Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorian / 2014-09-24 11:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Prześlę list, który napisałem do obsługi klienta, będzie to najlepsza opinia:

    "Witam,
    Byłem Waszym klientem przez dłuższy czas, pracowałem nawet w Waszej korporacji jako doradca klienta biznesowego.
    Na obu płaszczyznach jednak się zawiodłem, ale chcę poruszyć część pierwszą:
    Sytuacja wymagała tego, żebym zmienił mieszkanie w drugiej części marca i kiedy znałem już swój prawidłowy adres, zadzwoniłem do Was, aby zmienić adres sygnału internetowego. Jednak mimo wcześniejszych zapewnień podczas zakładania internetu (sygnał miał być niemalże natychmiastowo przeniesiony), zostałem poinformowany, że muszę czekać do końca kwietnia ponieważ netia kupiła Dialog i są opóźnienia z przełączaniem sygnału (!, śmieszne rzeczy, ta wymówka nie wyszła, chyba, że się cofnąłem w czasie) kolejne kłamstwo. Fakt, że na co dzień pracuję przy komputerze ponieważ jestem webmasterem - freelancerem i muszę mieć stały dostęp do internetu, zmuszony byłem podziękować za dostarczane usługi.
    Wysłałem więc jeszcze tego samego dnia list polecony priorytetowy z prośbą o wyłączenie sygnału (byłem już dawno po zakończeniu umowy, po prostu nadal chciałem korzystać z internetu jednak bez umowy na zasadzie comiesięcznego przedłużania bo różnie bywa.)
    No i tu zaczęły się schody. Wysłałem list i cisza. Dostałem kolejną fakturę a po telefonie na infolinie dostałem informację, że muszę jeszcze czekać. Czekałem prawie miesiąc i po 24 dniu miesiąca dostałem ZGODĘ (dziękuję za łaskę, nie byłem zobowiązany umową, jednak dostałem zgodę na wyłączenie sygnału). W międzyczasie przyszła kolejna faktura chociaż internetu nie używałem już od ponad miesiąca a co lepsze mieszkałem dawno gdzie indziej więc ktoś sobie mógł korzystać z internetu na mój koszt. Dostałem telefon od doradcy klienta indywidualnego, albo jak kto woli - konsultantki z propozycją... nowej umowy! Opowiedziałem jej całą sytuację, ale oczywiście stwierdziła, że jest to niemożliwe. Zapytałem czy sygnał został już odcięty, wtedy Pani powiedziała, że już to dla mnie sprawdza, po czym wyłączyła mikrofon, zapytała się swojego szefa gdzie ma mi to sprawdzić, zadzwoniła według wskazówek na 801 802 803, podała swój numer konsultanta po czym mogła uzyskać dla mnie takie informacje, włączyła mikrofon i powiedziała, że ekhm. Tak jest zgoda a sygnał zostanie wyłączony... za miesiąc po tym jak przyjdzie kolejna faktura.
    Niestety sytuacja finansowa nie pozwoliła mi płacić jednocześnie za internet w domu oraz internet, którego nie mam a mam jeszcze inne rachunki. Kilkukrotnie pisałem i dzwoniłem z pytaniem jak to możliwe, że jestem zmuszany płacić za coś czego nie używałem i co najlepsze, dawno temu prosiłem o wyłączenie, ale nie dostałem nigdy jasnej odpowiedzi. Po prostu musiałem czekać na koniec miesiąca rozliczeniowego (który w tym przypadku trwał dwa i pół miesiąca. Zanim internet został w netii rozłączony, musiałem wyjechać z kraju i wróciłem w dniu dzisiejszym.
    Uwaga! Co zastałem w skrzynce - Kara 300 zł za brak zwróconego urządzenia NETIA SPOT.
    Przytoczę słowa Pani konsultantki przy zakładaniu internetu:
    - Dostaje Pan router Netia spot w PROMOCYJNEJ CENIE takiej i takiej, pod warunkiem comiesięcznej wpłaty 5 zł.
    Co śmieszniejsze, kiedy pracowałem jako doradca, też byłem pewny, że ja ten router sprzedaję a nie wypożyczam.
