Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2012-10-01 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    JAKAŚ WIELKA MASAKRA Z TYM d i a l o g i e m i N E T I Ą .
    ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NIECH KAŻDY SIĘ DOWIE JAK TE FIRMY TRAKTUJĄ SWOICH KLIENTÓW:

    Trzy miesiące temu, musiałem się przeprowadzić.
    - Na podpięcie internetu w nowej lokalizacji czekałem 1,5 miesiąca, przez ten czas płacąc abonament i nie mając możliwości korzystania z łącza.
    - Nie mogłem też zrezygnować, ponieważ, Dialog/NETIA wyliczył mi bardzo wysokie kary umowne.

    Pod koniec sierpnia kilkukrotnie dzwonili do mnie konsultanci z Dialogu/Netii by zaproponować przedłużenie umowy, która mija dziś, czyli 1 października.

    W końcu uzgodniliśmy mniej więcej ramy umowy:
    miał być internet 50 Mb/s i w drugą stronę 2 MB.
    Pani która mnie obsługiwała, obiecała jeszcze sprawdzić czy przepustowość na wysyłanie da się zwiększyć i odezwać się w pierwszym tygodniu września.

    W drugim tygodniu wrześniu, TO JA kontaktowałem się kilkukrotnie z firmą Dialog/NETIA celem dopytania na jakim etapie jest moja nowa umowa i czy możemy podpisywać.
    Otrzymałem wówczas informację, że koleżanka się tą sprawą zajmuje, że faktycznie jest oferta na 50 Mb i że się ze mną skontaktuje - prosili by czekać.

    Dzwoniłem potem jeszcze kilka razy i nic.

    Dziś skończyła mi się umowa i co się dowiaduję:
    - Że oferty na 50 Mb na moim łączu już nie ma
    - oraz że umowę mogę wypowiedzieć na placu JP II z 30 dniowym wypowiedzeniem

