Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Netia-Shit / 2015-05-29 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz marnować 70zł miesięcznie na jeden z "lepszych" pakietów od netii jeżeli chodzi o internet? To bardzo dobrze kup internet od netii działa tylko 1 dzień w tygodniu a przez pozostałe dni wywala internet co 10min :) jeżeli chcesz zgłosić awarie to nie ma sprawy ! Zanim odbiorą to poczekasz 2 minuty zanim zapiszą problem 5 min i w sumie za rozmowę zapłacisz tyle co za miesiąc internetu. Osobiście dzwoniłem ponad 8 razy i z internetem mam nadal problem 1 na 10 osób ma dobry internet więc masz 10% szansy że to akurat ty będziesz miał normalny ... pozdro dla netii nie polecam
    Zaletynic
    Wadywszystko inne
    2 lata
  • ~netka / 2010-01-11 16:03
    Ocena: 3.67 / 5
    mam szybki inetrnet 2mb od dziś:) Prawdą jest, że musiałam interweniować w sprawie założenia gniazda -miało być założone w ciągu paru dni od podpisania umowy a zleciało 1,5 miesiąca. Ale po telefonie pod 227111111 ponaglono montażystów i po kilku dniach dojechali. Internet działa choć na razie na prędkości 1/4 bo niby coś mają zatwierdzić w centrali i za niedługo mam mieć już pełne 2 mb. Zobaczymy...
    Zaletycena
    Wadynieterminowość
    1 dzień
  • ~Nowiutki / 2015-08-07 09:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Dwa dni po uruchomieniu internetu wpisałem sobie do smartfona i komputera datę wypowiedzenia umowy (aby przypadkiem nie przeoczyć). Mam nadzieję, że dotrwam do końca bo nie mam zamiaru dać im zarobić na zerwaniu umowy.
    ZaletyBrak
    WadyZmniejszona w stosunku do deklarowanej prędkość internetu. Nieprawdziwe informacje i niekompetencja konsultantów.
    Dwa dni zapłaciłem za dużo w stosunku do wartosci
  • ~olchu / 2015-05-12 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie polecam

