Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jon / 2015-12-11 00:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Zostały mi dwa miesiące do końca umowy i na tym koniec z Nietią. Obsługa klientów beznadziejna. Na połączenie z konsultantem trzeba czekać minimum 10 min. Na stronie abonenckiej wiele informacji zamkniętych, a konstrukcja taka by klienta zniechęcić do przeglądania swoich danych. Działa bez zarzutu to wszystko, co jest związane z reklamą firmy i ogłupieniem klienta. Załamanie jakości usług nastąpiło jesienią roku ubiegłego. Wcześniej internet działał dość dobrze. Zauważyłem, że pogorszenie jakości wzrasta wraz z przejściem na usługę o wyższych szybkościach internetu. Moim zdaniem potrzebny jest w umowie gwarancja najniższej wartości szybkości ściągania, wysyłania i najniższego parametru ping.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyOszukiwanie klientów, przez to w moim bloku o 80 lokalach większość korzystała z dialogu, obecnie zostały nieliczne rodziny. Większość przeniosła się do Vectry.
    Prawie dwa lata i za 100 zł.
  • ~jowi / 2015-11-16 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam internetu w netii spowalniaja jak wplacam to przedluzaja ksiegowaie jakies wiadomosci ze nie place tragedia i wylanczaja a płace na bierząco mam ich dosc jest lepsza konkurencja a jestem z nimi 4 lata i teraz sie zepsuli nie szanuja starych klientow nie polecam nie nie nie nie i nie mili ludzie w netii nawet byla skarga bo umowa byla inna ale na szczescie bylo nagrywane i wygralam wredna dziewucha
    Zaletynie ma
    Wadyspowalnianiae a płace za wiecej
    4 lata
  • ~julka / 2008-08-04 10:54
    Ocena: 2.00 / 5
    mieszkam we Wrocławiu chwilowo mam iplusa ale z tego co przeczytałam po miesiącu operator zmniejsza szybkosc . W umowie nie zobow. sie ze bedzie stała. Netia za to jest pozytywniej spostrzegana....co do cen i mobilności to gdyby reklama była prawda..ale nie jest do końca
    Zaletybezprzewodowy
    Wadywiele az nie chce sie pisac
    5dni
  • ~juro / 2015-12-10 10:17
    Ocena: 4.50 / 5
    miałem lekkie obawy co do Netii, widziałem dużo negatywnych opinii, dlatego na razie wziąłem tylko LTE 20Gb za 6 dyszek. Mam od 2 miesięcy i śmiga jak ta lala, planuję wziąć też net kablowy - może ktoś coś wie o prędkości po kablu w Gdyni na świętojańskiej??
  • ~karlato / 2009-03-17 16:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Na przestrzeni 1,5 roku moje zadowolenie jest umiarkowane a to niestety przez biuro obsługi klienta. Mój przykład to bałagan w centrali Netii przysyłają lewe faktury na których jest nie twoja usługa - bo jak możesz płacić za coś czego nie masz lub nie możesz mieć z racji braku możliwości technicznych. To tak jakbyś chciał kupić samochód ale go nie ma po czym dostajesz rachunek za samochód którego przecież nie masz. BIURO OBSŁUGI na moim przykładzie to OSZU****.
    Wady BIURO OBSŁUGI I BAJZEL W cENTRALI W wARSZAWIE
  • ~Karol / 2016-12-22 00:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Posiadałem stałe łącze w sieci Netia przez dwa lata na kablu telefonicznym - Netia Spot do 20mbit/s. W moim budynku gdzie mieszkam niestety szybciej się nie dało. Ogólnie prędkość średnia w speedtestach to 12-14mbit/s także nie jest najgorzej. Gorzej wyglądała sprawa w pingach ponieważ średnio w grach online wynosiły prawie 90ms. Osobiście mi to nie przeszkadzało, ponieważ dało się grać, jednak moim zdaniem powinno być ciut szybciej. Reasumując nie było najgorzej tylko przez ostatnie awarie (4 w ciągu 3 miesięcy trwające łącznie 7 dni) internet w ogóle nie działał a szanowna Netia nie raczyła obniżyć abonamentu z tego tytułu że nie posiadałem cały miesiąc dostępu do internetu. Przeszedłem teraz do konkurencji, którą niedługo również będę oceniał na łamach tej strony. Myślę że Netia powinna pomyśleć o obniżeniu cen szczególnie za te łącza odchodzące już do historii (na kablach telefonicznych).
    ZaletyStabilność łącza - przepustowość
    WadyCzęste awarie
    Długie pingi powinno być szybciej
    2 lata