    Rozłączanie sygnału trwało prawie 3 miesiące. Łączny czas od rozłączenia do listu i wymaganego terminu odesłania urządzenia przeze mnie wynosił jakieś 10 dni. PARANOJA.
    Ale już mniejsza z tym - Netia spot jest spakowany i gotowy do wysyłki w niemalże nienaruszonym stanie.

    Tu pytanie numer 1: Czy w przypadku odesłania w tej chwili routera, kara będzie umorzona?
    Pytanie numer 2: Do kogo, gdzie, pod jaki adres, do jakiego wielmożnego Pana mam kierować się z wyjaśnieniem sytuacji i deklaracją, że zaległe faktury za korzystanie zostaną zapłacone przeze mnie, jednak w terminie miesiąca od dzisiejszej daty?
    Znów mam pisać list priorytetowy, który zostanie odczytany po miesiącu a po kolejnym miesiącu zostanie wyznaczony termin na miesiąc wcześniej przez co dostanę odsetki, czy może mam jechać osobiście i prosić na kolanach?

    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź."
    ZaletyMomentami szybki
    WadyRozłączał się w najmniej spodziewanych momentach, obsługa klienta, ogólne zdzieranie pieniędzy i masa kłamstw
    Maj 2013 - Marzec 2014 + 3 miesiące płacenia w prezencie.
  • ~oudekaas / 2013-08-22 10:00
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem umowe jako osoba prywatna, przepisałem na swoja firme i mam ciągłe problemy z Netia. nie chciano mi zmienic abonamentu tel. mimo iz jeden z konsultantów przed przepisaniem na firme "przysiegal" ze bede mógł. po reklamacji , gdy okazalo sie ze nie moge uslyszalem ze " sie pomylil" :-) jednego miesiąca wyłączam usługi dodatkowe , słysze od konsultanta " własnie wyłączyłem Panu usługę" , za miesiąc widze opłate za te usługe na fakturze , dzwonie z info ,ze przeciez mialem miec wyłączone i słyszę " ok, własnie wyłączyłem panu usługe" .. szczytem lekceważenia mnie / no moze nie szczytem , bo Netia mnie jeszcze zaskoczy/ jest sytuacja z ostatnich dni, gdy wystawiono mi fakture za dwa okresy rozliczniowe za tel, w tym za jeden który juz zapłaciłem, brak pozycji na fakturze opłaty za internet poniewaz , jak usłyszalem " usługe mam w trakcie aktywacji " hehe, a własnie pisze ten koment korzystajac z internetu z netii , firma netia w ramach " wsparcia dla biznesu" podłączyła mi telefon po przeprowadzce TYLKO 13 dni po terminie , w koncu po co mi jako przedsiebiorcy telefon stacjonarny.... i słysze tylko od konultantów " bedzie , zrobimy, zanotoewalem, reklamacja, 30 dni , przyjdzie poczta." odradzam wszystkim firmom : omijajcie netie z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowity brak profesjonalizmu w obsłudze
    8
  • ~artcompus / 2013-11-07 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszy przekręt Netii. Jestem jej klientem od 6 lat, mam Internet, telefon a od roku itv w pakiecie praktycznym który posiadał 5 kanałów z canal +, po wprowadzonej zmianie oprogramowania kanały z canal + zostały przesunięte do pakiet praktycznego oczywiście z innym abonamentem. Tak że zostałem pozbawiony tych kanałów które najchętniej oglądałem.(oczywiście jeśli nie było problemów z łączem, ale o tym później). Na moją interwencje w BOK załatwiono mnie tak, że zaproponowano mi nowy pakiet komfortowy oczywiście za większą cenę i podpisanie umowy na następne dwa lat. Uważam, że jest to takie traktowanie klienta możliwe tylko w Netii. Natomiast co do usług internetowych, przechodziłem z TPSA cała procedura trwała 2 MIESIACE, mam szybkość 10 MBit osiągam w granicach 3,5 - 4,00 a są dni że od 500 do 700 kbit Interweniowałem w BOK dziesiątki razy praktyczne po interwencji było 2 - 3 dni dobrze i ponownie następował spadek, ostatni sms po interwencji jaki dostałem informuje mnie że tego typu utrudnienia powoduje modernizacja centrali. Tak że moje ostatnie miesiące wyglądają tak, że płace Netii abonament i to nie mały 160,00 pln a z jej usług nie mogę korzystać. Odradzam wszystkim wiązania się tym operatorem, a w swoim przypadku rozpocznę proces rozwiązania umowy z winy dostawcy usług (NETII)
    Zaletybrak
    Wadypraktyczne cały system logistyczno- techniczny to jedna wada
    6 lat
  • ~józef Labisz / 2012-11-08 20:29
    ignorowanie warunków umowy telefonicznej przez przedstawiciela netii pana Łukasza kucharczyk.