    dowód http://results.tester.netia.pl/gpsrefnmfb (za 10 mega)
    Zaletybrak
    Wadynon stop awarie z dostępem do internetu, zepsute modemy, nieziemski ping
  • ~Pineapple / 2017-01-13 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Przepraszam ale pokuszę się o napisanie bardzo krótkiej i jakby to powiedzieć niskiej intelektualnie opinii mianowicie netia zwyczajnie w świecie jest beznadziejna nie polecam nikomu nie popełniajcie tego błędu.
    Zaletyjakikolwiek dostęp do internetu
    Wadydługo by wymieniać ale głównie to że jest około 4 mb/s downloadu upload niceały 1 mb/s plus to że zbyt często internet przestanie działać na dłuższy czas no chyba że się do netii zadzwoni to wtedy ''magicznie'' się naprawia.
  • ~pp / 2011-08-22 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopuki miałem neta w tele2 nie było sekundy awarii a jak przejeli to ci nieuda.....czni ludzie wszystko się pie..rzy , dzwonie do nich cały miesiąć a oni mają to gdzieś , a jak chcę zerwać umowę to każą mi zapłacić karę za coś czego oni nie potrafią naprawić.
  • ~Przedsiębiorstwo / 2017-01-26 11:19
    Internet stacjonarny w Netii to katastrofa!!!! Na początku usługi dział bez problemów . Od ponad roku są same problemy!!! Bardzo wolny, ciągle się zawiesza, często nie można otworzyć nawet skrzynki mailowej nie mówiąc o jakichkolwiek innych operacjach. Obsługa fatalna i niekompetentna. Słowem totalna porażka!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny nie odpowiada deklarowanym parametrom przesyłu, częste reklamacje, często brak możliwości jakichkolwiek połączeń, niekompetentna obsługa ( zapewniają że będzie działać a prawda jest zgoła inna - brak dostępu przez kilka dni )
  • ~Przemek / 2016-04-25 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Szanowni Państwo. Chcę Państwu przedstawić Internet NETIA max 20MB. Nigdy nie miałem prędkości wyższej niż 17,5 MB/sek... Mało tego- zrywa i nie zawsze mam sieć. Dodam, że dwa miesiące miałem prędkość 3 MB/sek. Obsługa klienta przyjmuje zgłoszenia, ale olewa. Raz informują nas, że przepustowość pozwala na ponad 20mb, raz, że max to 17Mb a raz, żę przepustowość to max 9 MB... KOMU WIERZYĆ?? NIE POLECAM- unikać jak diabeł święconej wody
    Wady-Obsługa - Nie dają obiecanego - Często zrywa
    17 miesięcy
  • ~QVX / 2014-10-12 16:59
    Piszę o nowej ofercie Gigakablówka - na sieci dawnego Astera. Niestety nie mogę jej ocenić merytorycznie z uwagi na dziwną politykę Netii, która nie pozwoliła na jej zainstalowanie.
    W skrócie miałem Netię w innym miejscu, a we wrześniu przenosiłem się do do jednego z miast z Gigakablówką. A ponieważ równocześnie kończyła się umowa z Netią, to pomyślałem, że zawrę nową na Gigakablówkę akurat tam dostępną.
    Gdzież tam? Okazało się, że oferta jest nie dla mnie. W końcu wyszło szydło z worka. Oferta jest przede wszystkim dla tych, którzy są w UPC, a 5.09.2011 byli w Asterze. Pozostali muszą poczekać, a szczególnie obecni klienci Netii.
    ZaletyNie znam
    WadyKiepska polityka sprzedaży
  • ~Radek / 2009-07-10 12:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam tę usługę w Grudziądzu już 2 lata i nie mogę narzekać. Najgorsza sprawa to biuro obsługi klienta i wieczne wyczekiwanie na konsultanta jak się chce coś załatwić ale to było konieczne tylko dwa razy.
    ZaletyStabilność łącza, krótkie pingi.
    WadyJak zawsze ceny, jesteśmy w ogonie Europy jeśli chodzi o relację cena/zarobki.
    2 lata, na linii &tp, 59 zł/ 1 Mbit
  • ~Renata Klaczek / 2010-05-13 14:49
    Witam, podpisałam umowę z Netią na zmianę operatora pozostawiając swój numer telefonu. Od dnia kiedy miała nastąpić automatyczna zmiana nie mam ani telefonu, ani internetu, a wszystko to podobno przez problemy techniczne. Nikt w Netii nie umie odpowiedzieć na pytanie kiedy podłączą mi telefon i internet i czy w ogóle będzie to możliwe. Umowa podpisana była na firmę, dzisiaj zastanawiam się skąd wezmę środki na zapłacenie ZUS za obecny miesiąc. Jak widzę mój przypadek nie jest odosobniony. Pozdrawiam Renata
  • ~rozczarowany ze Szczawna Zdr. / 2015-09-19 21:48
    Totalne DNO. Maksymalny transfer jaki mi zaoferowali to 1200 Kbps. Kilka razy w tygodniu spada nawet do 216 Kbps!!!. Zrywa połączenie ADSL. Totalna WIOCHA a nie firma. Niestety jestem skazany na ten syf bo nic innego niema w mojej okolicy.
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadySAME WADY
    za długo - od kilku lat, cena jest straszana co do jakości
  • ~Ruda / 2010-01-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko żałuję ze dałam sie wmanewrowac, W tpsa było moze drogo ale NORMALNIE!!!!!!!
    Usługa od 1 grudnia 2009 , faktyczne uswługi od 15 grudnia , ciagły brak telefonum, przerywane w połowie rozmowy, drugi z kolei modem. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za klienta .Praktycznie to oni zerwali warunki umowy nie dostarczając usługi którą wzajemnie podpisaliśmy.Dziś juz drugi dzien telefon głuchy, brak jakiejkolwiek informacji. A telefon firmowy.Odcięci jestesmy od stałych klientów którzy znaja numer.Banda nieudaczników. ODRADZAM KAŻDEMU...........Ja zwracam sie do federacji konsumentów.Mam dośc.........
    Zalety---------------------------------------- -----
    WadySame minusy , to dziecinada nie siec telefoniczna XXI wieku
  • ~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!!
  • ~sliktel / 2015-03-09 17:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM Tych naciągaczy ! , oferują łącze do 50 Mb a dają 31 Mb.bo łącze ma taką max przepustowość.
    No i oczywiście twierdzą że wszystko zgodnie z regulaminem.
    ZŁODZIEJE i Naciągacze.

    Marek
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI, ........
    3 lat
  • ~stanleyo / 2009-02-14 17:53
    mam problem, netia nie reaguje na telefony,jeśli masz problemy techniczne to mozesz wziac urlop ,bo nikt nie odbiera telefonów ,ale gdy zadzwonisz o nową usługę to odbierany twój telefon jest w mgnieniu oka .firma jest nieuczciwa wobec starych uzytkowników , ponieważ zdobywając nowych daje nizsze ceny ,a ty głupku jak sie nie upomnisz to płać podwójnie.Właśnie już godzinę łączę się z netią fajny wekend . takie firmy powinny ofeowac swe usługi pingwinom a nie polakom w 21 wieku,Niech zyje polskie prawo konsumenta
  • ~tasiem / 2009-12-17 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie przygoda z Netią skończyła się prawie w sądzie. Tysiące maili, telefonów by wyjaśniać każdą żel wystawioną fakturę. Ostrzegam wystawiają nieprawidłowe faktury za usługi z których zrezygnowałeś. Po prostu tragedia !!!
    Wadywszystko
    5 lat - całoś usług około 200 - doemy, hosting, interent
  • ~tomi / 2009-01-09 17:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta zwłaszcza one office dla firm. duża swoboda i malejące rachunki wraz z większą liczbą stanowisk.
    Zaletydobra cena internet w cenie 10000 minut do wygadania
    Wadyoczekiwanie którego jak przypuszczam winowajcą jest TP
    2 lata
  • ~torpedo / 2010-08-16 17:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeszcze miesiąc temu,pewnie bym powieidzął że Internet Netii jest całkiem dobry i opłacalny.

    Niestety kilka tygodni temu, doszło do jakiejś awarii. Zgłosiłem ją i miałem czkeać na kontakt. Oczwyście nikt nie dzwonił tylko ja musiałem dzownić i się dowiadywać. Większość konsultantów jest bardzo słabo przeszkolona...z łapanki na ulicy ich biorą ? Oprócz tego bardzo często informują żeby poczekać, puszczają muzyczkę i po kilku minutach połączenie zostaje zerwane. Pewnie robią tak z "trudnymi" przypadkami...czyli takimi których nie mają w swojej intrukcji obsługi klienta.
    A chyba warto zaznaczyć że rozmowy z infolinią nie są darmowe!!! Ani razu po takim zerwaniu nikt nawet się nie pofatygował żeby oddzwonić. No bo po co, prawda ? Niech jeszcze raz wciska te cyferki i czeka na konsultanta.
    PORAŻKA!

    Po moim zgłoszeniu przerzucali się z TPSA tym zgłoszeniem i na zmianę sprawdzali moje połączenie...ze dwa razy! w końcu po tygodniu ->
    //zwracam uwagę że przez tydzień nie miałem Internetu co w przypadku niektórych klientów może mieć wpływ przykładowo na decyzje finansowe -giełda itp i inne pilne potrzeby //
    ->doszli do wniosku że dotychczasowa prędkość nie może być już świadczona i musza ją obniżyć bo "doszło do pogorszenia jakości linii"...jasne...

    Co ciekawe jak już sie zgodziłem na obniżenie, to przez 5 kolejnych dni miałem tę wyższą prędkość, która to podobno była już niemożliwa do osiągnięcia!
    Później jak już się obudzili że klient coś tam od nich chiał...to obniżyli do nowej 4 razy niższej ! (dodam tylko by być sprawiedliwym, że cenę opuścili zgodnie z cennikiem prędkości)

    Tym któym wszystko działa w Netii OK,...to powiem tylko...do czasu, skończycie jak ja. Powiedzą w końcu "linia się pogorszyła", musimy obniżyć prędkość 10 krotnie!

    PS. Już nawet na tej niższej predkości zdarzało się że przez pół dnia Internet działał jak stare modemy 56k albo wcale !!!
    Zaletychyba konkurencyjna cena
    Wady-bardzo słaba obsługa klienta, z którym się wcale nie liczą!
    -czary mary...wiaterek zawiał, linia się pogorszyła...przykrio nam (kretynie) stary

    1 rok
  • ~unknown / 2015-05-13 00:23
    Ocena: 4.75 / 5
    Mi Netia śmiga juz 6 lat tylko 2 awarie i z 20 mb zostało 18mb reset routera co 2 tygodnie. Jak ktos mieszka na zadupiu i ma słabe tłumienie lini czyli daleko jest skrzynka to niech zadzwoni do obsługi i poprosi o migracje łącza - utną 10% i bedzie stabilniejsze a jak ktos chce miec super hiper z półkilometrowym kablem to niech poczyta troche bo śmiesza mnie opinie ludzi ktorzy nie maja pojecia. Mialem naliczane za wysokie rachunki - uregulowali co do grosza ale samemu trzeba pilnowac bo jak sie ma 5-7 rachunków to jest prościej niż kilka tys. klientów. Kontakt z obsługa idealny zrobili mi migracje i wzmocnienie oczywiście kosztem prędkości + wszystkie informacje. PINGI 15ms na testowych stronkach stabilne - inetrnet 20mb / uzyteczne 18mb. przez 6 lat 2 awarie - jedna na cale wojewodztwo, załatwione do 24h
    Cena 65 za net ale przynajmniej mam spokoj. Pozdrawiam.
    Zaletystabilny pewny internet
    Wadymoim zdaniem brak
    6 lat/39pln-65pln obecnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179