Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AJ / 2014-09-02 14:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Szybki Internet? Chyba w snach. Płacę za 10 mb/s, przy czym poinformowano mnie, że maksymalna prędkość jaką mogą mi zaoferować u 8 mb/s, a co najważniejsze osiągam maksymalnie 2,3 mb/s! Dzwoniłam w tej sprawie już kilkakrotnie, dzisiaj już dwa razy i za każdym razem wygląda to tak samo - sytuacja poprawia się dosłownie na chwilę, natomiast pięć minut po odłożeniu słuchawki wszystko wygląda tak jakby rozmowy w ogóle nie było. Odradzam wszystkim!
    ZaletyŻadnych! Chyba tylko miłe panie w infolinii.
    WadyStałe problemy z prędkością Internetu, brak reakcji na zgłaszane problemy klientów
    Od 2009 roku i nie wiem co tu jeszcze robię. W najbliższym czasie rezygnuje z usług tej pożal się Boże firmy
  • ~ajhb / 2010-10-13 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarlem z Netia umowe na internet do 20 Mbs. Nie poszlo gladko, bo do mojego telefonu dopisano po raz drugi nr kierunkowy a dwie ostatnie cyfry wypelniono poza kratkami. W rezultacie probowano internet poidlaczyc do innego telefonu. Stracilem 3 tygodnie. W 2.5 miesiaca pozniej stracilem polaczenie z siecia. zameldowalem awarie. Po dwu dniach Netia zadzwonila do mnie, ze nie moga swiadczyc uslugi z powodow technicznych. Dano mi do wyboru albo 1 Mbs, albo zerwanie umowy; w tym pierwszym przypadku nie gwarantuja, ze uda im sie zapewnic dostep do sieci. Zerwalem i zawarlem umowe z innym operatorem. Po miesiacu Netia wystawila mi rachunek za caly miesiac i w kilka dni potem przystapila do windykacji naleznosci z procentami.
    ZaletyZadne.
    WadyBezprawie.
    69 zl/m
  • ~aniaaa / 2012-09-27 23:25
    INTERESUJE mnie, czy ktoś może wie: jak to jest teraz z internetem 20Mb+ telewizja cyfrowa= 79,90 zł.
    Jak działa ten Internet? I czy jest sens wgl?
  • ~Arek / 2010-05-13 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Milo i sympatycznie to jest tylko przed podpisaniem umowy ,a później to już coraz gorzej.
    Transfer zaniżony , ludzie z biura obsługi - mili i grzeczni ale wydaje mi się ze bezradni ,
    a same dobre chęci to za mało.
    Skończy się umowa zmieniam operatora .
    Zaletybrak
    Wadyzaniżony transfer
    18 miesiecy
  • ~artbi / 2010-11-22 07:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam transfer do 8 Mb ale jak sprawdzałem na speed test to na żadnym nie miałem więcej jak 2,9 Mb
  • ~aska / 2011-08-16 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu netii,sprzedaja chinskie modemy ktore sie ciagle rozlanczaja , albo caly czas jest problem z ich serwerem, a jak dzwonie zglosic usterke to próbują mi wcisnac ze to ja mam komputer uszkodzony,term.płat.rachunku mam 3 , a place 15 to w tym czasie mam juz zablokowany telefon !!!
  • ~Axel / 2014-06-05 16:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Omijajcie firmę szerokim łukiem, podczas awarii naliczają abonament jednocześnie nie świadcząc usługi, dzwoniąc na infolinię ponoście dodatkowe koszty nawet 20 zł za połączenie, przy czym załatwienie problemu za pomocą jednego kontaktu z infolinią graniczy z cudem!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    2 lata
  • ~Bednaro / 2015-01-02 17:55
    Witam, następny dzień bez neta, sms z danymi od Dropssa przyszedł, próbuję konfigurować ruter ale mam problem, po linii telefonicznej nie idzie sygnał neta, tak wskazuje ruter, monitowałem zero odpowiedzi
  • ~Beti / 2015-06-25 11:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijać tą firme szerokim łukiem !!! Netia to jedna wielka porażka i kpina z klienta - nie ma dnia, żeby tv nie zacinało się, nie ma miesiąca żeby wystawili poprawnie fakture tylko zawsze zła kwota oczywiście na ich korzyść - co miesiąc mąż dzwoni i mówi, że znowu źle wystawiliście fakture , że powinno być 39 zł a nie 80 a oni na to , że nie maja takiego abonamentu i zaczyna sie dochodzenie po czym wystawiają korektę bo okazuje sie , że jednak taki mieli i tak od 7 miesięcy. Ogladanie telewizji polega na notorycznym włączaniu i wyłączaniu dekodera, żenada !!!!
    ZaletyBRAK
  • ~bialy114 / 2010-08-13 18:16
    Witam. Przez ponad 3,5 roku korzystałem z NET24. Ostatnia umowa terminowa była na 18 miesięcy.
    Za łącze 4M/256k płaciłem (do sierpnia 2010) 68 zł + VAT. Nie jest to najtaniej na rynku, ale biorąc pod uwagę ceny 1,5 roku temu - do przeżycia.
