Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3184 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~karol / 2012-08-08 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałem z usług innych operatorów i byłem średnio zadowolony ale "netia" to kompletna porazka. 6 tyg wysyłali nowe urzadzenie w miejsce uszkodzonego az okazało się, że anulowali zamowienie. Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyz tel. były klopoty, internet wyrzuca, konsultanci nieodpowiedzialni.
    3 lata
  • ~Lukasz / 2015-10-08 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych dostawców z jakimi miałem do czynienia, internet DO 50mb, w maksymalnych polotach dochodzi do 10mb/s, srednio jest to 7mb a wieczorami max 2
    telewizja która funkcjonuje za pośrednictwem internetu co wieczór od godziny 19 jest praktycznie niemożliwa do oglądania, cały czas sie tnie, chwilami sie całkowicie wyłącza. Zdecydowanie nie polecam, płacę za usługę z której nie da sie korzystać.
    Wadyprędkość internetu nie stanowi nawet 20% opłaconej usługi,
    1,5 roku
  • ~marek / 2014-12-05 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem Netię stosunkowo niedawno, bo 4 tygodnie temu. W ofercie było napisane 50 mb/s, prędkość nie dochodzi nawet do 12..
    Na przesyłkę kurierską czekałem bardzo długo, 3 tygodnie - słaba obsługa klienta, można dzwonić 3 razy a i tak nikt nie odbierze.
    W dodatku gdy przyszedł technik od Netii, było czuć od niego alkoholem. W ogóle nie pytał gdzie ma być zamontowany router itd. tylko znalazł gniazdko i zrobił po swojemu. Dopiero gdy zwróciłem mu uwagę zaczął robić tak jak należy. Od nie dawna średnio co 6-7 minut router się rozłącza, i pojawia się informacja, że sprawdza się prędkość połączenia..
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta, prędkość mniejsza niż w ofercie, słaba stabilizacja urządzenia.
    4 tygodnie, 59,90zł.
  • ~Max91 / 2013-08-02 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jezeli zamierzasz korzystac z uslug Netii to musisz miec stalowe nerwy. Nie ma dnia zeby cos sie z internetem nie dzialo. Czesto sprawdzanie polaczenia i rozlacza Cie na minute (bedac w czasie rozmowy na skype, grajac w jakies MMO - cokolwiek), lub przez ok. godzine albo i wiecej wlaczanie i wylaczanie sie internetu (wlasnie w tej chwili mi sie tak dzieje, pisze tego posta jak mi odpali). Poza tym konsultanci ktorzy podpisuja umowy to zwykli oszusci i naciagacze. Podaja sprzeczne dane, nieprawdziwe. Poza tym internet za ktory place 100 zl, jego predkosc 10 mb/s (co jest o 2,5x mniej niz powinienem miec) jest mega naciagnieciem! Za internet kablowy placilem 60 i byl szybszy od tego - wymienilem siekierke na kijek myslac ze bedzie 25 mb/s - ogolnie mega dno, oszustwo i naciaganie ludzi!
    ZaletyBrak - jak dziala, jest o zwykly internet
    WadyCzesto nie dziala
    Ponad rok
