Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4827 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wioletta / 2025-09-03 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Główny dekoder często się zawiesza. Reset nie zawsze przywraca dostęp do internetu. Obecnie mimo kilkukrotnego resetu brak jest dostępu do usługi. Obsługa na infolinii jest niekompetentną. Jedyne co potrafi zrobić, to przyjąć zgłoszenie i kazać czekać na kontakt technika. Nie potrafią nawet określić czy to potrwa godziny czy dni! Skandal!!
    Nie polecam!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Anna / 2025-09-03 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Włączają płatne funkcje które nie działaj i każą za nie płacić - nie mogę się doczekać końca umowy- nigdy więcej play!!
    ZaletyBrak
    WadyNastawienie na zysk nie na zadowolenie klientów którzy i tak nie mało płacą- oszuści
  • ~Lord Bestia / 2025-09-02 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada. Kiedyś miałem telefon w Play. Fatalna jakość i poziom usług. Uciekłem do innego operatora. Teraz spotkało mnie kolejne nieszczęście. Play przejął dostawcę internetu UPC... to co się zaczęło wyrabiać toi tragifarsa. Usługa internet 1 GB/sek a Ping skacze od 30 ms do 1600 ms wszystko laguje. Na czacie przełączali mnie od jednego do drugiego w końcu jakaś pani stwierdziła, że zmaniła ustawienia routera i powinno być OK... nic nie jest OK.... jedyne co się zgadza to horrendalne gaże wypłacane celebrytom w ich reklamach.... później nie ma pieniędzy na inwestycję w sprzęt oraz infrastrukturę....
  • ~Anna / 2025-09-02 16:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Podpisałam dzisiaj umowę w salonie Play w Pyrzycach. Pani bardzo miła, rzeczowa, konkretna, wysłuchała i dobrze doradziła. Odpowiednio dobrana oferta
  • ~KRYSIA / 2025-09-02 11:04
    Ocena: 5.00 / 5
    MIŁA I SYMPATYCZNA PANI.WSZYSTKO PRECYZYJNIE OBJAŚNIA.WIĘCEJ NIE MOGĘ NA RAZIE NAPISAĆ,PONIEWAŻ DOPIERO DZIŚ PODPISAŁAM UMOWĘ.
  • ~Jolanta / 2025-09-01 19:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Coraz gorsze dziadostwo.nie polecam.Odkad przejęli telewizję od Playa to jest tradedia; stare dekodery, technik nic nie potrafi.NIE POLECAM
  • ~SIWY / 2025-09-01 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Play- nigdy więcej.Technik przy podłączaniu telewizji i internetu nie dokończył podłączenia mówiąc że się spieszy a internet pojawi się u mnie w ciągu 2 godzin.Nie pojawił się przez 4 DNI.Konsultanci na infolini bez odrobiny chęci pomocy.( jeden to powiedział że rozmowa jest bezpodstawna i się rozłączył).Przedstawiciel też przez te dni oczekiwania opowiadał bajki. Przysłali jeszcze w trakcie oczekiwania sms-a że mój problem wymaga dalszej analizy.???????????? Porażka. Play zeszło na psy zupełnie. Ja w końcu z powodu braku zainteresowania klientem oddałem sprzęt i odstąpiłem od umowy. NIGDY WIĘCEJ PLAY.
    ZaletyBrak.
    WadySame na każdym kroku
  • ~Beno / 2025-09-01 14:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można, w trakcie trwania umowy zmienić termin płatności faktury, tak aby termin płatności wypadał po dacie wpływu emerytury. To powoduje utratę zniżek z tytułu opłaty faktury po dacie wpłaty na wystawionej fakturze. Z tego powodu bardzo źle oceniam Play.
    ZaletyOsobiście nie znajduję żadnych zalet
    WadySztywność firmy, brak elastyczności przy ewentualnej zmianie daty opłaty faktury.
  • ~Elżbieta / 2025-09-01 13:44
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta. Od 2 tygodni nie można się doprosić usunięcia usterki związanej z internetem i telewizją. W związku z przerwami w internecie nie ma możliwości prawidłowego funkcjonowania telewizji.
  • ~glimer / 2025-09-01 13:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałbym wyrazić swoje głębokie rozczarowanie i frustrację z powodu usług internetowych świadczonych przez Play, które w moim przypadku są totalnie nie do przyjęcia. Pomimo regularnego opłacania abonamentu, od dłuższego czasu nie mogę korzystać z internetu w sposób, jaki był mi obiecany i za który płacę. Internet jest bardzo niestabilny, często rozłącza się, działa wolno lub w ogóle go nie ma, co uniemożliwia mi normalne korzystanie z sieci, pracy zdalnej, nauki czy rozrywki.

    Co jeszcze bardziej irytujące, kontakt z obsługą klienta to istna katorga. Pracownicy często odmawiają pomocy, są niekompetentni, nie chcą lub nie potrafią rozwiązać mojego problemu. Zamiast skutecznej pomocy, dostaję tylko obietnice, że sprawa zostanie przekazana do działu technicznego, po czym czekam dniami, a problem nadal nie zostaje rozwiązany. Często słyszę, że „nie da się nic zrobić” albo „to nie z naszej strony”. Obsługa klienta działa w sposób opieszały, arogancki i zupełnie nieprofesjonalny – jakby nie zależało im na klientach, tylko na odwlekaniu rozwiązania problemu.