    Dziś dostałem fakturę za ostatni (złożyłem wypowiedzenie) okres rozliczeniowy i SZOK !!
    Opłata za usługi internetowe zostały wycenione przez Netię na 170 zł + Vat !!!! Po telefonie na infolinie okazało się, że w związku z tym, że umowa terminowa się skończyła, a nie skorzystałem z aktualnie proponowanych promocji, przeszedłem na umowę na czas nieokreślony i stąd kwota 170 pln
    Przypominam, że chodzi o łącze 4M !!! Trzy razy drożej niż do tej pory. Nowi klienci dostaną takie samo łącze za 49 zł
    Sprawiedliwość ? Uczciwość ? To chyba nie są słowa znane w Netii.
    W Plusie, jak się skończy okres umowy promocyjnej przechodzi się na czas nieokreślony z dotychczasową taryfą. Nie skorzystasz z promocji, to możesz używać swojej taryfy do usr... śmierci.
    A w Netii ? Nieee - każą sobie płacić dodatkowo, za to, że nie skorzystałeś z promocji !!!
    W innej firmie dostaję łącze 12M/2M za 67 zł Z VAT-em !!!Konkurencja nie śpi droga Netio !!! Róbie tak dalej, a zostaniecie tylko z "moherami" co to nie ma im kto powiedzieć, jak bardzo ich robicie w konia.
    Przestrzegam użytkowników Netii - sprawdzajcie dokładnie do kiedy macie umowę, bo nikt Was nie uprzedzi, że jak nie skorzystacie z nowych promocji, to dostaniecie "SuperFakturę" !!! O nowych promocjach wydzwaniają, tylko nikt nie powie wprost ILE będzie trzeba zapłacić za przejście na umowę na czas nieokreślony !!
    Nigdy więcej....
    42 mies
  • ~BJ33 / 2010-11-26 16:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 1,5 roku byłem posiadaczem 6 Mb internetu i było w miarę OK (poza trzema awariami). Od września zmieniłem na 10 Mb no i się zaczęło. Zdarzały się jednodniowe problemy z internetem i równo po 2 miesiącach całkowita awaria (dziwnym trafem w dniu kiedy kończył się mój okres rozliczeniowy). Awaria miała miejsce w piątek, dzwonię 3 razy w ciągu dwóch dni - dowiadauję się, że awaria masowa i muszę czekać - pytam znajomych którzy mają Netię w okolicy - nikt nie ma żadnej awarii. W niedzielę odpuszczam i nie dzwonię. W poniedziałek ponawiam telefon i dowiaduję się, że MOJE ZGŁOSZENIE (3 TELEFONY) nie zostały zarejestrowane, ponieważ była to awaria masowa. Wreszcie rejestrują i obiecują rozwiązać jak najszybciej, mijają kolejne 3 dni - dzwonię codziennie - nic. PO zrobieniu awantury w czwartek dzoni do mnie Pan i oświadcza, że problemy wynikają z przełączenia na 10 Mb i pyta czy zgadzam się na przełączenie na 6 Mb. Oczywiście zgadzam się i 2 krotenie przypominam, że internet dalej nie działa na co Pan z Netii zapewnia mnie, że technicy pracują nad rozwiązaniem problemu. Dzwonię ponownie w piątek i dowiaduję się, że MOJE ZGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMKNIETE, PONIEWAŻ ZGODZIŁEM SIĘ NA 6 Mb a internet dalej nie działa. Dzownie kolejne kilka razy - dalej nic. W niedzielę o godzinie 21:55 dostaję SMS'a, że awaria została usunięta - sprawdzam nic. Dzwonie w poniedziałek - konsultant nie wie dlaczego dostałem tego SMS'a i obiecuje mi, że w ciągu 5 dni przełączą mnie na 6 Mb i będzie OK. Dzwonię we wtorek - twierdzą, że wcześniej nie mogą tego zrobić. Dzwonię w czwartek i dowiaduję się, że PRZEŁĄCZĄ MNIE ZA 2,5 TYGODNIA BO TAKĄ MAJĄ UMOWĘ Z TP S.A. Pani konsultantka nie wie dlaczego przekazywano mi informację o 5 dniowym terminie przełączenia i każe CZEKAĆ MIESIĄC NA NAPRAWIENIE INTERNETU. Obługa klienta w Netii opiera się na kłamstwie i niekompetencji. NIE RAZDĘ PODPISYWAĆ Z NIMI UMOWY, CHYBA, ŻE LUBICIE PRZEŻYCIA EKSTREMALNE
    ZaletyZdarza się, że internet działa
    WadyObługa klienta na poziomie dramatycznym, Kłamstwa, oszukiwanie kleintów to chleb powszedni
    2 miesiące
  • ~bldmb / 2011-03-15 22:48
    Ocena: 2.50 / 5
    od kiedy netia nałapała nowych klientów ich łącza się zwyczajnie zapchały i dziś zamiast 6mbit mam nędzne 1 lub nawet 0,5. usterkę, awarię zgłaszam od 4 miesięcy i nic. wciąż trwa rozbudowa centrali - w nieskończoność trwa. dodam że neostrada działa u mnie lepiej.
    Zaletycena
    Wadyparametry, skuteczność napraw, obsługa klienta
    8 miesięcy
  • ~Daniel / 2017-02-20 21:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez długi czas internet działał bez zarzutu,ale od paru miesięcy coś się zmieniło niestety na gorsze.Pare razy zgłaszałem i oczywiście wysłali servisanta ale to nic nie dało.Parametry mają okropne a dzwoniąc na obsługe klienta twierdzą,że lepiej nie będzie i nie przyjmują wiadomości,że kiepsko działa.Zaznaczę,że jestem ich klientem od ok 8 lat,ale to się dla nich nie liczy więc za ok 3 miesiące się rozstaniemy
    Ponad 8 lat jestem klientem
  • ~deadlock / 2011-09-02 23:15
    Kupiłem lokum, poprzedni właściciel mial numer telefonu w Netii, albo zapomniał, albo nie chciał,
    rozwiazac umowy z Netią. Gdy chciałem zarejestrować swój telefon okazało sie, ze jest na linii aktywny numer poprzedniego właściciela. Po prośbie wysłał pismo do Netii, że rezygnuje bo sie przeprowadzil do innego lokum. Linia dalej jest okupowana. Moje interwencje na Infolinii na nic, zgadnicie kiedy mogę skorzystac z telefonu?, kiedy się dowiem?. Jestem po wyczerpujacych telefonach interwencyjnych.

    Nigdy wiecej z taką firmą, gdy dzwonię o specyficznym problemie, mam wrażenie że rozmawiam z koślawo zaprogramowanym automatem.

    Duże miasto, przedstawiciela fizycznego ani biura by komus wygarnąć nie - czysty Kafka.

    A wydawało sie proste, czas wypowiedzenia platny ale linia fizycznie zwolniona do wykorzystania.

    A skargi do zarządu nie ma gdzie napisać.
  • ~elk11 / 2013-07-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jest do niczego Niema takiego tygodnia azeby sie nie psuło Czyli bardzo czesto zrywa połaczenie Mam tez razem telefon ktory tez jak internet nie dziala Wiec nie dzwonie do neti z komorki bo to drogo kosztuje Kiedys dzwonilem to wiem Proponowali mi tez tv O to wtedy bym niemiał nawet co oglądać w tv Ale do konca umowy jakos sie wytrzyma
    Wadybardzo czesto zrywa lacza
  • ~Endi / 2010-01-04 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - KARYGODNA !!! Świetny materiał dla mediów w tej firmie nikt nic nie wie a założenie internetu może potrwać i pół roku ,zgroza !!!
  • ~endrju / 2011-03-31 21:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam od ponad roku internet i telefon w pakiecie. Internet "do 2 M" przez pół roku był może ok.512k i chodził jako-tako a później zaczęła się tragedia. Transfer do niczego, ciągłe zrywanie połączeń, telefony do BOK nic nie dają, bo albo słuchasz melodyjek i komunikatów , więc się wnerwiasz i rozłączasz, albo słyszysz od "fachowca"' po drugiej stronie, że u nich wszystko jest w porządku i żebyś zresetował u siebie bramkę, czy router a najlepiej, żebyś spadł na drzewo i mu nie przeszkadzał. Cena nie jest taka atrakcyjna, bo w TP miałbym podobną opcję i wiem, że neostrada byłaby lepsza, bo miałem tam do 1M i to było naprawdę 1M.Pozostało mi męczyć się do końca roku i jeszcze miesiąc, bo umowa jest na 2 lata i musiałbym płacić dla Netii "opłatę wyrównawczą" (za sam internet naliczono mi wczoraj 1700 zł-szok...)
    Zaletybrak
    Wadysłaby transfer, zrywanie połączeń, słaba obsługa klienta
    13 miesięcy, abonament 90 zł/ mies.
  • ~ezena / 2008-04-07 21:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Zostałam oszukana , zamówiłam przez internet usługę w promocji,, rok za darmo'' umowa dostarczona kurierem,podpisać musiałam przy kurierze ,ponieważ on odsyłał umowę.Byłam pewna ze podpisuje usługę która zamawiałam.A tu niespodzianka 3 miesiace po 19 zł następne po 49zl.Wytrzymam ,ale nigdy więcej.
    ZaletyOszukana
    Wadyoszukana
    Od 29 pażdziernika
  • ~fiut / 2016-04-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA TO JEDNE WIELKIE DZIADOSTWO I ZŁODZIEJSTWO!! POWINNY ZAMKNĄĆ TEN PSEUDO INTERES!!
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET!!
    WadyOD A DO Z ZE WSZYSTKIM!!
  • ~gamer0225 / 2015-07-14 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety tylko 10mb i w dodatku ciągłe awarie. Obsługa nic nie wnosi z rozmowy. Już lepsza neostrada :/.
    rok, 75zł miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3750
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179