    Zaletybrak zalet
    WadyNie dotrzymanie warunków umowy
    01.11.2012r. za 85,90zł.
  • ~Krzysztof / 2012-09-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!! Usługi Netii to pułapka! Nie dowiesz się gdzie mają swoje siedziby,reklamacja tylko pisemna.Niekompetencja pracowników jest wprost porażająca,przeszkoleni są jedynie w zakresie ściągania klienta oszustwem ,kłamstwem i obłudą.Pięknie słodzą,zaniżają ceny.Oczywiście oferowanej promocji w oferowanej cenie nie otrzymasz,bo takowej nie ma -jest droższa ,a o tym co naprawdę zamawiasz i za ile decyduje...konsultant!Dowiadujesz się o tym dopiero wówczas, gdy kurierowi podpiszesz przesyłkę,, dot zapoznania się proponowaną usługą",która okazuje się...umową!I W tym momencie jesteś ugotowany, mają cię i robią z tobą co chcą.Dowiadujesz się,że jesteś idiotą,nie pamiętasz co zamawiałeś i za ile,a w ogóle o co kaman, o kilkadziesiąt zł różnicy w cenie,o ofertę,której nie chcesz?Próbuj z tego wybrnąć-powodzenia,za dwa lata masz taką szansę!
    Zaletynie znam
    Wadykłamstwa konsultantów,nie ma mozliwosci zapoznania się z proponowaną usługą-podpisujesz nie ofertę lecz usługę-to oszustwo!
    drożej niż mi oferowano,poprostu mnie oszukano
  • ~magda / 2013-01-05 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    RÓWNIEŻ NIE POLECAM NETI - szkoda gadać. jeszcze takich nerwów nigdy nie miałam. konsultant na infolinii powiedział, że rozwiązanie umowy będzie kosztowało max 200 zł a teraz przyszedł mi rachunek na 1200. będę walczyć o swoje, ale pewnie nic z tegp nie będzie - NIE POLECAM, SZKODA NERWÓW. a ta ich telewizja, to jedna wielka pomyłka - ciągle się resetuje podczas oglądania programów, zacina, zanika głos, czasami cały dzien leciał jeden zacięty program - LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W TO BAGNO
    WadyCENA, CENA, PODEJŚCIE DO KLIENTÓW, PROBLEMY PRZY ROZWIĄZANIU UMOWY
  • ~gizmo / 2014-02-22 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tą "firmą". Jestem ich klientem od 2 lat. Chciałem ozwiązać z nimi umowę a oni powołując się na rozmowę telefoniczną automatycznie pzedłuzyli mi umowę na następne 2 lata i nie mogę się teraz z nimi rozstać...chyba że zapłacę karę! Przeniosłem sie z TP do nich mając nadzieję na lepszą obslugę i teraz żałuję, są od TP jeszcze gorsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują
    3
  • ~patron / 2012-07-13 22:03
    Netia to dla mnie firma niepoważna mająca gdzieś swoich klientów. Mają tam taki bałagan że sami nie wiedzą na czym stoją. konsultanci niepotrafią przekazać rzetelnej i prawdziwej informacji. Mistrzowie kłamstwa. dziś dzwoniłem do nich by ustalić kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu {umowę podpisałem 6.06.2012}miły pan powiedział że czekają na odpowiedz tp. Zadzwoniłem do tp tam otrzymałem info że to łącze przejeła netia.Ponownie zadzwoniłem do neti i tam tym razem pani powiedziała że to sprawdzi i oddzwoni. Czekam do teraz na telefon.Netia najgorszy wybór mego życia.
