Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3184 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2008-01-28 12:30
    Ocena: 4.50 / 5
    wlasnie konczy mi sie rok z internetem w Netii i czekam na jakas propozycje z ich strony bo konczy mi sie umowa
    zamienilem neostrade 512 w opcji na 2 lata za 84zl na 1Mb w Netii na rok za 64 zl
    poczatek byl trudny bo byla cala akcja "podbierania" klientow TP
    na poczatku kiepsko dzialalo, zlozylem pisemna reklamacje na ktora odpowiedziano mi, ze problemy leza po stronie technicznej i do chwili ich usuniecia nie bede obciazany kosztami, mialem wiec około 400kb zamiast 1Mb za darmo przez 4 miesiace, od tamtej pory smiga jak trzeba
    Firma sie stara, polecam szczerze
    Zaletybezawaryjne polaczenie o predkosci zgodnej z nominalna
    dbaja o klienta
    Wadypoczatkowe problemy z kontaktem na infolinie Netii
    1 rok, 65 zl/m-c
  • ~jk / 2014-03-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na kłamliwych konsultantów i podpisywanie umowy przez telefon!

    Podpisałem umowę na max 20mega i oczywiście okazało się że w moim przypadku max 20 mega to 10,5 mega... ale to jeszcze nic bo linia jest tak wyżyłowana (jak stwierdził serwisant z netii) że połączenie będzie się zrywało tak raz na 30 minut i nic się na to nie poradzi.

    Reklamacji na umowę nie uznali, choć byłem okłamany przez telefon, gdyż oni nie mają obowiązku pokazać nagrania rozmowy. Takie nagrania służy tylko ich celom.

    A ja teraz jestem w d... nie mogę wysłać żadnego większego pliku przez ciągłe zrywanie połączenia... jestem fotografem i internetem właśnie przesyłam gotowe prace moim klientom... teraz mam i płace za internet netii a żeby wysłać plik latam do sąsiadów którzy mają tp (orange)... paranoja...
    ZaletyBRAK
    Wadyłącze zrywa się co około 30 minut, prędkość "do 20mega" u mnie oznacza 10.5mega
    1,5 roku
  • ~Kasik198920 / 2012-08-14 17:03
    nie polecam ich...
    Nie mam od nich internetu...i wlasnie w tym problem.
    Umowa zostala podpisana ponad miesiac czasu i do tej pory nikt nie zglosil sie by podlaczyc. Nie mozna nic u nich wyjasnic...ciagle przełaczaja do innych konsultantow.
    Zero kompetencji
  • ~Krystian / 2015-03-03 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadeklarowana prędkość łącza- 50mbps, realnie prędkość nie przekracza 10mbps. Ciągle przerywający się sygnał. W centrali pracują bezmózgie yeti mające się za wszechwiedzących. Kogo oni tu chcą oszukać?
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość, pomoc techniczna, cena
    Rok, płace za to ciężkie pieniądze!
  • ~Mara / 2012-07-20 15:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Z Netią jest jak z dawnym Związkiem Radzieckim: wejść można, ale z wyjściem dużo gorzej ... Od 2010r byłem abonentem Netii w zakresie usług telefonicznych i internetowych. Od zeszłego roku zaczęła się psuć jakość połączeń. Oprócz trzasków w trakcie rozmów telefonicznych nastąpiło permanentne zrywanie połączeń internetowych przez połączenia telefoniczne, co wielokrotnie reklamowałem. Wizyta technika i inne starania Netii nie przyniosły niestety żadnej poprawy. Na dłużej sytuacja taka (np. zrywanie łącza w trakcie przelewów bankowych) była trudna do zaakceptowania. Dlatego postanowiliśmy nie przedłużać umowy z Netią i zmienić operatora. No i Netia postanowiła dać nam nauczkę i "tak długo kochać nas, aż my ich pokochamy". Odłączyli możliwość rozmów wychodzących, a przychodzące były! Twierdzili kłamliwie, że łącze oddali do puli TPSA, że już nie przetrzymują linii, a z dotychczasowym numerem to już mogę się pożegnać bo nie mam szans na odzyskanie. TPSA też nie dała rady i nie może mnie właczyć do sieci! Cyrk. Od 1,5 mies. nie mam możliwości telefonowania, a kilkanaście rozmów z Biurem obsługi, Działem Technicznym i Działem Formalno-Finansowym, nic oprócz deklaracji wyjaśnienia sprawy i oklepanych wyuczonych grzecznych formułek nie dało. Na pisemną skargę mają miesiąc i wątpię abym się doczekał czegoś odkrywczego oprócz zdawkowych sformułowań. Ta firma to totalna porażka, bałagan i zbiorowa nieodpowiedzialność. Nawet gdyby mi proponowali swoje usługi za darmo już nigdy do nich nie pójdę.
    Zaletydziadostwo
    Wadysame
    2 lata
  • ~shogun1111 / 2009-02-21 17:58
    Ocena: 2.00 / 5
    SZYBKI INTERNET+ TELEFON NETII.OSTRZEŻENIE!!!

    Witam Wszystkich
    Chciałbym opisać moja ,,przygodę" z Netią choć do przyjemnych ona nie należy. Może uchronię kogoś przed podjęciem decyzji .
    Ze względu na to ze miałem dosyć słaby internet osiedlowy chciałem zmienić dostawcę .Tak się jakoś złożyło ze w połowie listopada zjawił się u mnie akwizytor z Netii i zaproponował mi usługę szybszy internet + lepszy telefon 4Mb/s za 49PLN miesięcznie Łącznie cena telefonu i neta miała wynosić 89 PLN .ale akurat byłem po operacji ręki wiec powiedziałem mu ze do niego oddzwonię. Oczywiście po wyjściu akwizytora zacząłem szperać w necie szukając taniego dostępu ale ta oferta była naprawdę bardzo kusząca. Zdecydowałem się oddzwonić do Pana z Netii i umówiłem się na podpisanie umowy przygotowując sobie zestaw pytań do niego na temat tej usługi.
    1.12.2008 r zgodnie z umową przyszedł akwizytor z umowa ja od razu zacząłem zadawać mu pytania dotyczące usługi min o gwarancje prędkości ,limitów transferu cen itp.
    Pan bez zająknięcia odpowiadał mi na pytania z czego wynikało ze oferta jest po prostu nie do przebicia. I podpisałem umowę w której chciałem przeniesienia numeru z TPSA ,identyfikacji numeru, zamówiłem router i dwa telefony tak jak było w ulotce. Musiałem tez podpisać wypowiedzenie umowy TPSA bo pan powiedział ze będę całkowicie przełączony na Netię bo ona ma u mnie (Sosnowiec) na mojej dzielnicy swoje kable.Co było totalnym kłamstwem gdyż usługa świadczona jest w ramach uwolnienia pętli abonenta tzw.LLU Przy wyjściu akwizytor powiedział z uśmiechem ze za dwa tygodnie będę się cieszył Netią. A zamówione urządzenia przyjdą do ok. 10 dni. Wychodziło na to ze koło 15.12. będzie przełączenie usługi.
    Jakież było moje zdziwienie gdy pani z TPSA zadzwoniła do mnie 15.12.i powiedziała mi ze sygnał przełączą mi 15.01.2009 Zbliżał się 15 stycznia a urządzeń czyli Routera i telefonów nie ma. Wystraszyłem się trochę i 10.01 zadzwoniłem do Netii co jest z przesyłką odpowiedzieli mi ze a to brak zamówienia a to ktoś inny obsługuje wysyłki sprzętu tak ze po kilku telefonach powiedziano mi ze zostały wysłane .Infolinia Netii to jest zupełna porażka ,trzeba się uzbroić w cierpliwość i mieć ,,stalowe nerwy czasami czekałem na połączenie nawet 40 min. Ale 14.01.przyszly kurierem urządzenia (całe szczęście że żona była w domu bo jakiś mądry wysłał przesyłkę na nią i ja bym nie odebrał choć jestem właścicielem lini)
    15.01.2009r godzina 10.00 TPSA wyłącza sygnał i zgodnie z instrukcją routera podłączam go do gniazdka i o dziwo do niego tez trzeba podłączyć telefony które znajdują się w domu co u mnie wiązało się z przerobieniem wszystkich połączeń i ciągnięciem dodatkowych kabli.
    Innej możliwości niestety nie ma.
    Ale podłączyłem wszystko i router się skonfigurował wsio zaczęło działać.
    Myślę sobie sprawdzę sobie prędkość łącza i niestety gdzie bym nie sprawdzał wszędzie wychodziło mi poniżej 3 Mb/s wiec dzwonię do Netii a pan po jakimś sprawdzeniu przyjął zgłoszenie zaniżonej transmisji i powiedział ze przyjdą do mnie fachowcy. Chciałem sprawdzić tez jak działa telefon i zawodniłem na swój nr z komórki.....i o zgrozo odbiera jakąś kobieta co jest myślę sobie wiec dzwonie jeszcze raz i to samo .Dzwoniąc z telefonu domowego na komórkę swoja wyświetlał mi się jakiś inny nr telefonu .Wiec co mi pozostało jak tylko kolejny raz dzwonić i zgłaszać usterkę. Na drugi dzien. miałem swój nr ale niestety przez tel nie dało się rozmawiać były takie zakłócenia że rozmówcy nie szło zrozumieć.
    Znowu musiałem zgłosić usterkę. Pani ja przyjęła i powiedziała mi ze związane to jest ze zbyt mała transmisją i po przyjściu fachowców się poprawi a ze zbliżał się weekend to przyjdą w poniedziałek. Niestety nie przyszli wiec dzwonie powiedziano mi ze wiedza o wszystkim i oni zadzwonią na moja komórkę i się umówią. Wtorek ,środa tez nie przyszli wiec dzwonię znowu z awanturą zagroziłem zerwaniem umowy wiec oni powiedzieli że już fachowcy jadą .
    Przyjechali pomierzyli szybkość i powiedzieli ze jest ok. a telefonu nie naprawią bo niestety to test łącze V.O.I.P i tak musi być. Myślę sobie za to mam szybkie łącze i w miarę niedrogo musze to jakoś przeboleć Tak było do 01.02. Tego dnia ktoś zadzwonił do mnie i po chwili rozmowy została przerwana. Zaczęło zdarzać się to coraz częściej. Wiec dzwonię znowu do nich .Pan cos pobadał i powiedział ze mam uszkodzony router i ze przyjdą fachowcy żeby sprawdzić. Jak zwykle nie przyszli wiec dzwonię na infolinię a pani mówi mi ze Netia nie ma technicznych możliwości na świadczenie usługi 4 Mb/s a proponują mi do 1 Mb/s z zaznaczeniem ze jakość telefonu będzie fatalna na tej przepustowości.(ciekawe że dopiero po miesiącu dowiedzieli sie że nie mają możliwośći) Wiec ja się pytam pani co ja mam teraz zrobić gdyż czuję się oszukany i lżejszy o pieniądze wydane na instalację.
    Pani mówi ze mogę zrezygnować na piśmie żądając zwrotu poniesionego wkładu finansowego i może Netia mi odda.17.02.wysłałem to wypowiedzenie na maila tak jak kazali i do dziś nie mam odpowiedzi. Bojąc się że zostanę bez telefonu pojechałem do telepunktu TPSA chcąc podpisać z nimi umowę na świadczenie uslug i o dziwo ...Netia nie zgłosiła ze jestem jej abonentem i cały czas widnieje w systemie TPSA a w takim razie muszę czekać aż sprawa się wyjaśni.
    Co z tego będzie nie wiem dalej czekam na odpowiedź z Netii pewnie jeszcze dosyć długo gdyż nie potrafią mi odpowiedzieć ile.
    Piszę to dla przestrogi dla innych zastanówcie się!!!
    ZaletyDobra cena
    WadyCzytaj wyżej
    1 miesiąc
  • ~tar / 2014-10-29 17:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez większych problemów to jednak zabolało mnie to, że po jej zakończeniu i przeniesieniu umowy na czas nieokreślony opłata za internet podskoczyła mi o prawie 50 zł za 1 mb! Taką politykę mają nadal, ale o tym będzie niżej. Kiedy zdecydowałem się znów podpisać z nimi cyrograf przenosząc przy okazji telefon z tepsy i podbijając net do 20 mb z routerem za złotówkę (wymaganym ze względu na zmianę standartu adsl) liczyłem, że będzie względnie normalnie. Minął koniec okresu rozliczeniowego a tu netu i routera ani widu, ani słychu. Kiedy już przyszedł router to okazało się, że zamiast internetu 20 mb najszybsze co mogą mi zaoferować to 10 mb bo tylko na tyle niby pozwalała moja sieć telefoniczna (mieszkam 400 metrów od cyfrowej centrali tepsy niemal w centrum Warszawy i tepsa świadczyła u siebie taką prędkość) ale żeby to było możliwe to w innej taryfie droższej (!) o 10 zł miesięcznie. Lub 1mb po tej samej czyt. starej cenie. Kiedy już przyszła faktura za router to okazało się, że zamiast rabatu 99 zł dostałem rabat na 1 zł o fakturę na 99 zł. Moje boje na BOKu Przynosiły bardzo mizerne efekty. A o tym jaki panuje tam chaos świadczy fakt, że UWAGA - zgubili moją umowę. Dopiero jak pofatygowałem się osobiście do ich nory na Taśmowej to zrobili sobie ksero... Zrobiła to zresztą ta sama babka, z którą zawierałem umowę. Jak już była awaria to oni nic konkretnego nie mogli zrobić "bo linia tepsy". Z telefonem stacjonarnym wyszły takie jaja, że zamiast mieć taniej niż w tepsie (bo to dlatego przeniosłem od nich numer) to rachunki wychodziły sporo drożej choć ze stacjonarnego korzystałem mało i bardziej zależało mi na utrzymaniu numeru będącego w rodzinie od lat 80. W końcu zrezygnowałem z niego przed końcem umowy płacąc im karę i ponosząc miesięczną opłatę na rzecz tepsy za użytkowanie linii pod internet bo okazało się to dla mnie bardziej korzystne finansowo niż trzymanie tego numeru.
