Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 151 opinii

1.83 / 5

  • Cena
    2.19
  • Parametry
    1.90
  • Niezawodność
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ofiaraNeti / 2021-12-16 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Bezprawne cichcem automatyczne przedłużanie umowy z wyższą stawką , totalne olewanie klientów i ich zgłoszeń. Transfer przy 300 MB/s czasami dochodził do 40. Dodzwonić się do nich to cuda na kiju słyszysz zanim odezwie się konsultant.
    ZaletyMają wspaniałe oferty ale tylko w reklamach.
    WadyPazerność na kasę po podpisaniu umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tyrania i Zarazek / 2023-04-14 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecamy tej firmy. Natarczywy kontakt ze strony przedstawicieli handlowych. Usługi dodatkowe włączone które są niepotrzebne. "Bezpieczny internet" a mimo to są wirusy. Jeżeli chodzi o telewizję , bardzo często się zacina, światłowód nie jest doprowadzony pomimo zapewnień w reklamach. Telewizja to jeden wielki pokaz slajdów szczególne w porze wieczornej. Na siłę wciśnięta usługa "giganagrywarka". Umowa nieprzejrzysta i bardzo podstępna. Dzisiaj czarę goryczy przelał fakt, że prawdopodobnie z powodu omyłkowego przelania kwoty rachunku o 98 groszy mniej po 20 dniach od płatności zostały wstrzymane usług telewizyjne. Tak nie postępuje żadna firma telekomunikacyjna z jaką dotychczas mieśmy do czynienia. Dodatkowo brak możliwości płacenia blikiem w 2023 roku !!! Skandal !!! Precz z netią !!
  • ~Waldek / 2025-11-16 19:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Chcesz mieć problemy z oglądaniem telewizji, podpisz umowę z netią.
    Kilku razowe resetowanie codziennie, a telewizja nadal nie działa. Nigdy nie miałem tak złej telewizji
    ZaletyBrak
    WadyZacięty obraz w telewizji
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Alona / 2024-08-27 09:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, im zależy tylko o kase. Jakość obsługi 2 z 10, kontakt 2 z 10, modem ci przywożą, ale z powrotem już musisz wysłać na określony adres poza Toruniem, chociaż mamy biuro i to ułatwiło by sprawę. Ciężko się z nimi dogada, ale aktywizują się jak tylko chcesz zrezygnować. Na początku byla i jakość internetu spoko, z czasem musiało być lepiej, ale chyba nie z nimi, jakość idzie do tyłu. Szybki internet oferowany w pakiecie, tylko na papierach, tak naprawdę internet mobilny szybszej pracuje. Korzystałam z usług z 2019 r. ale musiałam zrezygnować :(
    MiejscowośćToruń
  • ~Ann / 2021-01-14 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktycznie ciagle brak internetu i Tv.Wymówki awaria...Awaria co miesiąć po kilka dni?Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćRybnik
  • ~Beniamin / 2022-04-13 18:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia Mobile --Przenosiłem nr z play z myślą, obsługują nadajniki plusa to powinno być lepiej z zasięgiem itp. Ale okazało się porażka totalna ...w play przy polaczeniu z LTE+ prędkości średnio 250MB/s pobieranie a 160MB/s wysyłanie. A tutaj przy łączności z 5G (gdzie powinno być ok 400-500MB/s) tutaj jest uwaga pobieranie 3MB/s a wysyłanie 0,8MB/s!!!!! ...Testowane w wielu lokalizacjach telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G. Netia tłumaczy się ze to wina przeciążonych nadajników Plusa i to nie ich problem. Reklamacje odrzucone. Serwis Neti twierdzi ze lepiej nie będzie , ze tak u nich jest. Dodatkowo twierdza ze dzwonnic mogę , a ze wysyła multimediów już nie to nie ważne.

    Na wszystkich częstotliwościach 3G, LTE, LTE+, 5G prekos pobierania nie przekracza 3MB/s a wysyłanie 1MB/s
    Zaznaczę ze mam e tej ofercie mam pełny pakiet 30GB transmisji danych
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyDramatyczne prędkości Internetu!!!
