Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5650 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.77
  • Jakość obsługi
    1.76
  • Oferta
    1.88
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2025-11-06 13:12
    Ocena: 1.50 / 5
    System przesiadkowy, w razie opóźnienia regionalnego przewoźnika na pociąg IC, działa co najwyżej w teorii. Drużyny konduktorskie z IC zdają się być przeszkolone w zakresie niedostrzegania problemów Pasażerów. Przewoźnik nastawiony jedynie na zysk ze sprzedaży, zatem nie bez powodu zwany pieszczotliwie "ickami". Niniejszym dorzucam swoją cegiełkę do muru negatywnych opinii. Przydałaby się konkurencja dla PKP Intercity.
  • ~Alona / 2025-11-05 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dworzec Główny Bydgoszcz, kasa biletowa.

    Dnia 05.11.2025 o godzinie 15:50 przyszłam na dworzec, aby złożyć reklamację. Pani w kasie dała mi formularz i powiedziała, żebym go wypełniła. Poprosiłam o długopis, na co usłyszałam, że ma tylko jeden i nie może mi go pożyczyć. Wyjaśniłam, że wypełnię formularz na miejscu i od razu oddam, jednak Pani powtórzyła, że nie da długopisu i że reklamację można złożyć online.
    Powiedziałam, że dzwoniłam wcześniej na infolinię, gdzie dwie osoby poinformowały mnie, że reklamację należy złożyć właśnie w kasie. W odpowiedzi usłyszałam, że „na infolinii czasami gadają głupoty”.
    Pani mówiła podniesionym głosem, a po chwili po prostu odeszła. Kiedy podeszłam do innej kasy, żeby poprosić o długopis, usłyszałam – że mam tylko jeden długopis. Pani, z którą rozmawiałam na początku, zaczęła głośno komentować sytuację swojej koleżance, a ta druga śmiała się z tego.

