Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1172 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.83
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MrEco / 2010-10-06 10:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim łukiem w ofertach mają pełno ukrytych opłat o których nikt nic nie mówi przy podpisywaniu umowy.Na wpłatę na konto z obcego banku w Polsce czeka się 3 bite dni paranoja!!!W innym banku tyle trwa przelew europejski czyli pomiędzy bankiem z Polski a bankiem powiedzmy z Niemiec.W placówce w Zawierciu brak wpłatomatu wiecznie trzeba czekać w długich kolejkach żeby wpłacić byle pieniądze.
  • ~SOK / 2014-10-01 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku kpi sobie z klientów !!! Rozpatrzenie wniosku o kredyt trwa już trzy tygodnie i wiecznie są obiektywne trudności !!! Pokrętne odpowiedzi lub nie odbieranie telefonu to standart !!! Wnioski w innych bankach do których się zwracałem z zapytaniem w 48 godzin udzielały odpowiedzi. Dojrzewam do decyzji o zmianie banku!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyFuzja KB to porażka ,oczywiście dla KB
    9 lat to chyba za długo ?!
  • ~Tadeusz / 2016-01-31 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią i do tego kłamią, nie dopuszczają do wiadomości,że bankomat-wpłatomat też się psuje i okrada ludzi. Nie polecam.
  • ~dawna klientka / 2015-07-24 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę w banku bzwbk w zielonej górze w filii obok mc'donalda jestem bardzo rozczarowana. Bank pracuje do godziny 17, kiedy pilnie potrzebowałam wyciągnąć z konta walutowego funty jakiś miesiąc temu zjawiłam się w banku kolo godziny 15.20 byłam w kolejce jako druga, przede mną Pan w kolejce sprawę załatwiał ok 40 minut w tym czasie za mną ustawiła się dość spora kolejka a Pan który obsługiwał najprawdopodobniej dopiero się uczył gdyż szło to dość mozolnie i co chwilę podchodził ktoś i mu pomagał. Jednak dążę do tego iż Pani siedząca obok widząc spora kolejkę oraz fakt że bardzo się przyciągało nie zrobiła nic!!! A ponadto kiedy dobił am się do okienka godzinę przed zamknięciem banku stwierdziła że funtów mi nie da bo ' ona już sobie policzyła pieniążki ". Ja rozumiem gdybym przyszła 5 minut przed zamknięciem. Ale nie dość ze straciłam prawie godzinę to jeszcze nie zostałam obsłużona. Ponadto prócz obsługi również nie jestem zadowolona z oferty i ciągłych kosztów nie wiadomo za co gdzie konto miało być całkowicie darmowe. Na szczęście już zmieniłam bank.
  • ~dece / 2016-02-12 06:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaba obsluga
  • ~gość / 2014-12-29 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Za każdym razem gdy mam iść do tego banku biorę kilka godzin wolnego w pracy. Obsługa jest FATALNA, WOLNA i NIEWYSZKOLONA. Zamknęłam rachunek (oczywiście wcześniej płacąc symulację opłat) ale po kilku miesiącach, mimio potwierdzenia pracownika o zamknięciu okazało się, że jest otwarty i ciągle naliczaja się opłaty (liczne SMS poinformowały mnie o tym). Żenada. Czekam właśnie na obsługę dobre 45 minut.. i nic... 3 okienka zajęte... jedno się zwolniło ale pani wyszła. BZ WBK w Warszawie.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    3 lata
  • ~karol / 2010-05-15 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę po 30zł miesiecznie za konto a jak czekam na pieniądze z innego numeru konta też z WBK to przelew potrafi iść dwa nawet 3 dni. No przepraszam ale mam konto na maksa także chce też cośod nich.
    Zaletyżadnych
    Wadystrasznie wolny i bardzo dużo prac konserwacyjnych
  • ~Klient / 2016-04-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Santader Consumer Bank, główny udziałowiec WZWBK okrada klientów na podstawie niezgodnych z prawem umów na tzw kredyty frankowe. Lobby, które kłamie całemu społeczeństwu, że poniesie stratę to nic innego jak złapany na kradzieży złodziej, który skomle, że utraci to co ukradł.
    Zaletynie widzę
    Wadynie jest to bank polski, zyski wypompowuje za granicę,
    od 2008 r i po spłacie 8 lat mam prawie 2 razy więcej do oddania niż wziąłem.
  • ~klientka bzwbk / 2016-02-12 19:16
    Bank koszmarny,beznadziejny giną dokumenty klientów,żadnych konkretnych informacji nikt nic nie wie.Obsługa niedouczona.Po co to w ogóle istnieje,Nie polecam!!!!!!!!!!!!
  • ~lo0kash / 2008-12-30 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    W bzwbk24 mam wszsytko co trzeba - zakladanie lokat, przelewy do innych bankow, w tym zagraniczne!. Prosta i bezpieczna autoryzacja operacji przez sms token. Brak uciazliwych list z kodami.
