Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Orzesznik / 2013-08-15 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do konsultant/-ki/-ek./ Na Wasze stwierdzenia podam tylko jeden przykład z korespondencji. W skrócie: konsultantka 1 do mnie -złożyć wniosek o odsłuchanie rozmowy; konsultant 2 do mnie -odsłuchać nie można bo skasowana i nie możemy uznać pana racji ale w oparciu o tą rozmowę my mamy rację.
    Zaletyzero
    Wadysame
    Według mnie już nie mam bo nawet zapłaciłem kare za zerwanie umowy
  • ~remioslaw / 2013-06-13 11:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam Netii. Wziąłem w promocji iternet, telefon i telewizję, najpierw wysłano mi zepsuty dekoder, później przy podłączaniu nowego dowiedziałem się, że do podłączenia kilku telewizorów będzie dodatkowa opłata abonamentowa, oczywiście sprzedawca na infolinii zataił to ale przez problemy z dostarczeniem mi sprzętu było już dawo po 10 dniowym okresie, w którym mógłbym zrezygnować. Wysłałęm reklamację, na infolini ajpierw powiedziano mi, ze mogę zrezygnować z nowego pakietu, a po przywróceniu starego mogę wybrać sobie nowy. Oczywiście kolejny konsultant wprowadził mnie w błąd bo później dostałem wiadomość, że nie można wprowadzać żadnych zmian, że stara umowa teraz obowiązuje na 2 lata, a za zrezygnowania z nowego pakietu mam zapłacić karę prawie 200zł, oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Każdy na infolinii mówi co inego i ogólnie panuje w firmie jeden wielki burdel, a klienta kara się chyba już za samą chęć rozmowy.
  • ~Sheti / 2013-05-21 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukańcza firma, która kantuje ludzi i ma burdel w papierach! Panowie przyszli do mnie mówiąc, że muszę podpisać z nimi umowę, bo wykupili okablowanie na osiedlu i nic nie będzie działać, jeśli tego nie zrobię. Powpisywał mi do umowy rzeczy, o których w ogóle nie było mowy podczas rozmowy. Umowę wymówiłam w przeciągu 10 dni ,bo miałam do tego prawo, a oni wysłali do mnie paczkę z urządzeniami... z nikim nie można było się porozumieć na infolinii, bo oczywiście nikt nic nie wie. Oddałam paczkę kurierowi, który wcale nie był zdziwiony, bo powiedział, że często z netią mu się coś takiego zdarza. Co więcej! dostałam pismo, że mam zapłacić 800 zł odszkodowania za niezwrócenie sprzętu, którego nie mam. Jedne wielkie oszukaństwo!
  • korek62 / 2013-02-17 15:43
    NETIA TO NACIĄGACZE.
    ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE

    Z netii korzystam od 1,5 roku i na początku było jako tako abonament ok. 140zł na firmę rozmowy w UE, USA i Kanady w cenie abonamentu a internet niby do 20Mb/s ale nigdy tak nie było na początku max. 14-16Mb/s. Teraz od kilu miesięcy jest tragicznie internetu nie mam prawie wcale ( predkości niemalże codziennie poniżej 516Kb/s a nawet tak niskie , że nie otwiera się strona miernika łącza z Netii. Teraz już nawet nie przyjmują zgłoszeń awarii a informują tylko od listopada 2012r. do dzisiaj, że prowadza rozmowy na temat rozbudowy czy naprawy mojej centrali. Mieszkam na wsi w odległości może 200m od tej centrali a Pracownik Netii kiedyś mnie poiformował o tych utrudnieniach z łaczem bo jestem oddalony od centrali o 6km., wniosek jest taki , że pracują tylko zza biurka odbierając telefony i się nie przejmują abonentami.Przejdę do TP-Orange bo to ich linia i centala.Szkoda tylko darmowych połączeń w Polsce i UE.
    NETIA TO NACIĄGACZE.
    ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE
    ZaletyDarmowe rozmowy w Polsce u UE
    WadyCAŁA RESZTA TO SAME WADY
    Ponad 1,5 roku abonament ok 140zł na firmę
  • ~b4t / 2009-10-14 15:04
    Zebrać dokumentacje czyli Imiona i Nazwiska osób które przyjmują zgłoszenia. Zgłosić do UKE fakt i poprosić UKE w pomocy rozwiązaniu umowy z netia i w warunkach promocyjnych neti istnieje taki zapisek.
    Część III.
    3. Brak możliwości technicznych Operatora do świadczenia Usług we wskazanej lokalizacji, w wybranym przez Abonenta wariancie , uniemożliwia zawarcie Umowy Promocyjnej, a jeśli Umowę Promocyjną zawarto, powoduje jej wygaśnięcie. Z powyższego tytułu użytkownikowi nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
    w nowej jest to punkt 4.

    niniejszym moja umowa wygasła zgodnie z tym punktem warunków regulaminu promocyjnego.
    Teraz muszę się z nimi męczyć przez jakiś czas do momentu rozwiązania umowy która wygasła.
  • ~daria / 2015-01-14 15:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam stanowczo. Błąd życiowy podsumowujacy 2014 rok podpisuje umowę z Netia- mój nowy dostwca neta (nie powielajcie mojego błędu). Instalacja 26.12.2014. Po 9 dniach pierwsza awaria, zlaszam ja 5 grudnia usuwaja 10 dni. Od 15 grudnia znow moge sie cieszyć moim super szybkim netem...swiatlowody...super. tym razem działa 5 dni. Znów awaria. Zglaszam 20 grudnia 2014, usuwaja po zaledwie 20 dniach czyli od od stycznia znow mam neta. Na 46 dni umowy tylko przez 14 mam lacze a POWODEM SĄ POPRZECINANE KABLE W PIWNICY. Zglaszam rezygnacje skoro nie sa w stanie zabezpieczyc swojej instalacji przed wandalami/złodziejami (o czym zreszta pracownicy ich infolinii mnie sami wielokrotnie informowali, że rejon gdzie mieszkam jest ciagle z ich kabli okradany). Netia przyjmuje rezygnacje, ale nalicza kare za zerwanie umowy 500 pln twierdzac że to nie ich wina oni dostarczaja ... do piwnicy....a ze ktos kradnie to cóż oni moga. Nie ma z kim rozmawiac, każdy z ich pracownikow ma inna wersje wydarzeń, mijaja sie z prawdą, rzucają sluchawka, czuja sie bezkarni. Został UOKiK, i z niego skorzystam, tylko naprawde szkoda mi wlasnego czasu i nerwów. Pierwszy raz spotkalam się z tak ponizajacym podejsciem do konsumenta.stanowcze NIE dla Netii!!!!!!!


    Zaletybrak
    46 dni, 49 pln/mc
  • ~Gal / 2013-02-14 21:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Netia zaczyna wlasnie stosowac ciekawa metode odciazenia sieci - sprawdzone u kilku osob. Nagle, cudem od grudnia zeszlego roku routery zaczynaja synchroznizowac na ADSL1 zamiast ADSL2+. Infolinia twierdzi, ze to wina routera (no oczywiscie), a na propozycje aby po swojej stronie wymusili ADSL2+ stwierdzaja "nie ma mozliwosci technicznych" co jest po komicznym, a nieudolnym klamstwem. Czyli:
    1) jak ktos nie zauwazy, ze ma 8Mb zamiast np 16Mb jego problem, a powiedzcie mi kto codzienne sprawdza wskazania routera czy szybkosc transferu?
    2) jak ktos zauwazy (a to pech!) i nie ma pojecia jak wymusic na swoim routerze ADSL2+ to tez jego problem, bo po stronie Netii jest OK.
    Sytuacja nie podlega niezgodnosci z umowa, bo to przeciez "wina" sprzetu uzytkownika.

    To jakie lody zaczyna krecic ta firma nawet przekracza moje "krzywe" doswiadczenia z TPSA.