    Miałem to nieszczęście, że chociaż wtedy kablówkę miałem w Aster to mój blok jako jedyny na ulicy miał tylko podciągniętą telewizję bez internetu. Jak tylko wchłonął go UPC to z miejsca dostałem konkretną ofertę dla starego klienta Aster, której trzymam się do dziś bo choć mam "tylko" 25 mb net i telewizję z pakietem Select Extra HD bez HBO i innych bzdetów to i tak płacę za to mniej niż 80 zł. Zresztą tę umowę zawarłem jeszcze przed końcem udręki z netią, pod koniec której miałem zresztą prawdziwe oblężenie telefoniczne, żebym tylko znów dał się uwiązać na parę lat. Oczywiście mieli dla mnie super extra hiper ofertę. Po przedstawieniu mi tego co dało mi UPC zarzucali mi wręcz kłamstwo. Ale znów się zaczęło.
    Po dzisiejszym trzecim już nagabywaniu mnie telefonicznie (Choć wcześniej mówiłem wyraźnie NIE) utwierdziłem się w przekonaniu, że chodzi im tylko o odebranie klientów konkurencji. Na ich późniejszą obsługę kładą laskę. Chodzi im tylko o WYRWANIE KLIENTÓW UPC. Jak się zapytałem co się stanie po zakończeniu umowy to miła pani powiedziała mi, że wzrośnie opłata za internet (jak to w netii o czym pisałem powyżej) i jeśli chcę to MOGĘ SOBIE WTEDY PÓJŚĆ DO INNEJ FIRMY. Pozostawię te sugestię bez komentarza. Po za tym brak w kablu telewizji analogowej więc dochodzą różne przepychanki z multiroomem czego nie ma w UPC i nie było w ASTER (które jest poprzednikiem gigakablówki). A i jeszcze próbowali mi sprzedać jakieś bujdy o tym, że mogę sobie wybrać te kanały w telewizji, które mi odpowiadają co jest znów kłamstwem bo musiałem wydusić informację, że tak naprawdę chodzi im o kilka pakietów z kanałami (jak podstawowy, rozszerzony i z bajerami) co jest i u konkurencji. Omijam szerokim łukiem mając na względzie moje dawne przeboje z netią.
    Zaletybrak, brak, brak
    WadyNastawienie na sprzedaż a nie na obsługę posprzedażową, kłamstwa na infolinii sprzedażowej i pomocowej, brak znajomości swojej infrastruktury, ogólny bałagan w firmie
    było 4 lata. O 4 lata za długo i za drogo
  • ~ulunia / 2008-03-04 19:27
    I ja tez dałam się wciągnąć Netii. To chyba jakaś sekta czy co? Podpisałam umowę 20grudnia 2007r. i do tej pory nie moge sie niczego doprosić. A ZACHĘCAJĄ W REKLAMIE JAK TO U NICH DOBRZE!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Zibi / 2012-11-01 09:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za MAX ,a mam max połowę możliwej prędkości.W odpowiedzi na zgłoszenie zaniżonego łącza otrzymałem odpowiedz ,że gwarantują do MAX a nie MAX .Wnioskuję że mam się cieszyć z połowy prędkości ,bo może być gorzej i i tak nic nie zrobię.Netia zaniża parametry łącza dla nowych klientów ,a starych (złapanych już na umowę)traktuje z góry.
    Z DALEKA OD NETII !!!
    ZaletyBRAK
    WadyZANIŻANIE TRANSWERU DANYCH I BARDZO WIELE INNYCH
    1,5 roku za 59,90
  • ~Adam Knochowski / 2013-08-03 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 12.07.2013 do dziś czyli do 03.08.2013 nie mogę się doprosić utrzymania stabilności konta bo zrywa mi połączenie i świadczenia usługi za jaką płacę czyli za 20 mb. Poza tym nie działa mi również telefon za który im płacę. Już trzeci raz im to zgłaszać i nic iciągle i mówią że mogą przyjąć tylko reklamację. Sprawa do sprawdzenia i w 100% pewna. Jeśli jest ktoś zainteresowany opisaniem tego w gazecie to służę materiałami. To na pewno przyda się konkurencji do osiągnięcia lepszej sprzedaży. Tak być nie może że taka firma będzie naciągać bezkarnie ludzi. Sądzą że mam łącze do 20 mb więc jak mam 5 mb to jest ok bo to jest nadal do 20 a nigdzie nie jest zapisane że ma być 20. To rzenada. Nie polecam takich problemów ńikomu i ludzie bierzcie sprawdzonych operatorów (ja wcześniej miałem TP i nie było ńigdytakich problemów i chyba wrócę do nich spowrotem tylko się rozstanę z tyi patyrakami). Nigdy więcej i ńie zależy mi a tym żeby kouś dokuczyć tylko przedstawiamy całą prawdę o nich a jak ktoś chce to medialniewykorzystać to zapraszam do kontaktu i materiałów na porządny artykuł wystarczy i sądzę że kilka tysięcy klientów im odejdzie.
    Wady100%
    Ponad pól roku
  • ~Adrian / 2013-09-26 19:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam brać internetu w neti ! Przy łączu 20mb/s często jest tylko 8 w dniu dzisiejszym na speedteście wyszło : ping 343 download 0.5 mb/s upload jeszcze gorzej i tak od paru dni.... mimo wielu telefonów do obsługi klienta i zapewnieniom że problem zostanie naprawiony tak na prawdę nic nie jest naprawione a jak coś zrobią to na dzień i powtórka z rozrywki masakra jakaś ....
    ZaletyBrak
    WadyCena , zbywanie klienta , fałyszwe obietnice , wolne łącze i duże pingi
    Od 3 miesięcy płacę nie całe 90 zł miesięcznie
  • ~aina / 2008-02-17 18:59
    jeszcze nikt nigdy mnie tak nie zlek ceważył, od 10.11.2007 r. tj od podpisania umowy minęły cztery miesiące, a ja nie mam od nich odzewu, pomimo moich 100 telefonów do netii. mam już internet z ERY i nigdy więcej niechcę miec do czynienia z netią - nikomu nie polecam!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko w netii
  • ~Alutka / 2008-01-16 20:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Podstawowy problem netia wszystkie
    umowy jeśli coś nie gra wkłada do
    głębokiej szuflady i jeśli się nie
    upomnisz to możesz czekać tatka
    latka ja tak czekałem pół roku !
    26 11 07 zdecydowałem się zamówić
    szybki iternet 29 11 07 listonosz
    przyniósł umowę którą niezwłocznie
    podpisałem i wysłałem no i do
    dzisiaj 16 01 08 nie mam internetu !
    Z usług neti korzystałem od zawsze
    piętnaście lat temu miałem u nich stronę
    to znaczy taki szablon strony .
    Ostatnio przez kilka lat korzystałem
    z usługi cal-back , i wreszcie
    26 11 07 zdecydowałem się zamówić
    szybki iternet umowa 8505/07/hqw/...
    Zaletyoczekuje na internet
    Wadyoczekuje na internet
    oczekuje na internet
  • ~bart2712 / 2013-03-18 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE TEGO !!! Mam wifi - 3 anteny po 5dbi jedna. Przy połączeniu bezprzewodowym dwóch urządzeń np. Ps3 i komputer obydwa działają bardzo wolno ( aktualizacja gry 153 MB - 60 min. Na początku zaś przy progresie 13% wynosi 173 min.) router w drugim pokoju (jakieś 8 metrów ) co dziwne internet w smartfonie działa bez zarzutów. Cofając się do przeszłości pol roku temu internet śmigał. Wracając do dnia dzisiejszego szybkość pobierania to 1,3 MB/s zaś wysyłania 765 kb/s. Żal. I mam jeden z lepszych pakietów. Ocena 1/10 (dobrze ze w ogole działa) Pozdrawiam.
    Zaletynic
    Wadypraktycznie wszystko
  • ~bba / 2014-12-28 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem najpierw Dialogu, który od niedawna został przejęty przez Netię. Od niedawna mam internet 20Mb/s od samego początku transfer nie przekraczał 16Mb/s teraz systematycznie spada i mam już w granicach 13. Netia nie inwestuje w infrastukturę, tylko przyłącza nowych klientów i obniża poziom usług. Nie polecam.
    WadyTransfer niezgodny z umową
  • ~Do Jacydo / 2011-10-11 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Na spot czekałem miesiąc transfer obiecali 16mb mam 6mb telefon na stacjonarne za darmo ale znajomi maja komórki, lubię pograć w gry online tez lipa bo wieczorami Ping mam około 100 a wiec do chu.. za co ja mam Netiię chwalić??
    Zaletyzeroooooooo
    Wadyzaniżone transfery, w abonamencie telefonicznym nie ma darmowych minut na komórkę, pingi do du..
    3 miesiace
  • ~finka / 2013-06-24 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, zerwałam umowę mimo kary. Notoryczne problemy, zrywanie internetu kilka razy dziennie, żadnej pomocy na infolinii, za każdym razem rozmawiasz z inną osobą, która nic nie może. Ostatnio zgłosiłam brak netu w poniedziałek, mimo miliona ponagleń do technika sprawa trafiła w piątek, zjawił się w poniedziałek( po tygodniu!!) Wyobrażacie sobie firmę bez netu przez tydzień?? Na koniec okazało się że oczywiście była to moja wina i nawet reklamacji nie będzie mimo, że nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji na czym by ów problem miał polegac . NIGDY NIE PODPISUJCIE UMOWY Z NETIĄ !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak przepustowości sieci, podłączanie wielokrotnie więcej odbiorców niż sieć ma możliwości
    4 lata
  • ~gastri77 / 2013-11-25 16:26
    Nie polecam tego operatora. Wieczne lagi i przestoje to raz. Zrywanie się połączenia, awarie internetu trwające po kilka dni i nikt nie raczy szybko zainterweniowac na zgłoszony problem. Z obługa klienta jest dogadać się jak po chińsku. Niekompetencja zatrudionych konsultantów poraża.
  • ~gomik2 / 2014-02-19 20:35
    netia jest beznadziejna,umawiam się przez telefon na opłaty w kwocie 89,90 a po dwóch miesiecach dostaje rachunki o 9,90 wyższe za usługe dodatkowa której oczywiście nie zamawiałam ale było w umowie /tej telefonicznej oczywiście nie było o tom słowa/ ,bardzo czesto jestem wywalna z internetu .stanowczo odradzam
    Zaletyzero
    Wadysame wady
    4 miesiące
  • ~grygo / 2013-02-25 19:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Uważam, że firma Natia S.A. jest jednym z najgorszych usługodawców z jakimi spotkałem się do tej pory. Instalacja Internetu w moim domu trwała tydzień. Monter nie mając wystarczająco kompetencji zbiegł (dosłownie) zostawiając wszystko (urządzenia, kopie umów itd.). Dopiero po tygodniu odwlekania, zgłoszeniu reklamacji i odebraniu poleconego udało się (NA MÓJ KOSZT) rozmawiając 28 minut z BOK Netia uruchomić mój Internet. Umowę musiałem Netii odesłać (NA MÓJ KOSZT) do Katowic. Po roku okazuje się, że nie zawarłem umowy na 24 miesiące tylko na 24 okresy rozliczeniowe, a więc zapłaciłem za tydzień korzystania z usługi której faktycznie nie miałem. To, że w wyniku błędu Netii wystawiono mi błędnie faktury również należy zaznaczyć. Oraz fakt, że korekty mogą dokonać tylko i wyłącznie gdy wystosuje odpowiednie pismo, wysyłając je do Katowic (NA SWÓJ KOSZT). Nikomu nie polecam i gdy tylko będę się mógł uwolnić nie ponosząc dodatkowych opłat - szybko im podziękuję. Pozdrawiam.
    Zaletyprędkość
    Wadyzawiła umowa, brak kompetencji instalatorów, konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów w wyniku zaniedbań Netia S.A., urządzenie dostarczające mi Internet w domu udostępnia je bez mojej wiedzy i zgody poprzez platformę FON.
    12 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179