Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~urzytkownik / 2016-02-04 20:29
    netia to najwieksze gowno na tej planecie pier*olona szmaciarska netia !
    Zaletynie ma
    Wadycala netia to jedna wielka wada
    rok
  • ~User-s / 2013-04-03 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNETIA - OMIJAJCIE TEGO DOSTAWCE.
    Internet 4mb w centrum Bielska-Białej.
    8 Bloków na jednej lini radiowej 5GHz (192 mieszkania!!!).
    Ping 200ms , utraty pakietów. Częsty brak odpowiedzi na żądanie pakietów.
    Jakość: DNO 0%
    Zaletyczęste awarie łącza, niemożność rozmów przez Skype ze wzgledu na ping,czeste rozmowy z niekompetentnymi konsultantami
    Wadyłącze jakości mobilnej na karte (typu orange free 3G), ping do 200ms
    12 miesiecy, 53 PLN/mc i dość tej gehenny
  • ~ViperTiger / 2015-07-16 11:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Serdecznie nie polecam netii ciągłe problemy z łącznością internetu co jest bardzo denerwujące. W ciągu godziny internet się rozłącza około 2-3 razy. Prędkość również nie zaskakuje czasami spada nawet to tak niskiej że trudno się z jakąś stroną połączyć.
  • ~wiesiek / 2010-09-10 09:35
    Ocena: 1.00 / 5

    A jeżeli dzwonićie na infolinię z reklamacją lub technicznymi uwagami dzwońcie przez bodaj że 1 (nowy klient ) bardzo szybkie połączenie nie trzeba czekać a w przypadku wybrania uwag technicznych raz czekałem na lini 40min a jako nowy to od ręki.



    Reklamacja abonent 42xxxxxx tel xxxxxxxx

    jak trzeba być bez-szczelnym (lub głupim lub mieć fatalny system z równiefatalną obsługą ) by wysyłając fakturę nr xxxxxxxxxx
    więc słuchejta ma...ły:

    1 Spójrzta w umowę i aneks, tam wszystko napisali (widzita, umowa aneks wszystko podpisane w lipcu) nie piszcie co macie w systemie bo ten wasz system tyle wart co i sama netia. Liczy się umowa

    2. Gdy przeanalizujecie co tam napisano to chyba już nikomu z was nie przyjdzie do głowy żądać jakiej kol wiek opłaty (dotyczy również telefonu ponieważ jest to pakiet) bo wówczas będzie to nie bezczelność ale głupota, aaaa przyjdzie do glowy przeprosić.

    3. Żądam również w myśl warunków umowy wypłaty "rekompensaty" w wysokości 207,20zł ( kwoty wyrównawczej, którą powinienem dostać a na razie nie dostałem bo nie wywiązaliście się z umowy).

    4. Żądam przesłania na mój email skanu (obrazu) wpisu w waszego systemu. Ponieważ zachodzi obawa oszustwa i próby wyłudzenia.

    5. Żądam przesłania zarejestrowanych rozmów prowadzonych z tel. jak wyżej( a podobno wszystkie są rejestrowane )

    - z konsultantem z etapu negocjacji umowy

    - po 1 września z rozmów z waszymi konsyltantami gdzie po przyciśnięciu panienki z okienka lub gościa nagle pojawiają się możliwości transmisji 10Mb/s gdy półgodziny było to fizycznie nie możliwe.

    6. Żądam przesłania kopii (obrazu) podpisanej i wysłanej do was umowy wraz z aneksem.

    7. Żądam uruchomienia usługi na jaką umówiliśmy się w Umowie.

