Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4830 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Chris / 2025-06-27 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie 17 dni bez internetu. Obsługa klienta ma wszystko w dupie, dzial techniczny dokladnie to samo 24 razy sie z nimi kontaktowałem nic to nie pomogło. Jeśli jest możliwość trzymac się z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu w usłudze światłowodowej
    Niechęć wysłania technika
    Groźba konieczności opłacenia technika w wypadku braku znalezienie przez niego usterki
  • ~Renata / 2025-06-26 17:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo miła i konkretna pomoc konsultantki podpisywałam dzisiaj kolejną umowę.Jestem bardzo zadowolona obsługa sprawna i konkretna.
    ZaletyZałatwiłam sprawę bez czekania w kolejce
    WadyBrak
  • ~Tomasz / 2025-06-25 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię mam jedynie opcję rozmowy z automatem. Za to jak chce kupić coś nowego u nich to od razu odbiera człowiek. Jednak gdy chcesz o coś zapytać to mówi że to nie pod tym numerem i przełacza na automat. Kompletny brak szacunku.
  • ~Janusz / 2025-06-25 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Play
    Większość wspaniałych Ludzi siedzących w Customer Service, niestaty przez idiotyzm systemów, i brak wsparcia ze strony menagerów, nie mają możliwości zapewnić satysfakcji Klietnów.
    Próbowałem niejednokrotnie połączyć się czy to z Dyrektorem ds Satysfakci Klientów czy też innym menagerem. NIGDY się to nie udało. Ludzie z Customer Sevice nie moga przełączyć, nie mogą podać numertu telefonu, cześto mówią, że nawet go nie znają... Wyobrażacie to sobie Pańśtwo w 21 wieku.
    Ludzie, którzy są odpowiedzialni za jakość usług Play skrywają się za placami Obsługi Klienta, można by zadać pytanie, PO CO TAM WOGÓLE SĄ??? Dramat, brak odpowiedzialności, a opiekunowie biznesowi potrafią odpowiedzieć, że nie mają czasu, bo mają lepsze biznesy w innych sieciach, czyli opórcz Play pracują dla innych firm..
    absolutny dramat i brak poszanowania dla Klientów.
    podkreślam nie Obsługi Klienta tylko tych, którzy siedzą gdzieś niewidzialni...
    WadyBrak menagerów
  • ~marek / 2025-06-24 15:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta. Jakiś dramat. Nie można nic załatwić i jeszcze zamiast słowa skruchy, czy przepraszam opryskliwość. Nie wiem, co się stało po przejęciu UPC. Jakość sygnału ok. Ciekawe, czy to też popsuje Play..
    WadyObsługa klienta. Jakiś dramat. Nie można nic załatwić i jeszcze zamiast słowa skruchy, czy przepraszam opryskliwość. Nie wiem, co się stało po przejęciu UPC.
  • ~Karolina / 2025-06-23 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie podpisze kontraktu z tak nieprofesjonalna firm. Co miesiąc włączają mi płatne pakiety, wmawiajac mi "ze sama sobie wlaczylam", wyłudza w ten sposób dodatkowe opłaty. To mój pierwszy i ostatni raz z tą firmą. Obsługa na poziomie zera. Proszę uważać na tą firmę
  • ~Wstrzasnieta / 2025-06-23 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to obecnie największy szajs,zacina się tv,pikselizuje,router,który san się resetuje.
    ZaletyBrak
    WadyZacinający się dekoder,braki internetu,samoczynnie resetujący się router,pikselizacja ekranu tv.
  • ~Czubaka / 2025-06-23 15:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Trudny kontakt z działem technicznym, po ich stronie wszystko ok, reszta ich nie interesuje.. Na zgłoszenie braku dostępu do internetu odpowiadają po kilku dniach…Lekceważący stosunek do klienta. Od miesiąca brak jakiejkolwiek poprawy jakości, jest coraz gorzej. A mam usługę 2,5 mca…
    ZaletyJak na razie brak
    WadyJw
  • ~Rado / 2025-06-23 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zostałem oszukany przez konsultanta, nie podano dodatkowych kosztów aktywacji czy kosztu przesyłki pobraniowej.Nic dziwnego,że klienci uciekają, szkoda słów...
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Maciej / 2025-06-22 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, mimo zakończenia umowy dalej przychodzą rachunki, wcisnęli mi trzy numery internet o których dowiedziałem się na koniec umowy, banda zlodzieje
  • ~Poncki / 2025-06-22 01:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od grudnia, jak przejeli UPC to koszmar, jutro ostatni dzień z tym gniotem. Za brak sygnału (TV i Internet) przez 2 tygodnie miała być korekta do ostatniej FV, zrobili 15LN z abonamentu 85PLN. Usługi, infolinia, to jakaś tragedia. PRZESTRZEGAM!!!!
    WadyKOSZMAR!!!
  • ~Maria / 2025-06-21 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam sieci Play nikomu bo to jedno wielkie oszustwo.Czekam tylko do końca umowy i dziekuję bardzo tej bandzie.
    WadyMoja wina bo nie poczytałam opini o tej sieci przed zawarciem z nimi umowy.