  • ~KArol Chojnacki / 2010-02-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisali ze mną umowę na interen 6 MB. Okazało się, że nie są wstanie świadczyć takiej usługi... Każą mi pisać podanie o rozwiązanie umowy i czekać 30 dni na jej rozwiązanie. W "dziale obsługi klienta" każdy mówi co innego, totalna nie kompetencja. Poproszeni o połączenie z przełożonym lub kompetentny łączą uwaga: Z DZIAŁEM FINANSOWY. (połączyli mnie dwukrotnie). Konsultatnt przyparty do muro poprostu się rozłącza (to też spotkało mnie kilkakrotnie). Różne opinie słyszałe o TPSA ale prze 3 lata nie miałem z nimi żadnych problemów. Skusiła mnie cena, ŻAŁUJĘ....
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Kathy / 2015-03-30 17:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
    ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
    WadyAbsolutnie wszystko.
    2mce, przepłaciłam w nerwach.
  • ~Katowice / 2014-12-27 16:41
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza w kraju i kłamliwa to Netia pod przykrywką INTERNETIA non stop brak połączeń i okłamywanie klientów nie radzę podpisywać z nimi umów bardzo żałuję że zostałem z nimi ale na szczęście nie długo
    Zaletyumią okłamywać klijentów
    Wadycodzienne przerwy w dostawie internetu
    7 lat
  • ~krzysko / 2014-09-18 20:44
    Ocena: 2.25 / 5
    firma bardzo omija prawdę
    Zaletydziała z losowymi przerwami, ale działa
    Wadybrak kompetentnych osób na infolinii
    krótko, ja niepłacę
  • ~krzysztof63 / 2010-10-18 12:23
    Ocena: 1.75 / 5
    ..mam umowę z Netią od 2008 roku.Wszystko było dobrze do momentu kiedy zbliżył się termin ważności umowy. Otrzymałem z Netii bardzo korzystne warunki przedłużenia umowy,jak się jednak okazało po wyrażeniu zgody na przedłużenie umowy o kolejne dwa lata,że po prostu mnie oszukano,że promocja to tylko "pic na wodę" ,by złapać kolejnych naiwnych...Wykonałem dziesiątki telefonów do BOK,wysłałem dwa zgłoszenia prze internet i NIC... RÓWNIE OSZUKAŃCZEJ I NIEWIARYGODNEJ FIRMY JESZCZE NIE SPOTKAŁEM...PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KONTAKTAMI Z TYMI BLAGIERAMI ....
  • ~Kucha / 2009-01-17 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisali ze mną umowę, którą potem sobie anulowali bo sami zrobili w niej jakieś błędy i im nie pasowała. Oczywiście nie wpadli na to, żeby mnie o tym powiadomić i zaproponować coś innego. Dopiero jak zadzwoniłem do nich to się dowiedziałem o tym że umowa jest anulowana. W międzyczasie ( a było to 5 tygodni) rozwiązałem umowę z dotychczasowym operatorem i zostałem na lodzie. Mimo, że spieprzyli sprawę nawet nie potrafili z tego wyjść z twarzą. Myślałem, że zaproponująm i jakąś lepszą promocję ale system komputerowy, który za nich myśli nie przewiduje nic podobnego. Co gorsze jak zaczęli sprawdzać to nagle okazało się, że nie da się podłączyć internetu na mojej linii telefonicznej. Żeby było zabawniej następny konsultant problemu nie widział i przyjął zamówienie. Za 10 dni będzie 2 miesiące jak próbuje się przez nich podłączyć do internetu a jak na razie nie mam jeszcze podpisanej umowy.
    Zaletycena
    Wadypozostałe
  • ~kula.bula / 2016-02-18 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia. Średnio raz na dwa tygodnie Panie dzwonią i oferują usługi a jeśli się odmawia to bez żadnego do widzenia czy dziękuje odkładają słuchawkę, a dziś odbierając telefon w pierwszej kolejności musiałam wysłuchać aż "miła pani" skończy ziewanie.....
  • ~Linkin / 2016-11-23 20:02
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja korzystam z Netii w Poznaniu. Jestem bardzo zadowolona. Mam już 1,5 roku ich usługi. Nigdy, nic się nie zawiesiło. telewizja działa 100 razy lepiej niż u konkurencji. Za 80 kanałów i 50Mb/s internetu płacę 50 zł miesięcznie więc sorry ale za taka jakość nikt inny nie da mi takiej ceny.
    ZaletyCena, jakość
    WadyCiężko dodzwonić się na infolinię. Ale to tak jak u wszystkich innych
  • ~Lucjan / 2017-05-20 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę krótko, po prostu brak słów.
    Nie polecam.
    WadyOszukiwanie na promocjach w czasie przedłużania umowy. Co innego oferują przez telefon inaczej postępują.
    Korzystam od ośmiu lat.
  • ~Łukasz Werter / 2010-01-13 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to PORAŻKA!!!

    Pełen nadziei, omamiony reklamą i pozbawiony alternatyw 26 listopada 2009 podpisałem umowę z siecią Netia. Otrzymałem informację, że 6 grudnia będę miał podłączony telefon i usługę Internetu.

    W terminie 6 grudnia Internetu z Netii nie było. Zadzwoniłem na infolinię Netii (na połączenie z konsultantem czekałem 25 minut) i otrzymałem informację, że telekomunikacja odmówiła podłączenia pod stację X i że w tym momencie Netia przesyła prośbę do TP o podłączenie do innej skrzynki.
    Nauczony doświadczeniem skontaktowałem się z TP by uzyskać opinię drugiej strony. W telekomunikacji otrzymałem informację, że owszem Netia przesłała prośbę o udostępnienie łącza, ale stacja którą wskazała nie jest dzierżawiona przez Netię.

    Zatem 2 kłamstwa Netii – jedno, że usługa zostanie uruchomiona, drugie, że to wina Telekomunikacji Polskiej.

    Konsultant z Netii poinformował mnie, że kolejny termin uruchomienia usługi to 23 grudnia.

    Tego dnia oczywiście ani widu ani słychu o telefonie i Internecie. Ponownie wykonuje telefony na infolinię Netii (czekając pół godziny na połączenie z konsultantem) i otrzymuje informację, że to niemożliwe, iż 23 grudnia miała być uruchomiona usługa, bo pismo do TP zostało wysłane 21 grudnia, a o tego czasu może minąć dwa tydonie do uwolnienia łącza

    Netia kłamie po raz 3! Twierdząc, że przesłała dokumenty do TP już 6 grudnia.

    Wyznaczono kolejny termin – 8 stycznia. Jak twierdzi konsultant ( profilaktycznie skontaktowałem się z dwoma) to ostateczny termin.

    Jak się można było spodziewać 8 grudnia Netia nie uruchomiła usługi Internetu ani telefonu. Co ciekawsze o tym, że termin uruchomienia usługi po raz 4 zostanie przesunięty poinformowała mnie…Telekomunikacja Polska. Konsultantka podziękowała mi za współpracę i powiedziała, że Netia poprosiła o uwolnienie łącza od 13 grudnia.

    Zadzwoniłem do Neti (czas oczekiwania na połączenie konsultantem wyjątkowo krótki – jedynie 12 minut) i otrzymałem komunikat, cyt. „To niemożliwe, że usługa miała być uruchomiona 8 stycznia, bo ja w systemie mam 13-ego stycznia”

    Kłamstwo Netii nr 4 – usługa od początku nie mogła być uruchomiona 8 stycznia.