    Uważam takie zachowanie za skrajnie nieprofesjonalne i niekulturalne.
    Po co udostępniać formularze reklamacji, jeśli nie ma możliwości ich wypełnienia, bo „wszyscy mają tylko jeden długopis”?
  • ~Czterdziestolatek / 2025-11-05 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Decydując się podroz pociągiemw tym kraju to jak rzut moneta. Masz szanse, że dojedziesz na czas, ale tylko szansę ! Nawet płacąc za bilet cenę zbliżoną do ceny biletu lotniczego. Spóźnienia w tym sektorze transportu to chyba mają zapisane w DNA. W rozkładzie powinna być informacja z założenia, że jest on tylko sugestią. Masakra
  • ~Maciej / 2025-11-05 16:07
    Ocena: 4.25 / 5
    Jadę z Chodzieży do Poznania o godz 15: 30 . Lekkie opóźnienie pociągu do przeżycia . Pociąg ładny nowy obsługa - konduktor wszystko ok przywitał się miły. Bile kosztował tylko 12 zł co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło więc poszedłem na kawkę i ciasto . Pani w barze miła niestety o ile sernik był w miarę dobry to z kawą jest tragedia . Cappuccino smakuje ohydnie jakieś takie smoliste . Moja prośba zmieńcie typ kawy jak na Orlenie może być droższa ale na Miłość Boską niech będzie dobra :)
    ZaletyCena biletu , czysto wysoki poziom obsługi.Tak jak powinno być.
    WadyKawa kuźwa niedobra czy e tej cenie powinna być lepsza jakaś crema nie wiem na pewno nie to co piłem dzisiaj.Może być droższa ale dobra ma być DOOBRAAASSSS!!!!
  • ~NN / 2025-11-05 07:25
    Ocena: 2.50 / 5
    pan konduktor zaczął na mnie krzyczeć prawie że bezpodstawnie, rozumiem że można mieć gorszy dzień ale nie aż tak
  • ~Dojeżdżający codziennie / 2025-11-05 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie spóźnione, komunikat przepraszamy za opóźnienie idzie już z nagrania bo gardło by zaschło. Pociągi z Łodzi do W-wa okrojone wcześniej dało radę dojechać do W-wa wcześniej teraz na wschodnim 6:01 dopiero, nikt nie liczy się z ludźmi dojeżdżający mi do pracy, aplikacja tragiczna z wiecznymi błędami zapłacisz za rezerwację której później nie masz i tak koniec końców kupujesz w kasie a pociąg się spóźnia o 40 minut. Od czasów PRL nic się nie zmieniło. Pociągi bez sensu stoją na centralnej po 20 minut.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Paweł / 2025-11-03 23:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj 3 listopada 2025 podróżuje pociągiem przemyślanin i sostała skradziona mi moja własność w postaci torby sportowej z zawartością po zgłoszeniu tego ochronie pociągu odrazu panowie przystąpili do poszukiwania bagażu jestem pełen podziwu bo po krótkim opisie torby sportowej w bardzo szybkim czasie została znaleziona przez pracownika ochrony pociągu dziękuję jeszcze raz
    ZaletySzybka reakcja i skuteczność
  • ~Oooooo / 2025-11-02 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Heweliusz 2.1q 25 opóźniony 20 minut, mam ostatni pociąg 3 stacje dalej aby dojechać I nie zdążę bo intercity się spóźnia mi Io że nie ma śniegu, mam daleko do domu autobusów również brak
  • ~Kapeć / 2025-11-02 18:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie co to jest pociąg relacji Kraków Główny- Bielsko-Biała Glowna z dnia 2 listopada.2025 roku to masakra człowiek sie śpieszy żeby zdążyć na pociąg a tu zamiast o 18:00 to 18:25 i co jest 18:31 i dalej stoimy może o 21 wyjedziemy anie nie wiem jaka przyczyna opóźnienia na polu gorąco a w pociągu jeszcze gorzej wystarczyła by informacja dlaczego jest opóźnienie a jeśli jakiś pociąg sie spóźnia to niech sobie poczeka a nie aby ludzie którzy chcą wrócić do domu rodzin i jeszcze nie wiadomo kogo czekają tymczasem już 5 pociągów odjechało
    ZaletyWygodne miejsca
    WadyGorąco, brak informacji o opóźnieniu[dlaczego] mało miejsca na bagaże obsługa średniego zachowania do pasażerów
  • ~Monika / 2025-11-02 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Relacja Gliwice - Przemyśl dnia 2.11 wyjazd z Kraków Płaszów 7.46, pociąg Intercity 43100
    Konduktor legitymujący się nr 34616 wykazał się niezwykłą uprzejmością i pomocą. W dzisiejszych czasach nie często się to zdarza. Zasługuje to na niezwykłą pochwałę. Dziękuję za pomoc okazaną na stacji Łańcut.
  • ~Danny13 / 2025-11-01 20:01
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, zwykle nie zostawiam ocen jednak dzisiejsza obsługa była świetna, sam pracuję z ludźmi i zachowanie kontrolera było obłędne (nie znam niestety imienia Pana, jednak w pociągu z Torunia do Gdyni głównej dnia 01/11/2025) Pan bardzo miły, bez krzywych spojrzeń w momencie gdy zauważył dość sporego czarnego psiaka) obok mnie był mniejszy psiak, dość szczekliwy i inni pasażerowie skarżyli się na tego psa, zachował on prywatność mówiąc szeptem do Pani, kulturalnie upominając ją o uspokojenie psa, kilka kroków później narobiłem mu dodatkowej roboty prosząc go o butelkę wody, że stoickim spokojem postanowił mi pomóc rozumiejąc sytuację że podróżuję sam z psem i ciężko mi jest przemieszczać się między wagonami. Przekazał konkretne informacje Panu z warsa który podszedł do mnie wiedząc o co prosiłem. Współpraca między Panami była świetna i bardzo mi Państwo zaimponowali
  • ~My mamę Is "IntercytiHater" / 2025-10-31 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    ZAWSZE SIE SPÓŹNIA JA NIE MOGE JAK TAK MOZNA NIENAWIDZE WAS I WASZĄ MAME
  • ~NigdyWiecejPodrozyTymSyfem / 2025-10-30 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bareja w najczystszej postaci.
    Pociąg realcji Słupsk-Poznan na dziendobry opóźniony dwie i pół godziny.
    W Koszalinie objazd do bialogardu przez...Kołobrzeg. W Kołobrzegu doczepianie lokomotywy bo trzeba jechać w drugą stronę i oczekiwanie na maszynistę bo zabrakło dla nas.
    Planowo o 23-trzeciej to powinienem być już u siebie w domu a znalazłem sie w Kołobrzegu.
    Oby się pojawił jakiś sensowny konkurencyjny przewoźnik bo to jest kpina z ludzi.
    ZaletyŻadnych
    WadyMiejsca by brakło na wymienienie
  • ~BB / 2025-10-30 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Infolinia niekompetentna. Pocisnęli mi kit, że mogę wymienić bilet (przykładowo) z Warszawy do Krakowa na bilet z Krakowa do Warszawy tego samego dnia. Wymiany dokonałem z pomocą konsultantki, która powiedziała mi, że pieniądze za stary bilet zostaną zwrócone w ciągu 7 dni. Dzień odjazdu minął, pieniędzy nie dostałem. Mimo wielokrotnego tłumaczenia sytuacji nie otrzymałem ostatecznie zwrotu. To samo z otrzymaniem pomocy od konduktora na peronie w sytuacji, kiedy pociąg wjedzie na inny tor. Trzeba się prosić po kilka razy, najlepiej uniżenie. Ponadto strona jest zarządzana po prostu źle, coraz trudniej też znaleźć przez wyszukiwarkę google miejsce, w którym można by dokonać zakupu biletu. Mam nadzieję, że już niebawem pojawi się konkurencyjny przewoźnik.
    Zaletyniewiele
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Anonimowy uzytkownik / 2025-10-29 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągle opóźnienia pociągów ponad 60 minut, za które firma nie chce wypłacać odszkodowań, a ostatnio opóźnienia ściagają nawet 75 minut - 120 minut. Nigdy nie wiesz czy twój pociąg przyjedzie na czas, perony czy stacje odjazdu zmieniają się na 10 minut przed odjazdem pociągu. Przestoje w trakcie podróży z powodu uszkodzeń maszyny, a w wagonach można zamarznąć. Ostatnio firma podstawia dziecięce wagony, w których pasażerowie ledwo się mieszczą i cisną jak sardynki w puszce.
  • ~Mario / 2025-10-28 16:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Tragedia! Ciągle opóźnione pociągi. Oni chcą kolej rozbudowywać a tym co mają nie potrafią zarządzać.
    WadyWieczne opóźnienia i głupie tłumaczenie
  • ~Paulina / 2025-10-27 20:02
    Ocena: 3.25 / 5
    W dzisiejszym połączeniu Gdynia Rzeszów cała droga przebiega w takim upale, że ogrzewanie parzy w buty i osłabia.. wielokrotne próby o wyłączenie ogrzewania po dłuższym czasie przynoszą 10min wytchnienia i znów patelnia.. na takiej długiej trasie jest to ekstremalnie męczące
  • ~Lk / 2025-10-27 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chwala się że są punktualni a wszystkie pociągi mają opóźnienie . Niech wreszcie wejdzie zagraniczny przewoźnik to może się coś zmienia .na razie to jest dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyPunktualność
  • ~Liwia / 2025-10-27 12:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Chciałabym zgłosić skrajnie nieprofesjonalne zachowanie kierownika pociągu podczas podróży dnia 27.10.2025, relacja Bydgoszcz-Piła w pociągu IC 18100 Staszic.