  • ~NIE POLECAM! / 2015-01-19 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i ostrzegam! Netia jest dobra dopoki nie chcecie sie od niej uwolnic. Umowe na usluge swiadczenia internetu podpisalam z firma Dialog z Lodzi. W miedzyczasie Netia wykupila Dialog i chcac nie chcac stalam sie jej klientem. Na sam internet nie moge narzekac, wszytsko dzialalo bez wiekszych zarzutow. Problemy zaczely sie kilka miesiecy po rozwiazaniu umowy. 2miesiace przed koncem umowy zlozylam wypowiedzenie mailowo, otrzymalam potwierdzenie jego otrzymania i adres, na ktory musze zwrocic ich router, co tez zrobilam. Wszystko zalatwilam jeszcze miesiac przed koncem umowy, poniewaz wyprowadzilam sie z Lodzi wiec z internetu i tak nie moglam korzystac. I o Netii zapomnialam. W listopadzie zadzwonil wlasciciel mieszkania, w ktorym mieszkalam w Lodzi informujac mnie ze w skrzynce znalazl 3 listy z Netii!! Okazalo sie ze Netia przyslala fakture na 470zl za NIEZWROCONY router i list z pogrozkami, ze jesli tego nie zaplace to skieruje sprawe na droge sadowa! Nie dostalam zadnej informacji na maila (jak to bylo do tej pory z kazda faktura) tylko 3 listy na adres domowy! Od razu probowalam skontaktowac sie z ich Call Center co oczywiscie nie bylo mozliwe, poniewaz moj numer klienta i pesel, ktory trzeba podac dzwoniac do nich okazaly sie nie istniec! Zadzwonilam do ich sprzedazy, oczywiscie polaczono mnie w ciagu kliku sekund i czego sie dowiedzialam? Zeby "obejsc" te ich blokade (takiego slowa uzyl Pan ze sprzedazy, wiec jestem pewna ze jest to ich celowe dzialanie, zeby utrudnic kontakt z Call center) nalezy po podaniu nr klienta wciskac # az uzyska sie polaczenie. Zadzialalo. Rozmawialam z kims z dzialu reklamacji, wyjasnilam wszytko i TYLKO dlatego ze mialam jeszcze potwierdzenie z poczty o nadaniu paczki z numerem paczki udalo sie mi to odkrecic. Po kilku dniach dostalam maila potwierdzajacego, ze router sie JEDNAK znalazl i ze wystawia note korygujaca. Jakie bylo moje zdziwienie, kiedy po tygodniu zadzwonil do mnie windykator! I znow telefon do ich obslugi klienta, tym razem jednak nie przebierajac w slowach wygarnelam im wszytko i obiecalam ze skieruje sprawe do UOKiK jak sie ode mnie nie odczepia. Poskutkowalo. W kazdym badz razie ODRADZAM tych zlodzieji i oszustow! Trzymajcie sie od nich z daleka a tym ktorzy juz maja z nimi podpisana umowe radze wszytsko zalatwiac mailowo i przede wszytkim zachowac potwierdzenie z poczty o nadaniu przesylki w razie zwrotu ich produktow! Jestem pewna ze niejedna osobe juz w ten sposob naciagneli, bo jak mozna udowodnic, ze sie router wyslalo bez papierka z poczty?? Najgorsza firma z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia! Jednym slowem typowy polski naciagacz!
  • ~norbert / 2014-12-07 22:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Wziąłem internet 100 mega z telewizją i to była moja najgorsza decyzja jaka mogłem podjąć. W telewizji bez przerwy zanika sygnał, brak opisów kanałów trzeba robic resety, jak tylko rusza na laptopy to oglądania nie ma. Jesli ktoś ma zamiar wziąc tv z neti to odradzam po całej lini!!! NIe wspominajac o biurze obsługi bo to totalna paranoja co tam się dzieje...
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości oglądania telewizji i kozystania swobodnego z komputerów
    3 miesiace
  • ~pastor / 2014-11-02 09:00
    Ocena: 1.25 / 5
    NETIA- jeżeli ktoś zastanawia się czy wybrać Netię czy innego usługodawcę oferującego internet to nie ma się nad czym zastanawiać i wybrać cokolwiek tylko nie Netia!
    Podpisałem umowę z Netią w połowie października, nad tele do infolini spędziłem już kilka godzin. Internet oferowali do 20 mb, średnio to 9mb, a czasami 3-4 MB. Reklamacji u nich techniczny nie przyjmuje jak jest 8 w górę to ja się pytam po cholerę oferta 20 mb.!!!jeżeli nie potrafią tego dotrzymać. Częste zrywania połączenia i skoki prędkości pobierania to norma bez względu czy korzystam po kablu czy wifi. Kolejna żenada to prędkość wysyłania która waha się w przedziale 0,03 -0,45 i tu w skokach są lepsi od Małysza. Reasumując gdy miałem wcześniej internet w Dialogu, choć to teraz ta sama firma, aż takiej żenady nie było!!!
    Jeżeli macie inny wybór niż Netia to się nie zastanawiajcie, ja 2 lata muszę się przemęczyć bo 10 dni na odstąpienie od umowy minęło, gdy mnie zbywali bajkami o tym że techniczny poprawi przesył.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    trzy tygodnie
  • ~slawo09 / 2013-05-22 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tych oszustów. Od dłuższego czasu nie mogę doprosić się o wywiązanie się netii z warunków umowy tzn podwyższenia prędkości internetu. Mimo licznych kontaktów z pracownikami tej "firmy" nadal sprawa zostaje niezałatwiona. Nie liczcie na to, że po podpisaniu umowy ktoś Wami będzie się interesował w razie problemów.
    Reasumując:
    -zero kompetencji
    -olewnictwo TOTALNE
    -ignorancja i wszytko co złe
    poszukajcie na spokojnie innego dostawcy a zaoszczędzicie pieniędzy i stresu ...pozdrawiam
    Zaletywątpliwe a jesli są to sladowe
    Wadyobsługa klienta............żadna
    za długo (2 lata)
  • ~stroggo81717 / 2013-01-28 21:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet 20 Mb/s + telefon. Ciągle występują problemy z internetem. Ostatnią awarię zgłosiliśmy 2 dni temu. Zapewniono nas że parametry zostaną przestawione i internet będzie działał. Dzień po zgłoszeniu znów wystąpiła przerwa w dostawie. To samo dzisiaj.
    ZaletyChyba tylko to, że wcześniej chodziło wszystko dobrze - teraz ciągle wadzi.
    WadyCiągłe przerwy w połączeniu.
    2 lata, 100 zł
  • ~Szymon P / 2012-12-27 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Totalna lipa,nie poleciłbym internetu z Netii najgorszemu wrogowi.Muli i non stop rozłącza.Nie dajcie się nabrać.
    dwa miesiące
  • ~ula / 2014-09-26 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka,nigdy więcej umowy z netią
    Wadybrak łączności zoperatorem
    1,5 roku
  • ~wkurzony / 2015-10-21 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy do tej pory nie narzekalem na jakość usług u poprzednich operatorów, ale Netii miałem dość po pierwszych dwóch tygodniach. Mija pół roku i z niecierpliwością oczekuje końca umowy. Poniżej podań kilka powodów tego:
    1. nigdy nie jest się pewnym czy na dysku zewnętrznym coś się nagra
    2. czarny ekran bez dźwięku,
    3. Zatrzymany obraz
    4. Pikseloza
    5. EPG pokazuje tylko na trzy dni do przodu
    6. EPG na jednym dekoder że pokazuje co innego na temat danego programu niż EPG na drugim dekoder że
    7. Nagrywanie serii danego filmu odbywa się nawet wtedy gdy serial się skończył
    8. Ciągle błędy "nieznany program" które powodują brak możliwości nagrywania, choć i bez nich czasami nic się nie nagra
    9. Dekoder nie pokazuje statusu formatowania dysku czy autografu - nie wiemy ile zostało zrobione lub czy w ogóle coś się dzieje
    10. niską prędkość internetu
    11. Zaniki wi-fi
    12. Facet namawiając do podpisania umowy wciska kit i nie zna sprzętu
    13. Technik instalując sprzęt nie zna sprzętu np. nie wiedział że jest przycisk wyłączający wi-fi

    Co z tego że tanio jak jakość kiepską i trzeba ciągle pisać do Netii o problemach.
    Zaletycena
    Wadybardzo dluga i wkurzajaca lista
    6 miesiecy
  • ~Zenek / 2014-09-19 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NETII
    Zaletynie ma, oprócz dialogowego netu foton
    Wadynaciagactwo infolinii, chamstwo przy reklamacjach, bak kompetencji i totalne niezrozumienie potrzeb klienta
    rok
  • ~Autumn81702 / 2013-05-23 00:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam. Jestem jednym z niezadowolonych klientów tej ŻAŁOSNEJ spółki! Opiszę, co mi się nie podoba.

    Po pierwsze: chaos na infolinii.
    Kiedyś, nie pamiętam kiedy bo szmat czasu minął, zgłaszałem problem i konsultant powiedział, że zamiast 16 Mb/s powinno iść ok. 20 Mb/s - co w przeliczeniu na MB daje 2,5 MB/s). Niedawno się dowiedziałem że u nas na łączu prędkość maksymalna to 3,5 Mb/s. Wczoraj w nocy pobierałem plik 218 MB i prędkość pobierania wynosiła... 1,1 MB/s! No to jak to w końcu jest, pytam się szczerze?

    Po drugie: brak wywiązywania się z umowy.
    Jak już wspomniałem wyżej, umowa do 20 Mb/s. Prędkość średnia (speedtest) to 3,80 Mb/s. Gdyby internet szedł na kablach Netii, to może by było szybciej, tymczasem jednak internet idzie na kablach telekomuny, toteż prędkość taka wolna.
    Nasuwa się jednak pytanie: skoro w starym mieszkaniu internet też szedł na kablach TP, i z umową do 16 Mb/s po wymianie jakiegoś scalaka w centrali (swoją drogą, też po którymś z kilkudziesięciu telefonów ktoś mądrzejszy zarządził wymianę scalaka w centrali) prędkość internetu wynosiła ~15 do ~16 Mb/s - to czy nie można by było wymienić scalaka również teraz? W czym byłby problem? W starym mieszkaniu wymiana pomogła, może teraz też by pomogło?
    Obejrzenie filmu na YT w HD 720p jest czasem niemożliwe, o 1080p nie ma mowy! YouTube automatycznie przełącza się z rozdzielczości 360p na 240p lub nawet 144p, co potrafi sfrustrować!

    Po trzecie: problemy z internetem.
    Kiedy zamiast wczytania się strony internetowej wyskakuje "sprawdzanie połączenia z internetem" (Netia Spot), to aż ma się ochotę tak walnąć w ten router żeby się rozwalił! Dodatkowo autodiagnostyka zawodzi:
    a) "niepodłączony kabel telefoniczny" - gdyby nie był podłączony, to internet by nie działał. Samoistne odłączenie się kabla jest praktycznie niemożliwe.
    b) "połączenie z internetem nie jest nawiązane" - skoro tak rzekomo jest, to dlaczego wcześniej działał?
    Później nagle internet wraca.

    Podsumowując: Netii NIE POLECAM nikomu! Nawet śmiertelnemu wrogowi! Nie wywiązują się z umowy, internet zawodzi. To, co wyprawia Netia, to jedna wielka KPINA! Najwyraźniej będziemy zmuszeni pożegnać się z Netią, wysyłając prośbę o rozwiązanie umowy na miesiąc przed jej zakończeniem. Przykre, ale prawdziwe.
    ZaletyRzadko się zdarza, że prędkość pobierania to 1,1 MB/s.
    WadyOpisałem w opinii.
    3 lata.
  • ~bary / 2013-03-02 15:50
    NETIA=Porażka.
    Jeżeli zamierzacie odejść od N... róbcie to sporo wcześniej-komplikacje min. 3 miesiące
    ZaletyBRAK
    WadyBEZ LIKU
    5LAT
  • ~Beata / 2015-11-04 11:31
    Beznadziejna firma, która naciąga klientów i chce zarobić na umowie nawet po śmierci abonenta. To się w głowie nie mieści, żeby na takich rzeczach zarabiać. Obsługa okropna, niedouczona i niegrzeczna. Wstyd, zero wczucia w sytuację. Totalna porażka.
    ZaletyBRAK
    Wadyj.w.
    1 rok
  • ~benyna102 / 2014-01-06 10:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia! Na zadeklarowane 10Mb/sek. realnie jest od 2Mb/sek. w porywach do 7Mb/sek. ale częściej w dolnej granicy prędkości. Na próbę reklamacji dostałem odp. że jeżeli nie jest niżej niż 1Mb/sek. to jest OK.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    4 mies.
  • ~DANIO / 2008-01-28 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już 8 tygodni od podpisania umowy. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony NETII a miało być tak pięknie - instalacja internetu w 3 tygodnie. Piękne było tylko podpisanie umowy po 2 dniach od podania danych. Ja rozwiazałem umowe z dotychczasowym operatorem i zostałem be internetu.
    Taka FIRMA TO WIELKIE BLE BLE. Nie dziwię się że na giełdzie są tak nisko notowani. Jeszcze raz zadzwonie, a nastepnie będę rozmawiał z TPSA.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podłacenia przez 8 tygodni.
  • ~erneciątko / 2014-01-02 18:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Od kilku miesięcy walczę z ciągle spadającym transferem w ciągu dnia... Umowa na 20Mbit, a pod koniec dnia już tylko 3Mbit. Ciągle chcą poprawiać coś u mnie w domu ale problem jest u nich w przepustowości - wąskie gardło... bo modem synchronizuje się na 21Mbit !!!
    Żadna rozmowa nic nowego nie wnosi....
    na domiar złego od 2 dni internet mam z przerwami co 10 minut na 2 minuty..... PARANOJA.... SKANDAL !!!!

    TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU.... jestem przed podjęciem decyzji o powrocie to TPSY/ORANGE !!!!
    Zaletyjedna, brak zalet
    WadyCiągłe i notoryczne awarie, kiepska i niekompetentna obsługa techniczna, nie potrafia zlokalizować problemu przez kilka mc
    czekam na naprawę problemu od kilku mc... .SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~irenac7 / 2011-09-06 15:52
    Witam!

    Mam Państwu do opowiedzenia historię pewnego telefonu...

    Wszystko zaczęło się 13.08.2011 a więc 25 dni temu. W naszym mieście "Polska w budowie" rozkopano ulicę i zerwano kabel telefoniczny, łączący naszą małą firmę - handlową - ze światem. Zgłosiliśmy u naszego operatora -N E T I I - awarię, którą zapisano w ich (netii) dokumentach. I się zaczęło! 16.08.2011 dowiedzieliśmy się, że zlecenie zostało zamknięte z powodu braku kontaktu z nami . W momencie zgłaszania 13.08 prosiliśmy o odnotowanie, że nie ma z nami kontaktu w dni wolne od pracy. Ponoć zostało to zanotowane w zgłoszeniu.

    Otworzono nowe zlecenie. Ludzie, którzy przyjmują reklamacje Netii albo "mają związane ręce" albo "nie mogą nic poradzić" albo "wysyłają do TPS.A. "ponaglenia" albo twierdzą, że "zlecenie jest w toku".

    Trwa ta historia od 13.08.2011 do dzisiaj i nadal nic nie wskazuje, żeby miała się wkrótce zakończyć a my ponosimy konkretne- wymierne- straty.

    Zastanawiamy się, czy zgłoszenia reklamacyjne obsługują te małpy z reklamy Netii, czy też ludzie?

    Wszystkie osoby z którymi rozmawiamy są nam znane z nazwiska. Możemy te nazwiska udostepnić wszystkim, którzy tego będą chcieli.

    I wszyscy ci ludzie życzą nam nieodmiennie " miłego dnia".

    Proszę!! niech nikt mi tego nie życzy, bo od 13.08.2011 dni nie są miłe i to przez Netię.Wyślij e-mail
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179