Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 124 opinii

1.94 / 5

  • Cena
    2.35
  • Parametry
    2.02
  • Niezawodność
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PrzykreTo / 2023-06-17 03:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Netia? Uważajcie na tych ancymonów. Robią wszystko, aby skomplikować i przedłużać okres wypowiedzenia. Bezczelni, wysysają faktury nawet do nieboszczyków. W moim przypadku; Jestem w trakcie dwutygodniowej korespondencji. Przesłany, pół miesiąca temu, skrócony akt zgonu, wraz ze wszystkimi danymi mojej śp. Mamy, właścicielki numeru, nie przekonał ich jeszcze do tego, aby nie wysyłać kolejnych faktur za usługi, których już nie świadczą, bo telefon wyłączyli. Bezczelność i brak empatii. Słodko pierdzą "ą,ę" w trakcie korespondencji, ale nie mają wstydu, aby przesyłać faktury osobom zmarłym. OBRZYDLIWE! PS. Może to niezamierzone, ale mają kompletny burdel w komunikacji między departamentami. Sami sobie zaprzeczają. Brak koordynacji i weryfikacji. Brak nadzoru, albo sam nadzór, to "postempowi" idioci. Trochę mi ich szkoda... Trudno. Omijać szerokim łukiem! Typowe "pato-korpo".
    ZaletyNie wiem
    WadySzkoda pisać
  • ~Romuald 1966 / 2019-07-31 17:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam w tej chwili dwa modemy internetowe jeden to światłowód z Orange 100 Mbps drugi Netia 150 Mbps w okresie ostatnich dwóch lat prędkość od Orange nigdy nie była niższa niż około 120-118 mbps a umowę, która się kończy podpisałem na 100 Mbps, czyli firma Orange wywiązała się z umowy wzorowo dostawałem stabilny sygnał 2-5 PING i 118 Mbps ładowanie i ok. 17 Mbps wysyłanie a rezygnuję z Orange tylko z powodów ekonomicznych, ale już żałuję i nie wiem czy jednak nie zrezygnować z Netii. Zwabiony do Netii ceną nie wziąłem pod uwagę, jakości sygnału obiecane na papierze 150 Mbps ma się nijak do rzeczywistości maksymalna szybkość ściągania, jaką udało mi się zmierzyć i to tylko przez chwilę w nocy to 95 w dzień 86 Mbps i 9 Mbps wysyłka przy 10 PING, więc brakuje dużo do prędkości deklarowanej. Monter powiedział, że ustabilizuje się po ok. 24H, ale wątpię w to. I jeszcze kwestia rutera małe porównanie Wi-Fi Orange sygnał moc -2 dBm Netia 23 dBm szybkość Orange 433 Mb/s Netia 150 Mb/s.
    Zaletycena
    Wadybrak kontaktu pozostałe patrz opinia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tori / 2023-06-28 17:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie mogę się doprosić o kontakt kogokolwiek od montażu internetu, czekam na kontakt od soboty, wczoraj i dzisiaj było robione pilne zgłoszenie i wszyscy mają to w dupie, obsługa klienta leży nie polecam
    MiejscowośćLubań
  • ~Wugie / 2025-08-02 17:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Za kilka dni będę miał dostęp do światłowodu. Chciałem się dowiedzieć jakie mogą być propozycje wyboru usługi. Jestem w szoku !!!. Opryskliwość, brak jakiegokolwiek szacunku dla rozmówcy, włącznie z przerwaniem rozmowy, bo mogę sobie wszystko przeczytać. Sądziłem, że PRL się dawno skończył ale nie w Netii.
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~anonimous / 2023-09-08 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    nie wiem za co netia pobiera pieniądze. zrezygnowałam z usług, zapłaciłam za przyszły miesiąc naprzód bo nie chcieli rozerwać ze mną umowy, chociaż na infolinii zapewniali mnie iz mogę rozwiązać umowę z dnia na dzień. korzystałam z usług netii ponad 4 lata, ostatecznie zrezygnowałam z powodu przeprowadzki do innego kraju. pracownik powiedział mi ze wszystko jest uregulowane, zapłacone. po 3 miesiącach dostaje maile ze muszę zapłacić. za co???? żenada. zapłaciłam aby się odczepili, ale wstyd jest pobierać pieniadze nie wiadomo za co.
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2023-07-18 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia dotyczy rozwiązania umowy z operatorem Netii. Od miesiąca próbuje zrezygnować z usług złożyłam wypowiedzenie trzech konsultantów zapewnia przeprasza że naprawią swój błąd. Usługi ciągle działają i naliczane są opłaty. Dziś po czwartej rozmowie stwierdzili że jednak muszę ponownie złożyć wypowiedzenie a naliczone opłaty uregulować. walka z wiatrakami. Brak punktów żeby podjechać porozmawiać...
    ZaletyNa ten moment brak
    WadyZwodzenie klienta , niekompetencja, utrudnianie odejścia od nich
    MiejscowośćWolanów
  • ~leszek / 2021-01-27 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    od poczatku miesiaca brak internetu i telefonu konsultanci udaja ze cos robia pisza na facebbku ze ktos sie skontaktuje ze pnagla jakis mitycznych technikow i nic
  • ~Naiwna klientka / 2019-02-27 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni konsumenci , jeżeli jeszcze nigdy nie mieliście kłopotów po podpisaniu umowy , to gorąco polecam NETIĘ .Na samym początku podpisałam umowę na internet do tego dostałam telewizję za 1 zł na cały okres umowy :) i co się okazało , że to kłamstwo i nacigactwo .Za telewizję po miesiącu musiałam płacić już normalne rachunki , więc wypowiedziałam Neti umowę na TV .Zaskoczona byłam ogromnie , że się zgodzili i bez kar , kazali odesłać dekoder ,oczywiście odesłałam i co !!! Zaczął się mój koszmar z nimi.Wystawili mi fakturę na 450zl za brak odesłanego dekodera .I mam dowód nadania , dowód doręczenie i nic .Stwierdzili ,że w mojej przesyłce był jakiś ruter przypisany do innego abonenta .Nikomu nie polecam , trzymajcie się z daleka od Neti .W życiu nie pognałam się z tak kiepska obsługa i chęcią za wszelką cenę wyłudzenia , oszustwo i naciagactwa .Żeby dawali wam za darmo , nigdy nie podpisujcie z nimi umowy .Mam nadzieję , że choć jedną osobę ostrzegam .
    ZaletyNie ma żadnych , to żenada a nie poważna korporacja
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~Robert / 2024-08-27 06:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam problem z tym internetem cał czas mi internet zanika i świeci się jedna dioda nie polecam jestem mega zawiedziony :(
    MiejscowośćDuszniki-Zdrój
  • ~Satis Rarus / 2018-09-04 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma ta swego czasu miała w miarę dobrą ofertę jak na teren wiejski. Praktycznie nie było wyboru tak naprawdę, dlatego też padło na tę firmę jako dostawcę internetu przy połączeniu opartym na nośniku miedziowym. Pierwsze co powiedzieli, że jeżeli chcemy mieć internet konieczne jest podniesienie abonamentu telefonicznego! Internet stawał się na tyle koniecznym medium, że skorzystaliśmy z tej "oferty". W między czasie co prawda prędkość łącza uległa polepszeniu, ale w stosunku do czasów obecnych usługa jest śmieszna i niewiarygodnie droga! 10 Mb/s na miedzi za 40zł+10 za utrzymanie sieci. Kpina po prostu jak za to co można w tej cenie otrzymać w miejscach, gdzie jest dostęp do internetu na nośniku optycznym światłowodzie. Obecnie działa nawet lepiej zwykły internet mobilny. Dlatego też parametry stanowczo są złe w kontekście użytkowania, zresztą usług telefonicznych też. Obsługa klienta jako tako dobra, coś wyjaśniali, coś tam pomagali. Ale żeby w ogóle się dodzwonić graniczyło z cudem. Obecnie jest cipkę lepiej, ale nadal pozostaje wiele do życzenia. Cena to po prostu koszmar. Tak wysokie ceny za tak słabe parametry jako kara za korzystanie z ich usług na wsi. Kpina i dyskryminacja pewnej części klientów. Aczkolwiek jeżeli chodzi o niezawodność, to internet jest nie przerywa. Ale korzystaliśmy z własnego rutera, bo te ich rutery i modemy, drożej a jakość tragedia.
    Generalnie nie polecam, drogo i słabo.
    Zalety- nie potrafię dostrzec, na upartego niezawodność
    Wady- cena
    - możliwość i czas kontaktu z biurem obsługi klienta
    - jakość usług szczególnie w odniesieniu do ceny
    MiejscowośćSamocice
  • ~Tomek / 2023-03-10 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak internetu zgłaszane kilka razy obiecanki że w dwa dni zostanie naprawione i nic.tydzien beż internetu wstyd dla takiej firmy !
    ZaletyBrak
    WadyNie słowność
  • ~GG / 2023-12-12 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 600 mb/s a w rzeczywistości jest około 48 mb/s ,po prostu świetny światłowód!!!!!
  • ~Ghost / 2023-11-28 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Skur*****y własnego klienta kasują za połączenia do swojej infolinii 50gr za minutę.
    WŁASNEGO ABONENTA!!!
    MiejscowośćBąkowo
  • ~Micho / 2025-03-20 22:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Zmiana parametrów dostępu do NET-a.
    Oczywiście nikt nie poinformował o tym.
    Problemy z przekierowaniem portów, brak dostępu do sieci firmowej, brak dostępu kontrahentów do danych, ale reklama świetna.
    Biorąc pod uwagę, że w firmie jest około 1000 podwykonawców, to brak możliwości prezentacji jest ewidentnym działaniem w stylu "Al Capone"
    Za tzw. "public adress", żądają dodatkowo 10 zł.