    Kierownik przy kontroli biletów nie chciał przyjąć dokumentu upoważniającego do ulgi w formie aplikacji mObywatel, pozwalał sobie na aroganckie uwagi wobec pasażerów, manipulowanie faktami, a w moim przypadku próbował wymusić przyznanie się do czegoś, czego w ogóle nie powiedziałam.
    Kiedy moja koleżanka stanęła w mojej obronie, została przez niego nazwana „gówniarą” i wyśmiana ze względu na wygląd.

    Mimo wielokrotnych, spokojnych próśb, kierownik odmówił okazania identyfikatora, pomimo swojego obowiązku, a końcowo podał fałszywy numer indentyfikacyjny i wymyślone Imię, zastraszał nas policją, sugerując, że to my wzywałyśmy interwencję i będziemy musiały ponieść koszta w wysokości 2500 tys. zł, w celu wywarcia na mnie presji dopłaty za rzekomy brak dokumentu. Gdy nalegałyśmy dalej na okazanie numeru identyfikacyjnego zostałyśmy zastraszone rozprawą sądową.

    Takie zachowanie kompromituje całą firmę PKP i pokazuje brak jakichkolwiek standardów kultury osobistej wśród części pracowników.
    Mam nadzieję, że firma przeprowadzi wewnętrzne postępowanie dyscyplinarne i zacznie realnie szkolić swoją kadrę z podstaw szacunku do pasażerów.
    Zdarzenie mam udokumentowane nagraniem całego zdarzenia w celu okazania PKP jak skandaliczne była ta sytuacja.
  • ~Natalia / 2025-10-27 12:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc trasą Bydgoszcz - Piła dnia. 27.10.2025 nr. Pociągu 18101 STASZNIC godz. 9:28-10:52 nastąpiła bardzo nieprzyjemna sytuacja gdzie kierownik pociągu stosował wyzwiska i szantaż emocjonalny aby wymusić dopłatę za bilet z powodu braku dokumentu (nie przyjęli aplikacji, bilet był opłacony) szantażował mnie i koleżanki policja gdzie miałyśmy wybór aby poprostu wysiąść , powiedziaļ ze mamy do wyboru dopłate 150 zl lub 2000 za policje i jest to szantaż. Gdy zwrociłam uwage powiedział mi abym wyjeła kolczyka z nosa i wyzywał mnie od gówniar , gdy poprosiļam o wylegitymowanie sie zakrywał plakietke i podał fałszywy numer powiedział ze nie bedzie ze mna dyskutować i moge sobie pisać co chce, co jest przekroczeniem poniewaz obowiazkiem pracownikow pkp jest wylegitymowanie sie gdy klient chce złożyć skargę i podał fałszywe dane . Bardzo nie profesjonalne zachowanie, grożenie sądem o bilet który był opłacony.
    ZaletyBrak
    WadySznataz emocjonalny ,wyzywanie od gówniar, brak profesjonalizmu, brak wylegitymowania, podanie fałszywych danych, kometowanie wygladu pasażera podawanie pasażerów presji psychicznej, przekręcanie wypowiedzi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5650
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3420
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 948
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 742
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 427
Koleje Śląskie
Ocena: 1.58, ilość opinii: 403
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4983
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4635
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4117
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3190