Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1172 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.83
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 59
  • ~Okradziona / 2012-06-25 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zadowolona z tego banku, jednak do czasu, gdy z konta zginęły mi pieniądze, a mianowicie 500 zł. Ot tak, kasy nie ma. Sprawę staram się wyjaśnić od kilku tygodni, dzwonie, proszę, nachodzę i cały czas słyszę "czegoś takiego jeszcze nie było, postaramy się to wyjaśnić" A co mnie to do jasnej cholery obchodzi? Do tej pory wszystko traktowałam na spokojnie, aż do dzisiaj, gdy mój zwrot z podatku wpłacony na konto w tymże banku też wyparował!!!!!!!!!!! Masakra.
    5 lat
  • ~krzysiek / 2013-04-07 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W banku tym jestem od zawsze i od zawsze byłem zadowolony...do czasu aż nie zaczęły się łączenia różnych banków w ramach bz wbk,od tamtego czasu to jakiś koszmar,przesyłają sterty aneksów na konto,klikając w nie od razu je akceptujesz,kilkadziesiąt stron małym druczkiem,ukryte opłaty-tak się już naciąłem na konto walutowe i przepłaciłem 100 dolarów za podwójne przewalutowanie(dotychczas tego nie było),oszukują również w bz wbk arka,obiecują bezpłatne konwersje i liczą że klient nie zauważy jak się zmieniają wartości i ugrali mi znowu 50 zł,ślę reklamację za reklamacją ostatnio a każdą i tak mają gdzieś,nie chce mi się zmieniać banku bo nie nie mam na to czasu ale jestem zmuszony bo to straszni kanciarze,prawie 20 lat u nich byłem a wały zaczęli robić w ostatnim,strasznie oszukują-straciłem całkowicie do nich zaufanie!!!DNO!Nie polecam nikomu
    Zaletyteraz nie ma żadnych,bo jedno wielkie oszustwo
    Wadyw treści opini
  • ~klient / 2012-07-24 16:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem , raz do roku robi rozeznanie finansowe twojego konta i jeśli Twoje warunki się pogorszyły od razu się dowiesz że np: twój limit w koncie jest teraz malejący i zapłacisz 3 krotność raty niż ostatnio bo nie ma zgody na odnowienie limitu mimo że regularnie płacić zobowiązanie. Ponad to jeśli spóźnisz się kilka dni zaraz otrzymujesz tel z działu monitoringu gdzie aroganccy pracownicy infolinii traktują Cię jak złodzieja albo oszusta. Fatalna obsługa i na infolinii i w oddziałach . Doradca w okienku od wszystkiego i do niczego. Nie polecam !
  • ~efffulka / 2013-01-22 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam ;/ nie mialam wpływów na konto przez pół roku pobierali sobie oplaty gdzie konto mialo byc darmowe a do tego wysłali mi wiadomosc ze do BIKu mnie podadza yhhh gdzie zadluzenie nawet 60 zl nie wynosi... jeden z najgorszych banków
  • ~15524571 / 2013-01-03 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, tan bank to dno..... od miesiąca próbuje zlikwidować konto i zawsze są tam kolejki.... nie wspomnę o dziwnych opłatach naliczanych za prowadzenie dwa razy w miesiącu i opłatach za przelewy... aż mi się opowiadać nie chce. Jak skończę z tym bankiem to się na prawdę ucieszę.
    Zaletybrak
    Wadysame
    12lat
  • ~gosia / 2013-12-23 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim lukiem! Zero kompetencji i profesjonalnej obslugi klienta. Zlozylismy z narzeczonym wniosek o kredyt mieszkaniowy. Nie dosc, ze pani z banku zapewniala nas aby nie isc juz do kolejnego banku bo napewno zdolnosc kredytowa mamy to wszystko okropnie dlugo trwa! I po miesiacu oczekiwania okazuje sie, ze jednak nie mamy zdolnosci! umowa z deweloperem dobiega konca a w banku sie okazuje, ze jednak nie ma zdolnosci. Swoja droga staralismy sie o kredyt 220 000 a chcieli nam laskawie przyznac 208 000! No bardzo wysoka roznica rzeczywiscie... no i najlepsze na koniec :-) ide do banku aby odebrac nasze dokumenty a tam sie okazuje, ze nie moge bo... sa w innym banku!!! Naszym wnioskiem zajmowaly sie dwie panie i ta jedna nosila te dokumenty do drugiego oddzialu! Paranoja!!! Zamykam tam konto i zegnam sie z nimi na zawsze a opinia oczywiscie pojdzie w swiat :-)
    Zaletybrak
    Wadysame
    10
  • ~Jana / 2014-05-27 15:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Chamstwo, kłamstwo i oszustwo. Jestem w tym banku od 4,5 lat, ale teraz zdecydowanie odradzam. Zmiana taryf i opłat!!!! Założyłam konto w tym banku bo wypłata gotówki we wszystkich bankomatach była darmowa, a teraz naliczają 5 PLN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opłata za kartę, ubezpieczenie i td. i tp. Wysokie oprocentowanie dla kredytów gotówkowych nawet dla stałych klientów z dobrą historią kredytową. NIE POLECAM!!!! OSZUŚCI. Nie potrafią zadbać o klienta. Mam nadzieję że przez takie świństwo jak oni robią klienci zaczną od nich uciekać.
    Zaletywszystkie zalwty zamieniły się w wady od początku 2014 roku
    Wadyzmiana taryfikacji i opłat, brak oddziału czynnego w sobotę, wysokie oprocentowanie na kredyty gotówkowe, obsługa na średnim poziomie.
    4,5 roku
  • ~Wawrzyniak / 2013-10-13 00:03
    Witam - nie polecam !
    K.B był w porządku , po konsolidacji z WBK-e , oszukują !
    Osiem lat do tyłu zrezygnowałem z wbk i co znowu jestem w tym banku .Mam konto dewizowe,od kiedy znowu jestem w wbk oszuści pobierają prowizje , a wiem że moi kontrahenci płacą tą prowizje przy przelewach ,prawo Europejskiej . Dowiedziałem się ( B Z ) że mogę ich zaskarżyć .Chociaż jakiż pozytyw otrzymałem .
    Zalety.minus
    Wadyminus
    15
  • ~weronika / 2014-05-09 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    mam konto w WBK i spokój był przez 2 lata, potem ciągle naliczali opłaty, jak nie za kartę to za prowadzenie konta, zakładając konto <30 tylko dlatego je założyłam, że było korzystne i darmowe, dlaczego w ciągu trwania umowy z bankiem sobie zmienia opłaty i zmusza klienta aby wciąż musiał zaglądać do banku, albo zmienił konto...
    Zaletyjest w mniejszych miejscowościach, gdzie mam najwyzej 2 banki do wyboru
    Wadyzmiana opłat
  • ~drwal / 2014-05-05 23:38
    Ocena: 1.67 / 5
    szukam innego banku, jednostronne zmiany taryfy opłat i prowizji niekorzystne dla klienta, stosownie dodatkowych usług płatnych bez zgody klienta, brak rzetelnej odpowiedzi na reklamacje, zerowe oprocentowanie konta, godziny otwarcia oddziałów dogodne dla bezrobotnych, kiepskiej jakości karty bankomatowe, trzeba wymienia przed terminem ważności, karty bankomatowe narzucone zbliżeniowe, dezaktywacja trzeba gdzieś dzwonic
  • ~Smok / 2013-10-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    konto firmowe
    przelewy do zus i us zadarmo-to tyle z teori
    po podpisaniu umowy okazuje sie (oczywiscie sam do tego doszlem )
    ze do przelewu potrzebny sms kod (20gr)moze niewiele ale jesli ktos caly czas mowi ze jest za darmo to co o tym myslec.Ogólnie konsultanci super mili i pomocni(do podpisania umowy)podpiszesz -przepadles ,ciezko cos konkretnego zalatwic
    ja osobiscie niepolecam
    ps jak tylko znajde czas zmienie bank
    Zaletyniema
    Wadyukryte oplaty na karzdym kroku
    7lat
  • ~Adam / 2014-05-27 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdzierają za prowadzenie konta, BOK wydzwania do mnie po 10 razy dziennie. Z przyjemnością zamykam konto.
    ZaletyOddział na Tarchominie - rewelacyjna obsługa, później się przeprowadziłem i niestety nie było już tak kolorowo.
    WadyBezczelne podejście do klienta. Było super jak robiłem obrót po kilkadziesiąt tyś. Jak zapomniałem uregulować kartę - dzwonili, wysyłali listy i za wszystko liczyli sobie kasę. Złodzieje.
    założyłem konto w 2009 roku.
  • ~Dominika / 2014-04-02 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, nieprawdopodobnie groteskowy. Oszustwa na porządku dziennym. W każdym miejscu podawane są inne, sprzeczne informacje. Wbrew mojej woli założono mi nawet konto "Godne polecenia" i prawdopodobnie sfałszowano mój podpis. Teraz mam dwa konta w tym jedno którego nie zakładałam. Nie przyjmują do wiadomości, że to nie ja zakładałam to konto - sprawa idzie do prokuratury. Mało tego... Przelew zagraniczny kosztuje od 10zł do 350zł - nikt nie jest w stanie powiedzieć ile. Każda infolinia - różne informacje. W siedzibie mówią że konto mogę usunąć przez infolinię, a na infolinii że w placówce. Informują, że oddział jest czynny do 17:30 - okazuje się, że tylko do 17. Ponad to 4 razy w różnym odstępie czasu prosiłam o nowe kody do przelewów i nie otrzymałam ich. Ba - nadal tego mało. Zgotowali mi 15zł za pobrania z bankomatu. Historia nadaje się do kryminalnych :(
    ZaletyBRAK :))
    WadyKryminał, oszustwa, sprzeczne informacje, zakłądanie kont wbrew woli, niewysyłanie kodów, odpowiadanie niezwiązane z tematem na reklamacje
    14 lat
  • ~jarow / 2012-01-12 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna,kredyt dostałem bez problemu i dość szybko, a jak poszedłem dokonać wcześniejszej spłaty części kredytu z zachowaniem tego samego okresu kredytowania to pani nie bardzo wiedziała jak to zrobić bo to trzeba zmienić harmonogram .Skończyło się na tym że odręczne pismo pisałem u kierowniczki [żeby pan już nie blokował kasy],a działo się to 30-12-2011r i do dzisiaj nie mam nowego harmonogramu.Wydaje mi się że w dobie komputerów i internetu załatwienie tak prostej sprawy trwa za długo
  • ~MARIA / 2016-03-13 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi. Zostałam klientką tego banku jakieś 23 lata temu. Na skutek ich pazerności wyniosłam się do innego, ale że miałam u nich kredyt hipoteczny we frankach zostawiłam sobie konto, za pośrednictwem którego o systematycznie spłacałam. Resztkę musiałam spłacić jednorazowo i dałam się namówić na kartę kredytową u nich. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!, spłacałam terminowi, a ciągle miałam jakieś zadłużenie. Do tego stopnia się "wkurzyłam", że jednorazowo spłaciłam wszystko i wymiksowałam się od niego. Tak dwadzieścia lat temu to był niezły bank, potem stopniowo schodził na psy, ale gdy związał się z santander (celo pisze z małej litery), to chyba zaczął się jego koniec. LICHWA w najczystszej postaci.
    Zaletybrak
    Wadylichwiastwo
    za długi i za dużo
  • ~Mariusz / 2014-06-12 09:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Po ponad 15 latach bycia u nich klientem zostalem potraktowany z powodu bledu w systemie jak bankrut... Zadne tlumaczenia nie pomogly.
    Nie chcialem sie dalej denerwowac i przenioslem konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadybezmyslnosc
    15 lat
  • ~niezadowolony / 2013-10-17 22:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa banku bez kompetencji tj bankowość elektroniczna to tragedia- nie działa w moim przypadku. Z tego powodu likiduję konto w BZWBK po 6 latach. Żaden z pracowników BOK czyli 19999 nie jest w stanie mi pomóc żeby moja bankowość zaczęła działać , tzn mógł zalagować się bez problemu na swoje konto.
    Problem jest mnogi ale nie mówi się o nim głośno. Zamiast wydawać po 400 tyś € za "szt" na reklamy z Bandaersem, Norisem oraz pozosostałą śmietanką z hamerykańskiego kina- kochany Prezesie zainwestuj w szkolenia personelu oraz modernizację bankowości elektronicznej.
    Zalety?
    Wadybankowość elektroniczna nie działa !
    ....
  • ~poszkodowany ! / 2015-02-01 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych problemów.A od kiedy KB24 przejął BZWBK S.A to same problemy.W zeszłym roku pewnego dnia poszedłem by wypłacić gotówkę z mojej emerytury.Więc zrobiłem opłaty,zapłaciłem rachunki i mało co mi zostało pieniędzy.Więc za kilka dni poszedłem ponownie do banku by wypłacić trochę gotówki z limitu kredytowego.Bankomat nie wypłacił mi żadnych pieniędzy,ponieważ miałem ujemne saldo,bo bank ten zdublował wypłaconą przeze mnie kwotę pieniędzy,którą wypłaciłem za pierwszym razem.Zaraz zglosiłem reklamację w oddziale .... banku BZWBK ,nawet mi nie dali potwierdzenia.Więc po powrocie do domu jeszcze raz przesłałem zgłoszenie reklamacji.Bank popełnił błąd przez co zostałem nagle bez środków do życia.Więc następnego dnia udałem się do innego banku i zaciągnąłem szybko kredyt.Bo pracownik banku oznajmił,mi,że nawet 30 dni potrwać może rozstrzygnięcie reklamacji.Minęło kilka dni nagle otrzymałem sms-a,że bank mi reklamację uznał.Ale ja doznałem szkody,więc zapytałem o rekompensatę.Bank odpisał po 3 tygodniach informując,że brak pieniędzy w bankomacie nie ma związku z moją szkodą oraz wnioskiem o kredyt.Więc skontaktowałem się z prawnikiem,który mnie poinformował bym wysłał pismo do centrali banku z wezwaniem do wypłaty rekompensaty oraz dołączył kopię umowy kredytowej,więc tak zrobiłem i wysłałem listem poleconym.Mijały dni,tygodnie cisza.Kolejnego m-ca idę do bankomatu by wypłacić emeryturę za kolejny miesiąc i nagle patrze a bank mi pobrał niesłusznie odsetki za rzekome ujemne saldo,które miałem tylko z winy banku.Więc znów kolejna reklamacja,którą wysłałem emailem do banku.Potem cisza i oczekiwanie znów czy bank uzna moją reklamację.Mijają 2 tygodnie od zlożenia mojej tej drugiej reklamacji a ja żadnych informacji z banku nie otrzymałem.Więc po 12 dniach się loguję na koncie BZWBK patrzę a tam informacja,że reklamacja uznana oraz dokonana korekta.I znów cisza.Przeczekałem 30 dni tak jak mi doradził prawnik ,a ze CENTRALI BANKU nie otrzymywałem odpowiedzi,w sprawie mojej rekompensaty ,więc złożyłem wniosek i wraz z dokumentami i opłatą 50 zł wysłałem do ARBITRA BANKOWEGO.Nagle 45 dni od wysłania pisma do CENTRALI BANKU w..... W SPRAWIE ZAPŁATY REKOMPENSATY otrzymuję pismo od RZECZNIKA KLIENTA BANKU BZWBK,mimo,że się od decyzji banku nie odwoływałem,bo bank mi reklamację obie uznał.Rzecznik Klienta poinformował mnie również ,że rekompensata mi się nie należy,napisał,że nie widzi związku przyczynowo-skutkowego z powodu braku pieniędzy w bankomacie z moją szkodą.Z tresci wynikało,że rekompensata ze strony banku mi się nie należy.Więc zadzwoniłem do ARBITRA 2 dni temu informując,że otrzymałem kolejne pismo od RZECZNIKA KLIENTA z odmową wypłacenia rekompensaty,więc poprosił bym kopie tego pisma wysłał do ARBITRA.Więc wyślę jutro i zobaczymy co dalej będzie,gdyż arbiter już wysłał mój wniosek do banku oni mają czas 14 dni by dać odpowiedz arbitrowi.Konsultując się z prawnikiem ,przedstawiając sprawę usłyszałem,że pozycja banku jest nie do obrony,że mi się rekompensata należy.Skoro bank podpisał ze mną aneks do umowy o limit kredytowy,pobiera za to ode mnie prowizję roczną, a uniemożliwił mi skorzystanie z niego,gdy potrzebowałem dodatkowo pieniędzy na utrzymanie,nagle zostawił mnie bez środków do życia,że musiałem szybko zaciągnąć kredyt w innym banku ,to w tej sytuacji jest mi winien zapłacić odszkodowanie.Bo ja z powodu pomyłki banku teraz spłacać muszę az 2 kredyty,nie mogę już korzystać z limitu kredytowego.Gdyby nie wina banku teraz spłacałbym tylko jeden kredyt i miał nerwy z żoną spokojne.Ale za kilka m-cy zamykam konto w tym banku,innych też kont nie zamierzam zakladać po tym co mnie spotkało.Ten bank z tego co widzę bo otrzymuję na konto na stronie online banku informację,że co m-c podnoszą prowizję i opłaty.Nigdy więcej żadnych kont w bankach,bo klient jest dla nich tylko dojną krową!A przez to co mnie spotkało od 3 miesięcy codziennie sprawdzam czy mi pieniądze z konta nie znikają.Ja w ciągu 30 dni złożyłem aż 2 reklamację,bank dokonał aż 2 pomyłek w ciągu niecałe 30 dni.Nawet za klienta decydują,przysyłając pisma jako odwołanie,mimo,że nawet się do RZECZNIKA KLIENTA nie odwoływałem.Czekam tylko na orzeczenie w sprawie mojej szkody od ARBITRA,mam nadzieję,ze będzie pozytywna i bank się nie wywinie,skoro nie wywiązał się ze swojego zobowiązania względem mnie klienta należycie.A za 5 miesięcy powiem ADIJOS TEMU BANKOWI BZWBK !KOSZMAR ,NAWET NIE BĘDĘ PISAŁ ILE MI TEN BANK ZSZARGAŁ NERWÓW !Radzę trzymać się od tego banku jak najdalej !
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~alusia / 2014-04-09 10:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam zdecydowanie. Bardzo się zawiodłam, szkoda słów. Pracownicy banku zupełnie nie słuchają tego co się do nich mówi. Ignorują poważne problemy uniemożliwiające korzystanie z usług. Czas reklamacji to 30-90dni, a nie ustawowe 14 dni (wprowadzenie w błąd). Duże opóźnienia w schodzeniu przelewów. Na e-maile odpowiadają gotowcami na 100 linijek, niezwiązanymi z treścią zapytania... Bez ładu i składu. Wg mnie kara powinna być w tym przypadku w postaci wyroku za oszustwo. Rozpacz. ps. z czasem zmiany na niekorzyść klienta np. darmowe pobrania z bankomatu -> po czasie 4zł -> później -> 5zł -> 6zł-> 15zł! (po połączeniu z KB) ps2. nagrywajcie rozmowy z nimi przez call recorder i zgłaszajcie do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta lub Sądu. Proponuję też dyktafon w oddziale, bo kłamią jak z nut. SZOK!! Współczuje tym co mają tam kredyt. Trzymajcie się.
    Zaletypoważnie?? Nie mam pojęcia.
    WadyCo chciwla podwyższanie opłat bez twojej wiedzy i zgody, oszukiwanie, utrudnienia załatwiania spraw, długi okres oczekiwania na reklamację, odpowiadanie na pytania nie wprost bez sensu, kierowanie to tu to tam, każdy pracownik mówi co innego, opóźnione przelewy, błędne informacje, naciągactwo - przykładowo zmiana systemu naliczania opłat i zamiast darmowego pobierania z bankomatu raptem płacisz 7zł itp TRAGEDIA
    45
  • ~ana / 2013-06-10 16:51
    nie lubię tego banku. sesje ciągną się cały dzień. ostatnio nie wypłacili mi pieniędzy,bo mieli awarię:/ ten bank to porażka a osoby na stanowiskach w tym banku są nieprofesjonalne(przynajmniej ja zawsze na takie trafiam).
strona 1 z 59
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791