    ZaletyJak dziala to OK
    WadyZaczynaja krecic wałki
    Od lat, wiec mam porownanie
  • ~gonzo82 / 2013-01-28 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdezycdowanie nie polecam!Zamówiłem w listopadzie usługę neti pod nazwą pakiet idealny czyli internet(do 20Mbit/s)+tv+telefon.Po podłaczeniu usługi ,internet działał z prędkością około 10Mbit/s po telefonie do neti otrzymałem odpowiedz że usługa 'musi' się aktywować co zajmie około 2 tygodnie .ok.Po 2 tyg. kolejny telefon że nadal mam 10Mbit/s mase speed testów itp w koncu poinformowali mnie że skontaktuje sie ze mna technik.Po wizycie technika ,mój komputer jest ok nic nie jest uszkodzone sam technik to stwierdzil u niego na laptopie też bylo 10Mbit/s ,wiec technik pojechał na centrale i powiedział że bezie dzwonił po kilku telefonach i wyłączeniu TV na centali osiongnołem wynik 19 Mbit/s , po właczeniu tv transfer spadł do około 13Mbit/s technik ponownie przyjechał do mieszkania i powiedział że na moim lączu sie wiecej nieda bo 4 Mbits/ zabiera tv i czy to mi wystarczy, powiedziałem że jak nic sie nieda wiecej zrobić to niech będzie.Ale to jeszcze nie koniec historii transfer 13Mbit/s był przez około 1 miesiac, pozniej całkowita awaria łacza która trwała ponad 3 dni ,w tym czasie kilkanascie sms od neti że przepraszają i usluga bedzie uruchomiona jak najszybciej po kolejnej wizycie technika i dosłownie kilku godzinach spedzonych w moim mieszkaniu(na klatce,w centrali) technik doszedł do wnisoku że wymieni jakieś zworki czy cos ,po wymienieniu internet ruszył po moim pytaniu do technika co się stało odpowiedz 'sam niewiem' minoł tydzien kolejna awaria spadek transferu do 5-7 Mbit/s I tu już sie zaczynają problmy,poznym wieczorem telefon do neti że mam za niski transfer kolejny speed test itp zgłoszenie awari Pan na infolini ZAPEWNIAŁ mnie kilka razy ze wszytsko bedzie ok do następnego wieczora,ok drugi dzien po awari rano telefon od kogos z neti na komurke! kolejny speed test i przekazanie sprawy technikowi,i tu najlepsze nie zdązyłem zapytać kiedy bedzie technik a pan już sie rozłaczył moj kolejny telefon do neti i pytam o status awari, pani niemiłym tonem powiedziała że jest u technika i czekac na telefon nagłe rozłaczenie telefoniczne ,dzwoni technik na drugi dzien i juz chyba dalej niemusze pisac co bylo dalej kolejne testy laptop zmiany netia spot wyjazdy na TZW centrale i predkosc wraca do 13Mbit/s ciekawe ile tym razem wytrzyma.Zaznaczam że mineły niespełna 3 miesiące od podłaczenia neti w moim mieszkaniu,wczesniej miał z kablówki internet ponad 7 lat i może z 4 razy dzwoniłem że coś sie nie zgadza a tu same problemy , na infolini nic nie wiedzą odrazu przekierowują do kogos innego na trudne pytania odpowiadaja że 'prosze czekac' i kolejne przekierowanie . Szkoda czasu i nerwów na NETIE lepiej co innego zamówić.
    Zaletybrak
    Wadyniekopetencja ,ciagłe awarie ,niemiła obsługa
    3 miesiace ,79,90
  • ~iza / 2013-01-06 14:20
    Również mam negatywną ( delikatnie ) powiedziane, opinię o usługach neti.Niski poziom obsługi ,brak kompetencji ( łączenie od jednego do drugiego nic niewiedzącego konsultanta.Wyłudzanie pieniędzy za nie dostarczone usługi od 2 m-cy ( brak możliwości podłączenia internetu w nowym miejscu zamieszkania- moja wina że zmieniłam adres a nie ich.Czekam na odpowiedż 2 m-ce a oni już wystawili faktury na 180 zł.KPINA z klientówi Idę z tym do sądu
    Zaletybrak
    Wadyfirma powinna stracić pozwolenie na działalność lub klienci z niej odejść
  • ~Kerry / 2014-09-09 14:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Słuchajcie, mówię to bez żadnej złości: Jestem pracownikiem Netii, co prawda pewnie już niedługo i zaufajcie mi : nie podpisujcie umowy z Netią.
    Netia to fatalna obsługa na infolinii (konsultanci chcą umyć ręcę od problemów), awarie są nagminne, źle wprowadzane są modyfikacje i z 1 października robi się 1 grudnia na aktywacje a płacić trzeba.
    Z moralności rezygnuję z tej pracy
    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyfatalne warunki płacowe jako pracownik, awarię, zła obsługa.
  • ~Lucek / 2015-01-31 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, nie idźcie do NETII !! Jak tam pójdziesz to bez drogi powrotu. Po chamsku i złośliwie blokują łącze przez DWA TYGODNIE od chwili wyłączenia internetu i nie chcą podać podstawy prawnej. Niech Pan sobie poszuka w internecie ! Tak odpowiadają Chamstwo do n-tej potęgi !
  • ~Micro / 2013-09-24 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Moi rodzicie nie wiem dlaczego jeszcze przedłużyli umowę z tą głupią Netią. Złe przygody z netią zaczęły się, gdy moim rodzicom mówili przez telefon, że będziemy płacić 20 zł więcej, a zamiast 4mb/s będziemy mieć 8mb/s. Po miesiącu dostaje SMS'a: Usługa Wirtualny Dysk aktywowana. Kod do usługi... I za to płacą dodatkowe 20zł/msc... A różnicy prędkości nie ma. Dodatkowo ich super mega router Netia Spot przerywa połączenie nawet 30 RAZY W CIĄGU DNIA! DOBRZE POWIEDZIAŁEM! Raz co 15 minut, a raz co godzinę. Podsumowując: Za marne 4mb/s internetu, internet mobilny, który także jest tragedią, router i telefon (telefon jedynie dobrze działa) 139zł/msc...
    ZaletyTelefon działa dobrze, po za tym kompletne dno.
    WadyTragiczna (zerowa) pomoc techniczna (od 3 miesięcy nie miałem info co do routera, dopiero teraz podobno mają wymienić sprzęt), ciągła utrata połączenia, kosmiczna cena za niską prędkość, kłamstwa, wprowadzanie klienta w błąd, często łącze nie ma obiecanego 4mb/s, tylko powiedzmy 0,5mb/s...
    około 1.5 roku
  • ~miroslawd / 2013-05-13 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam także mieć tą wątpliwą przyjemność być klientem Netii na kablach TP. Przed podpisaniem umowy wszystko cacy. Po podpisaniu przez jakieś pół roku było w miarę. Przy podpisanej umowie do 20Mb, miałem około 15Mb ale było to do wytrzymania. Później zaczęło się psuć, transfer spadł do 7-8Mb i okazało się nagle, że na mojej linii nie da rady więcej - to przedtem jakim cudem było 15Mb. Panowie konsultanci stwierdzili, że moja prędkość mieści się w zakresie umowy - zapis w umowie jest "do 20Mb". Czyli 2Mb to też jest do 20Mb i jest ok. Paranoja.
    ZaletyBrak
    WadyNie zmieszczą się tu aby wymieniać
    Umowa na 24m, minął półmetek.
  • ~nowy / 2013-02-01 18:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeżeli masz za mało stresów to podpisz umowę z NETIĄ.Skandal jacy są konsultanci na infolinii :niekompetentni,nieuczciwi i niegrzeczni,potrafią włączyć ci muzyczkę i pozostawić cię na lini aż się rozłączysz albo w pół zdania żuci ci słuchawka.Po prostu niewiarygodne.