    Ż E N A D A!!!! Ż E N A D A!!!! Ż E N A D A!!!!
  • ~Janek / 2014-09-25 13:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Gigakablówka, czyli nowość w bardzo starym stylu. Dalej chcą oszukiwać i naciągać. Kolejność podłączenia:
    - najpierw podpisz zlecenie podłączenia (do wglądu regulamin promocji - umowa nie)
    - za dwa dni dostaniesz na e-maila umowę (czyli masz kota w worku)
    - umowa nie przewiduje żadnej odpowiedzialności Netii za brak internetu, za internet z wielokrotnie niższą prędkością itd. Odpowiedzialność jest tylko klienta.
    - ukryte dodatkowe opłaty za "bezpieczny internet" czyli ingwilację klienta (inaczej śledzenie) na jego koszt.
    W sumie ci sami ludzie i nic się nie zmieniło.
    Zaletyniska cena
    Wadykolejne próby oszustwa i naciągania
  • ~klient netia / 2013-02-05 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    ogólnie oferta Netii nie jest klarowna, zachęcają niską ceną i niepotrzebnymi darmowymi usługami przez okres np. 3 miesięcy a po okresie usługa ,,zaczyna" być płatna i tak np. przez 21 miesięcy X 5zł. płacimy za coś czego nie odwołaliśmy a jest w umowie drobnym drukiem. Przy podpisaniu oczywiście nie można z usług dodatkowych zrezygnować
    Zaletypozornie niska cena
    Wadybrak klarownej oferty
    6 miesięcy
  • ~Ktoś / 2007-11-15 20:41
    Umowę z Netią podpisałam 1 sierpnia, dziś jest 15 listopada, a ja nadal nie mam internetu. Oświadczenie do TP SA wysyłałam już z sześć razy!!! Na nic się zdają telefony, tlumaczenia,że nie mam innego adresu. W TP mówią, że adres jest prawidłowy, w Netii, że TP odrzuca adres podany na oświadczeniu. Kserowałam juz faktury i nic to nie daje, Netia nie potrafi wymóc ma TP rzetelnego traktowania. W Netii ponadto konsultantki się tak motają, że głowa boli. Rozmawiam z jedną w sobotę i ta mi mówi, że będzie interweniować, że jeszcze tego samego dnia wysyła do TP oświadczenie. OK, czekam. We wtorek dzwoni następna, i mówi mi że mam wysłać jeszcze raz, bo nic się z tym nie dzieje, żebym nie czekała proponuje, że wzór oświadczenia natychmiast prześle mi na maila. TE natychmiast to kolejne cztery dni!!!! Ludzie ja już nie mam pomysłu co z nimi wszystkimi robić????
  • ~lilacly / 2014-01-13 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez firmę Netia. Otóż zostałam zmanipulowana przez konsultantów Netii a teraz muszę zapłacić karę 260,90 zł za to,że musiałam zmienić miejsce zamieszkania i zrezygnować z usług firmy,która mnie zmanipulowała.
    .Wiedziałam,że zmienię miejsce zamieszkania w listopadzie 2012r. Poinformowałam konsultantkę,że chcę przedłużyć umowę tylko na 12 miesięcy.Pani konsultantka oczywiście się zgodziła, znalazła dla nmie odpowiednią ofertę . Wszystko było OK dopóki nie przyszedł kurier z umową. Podpisałam ją pod presją stojącego w drzwiach człowieka, który się spieszy (chwyt psychologiczny firm typu Netia) Później okazało sie ,że gdzieś w wielostronicowym tekście jest napisane czcionką nr3 ,ze Netia podpisuje umowę tylko na 24 miesiące. Moje prośby o zwolnienie mnie z KARY za wcześniejsze zrezygnowanie z ich usług zostały załatwione odmownie, mimo wysłania dokumentu potwierdzającego zameldowanie w innym mieście i opisanie zaistniałej okoliczności. Czuję się oszukana przez Netię ,naciągnięta na koszty i chce wszystkich przestrzec przed wchodzeniem w jakiekolwiek umowy z w/w firmą. Zdobywając nowego klienta zrobią wiele tzn. ustępstw. Ja korzystałam z ich usług wiele lat,ale starego klienta ma się w nosie. Na szczęście usługi na stacjonarnych łączach przechodzą do lamusa.Życzę pracownikom Netii sukcesów w naciąganiu naiwnych klientów
  • ~rysiek / 2013-08-05 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich strategia: gdy podpiszesz umowę na krótki okres, 9 miesięcy, dowiesz się po swojej interwencji o techników, że umowa nie może być zrealizowana, bo nie dają umów na 9 miesięcy tylko na 24 miesiące. Pierwszy kontakt próbuje zrobić debila z człowieka i zmusić do podpisania umowy na 24 miesiące. Jak stawiasz opor prawny, to w końcu usłyszysz - zobaczę, co się da zrobić - i po godzinie zadzwoni miła pani z centrali z warszawy i powie, że wszystko w porządku, proszę spodziewać się technika. Spodziewam się więc technika.......
    Przygotować się więc na akcję z anulowanie umowy przez netię i wciskaniem umowy na 2 lata.
  • ~barman / 2008-02-09 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Troche długo trzeba było czekac na podłączenie ale wina byla oczywiście po stronie telekomuny polskiej. Czekałem ok 3 miesięcy, podłączyłem sam modem, internet śmiga jak marzenie. Zamówiłem 1mb a dostalem 1,3 mb :) podpisałem umowe na 3 lata, płace po 19 zł przez pierwsze 3 miesiące a przez następne 33 miesiące po 49 zł. Polecam wszystkim którzy chcą mieć szybki internet bez zadnych przerw i problemów w niskiej cenie.