    Zaletybrak
    Wadytyle że niechce mi się pisać
  • ~Zawiedziony / 2011-06-06 20:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Niech ta historia będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
    Parę miesięcy temu zadzwoniła pani z Netii z propozycją przejścia na szybki Internet. W rozmowie gwarantowała szykowość mojego łącza nie mniej niż 10Mb.Cena była również zachęcająca wobec czego długo się nie zastanawiałem i podpisałem umowę. Wszystko było w porządku przez kilka miesięcy : stabilny Internet ,szybkość 10 Mb, byłem zachwycony. Niestety moja idylla nie trwała długo. Jakieś dwa miesiące temu zauważyłem, że Internet Netii zaczął na się rwać tzn. następowały częste kilkusekundowe przerwy. Wykonałem telefon do Biura Obsługi Klienta w celu zgłoszenia awarii. Od tego momentu zaczęły się problemy:

    Pierwszy telefon, zgłoszenie awarii. Pani uprzejmie przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie że w ciągu 24 h. sprawa zostanie załatwiona. Rzeczywiście po 24 h ktoś oddzwonił i powiedział że awarie usunięto. Jakie było moje zdziwienie kiedy uruchomiłem Internet i po paru minutach korzystania z niego ni stąd ni zowąd zostałem rozłączony. Nie zrażony zresetowałem modem Netii. Włączyłem Internet jeszcze raz i po paru minutach znów to samo.

    Drugi telefon. Miła pani poinformowała mnie że przyjmuje zgłoszenie o awarii po raz drugi.24h później telefon od Netii i ktoś mi wyjaśnia że przerwy w Internecie spowodowane są zbyt duża szybkością ustawień mojego łącza a maksymalna szybkość to 6 Mb. Nie jestem technikiem, ale jak coś działało bez zarzutu z szybkością 10 Mb to dlaczego nagle może działać tylko z szybkością 6 Mb ? Niestety pani z Netii też nie znała odpowiedzi na to pytanie. Zaproponowała zmianę umowy na niższą prędkość. Po moim pytaniu czy to spowoduje stabilność połączenia nie była w stanie tego zagwarantować.

    Trzeci telefon. Może odbierze teraz ktoś bardziej kompetentny. Mam szczęście. Przedstawiam dotychczasowe ustalenia. Pan z Netii podpowiada, że problem z moim Internetem może tkwić w routerze albo w połączeniach w moim domu. Przyjmuje zgłoszenie o awarii i obiecuje, że w celu sprawdzenia routera i okablowania zjawi się u mnie technik.

    Czwarty telefon. Technik oczywiście się nie pojawił. Internet jak się rwał tak się rwie. Znowu przedstawiam sprawę i proszę o wizytę technika. Podaję osobie z Netii dzień kiedy mogę być do jego dyspozycji . Odpowiedź bardzo grzeczna : technik zjawi się tym razem na pewno u pana w wyznaczony dzień. Obiecanki cacanki a głupiemu radość. Dzień urlopu zmarnowany technik po raz drugi się nie pojawił.

    Piaty telefon, ten najciekawszy. Po raz kolejny przedstawiam sprawę. Sugeruję, po raz trzeci, wizytę technika. W odpowiedzi słyszę, że już zostały mi udzielone wyczerpujące wyjaśnienia odnośnie mojej awarii i Netia nie jest mi w stanie pomóc . Odmówiono mi również zgłoszenia po raz kolejny tej samej awarii, chociaż Netia nie zrobiła nic, aby tą awarię usunąć. Internet działał bez problemu z szybkością 10 Mb a teraz może będzie działać bez przerw przy 6Mb……? Więcej, co ciekawe, pan z Biura Obsługi Klienta na moją sugestię, że jedną z możliwych przyczyn awarii może być wadliwy router otrzymany od Netii wraz z podpisaniem umowy, oznajmia, że jeśli chcę sobie to zweryfikować to zastępczy router powinienem sobie pożyczyć od jakiegoś swojego znajomego. Moja cierpliwość dobiegła końca. Proszę o połączenie lub numer telefonu dyrekcji albo kogoś bardziej kompetentnego niż osoba, z którą rozmawiam. Oczywiście spotykam się z wyraźną odmową i stwierdzeniem, że pan z Netii, z którym właśnie rozmawiam nie jest w stanie mnie połączyć z nikim bardziej kompetentnym niż on sam. Mam wrażenie, że jeśli ta osoba jest najbardziej kompetentnym pracownikiem w Netii to może dobrze się stało że nie zostałem przełączony do jego przełożonych.

    Wszystko pięknie wygląda przed podpisaniem umowy a w moim przypadku nawet trochę po podpisaniu. Jednak jak trzeba fachowej pomocy w razie jakiś komplikacji i usterek to niestety nie ma co liczyć na Netię. Radzę się zastanowić dwa razy przed wyborem tego operatora. Lepiej dać te 20 zł więcej i mieć pewność że w razie awarii inny dostawca Internetu zapewni pomoc techniczną na odpowiednim poziomie.
  • ~Laamaa / 2013-09-10 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    dla mnie to są złodzieje i tyle macie płacone za 22 mb a jest ledwo 8 też było zgłoszone że kabel przerwany dobrze w ciągu 2 dni ktoś przyjedzie już czekamy tydzień ponad a zgłoszenie przyjęte.... nigdy więcej netii !!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo by pisać
  • ~UWAGA-NA-NETIE / 2013-06-19 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to manipulanci, ich nowa promocja "Foton" to kolejna ściema, ktoś pomyślał by że "foton internet z prędkością światła" to jakaś nowa technologia internetu, nic bardziej mylnego to kolejne ich G***O tylko pod inną nazwą.
    NIE POLECAM NETIE!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    za długo
  • ~evvelajn / 2014-02-21 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ja mam problem z netią od mniej więcej roku od zawarcia umowy. Internet praktycznie non stop się zrywał,albo osiągał taką wartość,że nie można było otworzyć żadnej strony. Tak było przeważnie w weekendy i wieczorami,w dzieńjeszcze jakoś się krećił. Przysyłali mi techników z 10 x . Ale co z tego skoro przeważnie w sobotę koło 14, lub w tygodniu max o 17. W tych godzinachjeszcze nie było przeciązeń. Dodam ,że tel mam z Tepsy.Cały czas wmawiali mi,że to wina mojego routera,że to on zrywa połączenia. Po roku takiej przepychanki wysłali mi lakonicznego esa,że to wina łaczy Tepsy i że ze względu na to,żena razie Tepsa nie planuje rozbudowy centrali,od której Netia dzierżawi łącza to w ramach rekompensaty dają mi gratyfikację w postaci 14 zeta....Po 3 miesiącach sytuacja się poprawiła i tym samym nie miałam już bonifikaty. Od stycznia tego roku jest to samo. Od tygodnia mam po 2 tel dziennie od Netii celem sprawdzenia czy usługa chodzi normalnie. Owszem chodzi..w tygodniu po godzinie 23. DZis zadzwoniła pani z netii stwierdziła,że technicy nie wykryli żadnego problemu,więc jedynym problemem jest to,że łączę się z netem bezprzewodowo i to w tym jest cały ambaras. Nagle dowiedziałam się,że przez to są zakłócenia i zwolniony transfer. To są jaja i kpiny z ludzi.
