MiejscowośćWarszawa
strona 4 z 6
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Nula / 2020-07-06 15:13
Od kilku miesięcy mam problemy. Najpierw wysiadł mi jeden ruter. Jak wymienili na nowy, to wysiadł drugi. Nie mogę się doczekać od 2.07.20 czyli 5 dni. Dodzwonić się do nich to dramat, czekałam nawet ponad 40 minut. Totalne lekceważenie klienta. Rozważam zerwanie umowy z ich winy. -
-
~WŚCIEKŁY KLIENT / 2023-07-16 12:11
Uwaga ! OSZUŚCI !!!
W trakcie reklamowania marnego Internetu konsultantka namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy ze stałym adresem IP i podpisanie nowej na szybszy i tańszy. Zaufałem = mój błąd. Potem jej koleżanka szczerze przyznała że ta pierwsza chciała dostać prowizję i dlatego namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy co nie było konieczne. Straciłem stały adres IP a po miesiącu okazało się że szybszego Internetu nie będzie i zerwali nową umowę. Zostałem z niczym i musiałem szukać innej firmy.
Napisałem pismo opisując BEZCZELNOŚĆ i ZŁODZIEJSTWO konsultantki. Po miesiącu dostałem odpowiedź że wszystko z ich strony było OK.
Mega bałagan z myleniem adresów itp
STANOWCZO ODRADZAM !!!ZaletyBrakWadyBAŁAGAN , BEZCZELNOŚĆMiejscowośćSandomierz -
~zbych / 2023-09-29 11:58
Co tu dużo pisać - złodzieje i cwaniaki.
Jak mają awarię to klientów mają gdzieś. Nawet nie oddadzą pieniędzy za 2 domowy brak internetu.MiejscowośćŁódź -
~Zosia / 2024-06-12 10:09
Do wszystkich ,nie podpisujcie z tymi złodziejami żadnych umów jest to firma oszustów ,,nigdy więcej NETI.Złodziejska firma. WadyOszuściMiejscowośćGrodziec -
~Edward / 2021-07-04 12:43
Zgadzam się ze wszystkimi krytycznymi uwagami. Bariery w kontaktach - utrudnienia w logowaniu. Znikanie niektórych kanałów bez zapowiedzi. Aroganckie blokowanie połączeń telefonicznych przy zgłaszaniu awarii. Marna jakość przekazu MiejscowośćWałbrzych -
~nick / 2025-03-13 21:39
nie respektują szybkich przelewów, na zaksięgowanie płatności za usługi długo trzeba czekać, jakbym była w czasach PRL-u, kiedy to księgowa raczyła wpisać wpłatę długopisem do zeszytu. Jakaś katastrofa. -
~Marcin / 2024-06-17 23:11
Od półtora roku mam netie i rozpoczęły się problemy,co chwilę brak internetu inf. Że router nie podłączony do internetu przerwy w nadawaniu katastrofa wcześniej mieliśmy UPC od 10 lat zmieniliśmy ze względu na koszty i to był błąd NIE POLECAM NETIA!!!!!!!!!!dramat ZaletyŻadnaWadyKompromitacja na całej długościMiejscowośćKraków -
~Mariusz / 2021-12-25 20:14
Witam. Od początku źle się układało tzn. Umowę podpisał kolega za mnie gdyż mnie nie było w domu nawet tego nikt nie weryfikował. Dane na umowie zgadzają się z imienia i nazwiska a reszta całkiem inna o wyboru oferty po dane osobowe. Opłacałem rachunki pomimo że umowa nie jest na mnie ale już mam dość ciągle są problemy. Telewizja jest poprzez łącze więc jeśli nie ma dostępu do internetu również nie ma telewizji. Awarie zgłaszane lecz konsultanci twierdzili ze wszystko jest w porządku. Internet wogole miał być na światłowodzie 300 mb/a jest na starej technologi miedzianej teoretycznie 100mb/s a w rzeczywistości 20-30 mb/s Kolejnym kłamstwem było zapewnienie przez tzw. Opiekuna budynku po założeniu niezgodnej usługi że w okresie dodwich miesięcy zostanie zmienione łącze na światłowód. ZaletyNie dostrzegłem żadnychWadyWszystkie razem wzięte które występują pojedynczo u innych operatorówMiejscowośćPasłęk -
-
~Michał / 2024-04-20 23:12
Nie polecam Neti w Ozorkowie i woj.Łódzkim non stop broblemy ZaletyBrak obsługiWadyNie dotrzymują słowa co mówią przez telefon -
~Monika / 2021-09-23 18:36
Proszę się zastanowić dwa razy za nim dołączą Państwo do tego operatora. Kontakt z działem obsługi praktycznie nie istnieje a awarie internetu zdarzają się bardzo często. Obsługa klienta tragiczna. Nie polecam MiejscowośćKraków -
~Slawomir / 2021-10-27 14:35
od początku współpracy ciagle jakies problemy z początku internet który już udało im się rozwiazac a teraz telewizja praktycznie tez od początku problemy urywal się sygnal zawieszal się po dwóch interwencjach wymienili w końcu dekoder przez dwa tygodnie było w miare teraz od dwóch dni maja jakas wieksza awarie i dalej nie mam telewizji uważam ze jeżeli nie sa w stanie zapewnić odpowiedniej jakości swiadczonych usług to nie powinni się tym zajmować bo jak na razie najlepiej wychodzi im wystawianie faktur i to za caly okres rozliczeniowy pomimo zlej i nie kompletnej usługi to jest nabijanie klijentow w butelke dziekuje niezadowolony klient
MiejscowośćLublin -
~ hjbhbj / 2021-04-17 13:55
zeto zasiegu, zacina sie non stop. nie da sie nic zrobic na laptopie ani ogladac tv. ZaletybrakMiejscowośćłódź -
~A / 2023-08-26 00:38
Żenada. Internet wieczorami wiecznie nie działa, zero wyjaśnień ze strony Netii. A kasę wiedzą jak brać -
~Adam / 2021-07-02 18:42
Dziadostwo jakich mało. Sygnał opóźniony w stosunku do telewizji naziemnej o jakieś 30 sekund, tak że całe osiedle już od pół minuty cieszyło się z gola Polaków, a w Kablówce Netii atakowali jeszcze Szwedzi. Promocje Netii to czyste złodziejstwo, płacisz za 300Mb/s a masz 100kB. Co chwila to jakieś usterki, zanikanie programów, często brak jakości HD. Skasowali mi dwa razy wszystkie filmy jakie miałem nagrane na giganagrywarce. I nawet nie przeprosili. DRAMAT. REZYGNUJE w MOŻLIWIE NAJBLIŻSZYM TERMINIE. NIE POLECAM NAWET NAJWIĘKSZYM WROGOM. ZaletyNICWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Adam / 2021-09-26 21:44
Większego gówna od Netii nie widziałem jak żyję. Non stop się zawiesza. Prędkość internetu to jakaś parodia. Opóźnienie względem transmisji powietrzem kilkadziesiąt sekund. Oferują promocje 300Mb/s a w realu jest 30 kB/s, złodzieje. ZaletyJedyna zaleta to to, że za pół roku kończy mi się z nimi umowaWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Anonymus / 2023-10-01 13:32
Dramat, unikać jak ognia. Wieczne problemy z dostępem do internetu, jak chciałam z tego powodu zerwać umowę to mnie straszyli karą, pod koniec umowy jak dostali zgłoszenie że nie będę przedłużać z nimi umowy to usługę wyłączyli miesiąc przed końcem ale oczywiście fakturę do opłacenia przysłali, a jak zadzwoniłam na infolinię po pomoc techniczna to usłyszałam że jako iż nie przedłużamy umowy to pomoc techniczna się nie należy ! Skandal ! Oszuści ! MiejscowośćPoznań -
-
~ARTEM / 2022-10-15 22:25
TO POPROSTU JEST JAKAŚ TRAGEDIA INTERNET JEST DO BANI CHOĆ OBIECANO NAJSZYBSZY I PŁACĘ ZA 30 Mbps 140 ZŁ W MIESIĄC,OBSŁUGA KLIENTA TO TRAGEDIA NIE DZWONIĄ JUŻ JAK 3-4 TYGODNIE PO ZGŁOSZENIU PROBLEMU ZaletyNIE UŻYWAJ Z NI JAKIEJ USŁUGI OD TEGO GÓWNAWadyOBSŁUGA KLIENTA TRAGEDIAMiejscowośćŚwidnica -
~Artem / 2023-03-30 10:09
Oszuści
Nie obsługa a jeden cały wstyd
już tydzień czekam na umowę
2 razy kurier przywiózł umowę z błędnym adresem mailowym
Czy to jest trudno prowidłowo napisać 10 liter ?
Rezygnuje z umowy i totalnie odradzamZaletyBrakWadySporoMiejscowośćNawet nie korzystałem się jeszcze -
~Aśq / 2022-06-07 16:30
Firma jawnie naciąga klientów. Uważajcie na nią, czytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie niczego przez telefon. A najlepiej omijajcie z daleka, jeżeli macie jakąś inną firmę w pobliżu...
Firma działa w bardzo przebiegły sposób, za każdym razem odbiera osoba, która udziela tylko ogólnych informacji, a kontaktu z działami decyzyjnymi nie ma.MiejscowośćWrocław -
~Bożena / 2024-12-13 21:50
Chciałabym podzielić się swoją negatywną opinią na temat współpracy z firmą Netia S.A. W moim przypadku wystąpiły poważne trudności w rozwiązaniu umowy, mimo że, zgodnie z warunkami, powinnam była mieć możliwość natychmiastowego jej zakończenia z powodu problemów technicznych. Moje zgłoszenia nie były właściwie rozpatrywane, a konsultanci wielokrotnie wprowadzali mnie w błąd co do procedur.
Co więcej, w kluczowych momentach firma przesyłała odpowiedzi na inne adresy e-mail niż wskazany przeze mnie jako kontaktowy, co uniemożliwiło mi odpowiednią reakcję na ich decyzje.
Finalnie ponosiłam koszty za okres, w którym nie mogłam korzystać z usług, mimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sytuacji. Jestem rozczarowana sposobem traktowania klienta oraz brakiem przejrzystości w komunikacji.
strona 4 z 6
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »