strona 8 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~ih / 2023-12-07 14:08
Straszny bank. Zgłosiłem na infolinię prośbę o wypłatę gotówki, lecz jej nie spełnili i po prostu zignorowali. Nie polecam nikomu korzystania z tego banku. -
-
~Joannw / 2023-12-06 18:05
Dziękuję serdecznie za szybką reakcję telefoniczną,
Pozostawiłam kartę w bankomacie i szybcutko zadzwoniła Pani zbanku aby zgłosić się po odbiór.
Serdecznie dziękuję -
~IZA / 2023-12-04 11:40
NIECZYTELNE PROMOCJE , SZCZEGÓLNIE TE Z DZIECKIEM , ZALOGOWAŁAM SIE DO PROMOCJI ,ZAZNACZYLAM WSZYSKIE ZGODY,ZAREJESTROWAŁM SIĘ DO PROMOCJI I CO, NIC POPROSTU TO NIE WYSTARCZYLO BO PODOBNO JESZCZE RAZ MIAŁAM SIĘ ZAREJESTROWAĆ GDZIEŚ DO TEJ PROMOCJI , SKANDAL , MOJE DZIECKO SIĘ PYTA GDZIE SĄ BONY BO SPEŁNIŁO CELE ,
ALE NIC Z TEGO NIE BĘDZIE . PORAŻKA , REKLAMACJA NIE ISTNIEJE , TESTOWAŁAM WIELE PROMOCJI ALE TO JEST PORAZKA
BANK TYLKO DANE OSOBOWE WYCIĄGA OD KLIENTÓWZaletyCO DO CZYTELNOŚCI PROMOCJI BRAKWadyNIE UMIEJĘTNOŚĆ PRZYZNANIA SIE DO WINY -
~Małgorzata / 2023-12-02 12:02
Jestem w tym banku od 1995 roku(oddział w Pile przy ulicy Bydgoskiej)mogę uczciwie powiedziec,że byłam zawsze zadowolona z obsługi a teraz naprawdę jest profesjonalnie,miło pomocnie bez żadnych znajomości.
Opiekunką jest pani Marta W.,która zawsze odbiera telefon albo oddzwania .Proponuje różne rozwiązania pomocne dla klienta potrafi naprawdę dobrze wytłumaczyć i odpowiedzieć na wszystkie pytania .Jest przy tym sympatyczna i zawsze uśmiechnięta .Nie tylko poleca produkty i promocje ale pamięta o klientach i ich sprawach.
W kredytach hipotecznych jest także pomocna Pani Marzenna K.
Zaznaczam ,że moja opinia opiera się nie na znajomości tylko na obsłudze i pomocy.
Ogólnie polecam szczerze Oddział przy ul.Bydgoskiej w Pile.ZaletyProfesjonalna obsługa,prosta i przejrzysta aplikacja usprawnione oczekiwanie w kolejce. -
~Independent / 2023-12-02 04:30
Największe g...o jakie znam! Przy zamykaniu konta z lokatą wymagają ode mnie założenia rachunku technicznego (całkowicie nieoprocentowanego) mimo posiadania rachunku oszczędnościowego i ror, które będą zamykane po trzech tygodniach po zapadalności (wypłaty środków z) lokaty. W żadnym innym banku nie spotkałem się z takim badziewiem. Myślę, że do tego g... nigdy więcej nie wrócę ! ZaletyOddział na miejscu.WadyNaciąganie klienta i blokowanie pieniędzy bez żadnego oprocentowania ! -
~tom / 2023-12-01 15:45
złapać klienta na konto i nic nie dać .
inne banki informują o promocjach prypominają .
a tu łapankaZaletyladnie wyglądaWadypromocje z haczykami -
~joana / 2023-11-30 10:48
Bardzo miła i pomocna obsługa Pani Sobolewskiej. -
~Janusz / 2023-11-30 10:22
Czytając przeróżne opinie klientów, ja mogę tylko wypowiedzieć się na temat Banku PKO BP Oddział 1 w Bytomiu (przy pl.Kościuszki 1), którego jestem klientem od wielu, wielu lat. Każda wizyta w oddziale przebiega w miłej, sympatycznej atmosferze, a co najważniejsze (dla klienta) to pełny profesjonalizm pracowników banku, którzy potrafili pomóc w rozwiązaniu niemalże każdego problemu, z którym do tej pory się zwracałem. Ponadto potrafią zaproponować ciekawe i korzystne rozwiązania w różnych tematach korzystając z szerokiej i bogatej palety ofert banku. Czego oczekiwać więcej? Zaletyprofesjonalizm i wysoki standard obsługiWadyjak dotąd nie zauważyłem -
-
~Oliwia / 2023-11-27 20:28
Zadbajcie lepiej o jakość infolinii bo to porażka. ZaletyNie maWadyWszystko -
~Jerzy / 2023-11-27 20:06
Jestem zmuszony do korzystania z banku przez państwo (wypłaty na konto) a według mnie banki to złodzieje. Infolinia sztuczna inteligencja i spróbuj wytłumaczyć co chcesz załatwić. -
~Gerrara / 2023-11-27 14:16
Wieloletni klient(prawie 20 lat), jedno opóźnienie w spłacie karty i straszenie windykacją-nic więcej nie muszę dodawać WadyStraszne oprocentowanie wszelkich pożyczek -
~Marcin / 2023-11-25 13:02
bank porazka... z poczatku wszystko bylo ok, az nagle bank z niewiadomego powodu zablokowal mi karte i nie chce mi przeslac nowej... kontakt niemalze zerowy, pisanie z nimi przypomina rozmowe z czat botem, pisza jak zamowic karte oczywiscie wprowadzaja w blad, bo przez aplikacje ipko sie nie da... karte mialem i mam w posiadaniu, placilem ja codziennie az nagle mi ja zablokowali twierdzac, ze karta zostala zagubiona... drwina z uzytkownikow, chory bank, nigdy wiecej. ZaletybrakWadywszystkie. -
~Karo / 2023-11-24 12:12
Podzielam negatywne opinie o PKO BP. Zostałam okradziona przez oszustów którzy dodatkowo wzięli pożyczkę na moje dane.
Reklamacje oczywiście odrzucone. Bank stosuje podwójne standardy dla tych którzy chcą kredyt, nie biorą pod uwagę np. zasiłków z MOPS, ale jak tym co nie chcą kredytu, do zdolności wliczają wszystkie wpływy na konto. Nie przestrzegają dyrektyw unijnych- o zwrocie środków na konto, ustawy o reklamacji- odpowiadają po terminie, nie informując o tym oraz nie podają przyczyn opóźnienia. Nasyłają firmę windykacyjną, która nęka kilka razy dziennie tel, sms, e-maile. Zostałam okradziona przez oszustów a teraz drugi raz przez bank, który domaga się spłaty kredytu, do wysokości którego sam się przyczynił.
Nie czekają do czasu zakończenia dochodzenia przez Prokuraturę. Ale przecież muszą zarabiać, nie liczy się człowiek tylko zyski. PŁACZ I PŁAĆ.ZaletyzeroWadybrak zabezpieczeń- dziwne przelewy z konta nie wzbudzają podejrzeń , -
~Barbara / 2023-11-22 08:54
Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! W Banku w Łodzi, ul. Sacharowa nie ma możliwości płacenia kartą za przelewy. -
~Barbara / 2023-11-22 08:54
Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! W Banku w Łodzi, ul. Sacharowa nie ma możliwości płacenia kartą za przelewy. -
~Roco / 2023-11-19 16:00
Ponad miesiąc czekałem na decyzję o kredyt hipoteczny w Krośnie bardzo szybko poszło ale w Warszawie porażka totalna i w końcu sms wysłali powiadomienie oczywiście negatywne w sobotę o 19 typowe chamstwo żeby nawet w tygodniu nie zadzwonić nie polecam tego Banku nawet konto myślę zlikwidować ZaletyBrakWadyTraktowanie ludzi jak śmieci -
-
~jola / 2023-11-18 22:43
Dział reklamacji i Biuro Rzecznika Klienta porażka. Wszystkie odpowiedzi na reklamacje negatywne . Brak kompetencji wszystko pod dyktando banku , czy pracownicy rozpatrujący reklamacje boją się . Niech rozpatruje reklamacje dział prawny a nie Biuro rzecznika klienta boją się rozpatrzyć reklamację pozytywnie albo nie potrafią .Brak kompetencji kompletna porażka. Dla banku nikt nie jest autorytetem a komisja nadzoru finansowego stoi murem za bankiem.
Wszyscy którzy mają kredyty radzę sprawdzić wszystkie parametry pożyczki - nie są zgodne z ustawą o kredycie konsumenckimZaletybrak -
~Obywatel Polski / 2023-11-17 14:24
Ten Bank to jedna wielka porażka!trzymajcie sie od tego banku jak najdalej!W moim przypadku była wzięta pożyczka gotówkowa która nie została jeszcze spłacona a bank zabrał mi całe alimenty które wpłynęły na konto,nie zostawiając mi kompletnie nic na przeżycie !! Jedne Wielkie dno a nie bank!! Nie mają sumienia. ZaletyNie ma żadnychWadyZabiorą wszystko -
~Helena / 2023-11-15 15:03
Jestem długo z tym bankiem i nie zamierzam się z nim rozstać.Polecam.Obsluga bardzo miła i chętnie pomagają w rozwiązywaniu problemow -
~Artek / 2023-11-15 11:01
Polecam obsługę firmową banku PKO BP oddział w Skarżysku Kam
strona 8 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »