Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4902 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wstrzasnieta / 2025-10-03 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Play, to kompletny szajs..ciągłe przerwy w dostawie internetu i zaniki WiFi.. Trzeba ciągłe ustawiać sieć w telefonie.Jest coraz gorzej.
    ZaletyBrakkkkkk
    WadyJw
  • ~Kris / 2025-10-02 15:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety panie konsultantki wprowadzaja w bład-byle zawrzeć umowe,nie informują o tym ze jak sie nowa umowe zawiera to srodki pozostale na koncie sie kasuja-moja ostatnia umowa z play
  • ~JUNIOR / 2025-10-01 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Przychodzisz do domu chesz ogladac mecz,a tv nie dziala.
    Masz impreze chcesz puscic muzyke w tle,a YouTube nie mozna włączyć.
    Dziecko gra na playstation i niestety kolejny zawód...
    Od kiedy mam internet z play w domu zacząłem się denerwowac tym ,ze mam telewizor ,w ktorym nie mozna normalnie pooglądać nic!! Bo nie wiesz czy akurat będziesz miał do jakiegoś programu dostep czy nie! Pomoc techniczna polegająca na restartowaniu rutera i dekodera, to nie jest profesjonalna pomoc.
  • ~Grzegorz / 2025-10-01 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na-10 są tylko pomocni jak chcą podpisać umowę później radz sobie sam
  • ~Kami / 2025-10-01 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy internet mobilny. Tragiczna obsługa najgorsza sieć z możliwych
    WadyGówno tragedia nie polecam internetu. Unikajcie tej sieci
  • ~Łukasz / 2025-09-30 14:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet światłowód dramat mamy wykupiony pakiet 1000Mb/s i jak za dnia wsyztsko działa płynnie od 9 miesięcy od godziny 21 do godziny 23 zaczyna się jazda, prędkość internetu spada poniżej minimum które powinniśmy mieć zapewnione po wielu zgłoszeniach próbach reklamacji jedynie co się dowiedzieliśmy, że to nie jest ich wina bo z ich pomiarów (robionych w godzinach w których z internetem nie ma problemów) wynika że wszystko jest w porządku, na infolinii „ekspertom” jedynie na czym zależy to nie jest pomoc, a wystawienie dobrej opinii a jak liczba argumentów ich przerośnie to po prostu się rozłączają zostawiać nas z problemem bez rozwiązania…. Serdecznie nie polecam jutro sprawę kierujemy do zarządu praw konsumenta.
  • ~natalia / 2025-09-30 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni jesteśmy bez Internetu, zepsuł się router i operator nawet nie dał nam zastępczego bo niby tak nie robią. Nasz router raz wrócił z „naprawy” i nadal nie działał - zostaliśmy zostawieni bez niczego i czekamy nadal.
  • ~Boby / 2025-09-29 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Wstyd totalny żeby cofnąć błąd przy podpisaniu umowy twierdzą że nic nie da się zrobić teraz pewnie zapłacę karę ale zrezygnuje z ich usług bo klienta mają za nic ma tylko płacić rachunki a jak coś nie działa to nawet niema jakiejś rekompensaty a rachunki takie same.
  • ~Marclix / 2025-09-29 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Od jakiegoś miesiąca nie da się normalnie użytkować z tej sieci bo internet co chwilę się zacina.
    ZaletyBrak
    WadyPosiadanie internetu z playa
  • ~Ja / 2025-09-28 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    23 września skończyła mi się umowa za abonament i urządzenia ,nie zdążyłam wypowiedzieć umowy ,ale w październiku przyszła mi nowa faktura za abonament i urządzenia które już spłaciłam ,złodziejstwo w biały dzień ,nigdy więcej play
    ZaletyZero
    WadySame wady ,internetu więcej nie było jak był no i ta kradzież za opłaty za urządzenia kiedy raty już solącone za nie
  • ~Tomasz Witkowski / 2025-09-26 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal totalny internet od 3 dni światłowód nie działa codziennie dodtaję informację że za parę godzin będzie a dzisiaj hit informacja za 24 godziny może będzie skandal wstyd play wstyd totalny
    WadyZero zero
  • ~Tomasz Witkowski / 2025-09-26 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal totalny internet od 3 dni światłowód nie działa codziennie dodtaję informację że za parę godzin będzie a dzisiaj hit informacja za 24 godziny może będzie skandal wstyd play wstyd totalny
    WadyZero zero
  • ~sdad / 2025-09-26 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciagle zrywa, obsluga klienta nie jest w stanie pomoc a to, ze wyrzuci go 5-6 razy dziennie to norma. Zenujaca jakosc uslug
    Zaletynie ma
    WadyZrywa internet, brak pomocy od obslugi
  • ~Raya / 2025-09-26 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    28 sierpnia odłączyli mi tv, internet i telefon z przyczyn technicznych.Od tego czasu cisza. Oczywiście rachunki do zapłaty nadal przysyłają????.Na infolinii ta sama śpiewka-przekazano do działu technicznego. Za każdym razem odbiera kto inny i ciągle musisz tłumaczyć to samo.
    Od miesiąca nie mam internetu, telefonu i telewizji. Żyjemy w 21 wieku. Play wydaje miliony na reklamy, a dywanem przykrywa syf.
    Całe szczęście mam tylko miesiąc wypowiedzenia. Nigdy więcej!!!!!
    ZaletyZero
    WadyZero zainteresowania, zero próby naprawienia swoich błédow, na infolinii niewiedza, chcą kasę za coś, czego nie dostarczają!!!