  • ~Antonio / 2025-06-21 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Za czasów UPC z Internetem nie było problemu. Odkąd Play przejął UPC problemy pojawiają się nagminnie. Pod koniec maja pojawiły się częste przerwy w dostępie do internetu - 5 minut był, potem przez 10 min nie było, potem znów był przez 15 min potem 20 minut brak ... itd. Obietnice usunięcia awarii były wielokrotnie przesuwane, w końcu sami zadzwonili 10 czerwca ze wielka awaria została usunięta i przysięgali że ot tego czasu wszystko już będzie ok. 11 czerwca były niewielkie przerwy w dostępie do internetu, potem 13 czerwca przerwy były już dłuższe, problem potem pojawiał się też 15, 17 i 21 czerwca - na infolinii bot za każdym razem podawał ze jest awaria i obiecywał naprawę w dniu jutrzejszym. Dziś (21 czerwca) Po stoczeniu kolejnego wielkiego boju z botem żeby połączył mnie z kimś żywym i po rozmowie z żyjącą konsultantką okazało się że awaria z 13 czerwca nie została dotąd naprawiona i że planują zakończyć naprawy 23 czerwca. Każdemu radzę trzymać się z daleka od tych patałachów z Play, szkoda sobie nerwów psuć.
    Zaletytelefon i telewizja jako tako działają
    Wadyawarie internetu są bardzo częste a ich naprawa trwa wieki
  • ~Jerzy / 2025-06-20 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    od 16.96.2025 mam zablokowany numer bez powodu do dnia dzisiejszego tj 20.062025. Od 16.06 2025 chciałem przenies numer z Play do Virgin " ważna" osoba złośliwie zablokowała mi numer 535 ---- 99 albo ta osoba próbuje przejąć mój złoty numer????????
    To jest sprawa jednej osoby a nie firma Takie jest moje podejrzenie .pozdrawiam
    Zaletydo dnia 16 .06 2025 super
    Wadysame wady od 16.06.2025.
  • ~Kseniia / 2025-06-20 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Play. Okropna seć na infolinie mówią kazdy co inego! Wioska!!!
  • ~Hoover / 2025-06-17 22:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmienialiśmy adres zamieszkania.Poszlismy do salonu Playa.Okazalo się że musimy wypowiedzieć starą umowę i zawrzeć nową na internet i tv.Dowiedzieliśmy się że będziemy mieli internet światłowodowy i umowę na tv i internet na dwa lata i przez 12 miesiący nie ponosimy żadnych opłat. Technik który przyszedł dokonać podłączenia powiedział że światłowód jeszcze nie został doprowadzony i będzie to zrobiona zaraz po Świętach Wielkanocnych. Oczywiście do dzisiejszego dnia światłowodu nie ma a połączenie biegnie po podad 20 letnim kablu koncentrycznym. TV i internet działają fatalnie. Obraz na tv stale się zawiesza. Dzwonimy na infolinię Playa.Po kilku minutach sich kretynska AI dowiadujemy się że trzeba dokonać resetu i tak w kółko.A teraz najlepsze:otrzymujemy r-ki za tv bo ponoć nie wypowiedzieliśmy umowy co jest kompletną bzdurą (mamy dwie nowe umowy na internet i tv).Reasumując:Play to banda oszustów.Odradzam ich wszystkim znajomym. Nie dajcie się im nabrać.Omijac z daleka.
    ZaletyPo paru latach doświadczeń ponownie daliśmy się nabrać.Zadnych zalet.
    WadyWymienione powyzej
  • ~Mirosław / 2025-06-15 12:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam serdecznie. Jestem abonentem telewizji i internetu play światłowód i jest masakra. Po ostatniej aktualizacji dekoderów play box tv 4b nie idzie oglądać tv zaraz po włączeniu zamazany obraz potrafi się zawiesić, internet też wiele do życzenia. Kontakt zgłoszeniowy ciągnie się od 21.05.2025 i do tej pory nic nie zrobiono. Każdy konsultant piepszy co innego i tak w kółko same bezmuzgi ileż można czekać na poprawę i przede wszystkim na przyznanie się do wypuszczenia błędnej aktualizacji. Pozdrawiam Mirosław
    ZaletyBrak
    WadyTelewizja i internet światłowodowy
  • ~Edvin01@wp.pl / 2025-06-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje kradną pieniądze z konta, nie da się z nimi skontaktować.
  • ~Jarociniak / 2025-06-12 10:56
    Ocena: 4.67 / 5
    W Play jestem już 3 lata i nie narzekam ani na prędkość internetu ani na zasieg
    ZaletyZasieg volte działa bezproblemowo
    WadyNie ma się do czego doczepić póki co
  • ~Iwona / 2025-06-11 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłam umowę na internet mobilny, dostałam nowy sprzęt i kartę sim, włożyłam do routera, oczywiście internetu brak.Dzwonie i konsultant mi mówi że usługa się włączy w okresie od 3 do 24 godzin. Minęło 27 godzin internetu dalej nie ma. Dzwonię i konsultant mi mówi że jednak usługa się włączy po 48 godzinach. 2 dni bez dostępu do internetu. I nie są w stanie nic zrobić. Żenada i masakra. Ta sieć to jedna wielka pomyłka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1199
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187