    8. W przypadku braku możliwości świadczenia usługi 8Mb/s i możliwości natychmiastowej migracji którą obiecywał konsultant i która jest zapisana w umowie wnoszę o transmisję 10Mb/s ale oczywiście za cenę 49zł brutto

    9. w przypadku zerwania z waszej strony umowy na cały pakiet więc telefon tyszzz rządam wypłaty kwoty zapisanej w umowie (opłatę wyrównawczą) w kwocie 24okresy rozliczeniowe X 207,20zł



    z poważaniem

    wasza abonentka nr 42xxxxx
    Zaletyto żart taki w przypadku netii
    Wadybezszczelność, głupota totalna niewiedza kłamstwo na każdym kroku
    Netię od trzech lat ono ale to jedno pasmo udręki
  • ~wnerwiony / 2015-04-21 10:03
    Netia włączyła jako domyślną opcję nagrywania usługę Gigangrywarka za 15 zł. Chcąc nagrywać za darmo należy wejść w tę usługę i wybrać "nagrywanie lokalne"
    Tylko, że jak chcesz nagrywać to dekoder o tym Cię nie poinformuje. Przedstawi to tak, że albo płacisz za nagrywanie albo nie nagrywasz.
    System zakupu pakietow i usług poprzez pilota jest tak zrobiony aby wystarczyło nacisnąć tylko jeden przycisk w pilocie by dosżlo do zamówienia czegoś co później może okazać się nie do odwrócenia. Dzisiaj włączam TV a tam komunikat "wciśnij OK aby zamówić HBO ON". Co by było gdyby przez przypadek wcisnęło go dziecko lub dorosły?
    Wadynie masz pewności ile zapłacisz i czy Cię na coś nie naciągną
    miesiąc
  • ~wojski7 / 2013-05-11 15:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Opinia negatywna w moim przypadku:
    - niestabilna praca routera (traci połączenie z internetem i należy go wyłączyć i włączyć) i tak nie zawsze zakoczy
    - ciężko oglądać TV bo się rozłącza połączenie
    P O R A Ż K A !!!!!
    ZaletyBrak - można stracić nerwy i zniszczyć D Z I E R Ż A W I ON Y sprzęt za 800,00 zł
    WadyNiestabilna praca
    7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38
  • ~wojski7 / 2013-06-07 20:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Jest to sprzęt który pracuje jak sam chce albo łącza mają beznadziejne.
    NETIA nic sobie nie robi z tej sytuacji i wysyła ciągle swoich łapaczy frajerów aby tylko zdobyć następną duszyczkę i wydusić abonament nie dając w zamian usług zgodnie z umową.
    W przypadku problemów otrzymujemy bardzo uprzejme odpowiedzi od bardzo uprzejmych konsultantów i trwa to w nieskończoność albo po tygodniu oczekiwań na obiecane służby techniczne automatycznie zamykają zgłoszenie.
    Być może tak jest tylko w moim przypadku ale ostrzegam to jest prawda.
    Nie daj się złapać.!!!!!
    Zalety???
    Wadyniestabilnoś, często się wyłacza
    7 miesięcy - 141.11 zł a teraz 163,38
  • ~Wrocław poludnie gaj krzyki / 2015-10-19 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy czegos takiego nie przezylem co z internetem w netii
    caly czas zrywa polaczenie, transfer kiepski jak cholera
    nie modernizuja sieci, sami sie przyznali
    zaluje ze podpisalem umowe, czekam na jej koniec
    a wtedy to bedzie koniec z netia
    nie polecam nikomu
    Zaletybrak zalet