    Tokeny wysylaja nawet na numery zagranicznych komorek. Nie mam zastrzezen.
    Zaletyelastyczny serwis, spelnia wysztkie moje wymagania
    Wadymogloby byc wiecej bezplatnych tokenow :)
    kilka lat
  • ~Maja / 2016-04-03 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel na niczym się nie zna.Brak kompetencji.Jako były bankowiec, inny bank/teraz emerytura/podpowiadam pracownicy co ma robić w systemie.Na moim kredycie hipotecznym wielki bajzel.Strasznie się pogubili przez te kredyty walutowe.Poprosiłam o harmonogram od początku , kiedy wzięłam kredyt.Poprosiłam tez o wpływy i wypływy z konta.Ciekawe jak to zrobią, kredyt był mi udzielony w KB.Nie mogę się doliczyć ponad 11.000CHF.
    ZaletyBrak
    Wadybrak wiedzy produktowej i nie tylko.Ogólnie bajzel.
    mam tylko konto do obsługi kredytu.Nie płacę.
  • ~marek / 2011-06-07 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    2 lata temu skorzystałem z oferty BZ WBK na kredyt gotówkowy - w niedużej kwocie, na 36 miesięcy, typowa "szybka pożyczka na bieżące potrzeby". W zasadzie złego słowa powiedzieć nie mogłem - oferta jak oferta, spłacam regularnie, bez żadnych kłopotów itd. Wczoraj jednak miałem nieprzyjemne zdarzenie, dzięki któremu na pewno już nie skorzystam z usług tej firmy i będę zdecydownie ostrzegał przed nią innych. Sprawa dotyczy telefonu z pogróżkami od jednego z konsultantów. Ni z gruchy ni z pietruchy dzwoni jakiś pan i grozi mi umieszczeniem na liście niesolidnych dłużników - tylko do dziś nie wiem, za co. Najpierw próbuje on sugerować, że moje spłaty rat nie wpływają na ich rachunek w terminie - po czym sprawdza i okazuje się że jednak w terminie wpływają (spłaciłem już 24 raty z czego może 2 lub 3 były opóźnione - przy czym mówimy o opoźnieniu rządu 2-3 dni a nie tygodni czy miesięcy). Z tego zrobiono więc problem. Już nie raz korzystałem z kredytów w innych bankach i zdarzało się czasem, że narosły jakieś drobne odsetki za opóźnienie, które w ostatecznym rozrachunku zawsze reguluję. Na moje pytanie, ile w takim razie mam dopłacić pan konsultant odpowiada, że nic bo żadnych odsetek karnych nie naliczono - po co więc było dzwonić i straszyć? Ratę pożyczki zazwyczaj wpłacam minium tydzień przed upływem terminu wplaty - zawsze przelewem internetowym wprost z mojego konta w innym banku. Według pana konsultanta to dlatego moje spłaty są opóźnione (7 dni wędrują pieniądze z SGB do BZ WBK za pośrednictwem konta internetowego? Sorry ale bez ściemy poproszę).
    Dla mnie takie potraktowanie klienta to typowy sposób na obrzydzenie oferty banku. Po dwóch latach bezproblemowego korzystania z kredytu dowiedziałem się, że jestem dla banku osobą podejrzaną, niegodną zaufania i kwalifikującą się do KRD - tylko nie mam nadal pojęcia, za co bo podczas próby wyjaśnienia sensu tego telefonu pan konsultant po prostu sie rozłaczył. Pozostało mi do spłaty 12 rat i po ich spłaceniu nie mam zamiaru korzystać już z innych usług BZ WBK. Wolę firmy, gdzie klienta nie traktuje się bezpodstawnie jako złodzieja i wyłudzacza kredytów oraz nie straszy dziwnymi i bezsensownymi telefonami.
    Zaletykonkurencyjne warunki kredytu, sprawne i szybkie załatwienie formalności, miła obsługa w placówce banku
    Wadyniemiła obsługa ze strony konsulatantów telefonicznych, szukanie "dziury w całym", straszenie konsekwencjami z Bóg chyba tylko wie jakiej przyczyny
    kredyt gotówkowy 5 tys. zł, na 36 m-cy, spłacany regularnie od 2 lat
  • ~TB / 2015-01-05 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    oszuści doliczają sobie prowizje za niezlecone wyciągi
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~wystawiony_przez_WBK / 2011-10-01 23:43
    Ocena: 1.00 / 5

    W 2006 roku założyłem konto w tym banku. Konto było e-lektroniczne i bez opłat.
    Dziś przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego otrzymałem odpowiedź negatywną ze względu na historię kredytową.
    Ale zaraz, o co "kaman"? Zacząłem dociekać i sprawdzać. Jaka historia, zawsze elegancko wszystko spłacałem.
    Zamówiłem raport BIK. A tam bank zachodni BZW BK wybudził się ze snu i po dwóch latach jakaś kwota 25 zł.
