Po 23 latach przeszedłem do playa sugerując się opinią super zasięgu . Z racji że w plusie czasem zdarzało się że w poszczególnych wioskach z zasięgiem bywało różnie skusiłem się na podpisanie umowy właśnie w Playu.
Z czystym sumieniem odradzam podpisywania umowy w Playu.
Zasięg tragiczny!
Internet działa tak jak modemowe z dialogu 30lat temu.
Odstąpienie od umowy wiąże się z zapłaceniem kary mimo iż Play nie jest w stanie zagwarantować usług które to tak obficie reklamują .
Z niecierpliwością czekam na koniec pierwszej i ostatniej umowy!
ZaletyBrak
WadySłaby zasięg mimo różnych lokalizacji,tragiczną jakośc inyernetu
~Laura / 2025-08-06 08:54
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam tej firmy pracują tam nie kompetentni ludzie
Oferty dla nowych klikentow lepsze niż dla stałych
ZaletyNic pozytywnego
WadyWięcej negatywnych stron
~Zielony / 2025-08-06 05:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bardzo dziadowe pakiety mają internetowe wstyd i hańba dla firmy
~Vadym J / 2025-08-05 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Co 3 dni awaria internetu, na infolinie dodzwonić się to graniczy z cudem
ZaletyBrak
~Yenna / 2025-08-05 16:12
Ocena: 1.00 / 5
TO JEST JAKAŚ KPINA
Nowy telefon a zasięg z Play zerowy !!!!
Żenujące ???? mam już 8 lat mam ten sam numer a nadal jest tak samo traktują klientów jak gówno.
ZaletyBrak
WadyZa dużo pisać
~Ania / 2025-08-05 01:10
Ocena: 1.00 / 5
Witam co dziennie cos a dzis urwal sie sygnal i ktos zmienil kanal na inny np.ogladam program i jest tak cicho ze musze dac na 36 i do Tego ogladam powtorke a 15 min pozniej przelacza sie na program ktory jest w rzeczywistosci hanba i wstyd a pani z info linu ciagle to samo prosze zresetowac router odlaczyc kable jpd i do Tego powtarzaja co weekend ten Sam film a do Tego puszczaja powtorki z 2024 wstyd
WadyJak mozna powtarzac ten sam film przez 3 tyg
~Pam / 2025-08-04 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Jako nowy klient pierwszy kontakt z obsługą klienta oceniam fatalnie. Zostawiłam numer na stronie gdzie Play informuje że ktoś oddzwoni w ciągu 5min. Niestety nic bardziej mylnego. Po jakimś czasie zostawiłam numer ponownie. Finalnie konsultantka do mnie oddzwoniła ale nie była w stanie mi pomóc z powodu technicznego mój adres był już zajęty przez kogoś innego jednak nie zostało mi wyjaśnione w jaki sposób mogę rozwiązać problem i nie został mi zaoferowany follow up. Jednocześnie dostawałam ciągle telefony z tego samego numeru od innych konsultantów którzy w kółko pytali mnie o to samo że zostawiłam numer i w czym mogą pomóc. Minęło 3 tyg a ja ciągle nie mam rozwiązania pomimo ,że już rozmawiałam z conajmniej 5 osobami. Obsługa klienta nie szanuje czasu klientów obiecuję że ktoś oddzwoni w preferowanej godzinie jednak tak się nie dzieje. Nie prowadzą żadnych rejestrów i historii rozmów a bardzo by tu ułatwiło rozwiązanie problemu i frustracji klienta. Znowu jestem w kropce i jeśli ktoś nie oddzwoni dziś to wtedy rezygnuje z rozważania usług Play i przerzucę się na ofertę T-mobile.
~Piotr / 2025-08-04 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Mimo tego że byłem przez ponad 10 lat to za każdym razem jak się pojawiał jakiś problem to nie traktują jako klienta tylko maszynkę do pieniędzy. Za każdym razem po przedłużeniu umowy dostawałem pierwszy rachunek z jakąś kosmiczna kwotą....mimo próby podjęcia rozmowy i do pytania skąd się to wzięło dostawałem informacje że tak wyszło z abonamentu i nic nie zrobią muszę zapłacić . Dla nowych osób co zastanawiają się nad wyborem operatora szczerze nie polecam Play . Na początku są mili tylko do czasu podpisania umowy ,później już tylko niestety liczy się kasa .
~Ggg / 2025-08-03 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści namawiają na zmianę abonamentu w trakcie miesiąca nie informując że za część miesiąca trzeba będzie zapłacić dużo wyższe koszty niż były na poprzedniej umowie
ZaletyZadne
WadyDodatkowe koszty
~Joker / 2025-08-03 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Witam nie polecam firmy Play a w szczególnosci tv po przejęciu JPC to jest po prostu koszmar dzwoniąc na infolinię za każdym razem konsultanci zachowują się arogancko i nie są pomocni.Nie ma serwisantów nie maja sprzętu na wymianę po prostu tragedia nie polecam i to szczera wypowiedz
ZaletyBrak zalet
WadyBrak zalet klient jest traktowany jak śmiec
~Olga / 2025-08-02 11:17
Ocena: 1.00 / 5
To są prawdziwe OSZUSCI! trzymać się z daleka! Oszukują na temat oferty przy rozwiązaniu umowy wskazują jedną kwotę po miesiącach wyciągają dodatkowe kwoty! Z daleka! Nigdy więcej!
Zaletyżadne
Wadysame wady, oszuści
~Dariusz / 2025-08-02 03:23
Ocena: 1.00 / 5
Jest bardzo źle niemożna oglądać dziś o godzinie 3 rano nic wszędzie na kanałach rozmazany obraź ja płacę 190 złotych miesięcznie
ZaletyŻadnych czasami jest dłuższy czas na przejściu z programu na program jagby musiał się zresetować i po pewnym czasie nadaje dalej wyszukiwany program po czasie
WadyTo cena za abonament
~Joker / 2025-08-01 01:06
Ocena: 5.00 / 5
Nie spodziewałem się aż tak wydajności i zasięgu
ZaletyA ma wady?
WadyBrak
~Michał / 2025-07-31 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Arogancja i impertynencja konsultantów w Play przebija sufit
~Zawiedziona / 2025-07-31 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Póki działało to działało, pomijam fakt że powinno działać z określoną prędkością a było jak było - ale działało. Pojawił się problem. Zaczęło nas rozłączać. Pracuję online przez vpn. Codziennie między godziną 13.00 a 14.00 rozłącza mnie z siecią na ok dwie minuty. zgłosiłam problem i jakaś miła pani powiedziała że mam zrobić twardy reset. Po tej czynności stwierdziła że występują u mnie straty pakietów i należy wysłać do mnie technika. Ok, stwierdziłam że poczekam te parę dni cierpliwie. Wzięłam nawet urlop, żeby panu technikowi wszystko dokładnie wyjaśnic. W dniu kiedy technik miał przyjechać dostałam sms od Play: twoje urządzenia są zalogowane, wizyta technika została odwołana. W związku z tym zadzwoniłam i złożyłam reklamację i ponownie złozyłam zgłoszenie i ponownie ustalono mi termin wizyty technika. Tym razem nie czekali do dnia wizyty, odwołanie technika przyszło odrazu następnego dnia.
Zaletyjedyną zaletą jest stary dekoder, który nagrywa jeszcze na dysk a których już inne sieci nie oferują.
Wadyopisałam
~MW / 2025-07-31 01:10
Ocena: 1.33 / 5
Play to zwykli oszuści,gdy doładowałem 30 zł aby przedłużyć pakiet,to ukradli 0.60 gr.Musiałem doładować dodatkowo 5 zł. ostrzegam wszystkich
~DON / 2025-07-30 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed tymi niekompetentnymi oszustami.
Na koniec roku 2024 roku zawarłam umowę w lokalnym punkcie (Rawa Mazowiecka) na 2 abonamenty. Opłata miesięczna miała wynosić 115 zł. Pierwszy rachunek przyszedł mi na prawie 500 zł. Chodziłam do punktu w celu reklamacji i wyjaśnienia sprawy, ale Panie są tak zorientowane w swojej pracy, że dostawałam 2 razy odmowę, dopiero za 3 razem pani się zorientowała, że źle stworzyła umowę. Moja walka w punkcie obsługi trwała prawie 2 miesiące. Zdążył przyjść 2 rachunek na kwotę jak wyżej. Z pani strony usłyszałam, że się pomyliła i że takie rzeczy się zdarzają. Umowa została rozwiązana. W związku iż była na firmę, straciłam czas, pieniądze. A po 2 miesiącach otrzymałam wiadomość emailem, że play prosi o zwrot urządzenia xxx. Nie mając pojęcia o co chodzi, zaczęła się wymiana korespondencji o co chodzi. Bo przecież jak Ci play napisze urządzenie XTN465Nb to klient wie co to.... Znalazłam jakiś stary modem z logo play więc go odesłałam pod wskazany adres. Ale po miesiącu emaile zaczęły przychodzić ponownie. Okazało się że przy podpisywaniu umowy dostałam super gratis w postaci słuchawek. Odesłałam również słuchawki , ale mimo że odesłałam sprzęt między czasie dostałam notę obciążeniową. Mimo składanych reklamacji, pism wyjaśniających play ubiega się o kwotę ponad 200 zł za słuchawki (które są u nich+modem, który został wysłany omyłkowo ale nie poinformowali o tym ani nie zwrócili). Aktualnie sprawa po ponad 6 roku jest na etapie, że wydzwaniają do mnie firmy windykacyjne, a play chce zapłaty za coś, co jest u nich.
Skandal, bezprawie.
WadyOszuści, wyłudzacze
~Tomazo / 2025-07-29 17:32
Ocena: 1.00 / 5
27 czerwca złożyłem w Play wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci. Przeniesienie nie doszło do skutku, ponieważ numer był zarejestrowany na firmę – otrzymałem informację, że konieczna jest zmiana na osobę fizyczną. Zrobiłem to zgodnie z instrukcją, a następnie złożono nowe wypowiedzenie z terminem rozwiązania umowy na 23 sierpnia.
Tymczasem 27 lipca, czyli prawie miesiąc wcześniej, numer został bez ostrzeżenia wyłączony. Od tego czasu kilkukrotnie byłem w salonach Play, dzwoniłem na infolinię – za każdym razem otrzymywałem inne informacje, nikt nie potrafił mi pomóc, a tym bardziej nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności za powstały bałagan i brak dostępu do usług. Kazali mi zasilić kartę co też zrobiłem i pójść do salonu po duplikaty karty... w salonie twierdzą, ze to nieporozumienie. Znowu zostałem okłamany przez pracowników Play.
To skandaliczna sytuacja – kompletny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta i chaos informacyjny. Żałuję, że byłem klientem tej sieci i absolutnie nie polecam Play nikomu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek do klienta. Może UOKiK i inne instytucje zainteresują się Playem skoro nikt nie potrafi zarządzać firmą.
~Łukasz / 2025-07-29 17:18
Ocena: 1.67 / 5
Mam światłowód z Play w domku jednorodzinnym. Jak działa to działa super, ale każdy kontakt z ich pracownikami to masa nerwów. Kłamią bezczelnie i w salonach i przez telefon, np. względem ukrytych opłat. Konsultantka przy zgłaszaniu awarii zarzekała się, że ma dobre połączenie z moim urządzeniem.. od którego odpiąłem kabel. Nie mają podstawowej wiedzy o rzeczy nt. których recytują odpowiedzi. Od przeniesienia z UPC, nie mogę się zalogować do panelu klienta i nie potrafią tego naprawić.
Zalety99% czasu działa jak powinno
WadyNiekompetencja
Ukryte opłaty
~Słąwek / 2025-07-28 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Play dla mnie od zawsze była nieporozumieniem. Pracowałem w branży. Pech chciał, że UPC zostało przez nich przejęte i od razu stwierdziłem, że się będzie działo. Ostatecznie zrezygnowałem 25.07 z internetu z żądaniem skrócenia okresu wypowiedzenie na fakt, iż usługa nie działa. Dziś 28.07 otrzymuję że usługa działa prawidłowo, usterki nie stwierdzono. Reklamację oddalono. Co ciekawe miałem z PLAY 2 głuch telefony - po co ?