    Ogólnie z mojego punktu widzenia, to firma "krzak"
    ZaletyBędą, gdy padną
    WadyZa długo byłoby opisywać.
    MiejscowośćKrapkowice
  • ~ofiaraNeti / 2021-12-16 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Bezprawne cichcem automatyczne przedłużanie umowy z wyższą stawką , totalne olewanie klientów i ich zgłoszeń. Transfer przy 300 MB/s czasami dochodził do 40. Dodzwonić się do nich to cuda na kiju słyszysz zanim odezwie się konsultant.
    ZaletyMają wspaniałe oferty ale tylko w reklamach.
    WadyPazerność na kasę po podpisaniu umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tyrania i Zarazek / 2023-04-14 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecamy tej firmy. Natarczywy kontakt ze strony przedstawicieli handlowych. Usługi dodatkowe włączone które są niepotrzebne. "Bezpieczny internet" a mimo to są wirusy. Jeżeli chodzi o telewizję , bardzo często się zacina, światłowód nie jest doprowadzony pomimo zapewnień w reklamach. Telewizja to jeden wielki pokaz slajdów szczególne w porze wieczornej. Na siłę wciśnięta usługa "giganagrywarka". Umowa nieprzejrzysta i bardzo podstępna. Dzisiaj czarę goryczy przelał fakt, że prawdopodobnie z powodu omyłkowego przelania kwoty rachunku o 98 groszy mniej po 20 dniach od płatności zostały wstrzymane usług telewizyjne. Tak nie postępuje żadna firma telekomunikacyjna z jaką dotychczas mieśmy do czynienia. Dodatkowo brak możliwości płacenia blikiem w 2023 roku !!! Skandal !!! Precz z netią !!
  • ~Alona / 2024-08-27 09:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, im zależy tylko o kase. Jakość obsługi 2 z 10, kontakt 2 z 10, modem ci przywożą, ale z powrotem już musisz wysłać na określony adres poza Toruniem, chociaż mamy biuro i to ułatwiło by sprawę. Ciężko się z nimi dogada, ale aktywizują się jak tylko chcesz zrezygnować. Na początku byla i jakość internetu spoko, z czasem musiało być lepiej, ale chyba nie z nimi, jakość idzie do tyłu. Szybki internet oferowany w pakiecie, tylko na papierach, tak naprawdę internet mobilny szybszej pracuje. Korzystałam z usług z 2019 r. ale musiałam zrezygnować :(
    MiejscowośćToruń
  • ~Ann / 2021-01-14 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktycznie ciagle brak internetu i Tv.Wymówki awaria...Awaria co miesiąć po kilka dni?Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćRybnik
  • ~Beniamin / 2022-04-13 18:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia Mobile --Przenosiłem nr z play z myślą, obsługują nadajniki plusa to powinno być lepiej z zasięgiem itp. Ale okazało się porażka totalna ...w play przy polaczeniu z LTE+ prędkości średnio 250MB/s pobieranie a 160MB/s wysyłanie. A tutaj przy łączności z 5G (gdzie powinno być ok 400-500MB/s) tutaj jest uwaga pobieranie 3MB/s a wysyłanie 0,8MB/s!!!!! ...Testowane w wielu lokalizacjach telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G. Netia tłumaczy się ze to wina przeciążonych nadajników Plusa i to nie ich problem. Reklamacje odrzucone. Serwis Neti twierdzi ze lepiej nie będzie , ze tak u nich jest. Dodatkowo twierdza ze dzwonnic mogę , a ze wysyła multimediów już nie to nie ważne.

    Na wszystkich częstotliwościach 3G, LTE, LTE+, 5G prekos pobierania nie przekracza 3MB/s a wysyłanie 1MB/s
    Zaznaczę ze mam e tej ofercie mam pełny pakiet 30GB transmisji danych
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyDramatyczne prędkości Internetu!!!
    Uwaga na 14 dni reklamacji , to ze np 1 kwietnia przenosi operator nr to jedno ale czas reklamacji zaczyna się o momentu otrzymania karty sim i może rozpocząć się 14 dni przed 1 kwietnia!!!
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Ewa / 2023-08-01 21:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada to pierwsze słowo, które mi się nasuwa. Oprócz totalnego bałaganu w komunikacji z klientem, zauważam absolutne lekceważenie tegoż klienta. Od tygodnia nie mogę się doczekać usunięcia awarii. Mimo wielu wykonanych do operatora telefonów, sytuacją nie uległa zmianie. Nadal nie wiem, na czym polega awaria i kiedy zostanie usunięta. Teoretycznie mają 48h na usunięcie awarii, w praktyce wygląda to na kpinę z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWiele: fatalny odbiór, wymiana wadliwych dekoderów, brak kontaktu, informacji ze strony operatora, lekceważenie klienta
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4572
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2094
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4803
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4013
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2656
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1316