    Uwaga na 14 dni reklamacji , to ze np 1 kwietnia przenosi operator nr to jedno ale czas reklamacji zaczyna się o momentu otrzymania karty sim i może rozpocząć się 14 dni przed 1 kwietnia!!!
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Ewa / 2023-08-01 21:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada to pierwsze słowo, które mi się nasuwa. Oprócz totalnego bałaganu w komunikacji z klientem, zauważam absolutne lekceważenie tegoż klienta. Od tygodnia nie mogę się doczekać usunięcia awarii. Mimo wielu wykonanych do operatora telefonów, sytuacją nie uległa zmianie. Nadal nie wiem, na czym polega awaria i kiedy zostanie usunięta. Teoretycznie mają 48h na usunięcie awarii, w praktyce wygląda to na kpinę z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWiele: fatalny odbiór, wymiana wadliwych dekoderów, brak kontaktu, informacji ze strony operatora, lekceważenie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KLIENT / 2022-10-22 23:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta kompletne dno, żałuję że przed podpisaniem umowy nie sprawdziłem opinii. Obiecują faktury elektroniczne w rzeczywistości trzeba ściągać ze strony nie zawsze można się zalogować, tłumaczą że stary sprzęt itp. Faktury Papierowe nie zawsze docierają na czas tłumaczą że wina poczty. w przypadku spóźnienia z opłatą zwalniają Internet. Abonament na telefon? dają bardzo np internetu ale nie można z tego skorzystać bo słabe zasięgi - odpowiedź stary telefon. Nawet w Warszawie jest problem. Kontakt z obsługą klienta jest szybki jedynie w przypadku podpisania nowej umowy. w przypadku rozwiązania problemu należy czekać nawet 40 min. Internet zawiesza się telewizja zatrzymuje. Ogólny bałagan proponują coś co już jest w przypadku wyjaśnienia nie przeproszą tylko rozłączają się. Podłączenie jest problem. NIE POLECAM!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzedstawiłem w opisie
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~LESZEK / 2022-08-19 08:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w Netii od kilku miesięcy i o tyle za długo. Netia i jej usługi to po prostu żenada. Nic nie działa poprawnie
    serwis dno i za wszystko każą płacić. Na pytanie dlaczego test pokazuje 50m/s zamiast 300m/s słyszę że mam stary laptop ( ma ok. rok) dekoder wymieniony już kilka razy telewizja się zacina, gaśnie, obraz pikseluje ale gdy zgłasza się problem to słyszę że u nich nic nie widać wszystko działa dobrze. W ogóle po co dzwonisz i zawracasz im głowę. Obsługa klienta dramat dzwonisz z problemem przyjmują zgłoszenie i nagle zgłoszenia nie ma dlaczego nikt nie wie. Po ostatniej wizycie technika który miał tylko zamocować kabel do dekodera przestało działać wszystko na dwa tygodnie poza beznadziejną jakościowo telewizją. Oto obraz Nitii w małej pigułce niby tanio ale ale co z tego. i na koniec
    mam marzenie aby te 24 miesiące minęły jak najszybciej i NIGDY NIGDY NIGDY więcej
    ZaletyŻADNYCH
    MiejscowośćZIELONA GÓRA
  • ~Marcin / 2024-06-03 13:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Po podłączeniu telewizji i internetu zaczęły się pojawiać problemu z odbiorem. Wizyty techników nie przyniosły zmian . Nikomu nie polecam tej telewizji.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Minia / 2023-09-21 15:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia . Ciągle są jakieś problemy z łącznością z dekoderami telewizji . Częsty brak internetu lub brak możliwości połączenia się z siecią . A najgorszy jest brak pomocy ze strony producenta. Panie na infolinii jakby siedziały za kare i zero chęci pomocy . Nie kodują co się do nich mówi i później że wina klienta bo u nich jest okej , chociaż była prośba wysłania technika na miejsce . Czekam tylko do końca umowy ..
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza infolinia i słaba łączność .
    MiejscowośćPrzedecz
  • ~Nula / 2020-07-06 15:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku miesięcy mam problemy. Najpierw wysiadł mi jeden ruter. Jak wymienili na nowy, to wysiadł drugi. Nie mogę się doczekać od 2.07.20 czyli 5 dni. Dodzwonić się do nich to dramat, czekałam nawet ponad 40 minut. Totalne lekceważenie klienta. Rozważam zerwanie umowy z ich winy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~WŚCIEKŁY KLIENT / 2023-07-16 12:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga ! OSZUŚCI !!!
    W trakcie reklamowania marnego Internetu konsultantka namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy ze stałym adresem IP i podpisanie nowej na szybszy i tańszy. Zaufałem = mój błąd. Potem jej koleżanka szczerze przyznała że ta pierwsza chciała dostać prowizję i dlatego namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy co nie było konieczne. Straciłem stały adres IP a po miesiącu okazało się że szybszego Internetu nie będzie i zerwali nową umowę. Zostałem z niczym i musiałem szukać innej firmy.
    Napisałem pismo opisując BEZCZELNOŚĆ i ZŁODZIEJSTWO konsultantki. Po miesiącu dostałem odpowiedź że wszystko z ich strony było OK.
    Mega bałagan z myleniem adresów itp
    STANOWCZO ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyBAŁAGAN , BEZCZELNOŚĆ
    MiejscowośćSandomierz
  • ~zbych / 2023-09-29 11:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu dużo pisać - złodzieje i cwaniaki.
    Jak mają awarię to klientów mają gdzieś. Nawet nie oddadzą pieniędzy za 2 domowy brak internetu.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zosia / 2024-06-12 10:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Do wszystkich ,nie podpisujcie z tymi złodziejami żadnych umów jest to firma oszustów ,,nigdy więcej NETI.Złodziejska firma.
    WadyOszuści
    MiejscowośćGrodziec
  • ~Edward / 2021-07-04 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi krytycznymi uwagami. Bariery w kontaktach - utrudnienia w logowaniu. Znikanie niektórych kanałów bez zapowiedzi. Aroganckie blokowanie połączeń telefonicznych przy zgłaszaniu awarii. Marna jakość przekazu
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Gutek / 2025-09-12 21:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 25 sierpnia czyli blisko 3 tygodnie walczę z Netią o internet( ruter). Przysłano mi ruter 4 września i działał aż 1 dzień, następnego dnia przestał działać i tak jest do dziś mimo telefonów do nich wielu. Zgłosiłam awarie w piątek rano i mieli przyjść panowie technicy i nic,więc zadzwoniłam w środę i okazało się że oni na łączach widzą że internet działa i nic nie zrobili tylko zapytali czy ruter świeci na biało. To że żaden telefon nie widzi rutera a więc brak
    wi- fi to zgłoszono następną awarię mam ich już 5 od 3 tygodni. Ta firma to porażka, mają za nic klientów a infolinia to osobny temat raz była bardzo miła pani a reszta z łaską przyjęli zgłoszenie. Jeśli macie wybór to nie do Netii.
    ZaletyInternet bez limitu
    WadyPłać czy masz internet czy nie a klient poczeka może coś zrobią kiedyś
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~nick / 2025-03-13 21:39
    Ocena: 1.33 / 5
    nie respektują szybkich przelewów, na zaksięgowanie płatności za usługi długo trzeba czekać, jakbym była w czasach PRL-u, kiedy to księgowa raczyła wpisać wpłatę długopisem do zeszytu. Jakaś katastrofa.
  • ~klient / 2025-12-14 12:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta bardzo zła.Podczas zgłaszania awarii zostałem potraktowany jak intruz.Na stronie Netii pojawiają się automatycznie komunikaty o usunięciu usterki podczas stałego braku sygnału u klienta.Konsultanci jak roboty twierdzą,że nic innego nie mogą zrobić jak przesłać zgłoszenie do działu technicznego i na tym rozmowa się kończy.Nie polecam.
  • ~Ktosiek / 2025-11-16 12:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Zły kontakt z klientem wita mnie po ukraińsku muszę wybrać język a przecież mieszkam w Polsce i każde zgłoszenie trzeba dzwonić osobno po czym słuchasz muzyki 30 minut prędkość internetu zaledwie połowa
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość HD a co dopiero 4K
    MiejscowośćOpole
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4637
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2101
Orange
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1720
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4996
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4119
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3191
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074