Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 108 opinii

2.02 / 5

  • Cena
    2.44
  • Parametry
    2.10
  • Niezawodność
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 6 z 6
  • ~Och / 2016-02-15 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na naliczanie dziwnych opłat przed rozpoczęciem umowy (!) i rozpoczęciem świadczenia usług ! rzekomo zgodne z umową "oferty dodatkowe" uważajcie, nie dajcie się wrobić !!! Przeczytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie jeśli znajdziecie dziwny haczyk, bo u mnie ta żałosna firma taki haczyk stworzyła i wykorzystała.
    Zaletynie ma
    Wadywrabianie klienta
    kilka tygodni
  • ~run_forest / 2016-01-18 16:01
    Ocena: 4.75 / 5
    Sporo mam z Netią doświadczeń i, tu może Państwa zaskoczę, same pozytywne. Przez 4 lata korzystałam z pakietu internet+tv+tele bez limitu (w cenie naprawdę konkurencyjnej!). Drugą w kolejności umowę zawierałam przez telefon. Po miesiącu okazało się ze faktura opiewa na kwotę wyższą niż zapowiadana przez konsultanta. Złożyłam reklamację. Została rozpatrzona (błyskawicznie!) na podstawie nagranej rozmowy. Wyrównano mi różnicę i do końca płaciłam zgodnie z tym, na co się zgodziłam. Zakończenie umowy zbiegło się w czasie z koniecznością ograniczenia wydatków domowych. Zrezygnowałam (telefonicznie i bez utrudnień) z kablówki. Pracownik Netii wykazał się zrozumieniem i zaangażowaniem. Zaproponował umowę na sam internet, a następnego dnia zadzwonił, bo znalazł dla mnie jeszcze tańczy (o 10 zł) pakiet internet+telefon (z limitem minut). Zostałam potraktowana przyzwoicie i indywidualnie. Po wyłączeniu kablówki obowiązywał mnie termin zwrotu urządzeń, ale go nie dotrzymałam... Ukarano mnie kwotą 550 zł, za nieodesłanie w terminie. Ostatecznie urządzenie odesłałam, ale nie miałam wielkiej nadziei, że w tych czasach firma odstąpi od ukarania. Kara była za niedotrzymanie terminu, więc w sumie i tak się należała. Ku mojemu zaskoczeniu (ogromnemu!) Państwo anulowali karę. Jeszcze zanim zaczęłam błagać ;) Szacun i serdeczne dzięki!!! A poza tym: HD jak brzytwa, ani jednej przerwy w dostawie internetu, prędkość na miarę łącza.
  • ~Najgorsza firma / 2015-12-13 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia dzwonię do konsultantów, że mam problem z internetem. Od tygodnia niby coś robią, nawet serwisanci byli już dwa razy, ale problem jak był tak jest. Mam internet do 100 MB/s. w Dzień na kablu wartość ta jest osiągana. Wieczorem tj. po 18 strony się nie ładują, nic nie można robić przy pośrednictwie internetu, transfer spadam nawet do 0,2 MB/s(pani konsultant informowała mnie, że spadek do 80 MB/s w moim przypadku już jest złym działaniem). To jest kpina. Płacę za coś czego nie mam. Najgorsza firma. Zero kompetencji.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    1.5 miesiąca, 39.9zł/miesiąć
  • ~esu / 2015-05-10 18:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Od jakiegoś czasu mam Internet w Netii (od przejęcia przez nią Dialogu 2011 rok). Trochę się tego obawiałem, bo Netia miała znacznie gorsze opinie od Dialogu, ale podejrzewam, że Netia postanowiła nie psuć dobrze działającej sieci i obsługi (na fakturach do dziś widnieje sprzedawca: Dialog, adres do korespondencji: Netia) i jestem bardzo zadowolony z tego internetu zwłaszcza jak przypomnę sobie przygody z poprzednim operatorem (Korbank - awarie na cały Weekend, bajki o jadącym techniku, dzień lub dwa czekania na naprawę, oczywiście pod warunkiem, że to nie Weekend, albo święta).

    Nie chciałem, ale podczas ostatniego przedłużania umowy wcisnęli mi na siłę Telewizję, a mam już telefon. Cena miała nie wzrosnąć a wzrosła o jakieś 10 zł. W sumie średnio jest to ok. 85-90zł za 20Mbit z telefonem (telefon wpływa na zmienność ceny) i telewizją. Internet też miał być 20Mbit, a przez jakiś czas (do modernizacji) przyspieszył z 12Mbit tylko do 15-16Mbit (co przyznała nawet konsultantka), ale jak sobie pomyślę o Korbanku i czytam te wszystkie opinie tutaj, to i tak się cieszę, że tylko takie mają wady i nie mam do czynienia z czymś znacznie gorszym.

    Internet rzadko nawala, ale jeśli już to dosyć szybko wraca. Jak nie ma dłużej (np. 30 minut) dzwonię na tel. i z reguły automat informuje, że jest awaria i że usuwają i co najważniejsze jest to prawda, bo nie za bardzo przypominam sobie kiedy ostatnio nie było internetu dłużej niż godzinę.

    Pingi najczęściej w granicach 20-40ms, szybkość zawsze powyżej 20Mbit/2Mbit (najczęściej ok, 21 na 2,1) i co ważniejsze brak tak charakterystycznych dla sieci mobilnych spowolnień neta (mój ojciec przerabia to właśnie w T-Mobile). Do tego dostałem po ostatniej modernizacji ruter Technicolor TG589vn i mam teraz w domu WiFi do laptopów. WiFi wyciąga 55 Mbit (z PC na laptop i z powrotem). Internet przez WiFi na laptopie dochodzi do 19 Mbit.

    Krótko mówiąc jestem zadowolony, ale może jest tak dobrze bo mieszkam 2 km od Rynku we Wrocławiu. Tak, czy inaczej życzę wam takiego neta wszędzie, gdzie mieszkacie.
    Zaletyniezawodność, niskie pingi, brak przerywania
    Wadymogłobybyć taniej i szybciej
    Dialog od 2001, przejęty przez Netię chyba 2011-12; średnio ok. 90 zł z TV i telef.
  • ~Jakub Karp / 2015-01-25 20:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Fatalny internet. Od 2 miesięcy zgłaszam problemy z zrywanie połączenia a netia ma to w 4 literach. Nie polecam. Totalna klapa. Mega wolny internet.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet.
    4 miesiące
strona 6 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2229
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2067
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2517
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1224