Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 358 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2023-04-14 12:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam, od niedawna korzystamy z mężem z PZU opieki zdrowotnej. Do lekarza na wizytę czekamy około miesiaca. Wizyta - Akurat moja wizyta nie spełniła mojego oczekiwania - brak badania lekarskiego, pośpiech, otrzymałam tylko poradę a przyszłam żeby problem wyleczyć. Chciałam zapisać się na badania labolatoryjne przez aplikacje ale na szczęście porównałam cennik PZU z oplaceniem badań bezpośrednio w punkcie i uwaga!! Różnica ogromna, w moim przypadku to ponad 200 zł. A miało być tak pięknie ;)
  • ~Jogi / 2023-04-12 21:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można umówić lekarzy przez aplikację, wciąż brak terminów. Trzeba dzwonić do konsultanta, który nie oddzwania po parę dni i umawia wizytę w innych placówkach i godzinach niż wskazano. Lekarze nie chcą kierować na badania, które są bezpłatnie w pakiecie. Po covidzie, chciałam się porządnie przebadać a dostałam z łaską skierowanie tylko na morfologię. Nie są aktualizowane i nie ma ich w aplikacji adresy placówek. Przypadkiem dowiedziałam się, że placówka ma podpisaną umowę z PZU a nie ma jej w spisie.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Ruda zaba / 2023-04-06 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad roku mam pakiet w PZU ZDROWIE, a od miesiąca pakiet VIP i dzisiejsza "walka" tylko utwierdziła mnie, że czas się definitywnie rozstać.
    Z pakietem PREMIUM musiałam zapłacić za Captopril ( 1 tabletkę) pod język na obniżenie ciśnienia 20 zł. i 100 zł. za test czy nie mam zawału - to na zlecenie lekarza u którego aktualnie byłam na wizycie. Z pakietem VIP, natomiast nie mogę umówić się do specjalisty rehabilitanta, chociaż mam takiego zagwarantowanego w wykazie usług medycznych dla pakietu VIP. Podobnie jest z rodzajami rehabilitacji ( choć widnieją w wykazie nie są dostępne w pakiecie) taką informację uzyskuję na infolinii. Czuję się mocno oszukana i rozczarowana jakością usług i rzetelności. Oszukany pewnie też będzie czuł mój pracodawca, który wykupił usługę medyczną dla swoich pracowników kiedy okaże się, że świeżo wynegocjowane warunki są jedną wielką mistyfikacją.
    ZaletyZbyt mało by o nich wspominać.
    WadyDużo wad, a ta największa to kolejne oszustwo - złudzenie , ze wyleczą i pomogą w chorobie. Kasa, kasa, kasa.
  • ~Daga / 2023-04-05 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko się płaci. Setny raz zdarzyli mi się umówi teleporade po czym lekarz nie zadzwonił, setny raz zdarzyło mi się że lekarz wystawia skierowanie beż kodu po czym ode do rejestracji i Pani mowi o kodzie dzwonie na pzu i mowia ze nie są w stanie nic zrobić. Umawiam badań to niestety albo tylko płatne ale jak pisali wcześniej problemy o ta płatność po czym placówki do pobrania krwi itp są oddalone i są tylko w dużych miastach. Mało lekarzy na miejscu bardzo specjalistów w takiej ofercie w porównaniu z innymi np Luxmed czy medicover.
  • ~AND / 2023-04-01 15:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam pakiet wykupiony pakiet rozszerzony w PZU Zdrowie. Dostałam skierowanie na badanie kortyzolu z krwi. W ramach pakietu przysługuje 15% zniżki na to badanie. Wskazałam placówkę, której chcę zrobić badanie i otrzymałam link do opłacenia badania. Warunkiem skorzystania z 15% zniżki jest wcześniejsze opłacenie badania (nie w dniu pobrania krwi, w placówce diagnostycznej). PzU wymagało wpłaty ode mnie 52 pln po rabacie. Badanie zrobiłam w tym lab beż udziału PZU, zapłaciłam 42 pln beż jakiejkolwiek zniżki.
    PZU NABIJA NAS W BUTELKE, zamiast otrzymać upust za badanie w ramach opłacanego pakiety pobiera sobie prowizję za pośrednictwo!!!
    WadyCena badania beż udziału PZU beż jakiejkolwiek zniżki jest bardziej kodzystanx niż w pakiecie PZU z 15% zniżka w tym samym lab.
  • ~niezadowolona / 2023-03-30 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    wymuszanie skierowań na wykonanie badania np. kału na utajoną krew, dzisiaj lekarz na teleporadzie nie chciał mi wypisać ww badania, BADANIE USG brzucha zamiast zlecić mi w ramach PZU przesłał kod na badanie USG brzucha w RAMACH NFZ, płacę miesięcznie za ubezpieczenie prywatne i chcę mieć w ramach pakietu PZU wykonane to badanie a nie czekać pół roku na badanie w ramach NFZ, mam rozszerzony pakiet w PZU premium a nie mogę dostać skierowania na badania za które płacę,
    Zaletybrak
    Wadynie otrzymuję skierowania na badania , które mam opłacone w pakiecie PREMIUM, dostałam skierownaie na badanie USG brzuch od lekarza z PZU przez e - pacjent czyli opłacane przez PZU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Roman / 2023-03-26 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia już któryś raz umawiam się na teleporadę. Mija 25 minut od wyznaczonej wizyty i zero kontaktu. Pai na infolinii bezradna. Do obsługi na poziomie LUX med PZU brakuje jakieś 20 lat
  • ~Andzia / 2023-03-21 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Wizyta u diabetologa umawiana w lutym - termin na lipiec. Mammografia - po ponad dwóch tygodniach jak się przypomniałam, to się okazało, że mam mieć wydrukowane skierowanie z teleporady, z którym muszę pojechać do poradni, żeby wystawiono skierowanie na badanie. Samo badanie jest umówione od 8 do 17,czyli w praktyce można cały dzień spędzić oczekując na badanie.
    Wiem, że konsultanci na infolinii mało zarabiają,ale obsługa na poziomie dzieci z przedszkola "Ja się tym nie zajmowałem" ;"Ja nie wiem"; "najwyżej pani nie przyjmą"
    ZaletyBrak
  • ~Bernard / 2023-03-16 19:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Opieka medyczna na porównywalnym poziomie co luxmed i enelmed, plusem niewątpliwie jest fakt że łatwo jest zdobyć skierowanie na różne badania na poradach telemedycznych (w luxmedzie zdażało się że lekarze odmawiali wystawienia skierowania). W Warszawie terminy na wszystkie usługi to max 2-3 dni z wyjątkiem dermatologa do którego czekałem 2 tygodnie. Obsługa klienta na przyzwoitym poziomie, większość wizyt można umówić przez aplikację.
    Komentarze twierdzące że konsultanci złośliwie umawiają na odległe terminy są po prostu śmieszne i pokazują tępotę niektórych ludzi. Tak luxmed jak i pzu (pozostali ubezpieczyciele pewnie też) wydłużają terminy do placówek które są drogie i pchają klientów do swoich albo tańszych placówek medycznych. Skoro tak robią to zapewne im się to opłaca.
  • ~Nadiia / 2023-03-16 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!!!! Brak wolnych terminów, zawyszony cennik Długi czas oczekiwania pod czas wizyt
    ZaletyBrak
  • ~Zofia / 2023-03-16 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja ocena usług jest bardzo negatywna. Pomimo najdroższego pakietu, na wizyty czekam po 2 lub 3 tygodnie. Na umówionych wizytach również czekam, nawet po 1,5 godziny, chociaż umówiona byłam na konkretną godzinę. Jestem bardzo niezadowolona i nie polecam. Lepiej wybrać inną propozycję, innej spółki. Ta mnie bardzo rozczarowała.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak terminów u specjalistów; długie terminy oczekiwania.
  • ~Krystian / 2023-03-10 00:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i się zastanawiam czy nie którzy nie potrafią czytać umów które podpisują czy udają ?
    5 tysięcy preferencji i pretensje że nie ma wizyty w terminie na jakimś Pcimiu dolnym XD pretensje do infolinii jakby ktokolwiek z nich miał na to jakiś wpływ, myślicie że oni robią to wszystko specjalnie ? Zastanówcie się trochę, a jak się komuś nie podoba, to zrezygnujcie i tyle, a co najważniejsze CZYTAJCIE UMOWY to nie będziecie mieli pretensji, chyba że konsultanci maja zacząć wam prowadzić konsultacje zamiast lekarzy ;) od X czasu korzystam z tej opieki i jestem zadowolony, panie i panowie na infolinii zawsze pomocni, z uśmiechem, starają się pomoc mimo rygoru który nad nimi wisi. Co do lekarzy to już inna kwestia ale do osób na infolinii (głównie młodziutkie osoby) zastrzeżeń brak, wystarczy wiedzieć co się podpisuje
  • ~Blizer / 2023-03-08 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ubezpieczenie zdrowotne już w Luxmedzie, Medicover i teraz w PZU i zdecydowanie PZU wypada najgorzej we wszystkim.
    Brak terminów nawet dla podstawowej opieki zdrowotnej, jeśli już znajdą się terminy to bardziej odległe niż na NFZ. Lekarze w większości niezainteresowani Pacjentem i niesieniem pomocy. Aplikacja mobilna fatalna. Fatalny kontakt. Wizyty potrafią same się odwoływać. To opieka to dosłowny koszmar i pieniądze wyrzucone w błoto. Najgorszemu wrogowi nie polecam się z tym użerać
    ZaletyBrak
    WadyBrak lekarzy, brak terminów,
    Problemy z dodzwonieniem się na infolinię, fatalne podejście do pacjenta.
  • ~maja / 2023-03-06 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety , większość lekarzy którzy mają podpisaną umowę z pzu maja złe opinie na znany lekarz, są oczywiście wyjątki, ale to wyjątki, duża część z nich NIE MA SPECJALIZACJI, tylko jest w trakcie jej robienia, troche słabe doświadczenie, umawianie na badanie krwi to dopiero wyczyn, lakarz np z info lini zapisuje co możemy zbadać, i potem jeszcze raz trzeba to przedyktować konsultantowi na infolinii, trochę dziwne że on nie ma podglądu
    Zaletyczasami jest kompetentny lekarz, ale to czasami
    Wadywiele,,, lekarze beeeeeezzzzzz specjalizacji
  • ~M / 2023-03-06 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję przejscia z EnelMedu do PZU. Organizacja pracy placowek, niewydolne systemy, brak podstawiwych funkcjonalnosci takich jak podglad wystawionych skierowano na badania czy zamowienie recepty. Pzu ma kilka osobnych systemow zainstalowanych w swoich placowkach. Efekt jestvtaku, ze lekarze nie widza historii wizyt i badan z innych placowek.
    Lekarz, u ktorego zamowilam teleporade powiedzial, ze nie przedluzy mi recepty, bo on nie jest z Warszawy i nievwidzi moich danych! Na stronie pzu zdrowie byla informacja, ze "lekarze online" maja dostep do dokumentacji.
    Pobieranie krwi to jest dopiero zabawa! Poniewaz persobel nie widzi w systemie skierowania, kazano mi wydrukowac screenshoty (dobrze, ze zrobilam je tuz po wizycie, bo potem juz nie bylo widac (tak, zmienilam daty w filtrze!)), pani z recepcji po kolei sprawdzala, czy mam dane badanie w pakiecie, zakreslala olowkiem na wydruku, i juz po 10min mogłam udac sie na pobranie.
    Na okreslenie pzu zdrowie przychodzą mi do glowy dwa slowa: DRAMAT i SREDNIOWIECZE. Stanowczo odradzam wykupienie pakuetu opieki medycznej.
    ZaletyKompetentni lekarze (jak sie dobrze wybierze)
  • ~Anna / 2023-03-05 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mamy pakiet medyczny w PZU i dziś taka sytuacja zachorowało nam dziecko w pakiecie jest raz do roku wizyta domowa pediatra zadzwoniłam żeby poprosić o taką wizytę ,po chwili oddzwania konsultant z informacją że niema pediatry i nie przyjedzie ,więc za co płacimy
  • ~Agnieszka / 2023-03-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma możliwości nadania mniejszej ilości punktów niż 1,a w sytuacji PZU to aż nadto. Jakość obsługi klienta na tragicznym poziomie, na infolinie lepiej nie dzwonic, gdyż osoby które tam pracują nie potrafią nawet trafnie zapisać wizyty lekarskiej nie wspominając już o udzieleniu odpowiedzi na zadawane przez klienta pytania. Pracownicy przełączają klienta między innymi pracownikami i tak aby " trafić" do osoby rzekomo zajmującej się daną sprawą swoją sytuację trzeba od początku opowiedzieć wszystkim wcześniejszym rozmoówcą. Efekt finalny jest taki, że po 40 min rozmowy ze specjalistami w PZU, człowiek kończy rozmowę bez uzyskania jakiejkolwiek odpowiedzi oraz pomocy. Firma owa nie odbiera maili ze skanem faktur tłumacząc się tym że skoro nie dochodzą mailowo to należy dostarczyć je w inny sposób ...może gołębiem pocztowym. Strata czasu, pieniędzy i nerwów. Wszystkim odradzam jakąkolwiek współpracę z nimi
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Dawid / 2023-03-02 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisując się do PZU zdrowie oczekiwałem prywatnej opieki lekarza.
    Nie chodzimy na szczęście do lekarzy często raz dwa razy w roku i po ponad 2 letnim płaceniu składek jestem załamany
    ZaletyZgłoszenie poprzez aplikacje
    WadyBrak specjalistów współpracujących co przekłada się na wizyty w innych placówkach refundacja około 50zł koszt 200zł
    Brak realizacji zgłoszeń - po zgłoszeniu odzwaniają i mówią że brak miejsc i brak terminów w skrócie czy zamknąć zgłoszenie

  • ~Martyna / 2023-02-24 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam ubezpieczenie w PZU (pracodawca narzuca) od lat. Nie spotkałam się z gorszą obsługą klienta, nigdzie. W infolinii pracują osoby młode, mało rozgarnięte, z pokolenia, które jest przyzwyczajone do, mówiąc kolokwialnie, podkładania wszystkiego pod nos. Plus ciągłe pomyłki i niedociągnięcia. BARDZO proszę (zresztą w imieniu wielu znajomych, również mających nieprzyjemność korzystania z usług PZU Zdrowie) o poprawę tej sytuacji.
    Zaletyw miarę dobra oferta, jeśli chodzi o lekarzy specjalizacji
    Wadyobsługa klienta
  • ~Sandra / 2023-02-22 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spełniają swoich funkcji trzeba dzwonić kilkukrotnie żeby zapisać się na badania jedna wielka porażka!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4470
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924