    Jeden miesiąc 25 zł, kolejny miesiąc 25 zł, trzeci miesiąc 26 zł, kolejny miesiąc 0 zł zadłużenia.
    Się kur...a pytam o co chodzi...? Szukam dalej. Dowiaduję się na info-linii, że pani co się jedyne kojarzy po zestawieniu faktów: 2 lata + 25 zł = opłata za używanie karty powyżej 2 lat. OK, pani nic więcej nie może.
    Może gość w placówce, w placówce banku przyjaznemu klientowi. Szperam dalej. Historia konta ROR, które posiadam od 2000 roku. Nie ma tam śladu opłacenia kwoty 26 zł w okresie wyszczególnionym jako spłatę zadłużenia.
    Szukam u żony - u niej też nie ma. Nie płaciłem takiej kwoty temu bankowi w tym terminie.
    To jak się samo spłaciło. Ale dalej dlaczego nie dostałem pisma o tym, że z czymś zalegam...?
    Co to są za dziwne praktyki. Co się dzieje. I jakim prawem 26 zł, naliczone jakoś tak z sufitu i tak samo z sufitu spłacone trafia do raportu BIK i niszczy ludzkie marzenia...?
    Zaletytylko w reklamach
  • ~agab / 2009-08-10 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    wiem ze tego niepokarza ale powinnam to napiac .
    1. zmieniaja na koncie kwoty i opłaty nieinformujac otym.
    2. pobrali mi opłate 5 zł ale niewiem zaco.
    3. kantuja jak sie da.
    4. nieinteresuja sie klientem
    5. maja ze wszystkim problem.
    6. jua z tego konta rezygnuje miało byc wszystko zadarmo dla komta do 30 lat a i tak zdzieraja
    jestem niezadowolona
    Zaletyniema
    Wadyolewaja wszystkich i podnosza stawki opłat
    3lata
  • ~an / 2017-08-04 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z konta z ich strony banku czy aplikacji to jakaś jedna wielka pomyłka!! Jestem w tym banku już kilka lat ale to co się dzieje to przechodzi wszelkie granice. Na każdym kroku problem, zmienić nr kontaktowy problem, żeby zmienić cokolwiek PROBLEM! Kończę ze współpracą z tym bankiem! Tragedia!
    Wrocław
  • ~delete93 / 2014-04-18 10:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam. Bardzo miła obsługa. Konto godne polecenia założyłem w niecałe 10 minut. Już w domu sobie aktywowałem i mam, teraz czekam tylko na karte oczywiście czas oczekiwania jest normalny czyli 2 tygodnie ale jeżeli ktoś chce karte natychmiast to trzeba zapłacić.
    Ogólnie miła pani z łodzi przy rzgowskiej wszystko wytłumaczyła. Pakiet aktywacyjny bank oraz umowa wszystko mi powiedziała i jest ok :) nie ma żadnych opłat przy wypłacie z bankomatu BZWBK i PKO BP
    Zaletywsio
    Wadynico
    mam go od 30 minut i za darmo
  • ~FHULW / 2016-08-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    lichwiarski bank oszukuje klientów, PODWYŻKĘ prowizji za wpłaty gotówkowe zamknięte przeprowadzili w taki sposób, aby klient nie zorientował się że jego to też dotyczy. Nastepnie robią wyrównanie po PÓŁTOREJ miesiąca! Ukradli mi w ten sposób w 1 1/2 miesiąca ok. 6000zł. ZENADA
    Zaletybyły w kredyt banku przed połączeniem
    Wadywprowadzają zmiany prowizji w taki sposób aby klient myślał że to go nie dotyczy - straciłem w PÓŁTOREJ MIESIĄCA ok.6.000zł
    korzystałem przez parę lat a oni mnie potraktowali, ŻENADA
  • ~kasia / 2016-10-06 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywną oceną Banku. Otóz posiadam lokatę, z ktorej środki po okresie obrachunkowym mają zostać przeniesione na rachunek oszczędnościowy. Jest on płatny 1 zl za mies. Nie słyszałam takich praktyk bankowych, aby płacić prowizje od lokaty.Jestem zbulwersowana,tym bardziej ze oprocentowanie lokat w banku jest słabe. NIE polecam banku, pracownicy są leniwi, ostatnio zostałam skierowana z oddziału na infolinię, aby dokonać likwidacji karty kredytowej. Karygodne zachowanie pracownika, wybieram się do oddziałU, aby dokonać operacji a pracownik mi oświadcza, ze on nie może zrezygnować z karty i podaje telefon infolinii.
    Nie polecam tego banku
    WadyNIE POLECAM
  • ~Kil / 2016-12-05 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle Nie polecam tego banku Co innego mówią Co innego robią Byle złapać klienta i kasę zebrać Szczególnie nie polecam ich promocji na nc+ Nic nie zwrócili i za kartę kasę pobrali A miolo być tak pięknie ;-) Ja szybko zamykam swoje konto i nigdy do nich nie wrócę
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803