Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 110 opinii

2.00 / 5

  • Cena
    2.42
  • Parametry
    2.08
  • Niezawodność
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.55
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2023-11-05 15:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalne dno
    Ciągle masowe awarie zwłaszcza przez sobotę i niedzielę
    Infolinia wmawia ze naprawiająi a to guzik prawda
    Zaczynają w poniedziałek a ty durniu zdalnie pracujący płac kary
    Czas na odliczanie kasy za brak internetu
    Ja mam i internet i telewizję, czyli nie mam nic
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2019-06-17 18:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Draństwo!!!!! Po telefonie konsultanta i przedłożeniu oferty, wówczas dosyć ciekawej, wyraziłem chęć i wolę zmiany operatora na sieć NETIA. Dosyć fajny abonament 45 zł za dwa telefony, nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y na terenie kraju i 12 giga internetu oraz trzy miesiące za 1 zł. Dodatkowym atutem oferty jest fakt, że telefony łączą się z najbliższym, najsilniejszym nadajnikiem bez względu na sieć, tzw. roaming na terenie kraju. Rewelacja. Aby NETIA rozpoczęła formalności związane z przeniesieniem dwóch numerów telefonów komórkowych od mojego dotychczasowego dostawcy przesłali mi do podpisania/akceptacji umowę datowaną na 27.03.2019r. a następnie dwie karty SIM z tymczasowymi numerami telefonów komórkowych. I w tym miejscu czar pryska. Karty SIM czekają w kopercie na informację o przełączeniu usług pomiędzy sieciami, nie zainstalowane do telefonów więc nie wykorzystywane. Pomimo faktu, że przełączenie dwóch numerów telefonów komórkowych nastąpiło w dniu 13.05.2019r. NETIA od dnia 27.03.2019r rozpoczyna naliczanie mi opłat abonamentowych. Pytanie za co? Moje dwa telefony nadal śmigają w mojej dotychczasowej sieci i tam też płacę abonament do ostatniego dnia obowiązywania umowy. Tylko idiota przełączy się na numery tymczasowe, których nikt nie zna, posiadając aktywne numery będące przedmiotem umowy. Kolejny problem "urodził" się tydzień temu kiedy to otrzymałem SMS-a, że wymianie podlegają karty SIM. Powód? Zmiana dostawcy usług, wyłącznie na sieć PLUS. Fajnie było ale się skończyło. W trakcie składania oferty przez konsultanta nie było mowy o zmianie zasad świadczenia usług w trakcie trwania umowy. Oczywiści złożyłem reklamację. Szkoda było mojego czasu. Miła pani w odpowiedzi dała mi do zrozumienia, ogólnie mówiąc, że ONI mogą wszystko, a Ty płacz i płać. Następnym problemem jest koszt połączeń roamingowych na terenie UE. Na stronie sieci NETIA ciężko znaleźć jakiekolwiek dane na ten temat. Konsultant z infolinii mówi jedno, osoba w Biurze Obsługi Klienta mówi coś innego, otrzymane SMS-y po przekroczeniu granicy podają jeszcze inne informacje. Życzę powodzenia
    Szczerze nie polecam. Nie wiem jakie niespodzianki ma dla mnie NETIA.
    ZaletyJuż się skończyły.
    WadyOgraniczenie dostarczania usług do sieci PLUS. Robienie z ludzi idiotów. Brak dogłębnego analizowania przedłożonych problemów. Traktowanie swoich abonentów z góry.
    MiejscowośćŻagań
  • ~Alex / 2024-09-27 09:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Już kończę współpracę z tą oszukańczą firmą. Tylko chcą naciągać na kasę. Problem zaczął się w czasie przeprowadzki na nowy adres. Byłam straszona karami i zgodziłam się na przeniesienie usługi. Potem się okazało że mam inna umowę z innymi kanałami i płacę 30 zł miesięcznie za łącze które oni wynajmują od Tpsa. Teraz od paru miesięcy nie mogę dowiedzieć się kiedy kończy się umowa bo za każdym wykonanym telefonem panienki podają inną datę. W rezultacie zamiast mieć umowę na 24 miesiące płacę juz 36. Bo co telefon do nich to byłam okłamywana. Czy liczy się data podpisania umowy czy włączenia z ich winy usługi. Dla mnie ta firma jest niewiarygodna, Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzają klienta w błąd aby tylko z nimi współpracował.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Nabrany klient Netii / 2021-05-06 20:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kontakt z Netią jest niedostępny! Nie nie honoruje zawartych porozumień z bankiem dot. polecania zapłaty. Jeśli Państwo nie chcecie być odcięci nieoczekiwanie od Internetu i niewidomo kiedy podłączeni po uiszczeniu zapłaty to unikajcie tego dostawcy! Dowody potwierdzające opisany stan dostępne z wielu miesięcy.
