetowej. Niby ma się pieniądze....a nic nie da się zrobić. ZaletyBrakWadyJw -
~Andrzej / 2023-09-26 19:13
Jak piękna katastrofa z ta nowa aplikacja mobilna ZaletyBrak -
~Przemek / 2023-09-25 20:53
Wydzwanianie o 20:50 do osoby prywatnej - to chyba sa jakies jaka. ZaletyBRAKWadyCALY BANK TO JEDNA WADA -
~Elzbieta / 2023-09-25 18:29
Wysoko oceniam Oddział Santander Bank Polska ul. Marszałkowska 142; Obsłua rzeczowa, a p. Dominka, będąca opiekunką konta, życzliwa otwarta na wszelką pomoc. Inne Banki powinny się uczyć od BZWBK. Bardzo sobie chwalę całość oferty i obsłui. Gorąco polecam. ZaletyBardzo dobry interfejs obsługi kredytów! Rewelacyjny! Czytelny - wszystko co potrzeba znajduje się pod ręką.:) -
~Waleryś / 2023-09-25 18:24
Najgorszy bank pod słońcem ukryte opłaty i prowizje których nawet nie ma w historii dopiero głęboko w opcjach karty po prostu szok i świństwo ZaletyBrakWadyŚwinie -
-
~Akowal / 2023-09-25 17:56
Po zmianie aplikacji nie pozostaje nic innego jak przestać korzystać z tego banku. Aplikacja jest nie czytelna, zagmatwana, nie posiada części wcześniejszych możliwości jak np. nie można zablokowac karty czasowo tylko zastrzec na zawsze. Nie można potwierdzać transakcji inaczej jak tylko mobilnie. Dzwonienie na infolinię trwa od 1h do 3h. Tragedia, masakra szkoda czasu. -
~Michael / 2023-09-25 11:44
Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz. WadyDrogi -
~Alicja / 2023-09-24 15:41
Dzień dobry, jestem klientką santander ul.Skibowa.
Obsługa perfekcyyjna, zawsze uśmiechnięta, kontakt telefoniczny w przypadku ofert.
Polecam
Ala BogackaZaletyProfesjonalnieWadyBrak -
~Justyna / 2023-09-23 12:12
Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem ZaletyBrakWadyJest ich dużo -
~Nikola / 2023-09-23 11:12
Nowa wersja aplikacji to tragedia, nawet zalogować się nie da -
~Jan / 2023-09-22 19:46
Po niemal dwudziestu latach zmieniłem bank. Nigdy więcej Santander !!!!!! -
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!! -
~Kate / 2023-09-21 21:16
Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA. WadyAplikacja mobilna -
-
~Michał / 2023-09-20 18:06
Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!! ZaletyNic nowego...WadyLogowanie się tylko do jednego przypisanego konta, wcześniej mogłem logować się również do innego !! -
~Nati / 2023-09-19 10:48
Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza! -
~Patryk / 2023-09-19 09:03
ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala.
tydzien i przenosze konto do innego banku.ZaletybrakWadyaplikacja -
~Jolanta / 2023-09-18 11:49
Po złych doświadczeniach z Bankien PKO nie miałam zaufania już do żadnego Banku.Mojego męża szef nam was gorąco polecił No i postanowiłam spróbować i jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta TOP,oferty bardzo interesujące,prostota obsługi .Namówię męża żeby też otworzył u państwa konto i on na pewno się zgodzi gdy mu o wszystkim opowiem .Jesteście wspaniali,widać że interesujecie się klientem.Dalej tak!!!!
strona 10 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »