Bareja w najczystszej postaci.
Pociąg realcji Słupsk-Poznan na dziendobry opóźniony dwie i pół godziny.
W Koszalinie objazd do bialogardu przez...Kołobrzeg. W Kołobrzegu doczepianie lokomotywy bo trzeba jechać w drugą stronę i oczekiwanie na maszynistę bo zabrakło dla nas.
Planowo o 23-trzeciej to powinienem być już u siebie w domu a znalazłem sie w Kołobrzegu.
Oby się pojawił jakiś sensowny konkurencyjny przewoźnik bo to jest kpina z ludzi.
ZaletyŻadnych
WadyMiejsca by brakło na wymienienie
~BB / 2025-10-30 17:50
Ocena: 1.50 / 5
Infolinia niekompetentna. Pocisnęli mi kit, że mogę wymienić bilet (przykładowo) z Warszawy do Krakowa na bilet z Krakowa do Warszawy tego samego dnia. Wymiany dokonałem z pomocą konsultantki, która powiedziała mi, że pieniądze za stary bilet zostaną zwrócone w ciągu 7 dni. Dzień odjazdu minął, pieniędzy nie dostałem. Mimo wielokrotnego tłumaczenia sytuacji nie otrzymałem ostatecznie zwrotu. To samo z otrzymaniem pomocy od konduktora na peronie w sytuacji, kiedy pociąg wjedzie na inny tor. Trzeba się prosić po kilka razy, najlepiej uniżenie. Ponadto strona jest zarządzana po prostu źle, coraz trudniej też znaleźć przez wyszukiwarkę google miejsce, w którym można by dokonać zakupu biletu. Mam nadzieję, że już niebawem pojawi się konkurencyjny przewoźnik.
Zaletyniewiele
Wadycałe mnóstwo
~Anonimowy uzytkownik / 2025-10-29 14:03
Ocena: 2.50 / 5
Ciągle opóźnienia pociągów ponad 60 minut, za które firma nie chce wypłacać odszkodowań, a ostatnio opóźnienia ściagają nawet 75 minut - 120 minut. Nigdy nie wiesz czy twój pociąg przyjedzie na czas, perony czy stacje odjazdu zmieniają się na 10 minut przed odjazdem pociągu. Przestoje w trakcie podróży z powodu uszkodzeń maszyny, a w wagonach można zamarznąć. Ostatnio firma podstawia dziecięce wagony, w których pasażerowie ledwo się mieszczą i cisną jak sardynki w puszce.
~Mario / 2025-10-28 16:09
Ocena: 2.75 / 5
Tragedia! Ciągle opóźnione pociągi. Oni chcą kolej rozbudowywać a tym co mają nie potrafią zarządzać.
WadyWieczne opóźnienia i głupie tłumaczenie
~Paulina / 2025-10-27 20:02
Ocena: 3.25 / 5
W dzisiejszym połączeniu Gdynia Rzeszów cała droga przebiega w takim upale, że ogrzewanie parzy w buty i osłabia.. wielokrotne próby o wyłączenie ogrzewania po dłuższym czasie przynoszą 10min wytchnienia i znów patelnia.. na takiej długiej trasie jest to ekstremalnie męczące
~Lk / 2025-10-27 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Chwala się że są punktualni a wszystkie pociągi mają opóźnienie . Niech wreszcie wejdzie zagraniczny przewoźnik to może się coś zmienia .na razie to jest dziadostwo
ZaletyBrak
WadyPunktualność
~Liwia / 2025-10-27 12:49
Ocena: 1.25 / 5
Chciałabym zgłosić skrajnie nieprofesjonalne zachowanie kierownika pociągu podczas podróży dnia 27.10.2025, relacja Bydgoszcz-Piła w pociągu IC 18100 Staszic.
Kierownik przy kontroli biletów nie chciał przyjąć dokumentu upoważniającego do ulgi w formie aplikacji mObywatel, pozwalał sobie na aroganckie uwagi wobec pasażerów, manipulowanie faktami, a w moim przypadku próbował wymusić przyznanie się do czegoś, czego w ogóle nie powiedziałam.
Kiedy moja koleżanka stanęła w mojej obronie, została przez niego nazwana „gówniarą” i wyśmiana ze względu na wygląd.
Mimo wielokrotnych, spokojnych próśb, kierownik odmówił okazania identyfikatora, pomimo swojego obowiązku, a końcowo podał fałszywy numer indentyfikacyjny i wymyślone Imię, zastraszał nas policją, sugerując, że to my wzywałyśmy interwencję i będziemy musiały ponieść koszta w wysokości 2500 tys. zł, w celu wywarcia na mnie presji dopłaty za rzekomy brak dokumentu. Gdy nalegałyśmy dalej na okazanie numeru identyfikacyjnego zostałyśmy zastraszone rozprawą sądową.
Takie zachowanie kompromituje całą firmę PKP i pokazuje brak jakichkolwiek standardów kultury osobistej wśród części pracowników.
Mam nadzieję, że firma przeprowadzi wewnętrzne postępowanie dyscyplinarne i zacznie realnie szkolić swoją kadrę z podstaw szacunku do pasażerów.
Zdarzenie mam udokumentowane nagraniem całego zdarzenia w celu okazania PKP jak skandaliczne była ta sytuacja.
~Natalia / 2025-10-27 12:30
Ocena: 1.50 / 5
Jadąc trasą Bydgoszcz - Piła dnia. 27.10.2025 nr. Pociągu 18101 STASZNIC godz. 9:28-10:52 nastąpiła bardzo nieprzyjemna sytuacja gdzie kierownik pociągu stosował wyzwiska i szantaż emocjonalny aby wymusić dopłatę za bilet z powodu braku dokumentu (nie przyjęli aplikacji, bilet był opłacony) szantażował mnie i koleżanki policja gdzie miałyśmy wybór aby poprostu wysiąść , powiedziaļ ze mamy do wyboru dopłate 150 zl lub 2000 za policje i jest to szantaż. Gdy zwrociłam uwage powiedział mi abym wyjeła kolczyka z nosa i wyzywał mnie od gówniar , gdy poprosiļam o wylegitymowanie sie zakrywał plakietke i podał fałszywy numer powiedział ze nie bedzie ze mna dyskutować i moge sobie pisać co chce, co jest przekroczeniem poniewaz obowiazkiem pracownikow pkp jest wylegitymowanie sie gdy klient chce złożyć skargę i podał fałszywe dane . Bardzo nie profesjonalne zachowanie, grożenie sądem o bilet który był opłacony.
ZaletyBrak
WadySznataz emocjonalny ,wyzywanie od gówniar, brak profesjonalizmu, brak wylegitymowania, podanie fałszywych danych, kometowanie wygladu pasażera podawanie pasażerów presji psychicznej, przekręcanie wypowiedzi
~Momo / 2025-10-27 07:05
Ocena: 2.25 / 5
Jechaliśmy nocnym pociągiem do Zakopanego klasą 1 wagonem z przedziałami bez kontaktów także Bonanza z lat PRLu więc nie wiem za co człowiek płaci. Z powrotem też nocnym, uwaga kontakty były ale jakiś idiota wymyślił że przy jednym siedzeniu nie ma możliwości podniesienia rączek czy podłokietników i jak była możliwość pospania bo byliśmy sami w przedziale to nikuta się nie położysz, podróż normalnie za karę. No nie zachęcacie.
~Pasażer / 2025-10-26 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Wygoda? Ciekawe gdzie, właśnie jadę trasą Przemyśl Szczecin , pociąg Ślęzak i jest masakra. Za dużo ludzi, ściśnięci jak śledzie, cena dwa razy wyższa niż w drugą stronę, wiecznie opóźnienia, jeszcze ci ludzie non stop w toalecie, pchają się, jakby toalety nie było w domu, to jakaś tragedia. Skoro sprzedają tyle biletów, powinno być więcej wagonów
WadyCiasno ciasno, ciasno, za dużo ludzi
~Piotr / 2025-10-26 16:38
Ocena: 1.25 / 5
Jak chcemy sprawdzić jak się wozi bydło to proponuję icc
ZaletyBrak
WadyCiasnota
~Anita / 2025-10-25 12:20
Ocena: 1.00 / 5
TLK Lubomirski
Tragedia
Pierwsza klasa , brudno i gorąca, śmierdzi jak nie otworzysz okna
Toalety wieki MOPa i Domestos nie widziały
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyBez liku, brudno
~Anita / 2025-10-25 12:20
Ocena: 1.00 / 5
TLK Lubomirski
Tragedia
Pierwsza klasa , brudno i gorąca, śmierdzi jak nie otworzysz okna
Toalety wieki MOPa i Domestos nie widziały
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyBez liku, brudno
~Weronika / 2025-10-24 21:58
Ocena: 4.00 / 5
Pies śmierdzący i ziejący w przedziale zamkniętym.Dla zwierząt powinny być osobne miejsca w pociągu .
ZaletyMiła obsługa
WadyBrak przedziału dla zwierząt
~Gryząc / 2025-10-24 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Pociąg spóźnia sie godzine .i kanar robi awanturę że złymi drzwiami wsiadłem
WadyKanar
~nie interesuj się / 2025-10-24 15:49
Ocena: 2.00 / 5
Te pociągi to jest jakiś żart po prostu. ciągle są jakieś opóźnienia, i inne g*owna.
dramat po prostu.
Zaletybrak zalet
Wadywszystko co jest związane z ic to jest jedna duża wada
~Je8ac PKP IC / 2025-10-24 12:36
Ocena: 1.00 / 5
To gówno zanim wyruszy już ma opóźnienie nie polecam nikomu kto chce być spokojny i nie zdenerwowany. Zalecam wybrać wszystko inne byle nie to bo to bez opóźnienia nie przyjeżdża , toalety zamknięte , ciasno nie polecam
ZaletyŻadne
WadyWszystko co może pójść źle idzie źle
~Aghe / 2025-10-23 21:41
Ocena: 3.25 / 5
Wszystko super. Na czas pociąg był, obsługa miła, kibel nawet czysty, wtyczki do ładowarek, elegancja Francja
Tylko co z tą klima ? Całą podróż ponad 3h w temperaturze do letniego plażowania niemalże podobnej, po czym pod koniec obsługa włącza zimny nawiew- co zresztą jest słuszne- i wszyscy pasażerowie dusz asie od kaszlu i kataru
Może by tak intercity czyściło te swoje klimatyzatory i nawiewy żeby ludzi grzybem nei zarażać.
Pozdrawiam
ZaletyPunktualność, czystość
WadyZapchana kurzem i bakteriami klimatyzacja
Zbyt ciepło w pociągu
~Podróżnik / 2025-10-22 23:10
Ocena: 4.50 / 5
Pracownik Punktu Informacji na dworcu PKP we Wrocławiu i infolinia PKP Intercity udzielają błędnych i zarazem sprzecznych informacji klientom. 21.grudnia 2025 zaplanowałam wyjazd do Wiednia. Mam już rezerwację hotelu, tymczasem dowiaduję się, że z uwagi na wprowadzane korekty w rozkładzie jazdy 13 grudnia 2025, bilety na podróż mogę zakupić dopiero 14 grudnia 2025 r., a więc OSIEM dni przed wyjazdem. Na infolinii jeden pracownik informuje, że zakup biletów możliwy jest dwa miesiące przed terminem wyjazdu. Dwaj inni, że dopiero po wprowadzeniu korekt w rozkładzie jazdy pociągów PKP Intercity.
Ten system należy usprawnić. Dziś, 22 października 2025 r. bez problemu kupiłam bilety w jedną stronę. Błędne i niespójne informacje tylko wprowadzają bałagan.
W zeszłym roku wyjechałam na Boże Narodzenie i Sylwestra do kraju, jednak miałam aż pięć podchodów z uwagi na blokadę sprzedaży w systemie w okienku kasowym.
ZaletyPKP Intercity zwiększa swoją ofertę, a tabor jest nowoczesny.
WadySprzeczne i niespójne informacje w punktach informacyjnych i na infolinii dezorientują klientów.
~Dorota / 2025-10-22 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia w ciągu jednego tygodnia chyba żaden pociąg nie przyjechał punktualnie a kilka odwołanych całkowicie