    Wadyciagle zrywa polaczenie, slaby transfer, zero zainteresowania osblugi klienta
    1,5 roku
  • ~wróg / 2010-01-20 12:49
    Przestań ściemniać -to ty chodzisz po domach i opowiadasz bajki klientom? Nic dziwnego że na waszej infolinii mają ciągłe problemy. Netię oceniam na 0 totalne zero!!!
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca na opis
    6 miesięcy
  • ~Xardes / 2016-12-29 18:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste awarie, niestabilne łącze, co ok. godzinę wyłącza się internet i trzeba resetować cały router, słaby download i upload...
  • ~zadowolony / 2012-01-06 00:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem, gdyż potwierdzili na infolinii 12 mb/s. Przysłali umowę i ...długo cisza (2 tygodnie).
    Potem przysłali specy od pomiaru przewodów do podłączenia i znowu cisza.
    Po 4 tygodniach przysłali router żeby podłączyć do nieistniejącej sieci.
    Po moim telefonie na infolinię (15 min. czekania) miły pan oświadczył, że nie ma możliwości technicznych!!!??? :-(
    Sprawdziłem w TPSA (bo na tym bazują) i TPSA bardzo chętnie mi podłączy z gwarancją 6 mb/s. :-)
    Dziś Pani Kierownik Joanna K. (NETIA S.A.) przysyła mi pismo z natychmiastowym wypowiedzeniem podpisanej umowy, że się nie da....orzesz wy...
    Pomijam jakość świadczonych usług przez podwykonawców TPSA od podłączania (zależy chyba od dnia, humoru, pory roku, pogody???).
    Jako bonus za moje nerwy traktuję router wysłany na zachętę i myślę, że ten miły pan który po moim telefonie opowiadał głupoty że muszę to odesłać na własny koszt kurierem, zrozumie lub ustali jak traktować taki bajzel w firmie.
    A hasło "dajemy najszybszy na ile pozwala Twoje łącze....można skomentować...my to olewamy, bo podpinamy się na lewiznę,...jak jest" :-(
    A Ty kliencie płać za FULL w abonamencie.. :-)
    ZaletyMinimalnie niższa cena i kuszące promocje
    WadyNiekompetencja BOK, zbywanie klienta
    Dali za darmo i olali mnie
  • ~Zadowolony / 2016-06-01 21:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Tv i net z netii od 2 lat. Jak czytam te opinie to jestem za aborcja. Skori nie slucha sie konsultantow lub przedstawicieli to pozniej pretensje do wszystkuch oprocz siebie. Internet o predkosci 20mb/s jest spoko. Urzadzenie dobrej jakosci. Tv smiga az milo. Giganagrywarka rzuca uslugi konkurencji na kolana. Polsat porazka..mialem. ups to banda naciagaczy, w pore zrezygnowakem. Polecam
    Korzystam 2 lata, zakupilem na stronie netia.info.pl cena- 84.90 z giganagrywarka
  • ~zawiedziony cd / 2015-04-02 09:49
    No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje innym) jego podłączenie do PC - dział. Jako, że był w systemie NTSF to trzeb ago było sformatować na Netia Player. Po tej komendzie dekoder odinstalował dysk i ani inny dekoder ani PC już nie chciały z nim współpracować. Na szczęście, udało mi się naprawić sytuację programem Format32.
    Czy Netia znów będzie twierdzić, że ich sprzęt jest dobry i że nie odpowiadają za uszkodzenia nie swoich urządzeń?

    Odnośnie podłączenia dekoderów (multiroom) to jeżeli nie uda się tego zrobić poprzez wi-fi (np. dwie ściany) to pozostaje poprowadzenie kabla lub połączenie poprzez odpłatne (9 zł) urządzenie montowane do gniazdka elektrycznego.
    Wadydługo by wymieniać,
    2 tyg.
  • ~Zawiedziony poziomem obsługi / 2008-10-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowna Netia przyjęła zlecenie na przeniesienie numeru w jednej strefie numerowej w dniu 15.04.2008r, dziś mamy 31.10.2008r. Oczywiście internetu nie mam. Biuro obsługi klienta twierdzi, że tak prosta usługa jest załatwiana w 2 tygodnie, ale faktycznie w moiim przypadku coś szwankuje, więc nadają sprawie najwyższy priorytet do realizacji zlecenia. Ktoś z kierownictwa na pewno się ze mną skontaktuje i wyjaśni wszystko. Oczywiście nikt się nie kontaktuje a po dwóch tygodniach w biurze obsługi klienta mogę wysłuchać niemal identyczną formułkę. Na pytanie kiedy może zostać zrealizowana usługa - odpiedź nie można teraz określić terminu realizacji usługi!
    Co więcej na pisemne reklamacje Netia odpowiada albo i nie. Ale uznać reklamacji juz nie zamierza pomimo tego, że zobowiązują ją do tego i prawo telekomunikacyjne i jej własny regulamin świadczenia usług. Dla ciekawostki na stare miejsce świadczenia usług Netia wypowiedziała mi umowę, ale sygnału nie wyłączyła i dalej przysyła mi rachunki pomimo, że z łącza korzysta już osoba trzecia. Oczywiście jest o tym powiadomiona pisemnie listem poleconym.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko.
    10 miesięcy i o 6 miesięcy za długo
  • ~Ziutek 61 / 2010-06-09 07:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nieporozumienie od samego początku. Usługa aktywna dopiero po 3 miesiącach od podpisania umowy. Faktury obciążające za internet za okres w którym nie była ona aktywna - a co, może się delikwent nie zorientuje i zapłaci. Zapłaciłem karę i przeszedłem do orange. Uruchomili mi nową usługę w ciągu 2 tygodni, tak jak obiecywali (co to jest w porównaniu z 3 miesiącami w netti), technik umówiony na konkretny dzień i godzinę przekrosował kable w centrali, zadzwonił, spytał się czy wszystko jest w porządku i na koniec życzył miłego dnia. Tak powinien być traktowany klient i tak to odbywało się w orange. Jest taka stara, dobra opinia - najmocniej reklamuje się gó....niany
    towar, dobry towar czy usługa sama się obroni. Chłopaki z netii mocno się starają w telewizorni.
    Skończyłem znajmość z tą firmą naciągaczy NA ZAWSZE.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~10minut / 2008-09-20 14:25
    Ocena: 4.25 / 5
    działanie pod wpływem impulsu jest daremne ja tak zrobiłem i szukałem winnego a nie patrzyłem na siebie .net działa bez problemu ze strony dostawcy .
    sprawdzajcie najpierw kabel bo mój pogryzły myszy .Śmieszne ale prawdziwe .
    przepraszam firmę Netia.
    Zaletyszybka obsługa
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~8-LATwFirmie / 2010-12-09 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś wcześniej napisał:
    Uwaga na NETIĘ!!!
    Ta firma oszukuje i lekceważy swoich klientów !
    Radzę się dobrze zastanowić nad podpisaniem umowy z tą firmą.
    Ja to POTWIERDZAM i dodaję:
    OMIJAJ NETIĘ Z DALEKA !!!! Ograbiła wiernego / 8lat!/ klienta ! Hawgh
    I już nie jestem... i nie będę ich klientem. W życiu !!!
    I wszystkim to doradzam !!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyKieeeeeedyś...jeszcze za MAGMY takie były
    Wadytylko kasa sie liczy...po zbójecku i BEZ dyskusji !
    8 lat
  • ~adam / 2010-02-08 14:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja mam łącze 4mb a bardzo często działa tak jak 1mb , jak do nich dzwonie to powiedzieli ze mogę przejść na 1mb wtedy będzie ok.
    Tylko ze ja do nich poszedłem żeby mieć 4mb a nie 1mb , strasznie lipna firma ta cala NETIA piękne reklamy a net lipa i do tego po południu strasznie zamula czasami ciężko stronę otworzyć .
    Zaletysłabo działa wiec plusów nie widzę
    Wadynet zamula , transfer zaniżony , infolinia stale zajęta
    rok
  • ~Aeternus / 2011-01-15 12:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam...

    Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
    Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
    Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...

    Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    Zaletychyba jedynie cena, którą starają się przyciągnąć ludzi
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    6 miesięcy, 49 zł
  • ~agab / 2015-07-31 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. To naciągacze.
    Zamówiłam produkt, przychodzi taki, z którego nie mogę skorzystać. Konstant uspakaja, że przyślą nowy produkt i że dopóki nie aktywuję karty nie będę płacić za abonamentu. Po miesiącu okazuje się, że z Netii nie ma żadnej przesyłki i mam niedopłatę na koncie a karty nie aktywowałam, bo nie mam jak. Z umowy nie mogę zrezygnować, bo minęło 2 tygodnie(w ciągu, których czekałam na przesyłkę).

    Zaletybrak
    Wadymam zapłacić za produkt z którego nie mogę skorzystać
    abonament 10zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179