    Co się dzieje dziś – czyli 13 stycznia. Nie działa ani telefon z Netii, ani Internet z Netii. Co więcej, nie wiedzieć czemu nie działa telefon z TP za który abonament płacę do końca miesiąca!

    Piąte kłamstwo Netii – żaden 8 stycznia!

    Konsultant techniczny twierdzi, że cyt. „Usługa prawdopodobnie zostanie uruchomiona w ciągu 24 godzin”.

    Niestety, w tzw. Międzyczasie wypowiedziałam umowę dotychczasowemu usługodawcy Internetu. Teraz dzięki Netii nie mam dostępu do sieci Anie telefonu stacjonarnego.

    Firma Netia to nieporozumienie.
    Netia nie szanuje nowego Klienta.
    Netia jest firmą niekompetentną.
    Negatywna opinia o Netii to wynik szeregu kłamstw przekazywanych przez konsultantów.

    Z doświadczenia mogę powiedzieć – zastanówcie się 5 razy zanim zdecydujecie się na Netię.

    Jak najdalej od Netii!!!

    Przestrzegam.
    Łukasz
    Zaletybrak
    WadyOpisane w poście
    45 dni walki
  • ~M&M / 2015-12-11 00:16
    Ocena: 1.25 / 5
    BEZNADZIEJA!!! Najgorszy dostawca telewizji i internetu, jaki kiedykolwiek miałem. Telewizja potrafi zrywać połączenie co minutę albo w ogóle nie ma połączenia przez dłuższy czas. Internet chodzi jak chce. Raz jest dobrze, a raz, tak beznadziejnie, że żadna strona się nie chce wczytać. Za 140 zł miesięcznie - wolne żarty, amatorka, i tandeta. Pierwszy i ostatni rok. Odliczam dni do wypowiedzenia umowy temu dziadostwu! Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyZrywanie telewizji, spowalnianie internetu do 0 ido tego droższyzna za ten szajs
    ~1 rok
  • ~Maciej_rat / 2010-11-01 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet stacjonarny - przysłali mi kurierem mobilny. Zadzwonilem i powiedzialem ze nie chciałem takiego dostalem informację że przyjeli moją rezygnację. Nie miałem czasu odesłać modemu i po 2 tygniach do mnie zadzwonili ze musze zaplacic karę 300 zł za opóźnienie w zwrocie. PORAŻKA !

    Aż Ciężko uwierzyć że w dzisiejszych czasach marketingu szeptanego i ogromnej konkurencji na rynku można mieć takie podejście do klienta.

    ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    300 zł za 2 tygodnie
  • ~maciej1212 / 2010-06-02 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa kilka razy dziennie,czasami bywa,że brak przez parę godzin.Zawsze po mojej interwencji u operatora jest dobrze dosłownie maksymalnie jeden dzień,potem znowu to samo.
    Płacę za prędkość 6mb a otrzymuje maksymalnie 2mb
    Awarie usuwają zawsze pracownicy TP i mówią,że jestem jednym z wielu tysięcy.
    Netia to wielka fikcja,ludzie wystrzegajcie się.Gdybym chciał opisać całą chistorię z Netią to by nie starczyło dnia.
    Zaletybrak
    Wadysame
    16 miesięcy 89zł
  • ~Maciek / 2015-04-04 12:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Na etapie negocjacji wszystko pięknie, po czym brak usługi na łączu. Zostałem poinformowany, że mam sprawdzić i zresetować router, co juz zrobiłem wielokrotnie, następnie w tajemniczych okolicznościach pojawiła się usługa o parametrach 512/128kbs. Łącze ORANGE, a netia zapewniała, że będę na nim miał 20MBs, lepszej jakości niż ORANGE (tam od czasu do czasu pojawiały się problemy no i po co ta opłata za dzierżawę?). Jak na razie wygląda na to, że za kilka dni (dałem czas do końca tygodnia) anulujemy DROPSS i wrócimy do NEO.
    ZaletyNiezłe gadane sprzedawców
    Wadypo prostu nie działa...
    7 dni
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179