    Zalety+ dostałem 1,3mb w cenie 1mb
    + transfer bez przerwy między 120-130 kb
    + niska cena
    + możliwośc przyłączenia na linii tp (plan socjalny, abonament 24 zł)
    Wady- długi czas oczekiwania na podłączenie
    - ogólnie rzecz biorąc brak :)
    3 miesiace
  • ~LUKASZ SS / 2012-06-21 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    netia nigdy!!!!!!!!!!!!!! raz przed zawarciem umowy wszystko pieknie pani obiecala mase rzeczy przez 1 rok zerwanie umowy 150 pln nie 500 jak sie okazalo 150 moze byc po 11 miesiacu ale twardo obiecala ze tak nie jest proponuje nagrywac rozmowy z nimi dwa miala byc promocja przez 2 miesiace po 14 99 a naliczyli 140 pln za dwa miesiace jak zadzownilem chyba z 15 razy to jeden pan mi korekte zrobil i ni stad odciagneli mi 50 od 140 ale jak sie pytalem dlaczego nie mam przez dwa miesiace po 14 nikt mi nie udzielil odpowiedzi !!! a ciagle dzownilem i place za rozmowy jeszcze mam do 20 MB ok ale 1 ,3 MB co jakis czas stronka sie nie laduje masakra raz mi mowi jeden ze mam mozliwosci lacza 10 MB a inny 20 zas nastepny 13 no smiech na sali hahah i na koniec jeszcze dobijaja HBO go przez 1 miesiac za 1 zl ok namowili a co mi tam mieli zadzwonic czy przedluzam umowe ale nie zadzwonili umowa sama sie przedluzyla i mam znowu zrywac i placic koszta za zerwanie no smiech smiech niesotrade mialem 6 lat i takich numerow to napewno nie robia !!!! nie polecam NETIi zycze im upadlosci
  • ~maciey / 2008-02-07 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Podobnie jak inni "opiniotwórcy miałem problem z podłączenem - odrzucanie mojego wniosku przez TP, a chwilę potem telefon, że moga mi podłączyć w dwa dni. Weryfikowałem adres w tpsa niby był dobry a mój wniosek był kolejny raz odrzucany. W końcu jednak się udało:)) Jestem szczęściwym posiadaczem łącza Netii. korzystam z ich programu antywirusowego z kontrolą rodzicielską i wszystkim rodzicom go polecam. Rozwiązanie jest wprost genialne.
    Zaletyusługa kontroli rodzicielskiej
    Wadymałe przełożenie na monopolistę (TPSA)
  • ~niezadowolony-nabity w butelkę / 2013-01-28 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTRZEGAM - Poziom kłamania przekracza wszelkie dopuszczalne normy...nagrania tel to lipa jeżeli jest coś przeciw Netii....nic nie da się udowodnić sami nagrywajcie rozmowy. W wielu przypadkach brak kompetencji podczas udzielania info. Mnie naciągnięto na dodatkowe dwie faktury bo niby nie zrezygnowałem...Szkoda słów WAŁY......
    WadyNETIA JEST WIELKĄ WADĄ
    MIAŁEM 24 M/CE 118 ZŁ/M/C
  • ~Thomas 102 / 2012-11-15 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Z 20Mb/s mam poniżej 1 Mb/s. Technicy mówią że lepiej nie będzie bo mam przestarzałą centralę w mojej miejscowości , ale prawie 100 zł na miesiąc biorą tak jakby nigdy nic .
    Banda oszustów , pani w infolini powiedziała że jak mi się nie podoba to mogę rozwiązać umow - bo dokładnie wiedzą że w TP bezie podobnie , a alternatywy póki co nie ma .
    Ale jak podpisywałem umowę to ... panie 20 Mb/s na bank a zadowolony pan będziesz .....
    Banda oszustów , rozważam zgłoszenie sprawy do sądu .
    Wadyoszuści
    2 lata
  • ~wroclaw / 2014-10-21 17:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety miałem nieszczęście podpisać umowę na telewizję osobistą ,jest to najgorsza usługa jaką do tej pory miałem , więcej problemów niż oglądania,na pomoc nie ma co liczyć bo zbywają .Jeżeli cenicie sobie spokój i zdrowe nerwy to UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ !!!Szczerze odradzam i NIE POLECAM !!!.
    Zaletynie widzę
    Wadyzawieszanie się urządzeń , brak wsparcia , niegrzeczna obsługa ,
    dwa miesiące
  • ~00 / 2013-09-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    internet Netii to jakeis nieporozumienie korzystam z routera netia spot i już pare razy był wymieniany niestety place za usluge której NIEMAM!!!!!!! tragedia ceny bardo wysokie i obsluga kompletne zero pisma skargi hrozby nie c nie pomagają także mam tel domowy od nich odradzam zmieniam wlasnie dostawce koniec mordeki 6 lat.....
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    6 lat
  • ~atoma / 2008-10-08 09:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Żyję na świecie dostatecznie dużo lat, aby ocenić kto jest naciągaczem.
    W imieniu swojego prawa Netia naciaga klientów, nie zapewniajac im profesjonalnej obsługi. Wygląda na to, że operator Netia nie jest i chyba nigdy nie był przygotowany do fachowej obsług tylui swoich klientów.
