Oszuści :/ Mimo iż błąd leżał po ich stronie,przez co nie szło wykupić filmu w usłudze VOD, ponieważ po wpisaniu PINu ciągle na nowo przekierowywało na stronę wpisywania PINu,a na koniec wyskoczyło,że niby limit wypożyczenia przekroczony,choć nawet nie zdołałam przez owy błąd ani jednego filmu,ani jednej sekundy zobaczyć,potem dodatkowo się okazało,że naliczyło mi opłatę, mimo braku możliwości zobaczenia czegokolwiek! Jakby było mało,to limit oglądania filmów jest ustawiony na 100zl ,a vectra naliczyła mi w jednym m-cu prawie 200 zł ,a w 2 m-cy prawie 300 zł i choć miałam to na fakturze udowodnione,to oszuści NIE uwzględnili mi reklamacji i nie zamierzają zwrócić niesłusznie naliczonych pieniędzy.ZaletyŻadne
WadyProblemy z internetem, ciągle brak sygnału, internet wolniejszy niż mam w umowie,naliczanie niesłusznie opłat,nie uwzględnienie reklamacji mimo ich winy,brak możliwości połączenia się z biurem obsługi klienta,bo nikt nie odbiera.
MiejscowośćŻORY