    Czuję się oszukany i zlekceważony, bo płacę za coś, co w praktyce nie działa, a zamiast realnej pomocy dostaję tylko czekanie i brak jakiejkolwiek konkretnej reakcji. To jest skandal, że firma, która pobiera od klientów pieniądze, nie jest w stanie zapewnić podstawowej, stabilnej usługi. Moje doświadczenia to po prostu kpina i brak szacunku dla klienta.

    Nie polecam korzystania z Play nikomu, kto oczekuje stabilnego internetu i profesjonalnej obsługi. To firma, która zamiast dbać o swoich klientów, ich lekceważy i odsyła z kwitkiem, bagatelizując problem i nie przykładając się do rozwiązania podstawowych kwestii.
    Zaletynie ma
    Wadypełno
  • ~izagme / 2025-08-31 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    jestem u nich od ok. 15 lat moze nawet dłużej i do tej pory nie było problemów,po założeniu telewizji ...masakra,albo obejrzysz albo nie,loteria...,w tej chwili czekam na rozmowę z konsultantem juz ok. 30 min. telewizja nie działa,play schodzi na psy,zastanawiam się na zmianą operatora,może macie jakieś pomysły ,dziekuję
  • ~Jan / 2025-08-31 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lub kilkanaście razy w ciągu tygodnia zawiesza internet i tv, mieszkam w Kielcach i Play nas przejął od UPC. Od tej pory jakość internetu i tv spadła na samo dno, rozważam przejście do Orange bo też funkcjonuje na moim osiedlu tylko czekam na koniec umowy. Ogólnie nie polecam tego operatora chyba że w telefonii komórkowej bo tu nie mam wiedzy.
    ZaletyŻadne
    WadyNagminne ścinanie internetu i tv.
  • ~Lilka / 2025-08-30 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, ciągle się telewizja zawiesza, , wieczny napis, twoja sieć nie ma dostępu do internetu, ,Po rozmowie z konsultantem- technicy już problem rozwiązują, będzie naprawione ok. 2 w nocy. Problem zgłoszony o 19.00. I tak jest co najmniej raz w tygodniu szczególnie jak jest weekend.
  • ~Jhfdr7653 / 2025-08-30 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie przestrzegam wad.to zwykli oszuści!!!!

    Oszusci złodzieje!!
  • ~Julita / 2025-08-30 17:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam tv internetową,totalna porażka, internet w miarę chodzi,telewizja cały czas się zawiesza,monterzy-technicy się zmieniają,bez zmian
    ZaletyBrak
    WadyTelewizja zawiesza się, reset po kilka razy dziennie
  • ~P. / 2025-08-30 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej miejscowości sieć PLAY bardzo słabo działa. Nie jestem zadowolona z usługi. Nie wiem za co płacę. Usługa fatalna.
    ZaletyNie widzę żadnych zalet.
    WadyFatalny zasięg sieci.
  • ~Wojo / 2025-08-30 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Rozłącza rozmowę w trakcie ( i to bez przemieszczania się !!!) , esy trzeba wysyłać po parę razy bo nie dochodzą, słaby zasięg , internet ...21 wiek a tu średniowiecze. Nigdy więcej w Play
  • ~Andrzej / 2025-08-30 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz światłowód w Play- zastanów się 100 razy, po czym zrezygnuj. Kompetencje monterów i konsultantów- żadne. Obsługa reklamacji- totalna ignorancja i nieszanowanie klienta. Omijaj tę firmę wielkim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Tadeusz / 2025-08-29 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    18 sierpnia 2025 zamontowano mi jakieś 2 pudełka wielkości krążka i jeden większy /chyba na Temu kupione/. Dzisiaj jest 29 sierpień i dalej nie mam telewizji. Za to mam kilka takich powiadomień ,,Dzień dobry zgłoszenie i tu nr..... wymaga dodatkowej analizy... " i takie tam pierdoły. Kompletne dno 10 dni nie potrafią podłączyć dwa pudełka, żeby działały. Miałem umowę z UPC namówili mnie na play i tyle....martw się. Możesz się odwołać. Żałuje, że odszedłem z UPC, chociaż działało. Kpiny i tyle....Dno. Ponad 10 dni nie potrafią podłączyć. Widać niby prosta rzecz a jednak ich przerasta. Aaa i jeszcze możesz dzwonić pod nr....opłata i tak dalej. Przełączanie z działu na dział to im wychodzi bezbłędnie, dno ale chyba już pisałem.
  • ~Kat / 2025-08-27 15:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie sądziłam że "karanie" klientów za to że zostali i przedłużyli umowę to powszechna praktyka a jednak. Przedłużając w umowie jasno wyznaczono dwie fazy: I - obecna umowa do daty jej zakończenia (za 2 miesiące) oraz II - nowa umowa zaczynająca się z dniem skończenia poprzedniej, jednak już teraz zostały naliczone mi "koszty za niepełny okres rozliczeniowy". Zapewne nie tylko play stosuje taką politykę nagradzania stałych klientów ale akurat ja natknęłam się na to pierwszy raz a wyjaśniania konsultanta w odziale słowami "proszę nie patrzyć na umowę którą pani zatwierdziła bo ona się nie liczy, ważne jest tylko to co na fakturze do zaplaty" są dla mnie lekko absurdalne. Jasne że mają swoje procedury nie wnikam ale na pewno nie zachęca to do zostania. Nie ważne czy to tylko 5 czy 10 zł więcej.
    WadyNastawienie na wyzysk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4035
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187