Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1172 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.83
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2015-06-16 08:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i nie straszcie tym bankiem. Zapraszam do oddziału w Sieradzu, bardzo miła i fachowa obsługa. Pracująca tam pani Dorota to profesjonalistka i nie tylko ona. Po przejściu z KB do BZWBK zaproponowano mi nowe konto 1 2 3.
    Zaletyprowadzenie konta i przelewy bezpłatne, nagrody za wpływy i za wykonanie przelewów, niewielka opłata za kartę.
    Wadywypłaty z bankomatu tylko tego banku bezpłatne. opłata roczna za limit kredytowy nawet gdy z niego nie korzystam
  • ~Bydgoszcz / 2012-03-08 11:37
    Ocena: 3.33 / 5

    Nigdy nie było szału, ale zawsze sporo papierkologii. Przy staraniu o kredytu mieszkaniowy decyzja
    była błyskawiczna.
    Przy staraniu się o kredyt poprosiłem o listę co ma być z mojej strony i potwierdzenie tego przez placówkę, trochę cię placówka ociągała ale później w osobie kierownika odziału potwierdziła.
    Kiedy zebrałem wszystko a placowka potwierdziła że to to , powiedziałem do spotkania po dwóch dniach roboczych.Nie było tego wcale mało, były banki które wymagały mniej. I o dziwo za dwa dni telefon z odziału że odpowiedż jest pozytywna i prosze się skontaktować z odziałem kiedy zostanie podwisana, co zabrać itp.
    Kiedyś zaproponowali mi kartę kredytową, złożyłem winiosek, odpowiedź odmowna, bez usazadnienia. i tak dwa razy. Teraz przy każdej próbie wciśniecia mi karty kredytowej prosze o podanie zaległego uzasadnienia i temat się kończy.
    W trakcie spłaty kredytu Bank starał się/próbował abym podpisał jakieś dodatkowe zoobowiązanie co ma im ułatwić ewentualną egzekucje gdybym miał problem. Ale na pytanie gdzie w umowie kredytowej jest to zapisane temat się urywa i kończy stwierdzenie że to tylko mogę a nie musze. Temat co jakiś czas powraca. Potem się dowiedziałem że w nowych umowach już taki się zapis pojawił a u mnie nie wiadomo dlaczego ktoś o tym zapomniał. Nie zmienia to wiele ale chyba ktoś u nich przez to spać nie może. Mi ni przeszkadza.

    Nie ma idealnego Banku, każdy musi na nas zarobić taki jest koszt korzystania z usług. Z założenia jest na minus. Nawet jeśli jest na plus (lokaty, inwestycje) to i tak Bank na tym nie stracił.
    Trzeba czytac umow, a jak coś nie tak to nie podwisywać, nie ma presji że ktoś czaka za plecami, pan podpisze i przeczyta w domu. W domu pozostaje płacenie rat, odsetek itp przez następne lata i nik nie zapyta czy ktoś stał za to bą i się śpieszyłeś. Albo jest się w pełni świadom albo jest się ograniczonym umysłowo i nie ma zdolności podejmowania decyzji.
    ZaletyWszytko w swoim czasie, bez szału
    WadyCzasami z czymś wyskakują i nawet sami nie są wstanie dokładnie wytłumaczyć o co jest grane.
    Konto od dawna 15-16 lat. (jeszcze WBK)
  • ~DANUTA / 2009-06-12 00:41
    Jestem klientką BZWBK w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 83 chciałabym podziękować Pani dyrektor Wożniak Alinie to jedna a najlepszych Dyrektorów , która ma zawsze czas na wysłuchanie opinie klientów swojego banku, jak również zawsze służy pomocą i radą w załatwieniu wszystkich spraw.
    Jest to cudowna osoba z wysoką kultura osobistą i dużą wiedzą .
    Pani doradcy VIP Pietrrzak Teresie, która ma zawsze uśmiechnięta buzię , tyle cierpliwości i ciepła dla swoich klientów , chociaż nie zawsze jest łatwo z klientami. W jej gabinecie zawsze panuje bardzo miła atmosfera .
    Jak również Pani kasjerce Beatce Grosiak , bardzo niewiele jest tak wspaniałych kasjerek jak ona.
    Życzyłabym Dyrekcji BZWBK , żeby w swoich szeregach miała tylko tak wspaniałych pracowników jak w odddziale Bydgoszcz ul. Szubińska 83.
    Czego nie można powiedziec o oddziale w Bydgoszcz-Osowa Góra, tam są zawsze bardzo długie kolejki , przeważnie jest czynna tylko jedna kasa. Stanowczo wolę wszystkie swoje sprawy załatwiać przy ul. Szubińskiej83.
    Wdzięczna klienta Danuta Z.
  • ~ina / 2015-08-25 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa - jestem klientem od czasu przejęcia KredytBanku przez BZWBK i widać masakryczne różnice - zmiana taryfikatora regularnie co 2-3 m-ce, przedtem przez 3 lata miałam wszystko stałe, ba nawet nastąpiła jedna zmiana na korzyść klienta, tu odwrotnie - pozabierane przywileje, co chwila mail zapowiadający zmiany, a Ty człowieku szukaj w tych drobnych tabelkach co uległo tym razem modyfikacji.
    Na chacie nie można uzyskać żadnej konkretnej odpowiedzi, nr tel. jaki podają 19999 wieje grozą, bo żaden operator nie podaje kosztu połączenia z taką numeracją, ustalenie tego w Plusie zajęło 45 min. Jeden wielki minus....
    Zaletybrak
    Wadyj.w. brak najmniejszej dbałości o klienta
  • ~Kaaaa / 2016-08-24 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    BZWBK najgorszy bank z jakim się spotkałam. Za wszystko trzeba płacić, a w placówkach nie da się nic załatwić, próbują naciągać ludzi nie mówiąc szczegółów odnośnie kart, dostałam informacje korzystne, reszty nie usłyszałam. Jestem bardzo niezadowolona, na rachunku bankowym straciłam 5 zl nie wiadomo za co i 7 zł za prowadzenie konta w banku. Chyba zaden bank nie jest tak nieopłacalny jak ten. Opłata za sms kody, wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z innych bankomatów. Bardzo nie polecam
    ZaletyZero
    WadyTylko wady
  • ~klient / 2014-10-27 22:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem zbulwersowana obsługą w banku BZWBK. Jestem stałym klientem, korzystającym z obsługi kasowej w banku- jednak dziś nie mogłam podjąć pieniędzy z rachunku, ponieważ w banku z racji zmiany programu znikły i pełnomocnictwa. Dokumentacji papierowej bank nie posiada. Wiem ze na pewno zlikwiduję konto.
    Klientka
    Zaletybyły w Kredyt Banku
    Wadyniedoświadczeni pracownicy
  • ~Łukasz / 2014-12-15 15:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Odradzam BZWBK. Jestem ich klientem od 10 lat. Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale wszędzie są ukryte opłaty. Ogólnie polityka banku jest taka, aby Cię maksymalnie oskubać. Teraz mam Konto Godne Polecenia. Pracownicy nie mówią o ukrytych opłatach, np. karta do konta jest bezpłatna, ale płaci się za ubezpieczenie owej karty. "Na siłę" wciśnięto mi limit kredytowy - darmowy jak zapewniała miła pani. Owszem limit darmowy był, ale tylko przez rok. Po roku, mimo iż ani razu z niego nie skorzystałem, bank pobrał 50 zł za "wznowienie". Oczywiście w dokumencie potwierdzającym przyznanie limitu, nie ma ani słowa o opłacie za wznowienie. Ponadto od lutego 2015 r., pobierane będą opłaty za karty. Wkurw... mnie tym maksymalnie i już założyłem konto w innym banku.
    ZaletyDuża ilość placówek i bakomatów, przynajmniej w moim mieście.
    Wadyukryte opłaty, wciskanie klientom usług których nie potrzebują
  • ~saper / 2016-03-01 16:07
    Jestem starym klientem w banku bzwbk od 15 lat i powiem wam ze jak bym nie miał zadurzenia w tym banku to już by mnie tu nie było po pierwsze nie wieźcie w jakieś nagrody z tego banku to totalna lipa po drugie kadra w tym banku to jakaś pomyłka po trzecie tylko patrzą jak cie zadurzyć i zrobić z ciebie niewolnika po czwarte nawet na moim przypadku są wycieki z banku o twoim stanie konta do pracodawcy gdy to zgłosiłem to chcieli mnie tak załatwić ze hoho własnie sprawa lada dzień dostanie się do prokuratury po szóste same oszusty teraz tylko czekam jak mi zaczynom utrudniać zycie
    Zaletyjak cie wykołować
    Wadystary sprzęt i wiecznie nie działa
    szkoda pisać
  • ~Andrzej / 2014-09-09 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    brak kompetencji, traktowanie klienta jak plan sprzedażowy,
    Zaletyfajne reklamy w tv
    Wadypo co kopac lezacego
    17
  • ~Daria1100 / 2014-07-17 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywna, zdecydowanie. Odradzam wszystkim.
    ZaletyTo straszne, zdecydowanie brak.
    WadyOszukiwanie, niedoinformowanie, wprowadzanie w błąd, naganne podwyższanie opłat za usługi - np z 5zł na 30zł za pobrania z bankomatu i tak dalej. Aha - zamawiasz usługę przez internet, otwierają ci konto bez twojego podpisu - automatycznie. Jest problem z usunięciem jej nawet w siedzibie banku. TRAGICZNA, ROZPACZLIWA JAKOŚCIĄ infolinia - niby wszystko można przez nią zrobić, a fakt faktem nic. Odradzam, wiele się z nimi namęczyłam. Oferta - niby dobra, ale później podwyższają do granic absurdu. Prostota obsługi - powiedziałabym raczej BRAK OBSŁUGI. Odsyłanie z miejsca do miejsca z durnotami.
    10
  • ~Dorota / 2016-02-23 17:08
    Oddział Polkowice , okrojony z trzech do jednego. Po raz trzeci w tym miesiącu korzystałam i po raz trzeci zagotowało się we mnie. Stanowisk 5 ale obsługują tylko 2 za każdym razem panie tłumaczą , że dziś są w okrojonym składzie , ale skład jest okrojony nieustannie ze szkodą dla czekających klientów. Najkrótsze oczekiwanie trwało pół godziny , a dziś zgroza ,na zrobienie szybkiej wpłaty czekałam od 15.35 do 16.25. Klientów kilku i totalna niemożność . Myślę, że BZ powinno informować na wejściu , że zdrowiej dla klienta będzię omijać go z daleka.
  • ~gajusz / 2008-12-12 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Może i jest to dobry Bank ale niestety koszty utrzymania konta są wysokie
    Koszty kredytów są wysokie
    Koszty kart kredytowych są wysokie.
    Są jakieś niby promocje ale raczej kierowane do nowych klientów.
    Nie istnieje tzw system lojalnościowy.

    przykład.
    Jeśli zawarliście z Bankiem umowę kredytu gotówkowego powiedzmy przed kilkoma laty, a w między czasie te same kredyty w promocjach dla nowych klientów były o wiele korzystniejsze niż wasz to nie spodziewajcie się by Bank zrobił cokolwiek by zastosować te nowe zasady i dla was.

    Bardzo miła obsługa przy okienkach, niestety nieliczna co powoduje wieczne kleiki (z obserwacji mojego Banku). Widać tu ewidentne przesunięcie proporcji urzędnik/obsługa klienta w kierunku tego pierwszego.
    Zaletyniezły system obsługi elektronicznej.
    WadyKOSZTY ponoszone przez klienta.
    od początku jego istnienia na rynku
  • ~Joanna / 2016-08-22 20:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i na infolinii. Sprzeczne informacje podawane przez konsultantów infolinii i brak precyzyjnych i stałych informacji dotyczących zapytań oraz kwot pieniężnych. Można stwierdzić ze jest to raczej "cyrk" a nie bank operujący pieniędzmi. Częste problemy z systemem, rozbieżność informacji udzielanych klientom online i w oddziałach co powoduje konieczność wielokrotnego wyjaśniania spraw i udawania się osobiście do oddziałów.Nawet interwencja u pracowników na wyższych szczeblach tego banku nie jest zadawalająca, pokazuje, że nie radzą sobie ze zgłaszanymi przez klientów sprawami.
    Napisanie reklamacji wiąże się z ponad 30 dniowym oczekiwaniem na odpowiedz,o czym informuje konsultant już w momencie składania reklamacji na infolinii. Ogólnie rzecz ujmując Bank Zachodni ma klienta " gdzieś", potrafi jednak mamić go bezpłatnym kontem i kartą za które w krótkim czasie wprowadza wysokie opłaty. Ciężko nazwać ten bank wiarygodnym i przyjaznym dla klienta z wyżej wymienionych powodów.Wspomnę jeszcze o trudnościach w wyrabianiu kart do konta. Wnioski pozostają bez skutku i reakcji banku. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!.
    ZaletyDość ciekawa oferta ale na krotki czas.
    Wadywyżej opisane.Instytucja zdecydowanie niewiarygodna.
    kilka lat
  • ~KAC / 2008-10-15 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    I tak to się nie ukaże bo już napisałem negatywną opinię na chyba "bozo" i nie pokazała się. Totalnie olewają klienta. Złożyłem wniosek internetowy z 5 dni temu i nikt się nie odezwał. A chciałem im powierzyć sporą kasę, parę nowych samochodów, niech się bujają i wypłacają prowizje.....
  • ~kasia / 2016-01-01 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar jestem klientką Banku w Białej, obsługa bez znajomości przepisów, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania, musi dzwonić po informacje do ?
    Zaletycentrum miasta
    Wadybrak kompetencji obsługi
  • ~Kasia / 2016-02-20 18:09
    Ten bank to koszmar. Starałam się o kredyt mieszkaniowy MDM i we wniosku zaznaczyłam,że chcę raty malejące. Szybko dostałam odpowiedź,że decyzja jest pozytywna i umówiłam sobie notariusza. Po tej decyzji poprosiłam o przesłanie mi na e-maila umowę w celu sprawdzenia. Gdy wydrukowałam sobie umowę odrazu zauważyłam,że spłata kredytu nastąpi w ratach równych. Zadzwoniłam do banku,żeby to wyjaśnić to powiedzieli mi,że był to błąd pracownika i nic już nie można z tym zrobić. Słowa pracownika i dyrektora oddziału "bierze Pani albo nie bierze i tyle w tym temacie". Szok i jeszcze raz szok.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    na dzień podpisania umowy stratna byłabym 8 tys.a później to już nie chce myśleć ile.
  • ~klient 8 lat / 2015-04-24 15:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam - co chwila zmiana opłat i prowizji na niekorzyść klienta, wysokie oprocentowanie, ciągła zmiana rodzai kont i ofert, człowiek nie nadąża co jest a czego nie ma, z chwilą zamknięcia konta nadal jest aktywne, brak stałości warunków zwolnień z opłat, itp.
    Konto darmowe <30 darmowe było do 26 rou życia a nie do 30-go.
    ZaletyReklamacje są uwzględniane pozytywnie, bezpieczne przelewy, obsługa ok
    WadyDużo
    8 LAT
  • ~klientka / 2015-12-11 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem NIE WARTO!
    Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w
    błąd i fuzja banków
  • ~MarcinD. / 2015-02-01 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na reklamacje przepraszają i twierdzą, że to pomyłka. Debile chyba liczą na to, że ktoś nie kontroluje swoich finansów. Ciekawe, czy jakbym wziął od kasjerki kasetkę z kasą i kiedy mnie złapią, stwierdzę, że się pomyliłem uniknę odpowiedzialności? Banda złodziei i oszustów. "Bank", gdzie nic nie robisz, tylko pilnujesz, czy Ci znów nie wygarnęli z konta jakiejś kasy. Zamykam konto i jak najdalej od tych bandytów!!!
    Zaletybrak
    Wadyod roku tragedia!!!
    10lat
  • ~monika / 2014-10-27 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatnie 16 lat byłam zadowoloną klientką Kredyt banku, który został wchłonięty przez bzwbk.
    Najpierw bzwbk zmusiło mnie do posiadania karty paypass, dopiero po zmianie przepisów wyłączyli mi tę usługę, teraz zmusza mnie do robienia przelewów WYŁĄĆŻŃĘ przez telefon komówkowy.
    Ciemnogród?? O komputerach nie słyszeli??
    Zaletybrak
    Wadyjw
    półtora roku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803