    Czyli iilość przerosła jakość. I tu jest początek sprzeczności; operator Netia wypuszca na rynek produkt : usługę internetową stosunkowo konkurencyjną, bo tanią. I katastrofa, zalewa ją fala chętnych do zawarcia umów klientów i watpliwy profesjonalizm operatora się sypie w drobny mak- nie wie prawica co czyni lewica, a na wszystkim cierpią oczywiście klienci, bo NETIA jest odporna na ataki i niezadowolenie.
    Bardzo niemile wspominam kontakt z ńetią, gdyż brak profesjonalizmu pracowników, chocby Infoliniii może ogłupić. Nie chcę nigdy więcej rozmawiać z ludźmi z takimi brakami kompetencji.
    Całe szczęście, że są inni operatorzy, bo inaczej całkowicie straciłabym wiarę, że człowiek coś potrafi.
    Zaletyoferowanie promocyjnej niskiej ceny na internet
    Wadynieprofesjonalizm,
    sprzeczność informacji, co wprowadza klienta w stan bezwładności, naciąganie na płatności
    od 1,5 miesiąca juz go nie mam, ale korzystałam przez 8 m-cy
  • ~daloas / 2014-02-10 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali z tą netią dno, dno i jeszcze raz dno miałem od nich od 3 lat internet 20MB/s i nie miałem z nimi problemow lecz od 3 miesiecy ledwo wyciska 0,5MB/s (a płacę za 20MB) To poprostu ŻENADA! Nie polecam firmy. Wszelkie konsultacje rowniez nie daja skutku żegnam netio sretio najwyższy czas was zwolnic
    ZaletySame Wady
    WadyJeszcze Więcej Wad
    3 lata za 69 zł
  • ~INA / 2013-08-02 08:48
    Od MIESIĄCA NIE MOGĄ DOTRZEĆ ŻEBY ZAINSTALOWAĆ INTERNET.
    POMIMO WIELOKROTNYCH USTALEŃ CO DO DNIA CIĄGLE ZMIENIAJĄ TERMIN I NIE POTRAFIĄ SIĘ OKREŚLIĆ CO DO GODZINY PRZYJAZDU - DZWONIĄ ŻE STOJĄ POD DOMEM-MIMO IŻ MIĘLI ZQZNACZONE ŻEBY UPRZEDZIC MIN. 2H WCZESNIEJ ŻE SIĘ POJAWIĄ (WIADOMO KAŻDY PRACUJE A KTOŚ MUSI IM DRZWI OTWORZYĆ). OBSŁUGA KONSUMENTA POŻAL SIĘ BOŻE -PRZEŁANCZAJĄ PO 5 RAZY I ŻADNYCH KONKRETÓW. ZASTANAWIAM SIĘ JAK ODSTAPIĆ OD TEJ "UMOWY" JEŚLI DZIŚ ZNOWU ZROBIA TEN SAM NUMER, DODAM ŻE JESTEM DZIĘKI NIM M-C BEZ INTERNETU. NIE POPEŁNIAJCIE MOICH BŁĘDÓW!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyGIGANTYCZNE
    1m-c
  • ~Irek Gant / 2013-08-04 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego badziewia sam się dałem nabrać na tą reklamę. Popatrzecie jak sprytnie napisane do 20Mbs i się zgadza bo jest przy dobrych warunkach 4Mbs i sie zgadza a gdzie tam do 20?????.
    Dla nich zrezygnowałem z Vectry ale jak pisali 10Mbs to byłe 10 a cenowo tyle samo ale jeszcze rok i tyle mnie tam widzą i większość sąsiadów.
    Zalety???????????
    Wadygdzie ta prędkość
    jeden rok
  • ~Jurek / 2013-05-10 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę. Pomimo zapewnień konsultanta, że usługa zostanie włączona w ciągu godziny, a najpóźniej w ciągu doby po odłączeniu poprzedniego dostawcy do tej pory nie została zrealizowana, pomimo moich wcześniejszych interwencji. Wczoraj jakaś kobieta o nazwisku FIRMA NETIA kazała mi czekać kolejny miesiąc, a po moim oburzeniu oświadczyła, że ona anuluje podpisaną ze mną miesiąc wcześniej umowę. Po napisaniu do biura obsługi prośby o kontakt z osobą kompetentną do tej pory nie mam odpowiedzi. Jak można traktować przyszłych klientów w ten sposób??? Przez nich zerwałem umowę z Orange i zrezygnowałem z profitów za przedłużenie umowy, między innymi tabletu i nawigacji GPS, które mi proponowali za pozostanie w Orange. Ja napaliłem się na większy transfer za mniejszą cenę i w rezultacie zostałem bez internetu. Chylę czoło przed firmą Netia i szukam kompetentnego adwokata który nauczy ich jak traktować klientów.
    Zaletynie znam żadnych
    WadyBrak kompetentnych pracowników biura obsługi i wręcz oszukiwanie przyszłych abonentów
    na szczęście nie udało mi się go kupić.
  • ~Luiss / 2013-11-14 10:41
    Nie polecam tego dostawcy. Głównie z powodu słabego internetu. BARDZO słaba jakość łącza. Długo trwających awarii, interent przerywa w ciagu dnia po pare razy dziennie ot tak. Po drugie - TV. co to ma byc? a ten netia player gdzie nie moge sobie sam zaprogramowac kanałów czy ogladac ocs innego kiedy nagrywam.. no masakra./
    za długo
  • ~Netia_kilka_lat_do_tyłu / 2013-05-25 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem 8 lat z netią, niestety byłem zmuszony zrezygnować z usług dostępu do internetu, brak oferty szybszej niż obecna czyli 8mb za 55,90 spowodował przejście do innego operatora, konkrecja wygrała, obecnie mam 60mb za 59 zł Dziękuje i oby tak dalej netio nie inwestujcie bo co po? klienci uciekną do konkurencji, nikt nie będzie płacić więcej za mniej.
    Ludzie nie dajcie się robić w wała, jak macie możliwość to przechodźcie np, do sieci kablowej tam to chociaż jest jakaś przyszłość, nie to co w netii.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    8 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1949
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179