  • ~Ava / 2025-09-22 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa internet+telewizja.
    Nie działa dekoder, infolinia każe się zgłosić do salonu, w salonie twierdzą, że nie mogą go wymienić, bo tych już nie dostają. Na inny nie wymienią, bo do każdej umowy jest przypisany jakiś konkretny model i rób co chcesz.
    Sześć salonów, w każdym to samo. Infolinia swoje, salony swoje.
    WadyNierozwiązany problem, przysyłane faktury za nierealizowaną usługę
  • ~Xyz / 2025-09-22 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużylam umowę na usługi w salonie,Pani taka wyszczekana mówiła,że będą dwa zegarki i słuchawki do każdego numeru gadżet plus telefon.
    Przy odebraniu przesyłki z paczkomatu nie dość,że paczka cała pognieciona ,karton z zegarka cały rozwalony,przed otworzeniem paczki zrobiłam zdjęcia i udałam się do salonu złożyć reklamację,i oczywiście moje wielkie zdziwienie,że mówiła co innego a w przesyłce był tylko jeden zegarek,tak kłamią w żywe oczy , mówią co innego klientom a co innego przychodzi.
    I teraz zaczynają się schody ,Pani w salonie przyjęła reklamację poinformowała ,że w ciągu 7 dni dostanę odpowiedź.
    Minęło 7 dni odpowiedzi brak,moje telefon na infolinię wielokrotne i zbywanie mnie ,że ciągle rozpatrują moją reklamację,dostaje odpowiedź po ponad 30 dniach,że to tylko rozwalone opakowania a nie sprzęty,ale ja nie podpisałam umowy na towar z uszkodzonymi opakowaniami tylko towar w nienaruszonym stanie.
    Więc i tak będę się kontaktowała dalej w tej sprawie,bo niestety to są żarty ,ze strony Play i ich podejście do klientów.
    Także zanim podpiszecie umowy to lepiej się zastanowić ,żeby potem nie było cyrków.
    ZaletyŻadnych nie mają zalet
    WadyBrak podejścia do klienta
    Olewanie sprawy
    Na wszystko mają czas ale na swoją korzyść
  • ~Tomasz / 2025-09-22 01:05
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE MA GORSZEJ SIECI OD PLAY
    KIEDYŚ BYŁA TO SIEĆ GODNA POLECENIA DZIŚ JEST TO BANDA KŁAMIĄCA NA KAŻDYM KROKU
    PRZYKŁAD, PROSZĘ BARDZO...
    BIORĘ PAKIET 200GIGA
    OD SAMEGO POCZĄTKU SZYBKOŚĆ INTERNETU JEST ŻAŁOSNA I PRZEZ WIĘKSZOŚĆ CZASU TELEFON POKAZUJE MI SIEĆ 3G CO UNIEMOŻLIWIA ROBIENIE RZECZY WYMAGAJĄCYCH NETA TAKIEGO JAK W OBIETNICY OPERATORA
    PRZEZ BŁĘDY W APLIKACJI STRACILEM MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z WYKUPIONEGO PAKIETU MINUT POZA SIEĆ JAKBY LICZYLI TYLKO NA TAKIE BŁĘDY...
    PORAŻKA I TYLKO DLA TEGO ZE WIELE OSÓB MA MÓJ NR. Z TEJ SIECI DALEJ ZMUSZONY JESTEM Z NIEJ KORZYSTAĆ

    RADZĘ DOBRZE PRZEMYŚLEĆ KORZYSTANIE Z TEJ SIECI BO INNE MAJĄ DUŻO SOLIDNIEJSZE PODEJSCIE DO OFEROWANYCH USŁUG
    WadyInternet
  • ~Hanna / 2025-09-20 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez przerwy zacina się internet. Żeby obejrzeć trochę sportu trzeba wziąć chyba setkę programów bez sensu i oczywiście za nie zapłacić. NIE POLECAM TEGO OPERATORA
    ZaletySzybko podłączają jest to zaleta. Instalator średnio pomocny , gdy z czymś trzeba sobie poradzić, bo za to mu nie płacą
    WadyWieczny problem z internetem
  • ~Piotr i Ela / 2025-09-19 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    BEZNADZIEJNY ZWYKŁA WYMIANA KARTY W ANTENIE I NUC NIE DZIAŁA .PROSIMY O POMOC MÓWIĄ ŻE DO 14 DNI .KTO W 21 WIEKU MOŻE TYLE CZEKAĆ .TO CHORE .PRACUJEMY ZDALNUE .PŁACIMY ZA TOWAR I GO NIE MAMY .DALI NAM 30 ZŁ REKOMPENSATY TO KPINA .DALIBYŚMY 300 ŻEBY DZIAŁAŁO .RODACY NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŹĆ .ŚWIATŁOWODY .NUE MA ICH .NAJGORSZA FIRMA . TO PLEY .JESTEŚMY BEZRADNI
    Zalety ŻE BYŁA W OGÓLE NA WSI
    WadySŁABY ZASIĘG ZACINA SIE INTERNET .
    .JAK COŚ NAWALA TO DO 14 DNI MOŻE BĘDZIE POMOC ZGROZA .BO POMOC PRZEZ INFOLI IĘ TO OBOJĘTNE ZGLOSZENIE I WSKAZÓWKI SAM SE ZRÓB
  • ~Mariusz / 2025-09-18 21:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Częsty brak zasięgu internetu a jak już jest to działa bardzo powoli
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2697
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187