strona 14 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Sebastian / 2023-07-07 23:54
Obsługa 24/7 przychodzi powiadomienie o zablokowaniu iko godzina 23:20 .dwa razy po 15 min na infolini brak odpowiedzi prosimy czekać -
-
~Msrcelina / 2023-07-07 17:30
Dużą wadą jest ten wirtualny robot, pyta się mnie o imię ojca, podaje, i nagle dostaje informacje, że nie może ze mną prowadzić rozmowy, poza tym nic nie można przez niego załatwić. Dyktuje numer 3 razy, a dostaje odpowiedź "Powtórz bo nie rozumiem" Nie jąkam się, więc w czym problem ? -
~Krystyna / 2023-07-07 16:13
Telefoniczna obsługa klienta totalna porażka, wgl nie chcą pracować i udzielają informacji niby za łaske. Na dodatek konsultantka przedziezniła mnie. Co to ma być w ogóle?! ZaletyNie maWadyBrak -
~Grzegorz / 2023-07-07 16:04
Potrzebowalem pomocy z odblokowaniem aplikacji, zadzwonilem na infolinie. Podawajac imie oraz nazwisko pomylilem sie, po czym konsultant stwierdzila ze nie jestem posiadaczem konta i powiedziala zebym udal sie do oddzialu. Na moja prosbe kontynuowac stwierdzila ze nie bedzie tego robic i zablokowala konto. Tak "inteligentnej" obslugi jeszce nie widzialem. Odradzam wszystkich od zakladania konta w tym "banku" Zaletynie maWadysame wady -
~Klient / 2023-07-06 22:05
Bank, który utrudnia. Jestem klientem biznesowym, natomiast podejście pracowników banku to porażka. Doradca klienta, którego nie wiadomo jak zmienić, w innej placówce (znacznie bliżej miejsca zamieszkania i prowadzenia działalności) traktują gorzej jak psa.
Dzisiaj Pani z owego banku stwierdziła, że mnie nie obsłuży bo nie robiła takiego wniosku 4 lata. Odesłała do opiekuna klienta, którego nie mam bo już nie pracuje, nowego nie przydzielili. Dodam, że odesłała mnie do banku oddalonego 100 km od miejsca zamieszkania, bo tam było zakładane konto i tam przydzielony jest opiekun, którego de facto i tak nie ma.
Porażka.
Nie polecam.ZaletyBrakWadySame wady -
~tomasz szczepan / 2023-07-06 00:00
nie podoba mi sie jak bez kontaktu z klientemm bawia sie jego pieniadzem to jest ;;;; blokuja zabieraja jakies odsetki zablokowanym groszem
nic tylko zmieniac ten zlodziejski bank
a szlyszalem ze jest najbbardziej zlodziejski nz cala europeZaletybrak wad to jest wadyWadyjeszcze troche a bedziecie najgorzszym bankien w Polsce -
~Rozczarowany / 2023-07-04 17:48
Najgorszy bank świata,karta płatnicza raz działa raz nie....ot Lisowski bank ZaletyŻadnych zaletWadyJak wyżej -
~Andrzej / 2023-07-04 12:29
Jestem bardzo zadowolony z obsługi doradcy miła obsługa i zero kolejek doradca doradził mi w doborze produktu do moich potrzeb. ZaletySuperWadyBrak -
-
~Bartosz / 2023-07-02 10:24
Wypłaciłem 20zl z bankomatu planet cash....ukradliście 10zl prowizji z mojego konta !!!
Bank Zlodziejski !!!!
Wstydu nie macie, nie dziwi mnie fakt że ludzie przenoszą pieniądze do innych banków!!! -
~Tomasz / 2023-06-30 18:34
Obsługa klienta to jakaś porażka. Zostajeez sam z problemem. Rozwiązania rodem z komuny. Nie polecam nikomu tej instytucji. ZaletyBrakWadyWymienione jak wyżej. -
~12345 / 2023-06-29 17:06
Obieg informacji ws. kredytu gotówkowego to porażka. Dwa różne wnioski w różnych odstępach czasu zatwierdzone na infolinii - w obu przypadkach brak maili z potwierdzeniem ustaleń. W oddziale banku przy realizacji wniosku zgłaszają zapotrzebowanie na dokumenty prowadzonej działalności, podczas gdy na infolinii nie byłem o tym informowany. Sam kredyt na śmieszną kwotę. K.... syf. -
~Beata / 2023-06-27 12:52
Pragnę w tym miejscu, podziękować Pani Magdalenie- kierownik działu kredytów hipotecznych PKO Swarzędz ul. Cieszkowskiego 29 za profesjonalizm, rzetelność oraz ogromną życzliwość. ZaletyProfesjonalizm, rzetelność, empatia, życzliwość.WadyBrak -
~Katarzyna / 2023-06-27 04:54
System banku porażka. Od 7 lat nie są wstanie zapamiętać kto jest głównym kredytobiorca, ale z czyjego konta ściągają ratę kredytu wiedzą. Podczas udzielenia kredytu oszuści zapewniali ze drugiego kredytobiorcę będzie można wykreślić po 2 latach, po 7 okazuje się że łatwiej jest wziąć drugi kredyt w innym banku niż wykreślić II kredytobiorcę. Goraco odradzam ten bank ZaletyZeroWadyWiele -
~Beata / 2023-06-22 16:03
Byłam klientem , wygrałam sprawę z nimi , mam wyrok sądu od 29 maja 2023 a nadal czekam na wypłatę pieniędzy. Nie używajàc agresywnego języka mogę tylko powiedzieć że w Polsce żadne prawo nie jest dla ludzi tylko dla instytucji. Bank człowieka zniszczy ale nigdy odwrotnie... śmieją nam się w twarz. ZaletyBrakWadyWiele -
~Maria / 2023-06-22 02:18
Są profesjonalni, mili, grzeczni i pomocni. Miałam sporo różnych kłopotów, zawsze mi pomogli. Teraz też zastrzegłam kartę kredytową, która mi zaginęła. Dostałam dwie takie same karty. Poszłam do banku. Przemiły Pan Kamil Wawrynko, któremu serdecznie dziękuję załatwił ze mną sprawę co mnie nurtowała. Wyszłam uśmiechnięta i spokojna. Z całego serca polecam tego pana. ZaletyWielka kultura, cudowne podejście do klienta. Profesjonalność.WadyNie zauważyłam, w stosunku do mnie. -
~Maciek / 2023-06-22 00:12
Infolinia to mało co wie. Wszystko trzeba pisać a odpowiedzi po 2 - 3 tygodniach. ZaletyBrakWadyDużo -
-
~Ola / 2023-06-21 20:55
Po takej obsługe telefonicznej zastanawiam się o zmiane banku -
~Justyna / 2023-06-20 09:27
Nie są elastyczni. Bazują na starych opiniach. Teraz za wszystko biorą opłaty. Szukam onnego banki ZaletyBrakWadyBrak negocjacji -
~Effy / 2023-06-19 15:16
Bardzo nieprofesjonalny bank, zablokowano mi kartę bez mojej zgody w wyniku pomyłki konsultanta. Prosiłam o wysłanie karty w trybie ekspresowej, przesyłka nie doszła po tygodniu, kilkanaście rozmów z różnymi konsultantami, bezskuteczne. Niewykwalifikowani ludzie, dziwne procedury, absurd. Zostałam odcięta od środków i nikt za to nie odpowiada. Posiadam konto firmowe w tym banku od lat, po tej sytuacji zrezygnuję z usług banku. Zaletyżadnych.Wadytak jak wyżej -
~Joanna i Michał / 2023-06-19 14:48
Dzisiaj obsługiwała nas pani Agnieszka Dębek z oddziału 11 w Warszawie. Byliśmy zachwyceni jej profesjonalnym podejściem do klienta. Pani Agnieszka wykazała się nieprawdopodobna dozą cierpliwości rozwiązując nasze problemy związane z założeniem konta,aktywowaniem kart bankowych i instalowaniem aplikacji IKO.
Dziękujemy Joanna i Michał.
strona 14 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »