Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GILU / 2010-10-18 15:18
    DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY WSZYSTKO PIĘKNIE ŁADNIE, A POTEM SĄ SZYBCY ALE W WYSYŁANIU FAKTUR...INTERNET SIĘ CZĘŚCIEJ PSUJE NIŻBYŚMY SOBIE MOGLI TO WYOBRAZIĆ...
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO
    1,5 ROKU
  • ~Gość / 2015-07-29 19:55
    Tragedia!!! Na okrągło jakieś problemy jak nie brak sygnału trwający nawet kilka dni,to nagłe zatrzymanie programu,niestety ale ją nie polecam...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt często awarie
  • ~gregor / 2017-01-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jeszcze takiego internetu nie mialem, katastrofa caly czas sa jakies zaklucenia jakies awarie, kiedys na telefony do netii wydalem wiecej niz rachunek za internet. syn gra na ps3 przez internet to wywala mi na laptopie albo odwrotnie i tak jest caly czas, dzwonie na infolinie pani mowi zebym wylaczyl radia i inne takie odbiorniki,, heheh usmialem sie.... ale ostatni raz mam internet z nietii masakra goraco NIE POLECAM
  • ~gryska / 2011-03-21 15:57
    Wczoraj napisałam o swoim niezadowoleniu z wciśnięcia mi mobilnego internetu na start i nie poinformowaniu mnie przed jego otrzymaniem o konsekwencjach wynikających ze skorzystania z tej promocji.

    Dziś mogę już napisać, że jestem posiadaczką neta po kablu z Netii - 2mega (to był max na moją linię telefoniczną). Net chodzi bez zarzutu. Umowę podpisałam po 4 dniach od zamówienia, net miałam tydzień, w sumie 2 tygodnie wszystko trwało.
    Gdyby nie ten smrodek z mobilnym netem to byłabym bardzo zadowolona.
    Na Netię zdecydowałam się dlatego, że TP SA odmówiło mi kilka razy neo na pakiet socjalny, a trzy osoby, które znam są zadowolone z usług Netii.

  • ~GrzesiekK / 2017-05-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza mozliwa firma, internet z telefonu dziala o niebo lepiej niz ich internet
    Wady-slaby transfer (upload na poziomie 0,2 MB/s kpina)
    -slaba obsługa klienta
    -brak jakiejkolwiek pomocy
    -2 miesiacwe czekania na wymiane uszkodzonego w transporcie przez kuriera sprzetu, w dodatku straszenie oplata za brak zwrocenia poprzedniego urzadzenia, mimo checi jego oddania
    po prostu zenada
  • ~Hana / 2015-05-07 19:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam. Dalismy sie skusic oferta tanszego internetu - 100 Mbps, takie warunki zostaly omowione i podpisane, po czym pryzchodzi mi "podpisana" umowa na maila - na 20 Mbps za te sama cene! - cale szczescie, ze czytam takie rzeczy, ile jest klientow, ktorzy placa za wyzsze lacze i dostaja mniej?! po asertywnej rozmowie z infolinia dowiedzialam sie, ze to niby pomylka i ze podwyza na 100 Mbps - do 5 dni roboczych i aneks do umowy dostane za 14 dni!!! wiec nic na pismie, tylko wierzyc? asertywnie sie domoglam chociaz wyslania smsa z potwierdzeniem, ze podwyzaja predkosc lacza na 100 Mbps, ale dopoki nie otrzymam nowej umowy, bede sie martwic, czy nie podwyza tez cene. Nie polecam - lepiej placic troche wiecej i nie tracic nerwow z niepowazna firma.
    Zaletycena
    Wadybrak zaufania do tej firmy, fatalna obsluga klienta
    13 dni, 49 PLN
  • ~ILONA / 2010-05-24 22:16
    Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
    Zaletydramat
    Wadydramat
  • ~inka77 / 2015-06-11 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowe z Netia 3 lata temu na Internet 4Mb za 39,90zl, od 1 czerwca rachunek opiewa 69,90 zl. Operator tlumaczy sie, ze musi placic za lacze firmie Orange. Jest to niedotrzymanie warunkow umowy. Za taki beznadziejny Intrnet 70 zl miesiecznie? Netia jest nieuczciwa. Ostrzegam wszystkich nie korzystajcie z ich uslug
  • ~inspkot / 2010-08-30 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam wszystkich przed usługami netii, nie dajcie im się nabrać. nigdy bym się czegoś takiego nie spodziewał, ale oni w żywe oczy kłamią i oszukują. Jakiś czas temu rodzicom kończyła się umowa w tpsa i zaczeli wydzwaniać z netii. rodzice się nie znają więc ja rozmawiałem z konsultantem. Facet wszystko pięknie opowiedział i podał dokładne koszty. internet + tel 64zł m-c. i do tego przez pół roku za 1 zł. byłem ostrożny i wszystko dokładnie wypytałem, no i okazało się że jeszcze 25zł aktywacja, ale pan zarzekał się że to już wszystko. zgodziłem sie bo było taniej niż w tpsa. przyszła kurierem umowa, ja akurat byłem w pracy więc rodzice przeczytali i podpisali. no i zaczęły się schody bo najpierw podłączyli tel ale internetu nie. dopiero po 2 tyg był internet. po kilku miesiącach przyszła pierwsza faktura i niby było 1 zł mies. ale pojawiło się jakieś 40zł?? okazało sie że jest jakiś antywirus który musze wziąźć i kosztuje 10 zł mies. korzystam z darmowego wiec po kiego grzyba mi ich zakichany antywirus. po paru mies. przyszła kolejna faktura i tam już bylo 130 zł za mies. okazuje się że osobno liczą sobie za tel i internet. umowa którą przysłali do domu jest zupełnie inna niż była rozmowa z konsultantem, do tego czytając umowę nigdzie nie znajdziesz ile dokładnie będzie usługa kosztować. więc nawet gdybym był w domu i ja czytał umowę nie zorientował bym się że konsultant mnie okłamał i wciskał kit. ostrzegam przed nimi bo drogo kosztują!!!!
    Zaletyumowa w końcu się skończy!!!
    Wadyw ogóle istnieją
    6 miesiecy
  • ~instytucja panstwowa / 2015-12-07 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA - najgorszy dostawca Internetu. Same problemy podczas całej umowy, a już najwięcej przy odejściu - na razie nie mamy dwa tygodnie możliwości na podpięcie się do nowego dostawcy, bo wprawdzie netia nie dostarcza nam internetu, ale też blokuje nam linie... Nigdy więcej netii
    rok męczarni
  • ~Invader / 2014-12-22 15:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Do końca listopada miałem transfer 10mb/s, pod koniec miesiąca przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata, która to umowa miała weszła w życie od 2 Grudnia. Niestety od tego momentu zmniejszono mi transfer na 5-6mb/s gdyż podłączono kilku nowych klientów pod centralkę. Zerwanie umowy w tej chwili wiąże się z zapłatą 460zł.
    Reklamacje są odrzucane na momencie.

    Nigdy więcej nie przedłużę umowy z tą firmą.
    Zaletybrak
    Wadypo przedłużeniu umowy zostałem oszukany (zmieniono mi transfer)
    6 lat
  • ~ira / 2008-09-09 19:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Do przejścia z TP SA do Netii skłoniło mnie to, że będę płacić mniej o 10zł./m-cznie i że po pół roku moę zmienić abonament na korzystniejszy. Już w 1 m-cu f-ra była o 5 zł.wyższa niż w umowie, a po 3 m-ch płacę tyle co płaciłabym w Telekomunikacji. Konsultanci kłamią , aby tylko złapać klienta.Póżniej okazuje się,że dodatkowo trzeba płacić np. za usługę Bezpieczny Internet, o czym mnie nie poinformowano. Byłam zadowolona z Neostrady i za nic dodatkowo nie płaciłam. Jeżeli jeszcze okaże się, że z tym przejściem na korzystniejsze warunki to taka sama fikcja to wracam do TP i Neostrady.
    Zaletymożliwość zmiany umowy na korzystniejszą w trakcie jej trwania
    Wadynie informowanie klienta o dodatkowych opłatach
    4 m-ce- 41zł. Lepszy Telefon 60+ 54zł. Szybki internet 1M
  • ~j / 2012-01-07 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    miało być 12mega (zapewnienia netii) a jest 2 w porywach do 6. Po złożeniu reklamacji śmieszne tłumaczenia i zwalanie winy na tp. Dodzwonić się na infolinie - koszmar. Cena kosmiczna. Odradzam!!!!
    Zaletyabsolutnie żadnych
    Wadysame minusy
    za długo
  • ~Ja / 2015-01-08 19:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Mendy społeczne ćpuny i alkoholiki.

    Internet / tv raz na jakiś czas znika i pojawia się dopiero po upomnieniu.
    Ostatnio podbili rachunek wedle uznania. Po telefonie do centrali powiedzieli, że przyślą sprostowanie. Po dwóch tygodniach w biurze powiedzieli, że się rozmyślili.

    Tak. Nie polecam.
    ZaletyZ ich usług można zrezygnować.
    Za długo i za drogo.
  • ~ja / 2015-05-08 11:29
    Jako dialog obsługa super. Netia porażka brak mozliwości kontaktu. nie polecam ,wręcz odradzam
  • ~jarek / 2010-10-04 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ludzie tą pseudo firme co tylko wyłudza pieniądze od ludzi.Do czasu podpisania umowy niby ok ale pózniej zaczynają się cyrki. Od tygodnia czekam na zgłoszoną awarię!!!
    Paranoja!!!!!!!!!!!!
    Wadyobsługa klienta, awaryjność, olewatorskie podejście do ludzi
  • ~jasql81 / 2012-03-09 09:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Od kilku dni firma Netia dostarcza mi internet i wszystko byłoby ok gdyby nie.... prędkość .... Niestety prędkość łącza zdecydowanie odbiega od prędkości o jakiej była mowa w mailach i rozmowach z konsultantem gdzie zapewniano mnie na początku o 20Mb później jednak okazało się, że nie da rady i będzie "jedynie" 16M koniec końcem Pani konsultantka napisała mi maila informując mnie że na mojej linii TP niestety będzie jedynie 10Mb. Pod koniec zdecydowałem się na te 10Mb po podłączeniu routera okazało się, że 10Mb to tak naprawdę 6Mb co też potwierdził konsultant mówiąc, że od początku było wiadomo, że na mojej linii max będzie 6Mb. Dlatego proponuję każdemu kto chce założyć internet od Netii o pisemne (mailowe) ustalenie prędkości jaka będzie dostarczana żeby jak coś pójdzie nie tak mieć podkładkę pod reklamację.
    ZaletySzybkość zakupu usługi
    WadyRozmijanie się z prawdą co do prędkości łącza
    Użytkuję 10dni, 59zł miesięcznie
  • ~Jaśkoluby / 2010-06-18 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli taka firma jeszcze jest na rynku, to znaczy, że nadzór państwowy w tym obszarze nie istnieje - w październiku ub. roku łączona umowa na telefon i internet do 6MB. Usługa internetu od stycznia tego roku - transfer do komputera pomiędzy 400 kB, a 4 MB ! Sześć telefonów z reklamacją - za każdym razem to samo "ktoś się zgłosi". W końcu pismo, na które odpowiedź brzmi "albo zmiana umowy do 2 MB albo wypowiedzenie umowy". Oczywiście drugi wariant - w tydzień od wysłania pisma wyłączają bez uprzedzenia internet, a telefon mają zamiar dopiero po 2 miesiącach (chociaż wypowiedziałem umowę w całości, a umowa dot. telefonu i neta). No nic myślę sobie - w nast. dzień złożyłem zamówienie do TP na internet i co ? i nic, bo Netia wprawdzie usługę wyłączyła ale łącza nie zwolniła i twierdzi, że trwa do miesiąca. Wysłałem faks w tej sprawie do Netii i do wiadomości UKE i UOKiK - tylko UOKiK odpisał, że nie zajmuja się takimi przypadkami poza tym cisza. Czy można coś jeszcze zrobić ? Chyba tylko wszędzie i głośno mówić o tym, żeby w końcu takie "zjawiska" zniknęły z naszej rzeczywistości. Poza tym łatwość, z jaką przychodzi łganie i kręcenie operatorom na infolinii jest czymś wyjątkowym - nawet w Polsce.
    ZaletyŁaden logo - przynajmniej mnie się podoba.
    WadySame - żenująca jakość usług, niekompetencja i arogancja konsultantów infolinii, działania niemające pokrycia w umowie, brak reakcji na monity klientów, nielegalne blokowanie łączy,
    ponad 6 miesięcy
  • ~Jiim / 2010-03-03 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Na początku stycznia podpisałem umowę z Netia. Skusila mnie cena i promocja. Na infolinii poinformowano mnie, ze podłączenie potrwa max do 40dni, ale zazwyczaj nie dłużej jak miesiąc.
    Wobec czego zrezygnowałem z poprzedniego dostawcy.
    Po tygodniu od podpisania umowy skontaktowano się ze mną z biura obsługi klienta i poinformowano mnie, ze tp pozytywnie rozpatrzylo przylaczenie internetu na ich laczach. Powiedzieli również, ze za jakiś tydzień powinien się ze mną skontaktować kurier z modemem WiFi, który również w Netii zamowilem. Pomyślałem, ze super zrobiłem przenoszac się do Netii.
    Po 3tygodniach, już na początku lutego zadzwonilem na infolinie inzapytalem, dlaczego milczą. Powiedzieli, ze wszystko jest ok i przepraszaja za zwłokę. Luz, pomyślałem. Wyznaczyli termin na 25 lutego, ostatecznie.
    W międzyczasie zalogowem się na swoje konto w Netii i usługa internetowa była już aktywna.
    Oczywiście nic nie dali znać. Na początku marca dzwonie do nich i mówię, ze nic nie mam, ze skończyła mi się umowa z poprzednim operatorem internetowym i teraz już nie mam neta. Odpowiedzieli, ze kurier z routerem powinien się do mnie skontaktować i wtedy będę miał neta już na pewno. Ale gdybprzycisnalem konsultanta telefonicznego wyszło na to, ze moje zglosz ie o modem wogole nie poszło. Zadzwonilem drugi raz na infolinie i powiedzieli mi, ze netu nie ma i w dziale usług zaawansowanych pan A.W. poinformował mnie, ze tp odrzucili podłączenie do neta z przyczyn technicznych. Mówię mu, ze ponad miesiąc przyjęli zgłoszenie w tp, a teraz odrzucili? Ten odpowiada, ze nigdy nie przyjęli i mnie oklamano (dosłownie tak powiedział). Pytam się, to dlaczego aktywowalem wcześniej przez Internet na swoim koncie netii neta i wtedy był aktywny? On mówi, ze jest aktywny, ale nie jest aktywny (dosłownie).
    Reasumujac: mój Internet po jest aktywny, ale nieaktywny; wysłana prośbę o podłączenie do tp wysyłają jeszcze raz; poprzedni konsultanci telefoniczni mnie oklamali (to ocena pana A.W. Z działu usług zaawansowanych); czyli podłączenie do internetu potrwa (jak mnie poinformowano) maksymalnie do połowy kwietnia, czyli 3,5 m-ca, a i to nie jest pewne.

    Na koniec mam pytanie. W umowie jest podpunkt mówiący o możliwości odszkodowania 1/30 ze średniej za każdy dzień zwłoki powyżej 40 dni od daty otrzymania zgody od tp. Czy mi się już należy? Czy mogę zarządach pisemnego oświadczenia od strony netii ws postępu podłączenia mi netu?
    ZaletyPo napisaniu tego tekstu powyżej, jz nie mam plusów.
    WadyUziemili mnie, po 2m-cach mówią mi, abym jeszcze max 1,5 poczekal. Porażka!
  • ~JoeMnemonic / 2017-09-05 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam.

    Naciąganie i szukanie frajera, do sieci 100MBps (tak takiej sprzed 20 lat) chcieli mi podpiąć TV Internet i TV i to internet 900Mbps !!!

    Jak by trafili na gościa który jest atechniczny to by podpięli a później udawali durnia i podpierali się no Panie jest napisane do 900 Mbps nigdzie nie jest napisane ile gwarantujemy !!!

    Infrastruktura to jakiś trup hasło światłowód jest też naciąganiem można powiedzieć oszustwem bo żadnego światłowodu ci nie ciągną (no gdzieś ten światłowód jest) ale w taki sposób wszystko można tak nazwać nawet w Telefonii komórkowej bo na podstacjach gdziś ze światłowdem można się spotkać.

    Kolejny sposób naciągania to infolinia oczywiście płatna gdzie po wybraniu numeru dowiadujemy się że musimy oczekiwać na kontakt ... powyżej 10 min no i o ile do 900 Mbps pewnie oznacza z 50 Mbps to tutaj powyżej już jest dobrze pilnowane i oznacza spokojnie godzinkę co nas skrobnie za słuchanie niczego na ogół coś w okolicy 20 PLN. ZA NIC !!!

    Podsumowując NETIA ? NIGDY !!!
    ZaletyBrak zalet.
    WadySame WADY naciąganie i próby oszukiwania klienta, koszmarnie droga i nie funkcjonalna infolinia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179