    ZaletyCena
    WadyPłatności
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Nie / 2023-08-09 16:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Prędkość w większości przypadków jest w porządku, czasem bywa niestabilna. Od jakiegoś czasu doświadczam problemów z brakiem internetu w okolicach godziny 23. Po kontakcie z obsługą klienta otrzymałem informację, że "na chwilę obecną przecież działa"... Żenada.
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Olo / 2021-01-15 14:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Każda rozmowa z obsługą klienta wygląda mniej więcej tak:
    10-15 minut czekania na linii
    5 minut słuchania o ofertach, które mnie nie interesują
    Niecała 1 minuta rozmowy na temat, z którym zadzwonilam
    Nie zdarzyło mi się jeszcze prowadzić innej rozmowy...

    Rzadko kiedy prędkość internetu jest taka, za jaką płacę
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~WW / 2023-08-18 16:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Takiej sprawy "skomplikowanej" z Netia to jeszcze nikt nie miał!!. Posiadam w Netii telefon stacjonarny oraz internet. Dwa tygodnie temu dałem sie namówić na przeniesienie numeru komórkowego z Playa do Netii. Zaznaczam że numer komórkowy był zarejestrowany na mnie natomiast konto w Netii na mnie i na żonę. Netia przysłała umowe i wniosek o przeniesieni numeru kurierem przy którym ja podpisałem. Jak wszyscy wiedze kurier nie bedzie czekał aż zapoznasz sie z całym regulaminem. Podpisałem umowę i wniosek o przeniesienie numeru lecz nie sprawdziłem na kogo został on wypełniony tj czy tylko na mnie, okazało sie że we wniosku wpisano tez moja żonę!!!!. Otrzymałem tzw. numer tymczasowy do momentu przeniesienia numeru. Po dwóch tygodniach kiedy numer nadal nie został przeniesiony zadzwoniłem na infolinie gdzie dowiedziałem sie że numer nie zostanie przeniesiony ponieważ dane we wniosku są złe lecz umowa ...nadal obowiązuje!!!Kilkukrotne tłumaczenie na infolinii że nastąpił bład we wniosku z ich strony nic nie daje!!!! A sprawa jest naprawde prosta ,przecież wystarczy że prześlą ponowny wniosek ja podpisze i sprawa załatwiona. Nie wiem kto pracuje na tej infolinii jak i dziale reklamacji .
    Jak mówił mój ojciec : najpierw do szkoły a póżniej do pracy!!1 Coraz bardziej jestem przekonany że program na YT Matura to bzdura jest kręcony bez podstawionych uczestników.
    ZaletyCzytać umowy dokładnie, zwracac uwagę na najmniejsze szczegóły które później wykorzystują instytucje.
    MiejscowośćKraków
  • ~Jake / 2023-06-23 09:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Cena w stosunku do oferowanych prędkości niekonkurencyjna. Internet od T-Mobile czy Orange dzierżawiony po tych samych światłowodach wyszedłby mi taniej. Prędkości same w sobie (gdy działają) stabilne i zgodne z umową.

    Internet dość zawodny jak na 2023 rok w mieście w centrum Polski. Ostatnimi czasy strona internetowa Netii podaje do wiadomości "masowe awarie" nawet raz w tygodniu. W czasie tychże "masowych awarii" internet potrafi spowolnić do 0.1 Mb/s lub kompletnie zerwać połączenie na kilka godzin. Oczywiście rekompensaty na fakturze brak.

    O obsłudze klienta się nie wypowiem, bo nie miałem nigdy potrzeby z niej korzystać. W obliczu ogólnych awarii mogą co najwyżej przeprosić więc wydzwanianie byłoby stratą czasu.
    ZaletyGdy internet działa, to działa jak powinien.
    WadyCotygodniowe kilkugodzinne "masowe awarie".
    Niekonkurencyjne ceny.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2021-06-16 21:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo dobra cenowo oferta ale... co z tego skoro wifi nie rozprowadza sygnału po mieszkaniu. Gubi się sygnał nawet jeżeli ma do pokonania ściankę działową i to w prostej linii.
    Dzwoniąc na infolinię i prosząc aby przyszedł ktoś kto się zna na rzeczy i naprawił problem bądź doradził co mogę zrobić dowiedziałam się, że mój problem nie kwalifikuje się do takiej wizyty, czy że klient musi się znać q...a na wszystkim czyli na gotowaniu, prowadzeniu domu, szyciu, naprawie auta, być informatykimem, programistą i złotą rączką od rozwiązywania problemów z komunikacją bo dla "specjalisty" nie jest to problem, z któym da sobie radę ***** ***...