    Ale tym razem im nie popuszczę. Odradzam tą firmę w 100 procentach. A na koniec..dzwoniąc na infolinię trzeba podać nr klienta albo nr tel stacjonarnego. Za każdym razem słyszę komunikat..nie zarejestrowano takiego numeru. Zgłaszałam to..oni nie wiedzą czemu tak się dzieje. Jest to celowe utrudnianie połączenia się z konsultantem
    Zaletydla gadaułow: codzienne rozmowy z konsultantami
    Wadycodzień mówisz to samo i jak grochem o ścianę,
    4 lata, 59 zł za 2 mega miesięcznie
  • ~LARY / 2013-09-05 21:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety obsługa i traktowanie klienta i awari zgłaszanej wiele razy to porażka !! 17 lipca podłączyli m i usługę internet MAX 20 z telewizją oraz telefonem.Warunki techniczne sprzyjały ponieważ w miejscu gdzie mieszkam był DIALOG więc instalacja nie stanowiła problemu. Problemy zaczeły się już na drugi dzień to znaczy ich sprzęt NETIA SPOT zaczął rozłączać internet oraz telewizję .Telefon działał bez problemu. Na początku nie wszczynałem aferki bo niby po co ? Ale Awaria cały czas trwała i trwa do dnia dzisiejszego NON STOP sprzet NETIA SPOT rozłącza mi internet oraz telewizję. Wizyty techników wykluczyły błędne okablowanie i parametry były OKI . Ale cały czas NETIA SPOT mi sie rozłącza. Zgłosiłem usterkę i w dziale technicznym oczywiście zajeli się moją sprawą.Dziś mamy 5 wrzesień a usterka nadal nie usunięta bo cały czas rozłącza mi internet oraz telewizję. Co jakis czas ponawiałam zgłoszenia o źle działającej usłudze i w odpowiedzi zawsze widziałem odpowiedź że moje zgłoszenie jest kontynuacją pierwszego zgłoszenia i technicy pracują nad jego rozwiązaniem. Nie ma sprawy pomyslalem ale czas leci a ja nie mam sprawnej usługi. Co ciekawe zacząłem ubiegać się o rekompensatę która mi przysługuje lecz według zasad abym mógł sie ubiegać zgłoszenie mojej awari musi byc zamknięte. Ponownie zgłaszam usterkę taką samą i niestety dowiedziałem się że awaria została zakończona (zamknięta ) gdyż technicy próbowali się za mna skontaktować a z racji że nie odbierałem to zamkneli awarię i moje zgłoszenie. Przynam , że gul mi skoczył bo od 3 tygodni jestem nonstop w domu i żadnego kontaktu nie było i nikt nie dzwonił w sprawie mojego zgłoszenia i mojej awari która jest cały czas.Zgłoszenie przesyłałem za pośrednictwem NETIA ONLINE gdzie jest rubryka dotycząca numeru telefonu kontaktoweego zgłaszającego. Za każdym razem był ten sam numer komórkowy i ECHO z ich strony a podobno były próby kontaktu. Gdy próbowałem wyjasnić sytuację nagle pani z działu technicznego się rozłączyła.Podobno mieli jakąś awarie u siebie i tak to wyglądało owe rozłączenie. Zgłoszenie mojej awari zostało na nowo otworzone i prawdopodobnie czeka mnie wymiana sprzętu lecz mnie ciekawi jak to jest że oni zamykają moje zgłoszenie nie informując mnie o takim fakcie . Generelanie rzecz biorąc w momencie gdy nie potrafią sobie poradzićz awarią to kluczą i ściemniają aby zyskać na czasie a ja nadal nie mam dobrze działającej usługi :( Jedynie co przemawia na ich korzyść to Pan technik który przyjeżdża na zgłoszenie (bo musi) ma chęć załatwienia problemu lecz kończy się to jedynie miłą pogawędką gdyz u mnie nie ma problemu i wszelkie połączenia i okablowanie są w porządku. Szkoda całości bo naprawdę liczyłem na stabilną usługę :( Póki co muszę płacić jak jest bo faktura korygująca przyjdzie po trzecim rachunku . Tylko że mam płacić za usługe która od początku nie działa tak jak trzeba. Przykro mi ale nie polecam usług firmy NETIA
    Zaletyżadnych
    Wadybrak reakcji i fatalne podejście pracowników BOK z działu technicznego
    2 miesiące
  • ~pototypel / 2013-02-04 17:23
    Gorszej firmy nie widziałem. Umowy podpisują i się nie wywiązują . Na infolinii niczego nie można się dowiedzieć co pytanie karzą czekać i trzymają godzinami na linii. Ogólny bałagan i brak kompetencji. Naprawdę nikomu nie polecam najkompetentniejszą osobą w tym bałaganie jest automatyczna sekretarka. Porażka.
    Zaletyumiejętność naciągania ludzi
    WadyBrak poniesienia konsekwencji za niewywiązanie się z umów.
    Umowa została rozwiązana z winy operatora
  • ~Adikss / 2013-07-10 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy provider, z którego to usług korzystałem i korzystam obecnie. Na szczęście jeszcze tylko pół roku i uciekam od tych złodziei. Na początku było bardzo dobrze. Wziąłem ofertę No Limits, która zapewniała mi przepustowość rzędu 20 Mbits'ów. Niestety po niedługim czasie została ona obniżona do 15 Mbits'ów, ale nie było to bardzo odczuwalne. Pod koniec 2012 roku, do mojego bloku został przyłączony światłowód. Niezmiernie się ucieszyłem z tego faktu i miałem nadzieję, że zostanę na niego przełączony. Zawsze marzyłem, aby zobaczyć magiczną liczbę 100 Mbits'ów na domowym internecie. Po sprawdzeniu możliwości łącza na stronie http://skantarek.netia.pl/ wyświetliło tylko 30 Mbits. No, ale cóż, pomyślałem - lepszy ryc niż nic. Napisałem do Netii z pytaniem czy przełączą mnie na światłowód, ale w ramach odpowiedzi dostałem informację, że nie jest to możliwe. Lecz stałoby się możliwe w momencie, w którym wziąłbym sobie telewizje, której nigdy w życiu bym nie chciał - niezłe naciągactwo z ich strony. Dodatkowo dodam, że internet doprowadzany jest na łączach TP'sy przez co muszę co miesiąc płacić 30 zł za dzierżawę. Przełączenie na światłowód zwolniło by mnie z tej opłaty, więc wyszło na to, że Netia nie chce dla klienta jak najlepiej, a chce po prostu jak najwięcej wydoić. W ostatnim czasie bardzo często przerywa mi łącze w sumie 10-20 razy dziennie. Niedawno zadzwoniłem na infolinię, aby zgłosić, iż coś jest nie tak. Jak zwykle przywitał mnie przemiły automat. Po 5 minutach wyklikiwania odpowiednich numerów usłyszałem od automatu - "Usterka została zgłoszona..." i rozmowa została zakończona. Zawsze jak dzwoniłem na infolinię, to od razu kierowano mnie do działu technicznego i po kilku razach udawało się trafić na osobę, która miała wiedzę i potrafiła rozwiązać mój problem. Niestety teraz problemy zgłasza się do automatu i nie wiadomo kto się nimi zajmuje. Właściwie teraz wiem kto... BARANY, a dlaczego barany? Dlatego, iż baran, który odebrał moje zgłoszenie zmienił mi profil łącza, bo stwierdził, że skoro internet przerywa, to trzeba obniżyć przepustowość i obecnie mam 6 Mbits'ów (http://results.tester.netia.pl/mkqwcikmfb) za które płacę PONAD 100 zł!!! A problem ze zrywaniem połączenia dalej występuje... BA! Nawet jeszcze częściej. Strach dzwonić i ponownie zgłasząć usterę, bo po kilku takich telefonach przełączą mnie na przepustowość modemową - 56 kbps i dalej będę płacił ponad 100 zł i powiedzą z uśmiechem - "Jaki masz drut, taki masz internet". Teraz rozumiem dlaczego ofertę No Limits reklamowały małpy, bo to internet dla małp, które dają się wykiwać - tak jak ja.
    ZaletyCzasem niskie pingi
    WadyNiestabilne łącze, niskie przepustowości, beznadziejna obsługa,
    Około półotrej roku. Ponad 100 zł miesięcznie.
  • ~Autumn81702 / 2013-08-15 13:14
    Szanowna pani konsultantko! Jak najbardziej rozumiem że konsultant też człowiek i chce mieć szacunek - więc wszystkie skargi były załatwiane na luzie, a nie na krzyk. Były, bo na razie nie ma takiej potrzeby.
    Z drugiej strony - jak to jest u Was że konsultanci podają różne informacje?
    1. Konsultant A powiedział że na łączu poleci internet 20 Mb/s (ważne: nie powiedział DO 20 Mb/s tylko dał do zrozumienia że będzie równe 20) - informacja ta doszła bodajże we wrześniu zeszłego roku.
    2. Konsultantka B powiedziała że maksymalna szybkość łącza to 3.5 Mb/s - informacja ta doszła ok. 2 albo 3 miesiące temu.
    3. Speedtest podaje że mam ok. ~6 Mb/s.

    I jak tu się nie wk***ić? Komu wierzyć - konsultantom czy Speedtestowi? Zaczynam wątpić w jakość usług Netii. Szkoda że firma po ponad 3 latach postanowiła potraktować stałych klientów jak zabawki.
