Ceny koszmarne. Obsługa w salonie Czyżyny niekompetentna i wrogo nastawiona do klienta. Obsługa na infolinii nie mieści się w żadnych normach kultury i kompetencji. Uciekać czym prędzej.
ZaletyBrak
WadyCena, kompetencje, obsługa klienta
~Hades13 / 2025-11-12 23:05
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby internet 5G , wsparcie odpowiada szablonami i to tyle. -rep -rep-rep
Zalety-rep
Wady-rep
~Mmfu / 2025-11-12 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu gdy operator osiągnął cele, czyli zdobytym założony procent rynku jest tragedia. Po wykupieniu UPC jest tylko gorzej. Zaoferowany dekoder to patologia, nagranego programu nie da się odtworzyć nim się nie skończy, gdy już odtwarzam to najczęściej wystąpi błąd na skutek czego muszę puszczać od nowa - o przewinięciu do przodu można pomarzyć więc jeśli chce obejrzeć nagrane wiadomości to najczęściej by je doglądać do końca potrzeba mi godziny i oglądam większość 3 razy. Pomijam już fioletowy kolor menu który jako facetowi średnio mi pasuje. Telefony już przeniosłem daleko od Play i raczej nie wrócę, jak tylko skończy się abonament na internet itv również spi....alam do konkurencji.
ZaletyBrak
WadyZa dużo, ogólnie taka jakość usług denerwowała by mnie nawet za połowę płaconej ceny.
~Daria / 2025-11-12 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Play pobrał kasę kilka razy ale nie aktywował pakiet. Po to zwróciłam się o prośbę do online specjalisty i dostałam chamską odpowiedz. Ogólnie problem jest z samym zasięgiem jak i z jakością obsługi. Bardzo słabo, niestety nie mogę polecić tego operatora.
WadyZasięg
Cena
Obsługa klienta
~Monika / 2025-11-10 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder non stop nie łączy się z siecią. Po złożonej reklamacji i jej rozwiązaniu nadal nie działa. Jeśli już funkcjonuje to zamula i stopuje program. Tv tragedia!!! Najgorsza telewizja jaką w życiu miałam.
~DOMINIK / 2025-11-10 08:38
Ocena: 1.33 / 5
Od paru tygodni walczymy z playem żeby wysłali technika do awari telewizji, internetu
A oni nostop wymówki
Mam umowe internetu do 1gb ile rozumie ze na wifi nie będzie tyle ale na kablu jest 100mb
ZaletyŻadnych
WadyBrak profesjonalnego podejścia do klienta
~Policz123 / 2025-11-08 12:10
Ocena: 1.33 / 5
Pierwsza umowa na internet przedstawiona w sposób niejasny, albo właściwie nieuczciwy, bo rachunek wychodził 2 razy drożej niż miał, doliczane dodatkowe opłaty za nie wiadomo co. Na początku płaciłem 105zł, nagle cena podskoczyła do 120zł. Musiałem przepisać umowę na siebie, wiedziałem o tym od miesiąca zgłosiłem w salonie, stwierdzili że nie da rady umówić podłączenia wcześniej, miałem czekać koło 2 dni roboczych zostałem bez internetu na tydzień. Ciągłe problemy z połączeniem i jakieś awarie. Jedynie czemu zostałem to kwestia tego, że mam światłowód już pociągnięty w innym wypadku zmieniłbym na konkurencję.
ZaletyMiła i ładna pani z obsługi klienta
WadyCzas podłączenia usługi
Dodatkowe opłaty
Oszustwo na pierwszej umowie
Częsta konieczność resetowania routera
Awarie
Innymi słowy wszystko
~Oskar / 2025-11-07 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje na rynku. Ciągłe zrywanie połączenia Internetu, zamulający się dekoder który reaguje po paru nastu sekundach czasem minutach.
Od wczoraj mam awarię Internetu wraz z telewizją, play ma na to wywalone. Każą mi czekać ponad tydzień na technika. Twierdząc że nie mają wcześniej terminów, dziwne bo linia sprzedażowa technika na montaż chce mi już wysłać dnia kolejnego. Czyli nowy klient fajny, stary już ble. Nie należy mi się router zastępczy bo mój rachunek to tylko jedyne 99 zł.
Odradzam zawieranie umów z play mają klienta szeroko i głęboko w dupie.
ZaletyBrak
WadyWszystko związane z play jest wadą.
~Lili / 2025-11-07 06:16
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Doliczają opłatę za jakiś pseudo internet którego nie zamawiałam. Bez tego nie da,sie podpisać umowy. Powinien sie tym zająć UOKIK i dowalić oszustom taka kare, ze by sie im odechciało.
ZaletyBrak
WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty.
~Timur / 2025-11-06 06:53
Ocena: 1.00 / 5
Cóż z tego że mają najwięcej stacji bts jak przełożenie na jakoś to zero, zdecydowanie nie polecam !!!! Lepiej iść w zaufanych operatorów t mobile lub Orange
ZaletyZero
WadyWszystko
~michal / 2025-11-05 03:50
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza pseudo firma na rynku zero nie polecam
~almed / 2025-10-31 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje,oszuści. Traktując stałych klientów jak gówno. Nie radzę wspolpracy
WadyBrak zasięgu, brak lte, przedłużają umowy na czas okreslony bez wiedzy klienta
~Magdalena / 2025-10-31 20:25
Ocena: 5.00 / 5
Polecam punkt sprzedaży PLay w Kartuzach. Obsługa przez Pana Mariusza bardzo profesjonalna. Widać, że Pan ma dużą wiedzę. Wie co robi, doradza sumiennie i odpowiadał na wszystkie moje wątpliwości. Przedstawiono mi kilka opcji, które zostały mi szczegółowo wyjaśnione. W krótkim czasie załatwiłam to po co przyszłam. Polecam
ZaletyObsługa
~Bartek / 2025-10-30 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Play masakra. Dziś nie działa mi internet w telefonie. Mam telewizję z Play. Raz działa raz nie działa. Restartuję modem cały czas żeby działało. Zgłaszałem problem w salonie. Po jakimś czasie dostałem mailowo ankietę z 15 pytaniami technicznymi na które mam ja sam odpowiedzieć. Pogięło ich. Nie jestem specjalistą. Na miejsce oczywiście nikt nie przyjedzie.
Zaletyżadne
Wadysame wady
~michal / 2025-10-30 06:25
Ocena: 1.00 / 5
internet tragedia . telewizja sie zawiesza i wiecznie przerwa techniczna. Jakim cudem oni sa jeszcze na rynku
Zaletybrak zalet
Wadysame wady internet i telewizja to poraszka
~Lucjano / 2025-10-30 02:27
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby internet, nawet nie można obejrzeć serialu
ZaletyBrak
WadyDramat
~Dawid / 2025-10-29 21:44
Ocena: 1.00 / 5
JEDNA GWIAZKA TO ZA MAŁO !!!
Jestem byłym klientem z UPC.
Jak wiadomo firma połączyła się z Play i jest totalna porażka.
Od kwietnia br. Internetu jak i telewizji nie posiadam prawie że wgl.
Od czerwca br. dzwoniąc na „śmieszny” numer 813 813 813 otrzymuje informację ze jest awaria na mojej ulicy. Mija tydzień, dwa, trzy… miesiąc i łaskawie pojawił się technik, który oznajmił że awaria na 100% nie leży w domu tylko na ulicy. Poinformował mnie że zgłosi ten fakt i do tygodnia zjawią się inni technicy którzy naprawią usterkę. Minął tydzień.. Ani widu ani słychu. Dzwonię… konsultanci twierdzą że widzą problem z brakiem internetu i telewizji ale nie mają żadnego otwartego zgłoszenia aby miał kto się pojawić. Konsultant oznajmił że faktura za okres czasu w którym nie są dostarczane mi usługi będzie pomniejszona przy kolejnej płatności - zapłaciłem tyle samo.
LIPIEC, SIERPIEŃ - dzwonię. Zostawałem cały czas olewany i nikt nie pojawiał się aby zobaczyć o co chodzi, gdzie leży problem.
WRZESIEŃ - po prośbach skierowanych do konsultantów udało się ! Technik przyjechał pokręcił się i oznajmił że to do niego nie należy…. ????zadzwonił do swojego znajomego z pracy który jest pomiarowcem gdzie po chwili przyjechał i stwierdził że nie ma sprzętu…
Następnego dnia sam z siebie przyjechał pomiarowiec gdzie po chwili znalazł uszkodzony kabel na 8 metrze od skrzynki. Oznajmił że nie ma sprzętu przy sobie i za godzinę przyjedzie naprawić uszkodzony kabel pomimo że to do niego nie należy. (Już nie przyjechał)
Postanowiłem pójść do biura Play w galerii Neptun, gdzie Pani Monika (kierownik) chętnie mnie wysłuchała i zrobiła oddzielne zgłoszenie.
Na pierwsze zgłoszenie raczyli odpisać z obsługi play że faktura zostanie obniżona a technik pojawi się jak najszybciej.
Minął tydzień i jeden dzień - nikt się nie pojawił.
Poszedłem do salonu aby porozmawiać z Panią Moniką kierownikiem placówki, gdzie, chęcią i pomocą Pani próbowała mi pomóc. (Niestety bezskutkowo po mimo starań) wielki plus że chociaż ktoś w tej firmie jest tak pomocny jak w/w Pani Monika.
Jest dzisiaj 29 październik, wiadomo gdzie jest usterka lecz nie ma komu tego naprawić.
Bez internetu ani telewizji jestem od kwietnia. Co miesiąc płacę a te pajace z play mają całkowicie w poszanowaniu ???? klienta i jego problem. Pieniądze brać potrafią i to na tyle.
Z mojej strony wszystkim znajomych, rodzinie i wgl będę odradzał firmę play jako dostawca mediów.
Już dwóch znajomych będzie rezygnować i zmienić firmę.
Sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta no i oczywiście zrywam umowę z owo taką śmieszną firmą PLAY.
P.S Życzę wszystkim z obsługi tej firmy aby kiedyś to na Was trafiło i abyście potrzebowali pomocy a inni was mieli w dupie.
P.S 2 dla Pani kierownik Play w galerii Neptun 5 gwiazdek ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bez pozdrowień dla najgorszej firmy z jaką miałem do czynienia w swoim życiu. ????????????
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~xd / 2025-10-29 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki tylko miałem w swoim życiu, omijać szerokim łukiem nie polecam!
Zaletyzadne
~B23 / 2025-10-29 15:23
Ocena: 2.33 / 5
Krótko mówiąc żona zapomniała karty stałego pobytu w PLAY Galeria Krakowska 29/10/25 o 12:30 Kiedy wróciła żeby o karte pobytu poprosić, sprzedawczyni powiedziała, że jej nie ma i nie zostawiła. Żona poszła i usiadła na zewnątrz, patrząc na śmiejącą się kobietę która ją tesz widziała. Wracała w panice ze łzami w oczach, błagając sprzedawczynie o karte pobytu a ona bez przerwy powtarzała że nie ma dowodu. W końcu jeden z innych pracowników powiedział żeby poszła do punktu informaci, gdzie powiedziano jej ze sprzedawczyni ją tam oddała. Teras, kto by zrobiłby coś takiego, po co i czy powinien być przedstawicielem Play.pl w dużym centrum handlowym w jednym z głównych miast Polski? Drugie pytanie, które sobie zadaję: czy moja żona ma prawo do skargi przeciwko tej pani za to że nie powjedziała dokładnie co z dowódem zrobiła gdy pytana?
~Ireneusz / 2025-10-29 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Nagle bez ostrzeżenia znika internet stacjonarny play po godzinie 14:20 przy oglądaniu Disney na TV nagle na modemie play pali się czerwona dioda na punkcie od Gawex Media palą się 3 diody na zielono dzwonie do Gawex wszystko dobrze brak awarii na światłowodzie dzwoni do play braku internetu proszę czekać przyjęto zgłoszenie a po 2 godzinach sms Twoje zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy to są żarty ja mam czekać bez internetu jak piszę to jest już środa 29.10.2025r po godzinie 9:25 a internetu nie ma
ZaletyTylko cena
WadyNaprawa usterki internetu stacjonarnego na dostawcy Gawex Media usługi trwa bardzo długo