    Zaletycena do proponowanej bajko-legendy o usługach
    Wadykurcze wszystko... wifi głuche, sygnał telewizyjny zanika notorycznie, dwie ściany do pokonania i ping w granicach 300 a postaci w grze zamiast płynnego ruchu teleportują się, pomoc ze strony "fachwców" (ton pogardy) żadna... dodam, że mieszkam w Łodzi... także ten...
    MiejscowośćŁódź
  • ~klient / 2023-11-02 15:57
    Ocena: 2.50 / 5
    przestrzegam przed pracownikiem Netii w Gliwicach Pan D.G. jest niewiarygodną osobą, kłamcą i oszustem na jednym z osiedli dewelopera oferował klientom tv i Internet w promocji które miało również obejmować 3 m-ce bez kosztów i pełnym pakietem kanałów co się okazało że kanały zostały wyłączone w 30 dniu a fvy sa wyższe o 35 zł od proponowanej promocji. Czy tak postępuje uczciwy i lojalny pracownik!! NIE tak postępuje naciągacz, oszust i kłamca
    ZaletyBRAK
    Wadyokłamywanie oszukiwanie klientów
    MiejscowośćGliwice
  • ~Marcin / 2021-09-10 17:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam niestety z usług Netii okolice Krakowa zasięg to jest jakiś ponury żart.
    Testowany na rozntch telefonach. Biuro obsługi klienta to też jest żart... włączenie roamingu trwa miesiąc. Pani powiedziała że od następnego cyklu rozliczeniowego może uruchomic roaming. U innych operatorów to jest kwestia 24 godzin. Wiec poza tym ze tanio tocbrak zalet. Net muli.
    ZaletyCena
    WadySlaby zasiekc, wolny net, wlaczanie uslug typu roaming to jakis zart...
    MiejscowośćKraków
  • ~Sylwia / 2022-06-13 16:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Roaming w telefonii komórkowej Netii.
    Wyjechałam na weekend do Czech i okazało się, że po włączeniu roamingu i włączonej transmisji danych nie dział internet. To bardzo utrudniło poruszanie się po kraju, uniemożliwiło znalezienie różnych opcji i komunikowanie się przez messengery. W dużej mierze miałam zepsuty urlop.
    Restartowanie telefonu nie pomogło. Na infolinię przez 3 dni nie mogłam się dodzwonić. No i okazało się, że pewnie jeszcze zapłacę za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

    Po powrocie do Polski i zgłoszeniu tego problemu w dziale technicznym usłyszałam że możliwe że zawiesiła się karta i powinnam była ją wyjąć i włożyć z powrotem.
    Jeżeli następnym razem to nie zadziała będzie to powodem żeby nie przedłużać umowy.
    ZaletyRazem z internetem domowym dostałam internet mobilny w dobrej cenie.
    Na terenie Polski wszystko działa dobrze. Że
    WadyBrak internetu w roamingu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Warszawa / 2024-01-30 22:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Giganagrywarka to ściema. Nie można nagrywać połowy kanałów. Szkoda kasy. Oczywiście wcześniej o tym nie wspomnieli
    ZaletyInternet 1GB
    WadyNagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Warszawa / 2024-01-30 22:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Giganagrywarka to ściema. Nie można nagrywać połowy kanałów. Szkoda kasy. Oczywiście wcześniej o tym nie wspomnieli
    ZaletyInternet 1GB
    WadyNagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~woj / 2023-10-05 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta zanaczona na 1 gwiazdkę. Tylko dlatego że gorszej opinii tutaj wystawić nie można. Niekompetencja, ignorowanie klienta, rozłączanie się podczas rozmowy. Zapis 30 minutowej rozmowy z której nic nie wynikło powinienem gdzieś opublikować. 30 minut - 3 tzw. konsultantki i ostatnia, która się po prostu rozłączyła w dziale podtrzymywania klienta. No to nie podtrzymała!!! Oferty dla stałych klientow (od ponad 10 lat) zdecydowanie gorsze jak dla nowych. To jest jakiś absurd. Konkurencja już dawno zrozumiała, że stary klient to najlepszy klient i należy o niego dbać.
    Jeszcze słowo odnośnie "konsultantów": po to firma nagrywa rozmowy aby później móc wyciągać wnioski. Z tego co czytam na różnych forach w tej materii nie ma kompletnie żadnego nadzoru od lat.
    Nie polecam i życzę trwałej nierentowności w drodze ku upadkowi.
    ZaletyAby było sprawiedliwie. Internet działa ok. Nie tnie i jest dostatecznie szybki zgodnie z warunkami umowy.
    WadyPoza tym co powyżej?? Mnóstwo
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Diego / 2024-06-16 04:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Prze dwa lata podpisaną umowę z inną firmą i nigdy się nie zdarzyło żeby nie było internetu. A z Netia niema internetu 5 razu w miesiącu
    MiejscowośćSandomierz
  • ~Gbur / 2021-04-19 17:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Na wstępie pragnę powiedzieć że byliśmy na kwarantannie następnie po jej zakończeniu dzwonimy na infolinię powiedzieć że internet nam od dwóch dni nie działa na to oni mówią oczywiście że się tym wszystkim zajmą minęło 2 dni nic nie ruszyli dzwonimy znowu do nich i pytamy się dlaczego nic nie zostało ruszone no to pierwsza pani z obsługi rozłączyła się w trakcie rozmowy kazała czekać I się rozłączyła następnie połączylismy się znowu odebrał jeden Pan powiedział że wstawił pilne zgłoszenie naprawy awarii po czym minęły znowu 2 dni nic się nie ruszyło dzwonimy kolejny raz okazuje się że to co ostatnio Pan powiedział że nastąpiła zmiana na pilne naprawienie sprawy było już zmienione na wstrzymana naprawa. Dzwonimy kolejnego dnia aby zobaczyć co się dzieje Pani zmieniła kolejny raz na pilne zgłoszenie i powiedziała że ma się zgłosić do nas serwisant oczywiście się nie zgłosił internet dalej nie działa a pani bezczelnie jak do niej dzwonimy mówi nam o możliwości przedłużenia umowy... Cyrk na kiju z tą firmą. Jak macie możliwość to bierzcie internet w innej firmie w ciemno.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Iformatyk / 2021-11-26 13:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Nieporozumienie. Mając dostęp do maila i telefon obok nie można odzyskać hasła. Maila nie rozpoznaje, a wtedy potrzeba numer abonenta. Jeżeli nie znasz nr abonenta, przy odzyskiwaniu go musisz podać nr umowy.
    Zaletybrak. Internet jak internet.
    WadyRegularne problemy z netiaOnline
    MiejscowośćWrocław
  • ~PrzykreTo / 2023-06-17 03:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Netia? Uważajcie na tych ancymonów. Robią wszystko, aby skomplikować i przedłużać okres wypowiedzenia. Bezczelni, wysysają faktury nawet do nieboszczyków. W moim przypadku; Jestem w trakcie dwutygodniowej korespondencji. Przesłany, pół miesiąca temu, skrócony akt zgonu, wraz ze wszystkimi danymi mojej śp. Mamy, właścicielki numeru, nie przekonał ich jeszcze do tego, aby nie wysyłać kolejnych faktur za usługi, których już nie świadczą, bo telefon wyłączyli. Bezczelność i brak empatii. Słodko pierdzą "ą,ę" w trakcie korespondencji, ale nie mają wstydu, aby przesyłać faktury osobom zmarłym. OBRZYDLIWE! PS. Może to niezamierzone, ale mają kompletny burdel w komunikacji między departamentami. Sami sobie zaprzeczają. Brak koordynacji i weryfikacji. Brak nadzoru, albo sam nadzór, to "postempowi" idioci. Trochę mi ich szkoda... Trudno. Omijać szerokim łukiem! Typowe "pato-korpo".
    ZaletyNie wiem
    WadySzkoda pisać
  • ~Romuald 1966 / 2019-07-31 17:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam w tej chwili dwa modemy internetowe jeden to światłowód z Orange 100 Mbps drugi Netia 150 Mbps w okresie ostatnich dwóch lat prędkość od Orange nigdy nie była niższa niż około 120-118 mbps a umowę, która się kończy podpisałem na 100 Mbps, czyli firma Orange wywiązała się z umowy wzorowo dostawałem stabilny sygnał 2-5 PING i 118 Mbps ładowanie i ok. 17 Mbps wysyłanie a rezygnuję z Orange tylko z powodów ekonomicznych, ale już żałuję i nie wiem czy jednak nie zrezygnować z Netii. Zwabiony do Netii ceną nie wziąłem pod uwagę, jakości sygnału obiecane na papierze 150 Mbps ma się nijak do rzeczywistości maksymalna szybkość ściągania, jaką udało mi się zmierzyć i to tylko przez chwilę w nocy to 95 w dzień 86 Mbps i 9 Mbps wysyłka przy 10 PING, więc brakuje dużo do prędkości deklarowanej. Monter powiedział, że ustabilizuje się po ok. 24H, ale wątpię w to. I jeszcze kwestia rutera małe porównanie Wi-Fi Orange sygnał moc -2 dBm Netia 23 dBm szybkość Orange 433 Mb/s Netia 150 Mb/s.
    Zaletycena
    Wadybrak kontaktu pozostałe patrz opinia
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262