    Zaletyszok
    Wadyszok*
    4 tygodnie
  • ~pani G / 2013-09-02 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam nikomu nikomu nikomu naliczanie dodatkowych kosztow niewiadomo za co, jednorazowe podlaczenie kosztowalo 200zl o czym nikt nie wspomnial .... jeszzcze raz N I E polecam
    Zaletybrak
    Wadycale mnostwo
    duzo za duzo
  • ~Tomasz Flaga / 2014-11-06 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga przy zwrocie urządzeń po skończonej umowie!
    Po zakończonej umowie (marzec) wysłałem do Netii router i modem, pakując to do jednej przesyłki. W sierpniu Netia "obudziła" się informując, że rzekomo nie wysłałem im modemu. Nie pomogły moje wyjaśnienia - Netia upierała się, że w przesyłce był tylko router. Fakt, że miałem potwierdzenie nadania przesyłki nic nie znaczył.
    Musiałem zapłacić 238 zł "kary" za to, ze pracownik magazynu Netii zgubił mój modem.
    Dlatego proponuję: wysyłajcie wszystko w osobnych przesyłkach, albo dołączajcie spis wysyłanych urządzeń. Inaczej Netia wykorzysta niewiedzę klienta i upomni się o nieswoje pieniądze.
    Reklamacje są raczej nieskuteczne. Po długiej wymianie korespondencji, konkluzja pani z działu reklamacji Netii była następująca: "Nie kieruję się logiką, tylko regulaminem".
    No comment.
    Zaletybrak
    Wadybałagan, dział obsługi klienta i dział reklamacji ma niskie kompetencje, sankcjonują błędy własnej firmy
    nie dotyczy
  • ~Tomko71 / 2014-09-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się od Netii z daleka! Przez ponad miesiąc nie miałem dostępu do internetu w sklepie, po zmianie z TP SA okazało się, że jest... drożej, ponieważ wbrew temu co zamówiłem powłączali mi jakieś linie telefoniczne z planem taryfowym, jakieś pakiety bezpieczeństwa i oczywiście nie da się tego odkręcić tylko trzeba składać reklamację, której nie uznają i możesz sobie iść do sądu jak ci się nie podoba. Technika do naprawy awarii przysłali po 3 TYGODNIACH od momentu zgłoszenia, uważają ,że miesięczny brak dostępu do sieci (centrum Krakowa) nie jest dostatecznym powodem do rozwiązania umowy i straszą opłatą wyrównawczą, na biuro obsługi klienta, praktycznie nie da się dodzwonić, daaaawno nie miałem do czynienia z tak badziewną firmą i dziwię się, ze jeszcze funkcjonują na rynku
    Zaletybrak
    Wadysame
    pół roku
  • ~Tylkonienetia / 2012-07-16 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia oszukuje tak: przed podpisaniem umowy są możliwości techniczne dla internetu nawet do 20 mb. Po podpisaniu obiecują że włączą za 14 dni( termin zerwania umowy zawartej zdalnie to 10 dni). A potem już w ogóle nie reagują. Internet jak był wolny tak jest, umowa na dwa lata, wszystko pasuje. Nie polecam. Nikomu. Nigdy. Same kłopoty.
    ZaletyNie ma
    WadyJa, wyżej
    Dwa tygodnie
  • ~anka / 2014-09-25 11:52
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA - nigdy więcej umowy z tą firmą! Telefon działał ok (w sumie ciężko byłoby coś tu popsuć), ale internet to jedno wielkie nieporozumienie. Notoryczne problemy z połączeniem doprowadzały mnie do szału, nareszcie mi się skończyła umowa i uciekam od netii jak najdalej.
    ponad 2 lata
  • ~Bazi / 2012-12-24 14:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Netii jak nie przerywa połączenia to znowu internet strasznie muli nie idzie ogarnąć nie potrzebne nerwy. Tylko rezygnować z nich nie podpisujcie umowy bo nie warto. Po zgłoszeniu usterek wcale im się nie spieszy aby je usunąć i obsługa nie za bardzo nikt nic nie wie. Tak więc radze się dobrze zastanowić nad Netią radze wybrać inna sieć.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1949
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179