  • ~BK / 2012-08-08 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam NETI. Zrezygnowałam z T, podpisałam umowę z Netią i zostałam bez internetu.Na infolinii usłyszałam, że dostęp do internetu mam, mogę sobie podłączyć prywatne urządzenie i będzie działać, a jak nie mam takowego, to muszę czekać kilka dni aż dostanę przesyłkę, bo Netia takie urządzenie wysłała jak tylko otrzymała info, że TP wyłączyła usługę.Zanim podpisałam umowę z Netią zapewniano mnie, że urządzenie będzie tydzień wcześniej dostarczone.
    Wadybrak przepływu info, brak organizacji, wprowadzania w błąd, oszukiwanie
  • ~Grudziądz / 2014-10-03 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia? Banda złodziei. Internet w normalne dni powiedzmy jako tako działa, chociaż bywa różnie. Ale weekendy... tu zaczynają się schody. Dobrze jest, jeżeli internet w ogóle DZIAŁA. A kiedy już działa, to nie ma co liczyć, że ten błogi stan będzie trwał dłużej, niż kilka minut. Aha, no i warto wspomnieć, że powracający internet jest dużo wolniejszy, niż powinien. Zresztą takie oszustwa, to norma, trzeba ciągle kontrolować, czy na pewno mamy prawidłową prędkość. A na pomoc ze strony firmy nie ma co liczyć. Najlepiej klęknąć przed laptopem i błagać o litość. NIKOMU nie polecam!!!
    Zaletynie działa (a nie, sorry, to wada, no tak)
    Wadynie działa, psuje się, zmniejsza prędkość, zrywa połączenie, weekendy i wieczory to KATORGA, a nie internet
    zdecydowanie zbyt długo i zdecydowanie zbyt wiele płacę co miesiąc za te szczątki internetu, które dostaję
  • ~antje11 / 2012-10-04 07:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem oszuści proponują 20mb a po podłączeniu mówią że niema możliwości technicznych, a TP na tym samym łączu ma możliwość. Ja ostatni raz z nimi podpisałem umowę. UWAŻAJCIE NA OSZUSTÓW
  • ~Buła / 2014-02-08 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To co Netia zaczęła wyprawiać od niedawna to są po prostu jaja. Pierwszą umowę miałem na dwa lata, przez ten okres nie mogłem narzekać, internet chodził w granicach 19-20 mbit/s, nigdy nie było żadnego zgłoszenia do nich bo wszystko było super, ALE po przedłużeniu umowy we wrześniu tamtego roku zaczęli grać w tzw. Ch**a! Pierw prędkość internetu spadła do 14mbit/s, po zgłoszeniu awarii przyjechali "super" technicy i stwierdzili uszkodzenie mojego routera gdyż nie używałem ich "jeszcze bardziej wspaniałego" NETIA SPOTA. Z racji tego iż spieszyłem się do pracy podłączenie spota zostawiłem na później. Po podłączeniu tego "niezawodnego" routera który przeleżał 2 lata na strychu prędkość internetu dalej była 14mbit/s. Kolejne zgłoszenie telefoniczne do netii, konsultant stwierdza iż wysyła ponownie techników, do dziś się nie zjawili ;) Z racji tego iż nie miałem nerwów już z nimi rozmawiać, a prędkość tych 14mbit/s nie była jeszcze tragiczna postanowiłem odpuścić. ALE Netia początkiem stycznia znów mnie wku****ła i z tych 14mbit/s spadło na 10 mbit/s. Po licznych rozmowach mailach z tymi tukami stwierdzili iż tyle tylko może moje łącze wycisnąć... po tłumaczeniu im ze przez dwa lata prędkość była dwa razy większa stwierdzili iż jest to niemożliwe ... ODRADZAM KAŻDEMU KTO CHCE ZAKUPIĆ "SZYBKI INTERNET" W NETII. PRZED NETIĄ POSIADAŁEM ORANGE (JESZCZE PRZED POŁĄCZENIEM Z TP) I BYŁ ZDECYDOWANIE LEPSZY.
    ZaletyBuhaha... na dzień dzisiejszy żadnych...
    WadyZa dużo do wymieniania
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1949
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179