MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
strona 9 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~lucyna / 2017-11-27 11:01
Od miesiąca nie mogę się doczekać uruchomienia usługi "multiroom".Koszt połączeń telefonicznych z "konsultantami"ok.50zł.Totalne lekceważenie klienta.Krótko mówiąc chamstwo i cynizm na każdym kroku. -
-
~Jacek / 2017-11-26 20:22Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziony od początku wymieniali mi dwa razy dekoder,obraz oraz internet się zacina,cena też jest wygórowana,obsługa klienta to już tragedia ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćRybnik -
~alicja / 2017-11-19 11:26Ocena: 2.67 / 5
Jestem klientką Netii od niedawna. Wcześniej był to Dialog, z którym (nie licząc samego uruchomienia) byłam naprawdę zadowolona. Nawet kiedy Dialog przejęła Netia było nieźle. W moim odczuciu o niebo lepiej niż w Netii, pomimo, że teoretycznie Netia ma lepszy sprzęt. Jednak dekoder Dialogu, dostępne programy, łatwość i czytelność obsługi bije Netię na głowę. Poza tym w "pakiecie obowiązkowym" za 15 zł, aż 17 to programy regionalne (dobrze że są, ale nie można moim zdaniem liczyć ich w puli kanałów - to raczej przez każdego odbiorcę traktowane jest jak jeden kanał - z mojego regionu który oglądam). Pozostałe pakiety (poza początkowym 2- miesięcznym okresem kiedy można wybrać pakiety, a potem nawet raz zmienić) można już tylko dokupować - nie można z nich zrezygnować. Takie rozwiązanie jest kuriozalne i z miejsca przekreślające tego operatora. To zwykłe naciąganie na kasę. Kiedy reklamowałam jakość TV, bo w ciągu 1 godziny (połączenie przez Wi-Fi) telewizja zawieszała się średnio 10 - 15 razy usłyszałam od konsultanta, że "Netia nie gwarantuje stabilności łącza". No tym stwierdzeniem mnie dobił. Przeszłam na kabel, ale "perełka" wypowiedzi konsultanta pozostała. Kolejna sprawa to to, że nie można wybrać z wykupionych pakietów "moich ulubionych" programów, pomimo, że przed zawarciem umowy konsultant o tym zapewniał. za każdym razem trzeba wpisywać ręcznie numer lub wchodzić w listę wszystkich programów i wybierać ten który się chce. Jednym słowem spore rozczarowanie MiejscowośćElbląg -
~Adam / 2017-10-27 22:59Ocena: 5.00 / 5
Dobra oferta programów. Można sobie dowolnie skomponować swój zestaw. Telewizja działa. Błyskawiczne przełączanie programów. Stabilne oprogramowanie i nigdy Netia Player się nie zawiesił. Posiadam model N 7800. Jestem abonentem Netii od kilku lat. Żadnej awarii. Posiadam też telewizję od największej kablówki w Polsce ale telewizja Netii jest o wiele lepsza pod względem praktycznie bezawaryjnego sprzętu i dopracowanego oprogramowania dekodera, który jest urządzeniem multimedialnym. Można podłączyć własny dysk lub Pendrive i przeglądać nagrane na nim pliki. W największej kablówce w Polsce jest to niemożliwe. ZaletyDopracowany dekoder Netia Player. Stabilne oprogramowanie. Dobra oferta programowa. Możliwość odtwarzania własnych plików z Pendrive.WadyNie stwierdziłem.Abonent Netii od czterech lat. Abonament 49.90 Internet 50 Mb/s, telefon stacjonarny, telewizja. -
~Ola / 2017-09-11 00:30Ocena: 1.25 / 5
Ciagle sie wszystko tnie nie wszytskie kanały da sie cofnąć niektóre kanały nie działają , najgorszy dekoder jaki kiedy kolwiek miałam ! WadyWszystko -
~jaro8686 / 2017-09-01 21:08Ocena: 3.00 / 5
internet niby ok, nie doswiadczam problemow z awariami itp ale biorac pakiet 20mb/s mam max 12mb/s, teraz juz wiem czemu nazywaja te pakiety "do 20mb" bo te 20 jest tylko na papierze... Co do tv to tragedia, jakosc obrazu nawet na kanalach hd jak dla mnie porazka, zaluje ze wzialem umowe na 2 lata, niech to sie w koncu skonczy... -
~tomek / 2017-08-29 17:29Ocena: 4.25 / 5
Odpowiem krótko : parametry to ping od 7 - 20 , moim zdaniem nieżle, z obiecanych 30 mb przy każdym teście wychodzi mi od 27 do 31 , a upload około 11 . Cena 109 zł za ponad 80 kanałów tv , C+ prestige , Eleven i 30 mb internet do tego multiroam . Obsługa klienta , wiadomo trzeba trochę poczekać kilka minut ale nigdy nie było sytuacji zebym się nie dodzwonił. Niezwodność : myslę że miałem 1 lub dwie awarie usunięte natychmiast po mojej interwencji w BO. Wadyjedna wada: w czasie oglądania meczy czasami jest minimalna pikseloza, rzadko i narawde mała.2 lata -
~Robert / 2017-07-27 19:58Ocena: 2.00 / 5
Odjęcie a następnie dodanie pakietów (w drugim okresie rozliczeniowym) to chwyt marketingowy. Pozostaniecie z programami "wylosowanymi" przez operatora. Co najwyżej możecie domówić nowe i oczywiście dopłacać. Kontakt telefoniczny i reklamację oczywiście płatne wg taryfy premium. Po długich bojach - pismach i reklamacjach za pomocą internetu firma proponuje oddanie skasowanych pieniędzy za połączenia do obsługi klienta. Kontakt za pomocą internetu to czas oczekiwania 48 godzin. W tym czasie nie możecie nic nowego reklamować i dodawać - do czasu zamknięcia reklamacji. Maksymalne w....e a nie oglądanie telewizji. Co to za telewizja gdy do jej oglądania potrzebny Wam jest prawnik albo siedzicie i piszecie skargi i reklamacje. Wasze zgłoszenia "giną" jak są dla Netii niekorzystne albo mogą być przez Was wykorzystane. Komunikaty wyświetlane podczas zmiany pakietów mają Was wprowadzić w błąd - mimo Wyboru pakietów za 65 zł (dobierałem pakiety za złoty 20 a rezygnowałem z pakietów za złoty 10) w nowym rozliczeniu pojawiły się pakiety tylko za złoty 10 a usunięto za złoty 5. Przy czym ten który pozostał powtarza się z opłatami w innych pakietach. Próba reklamacji to jak waleniem głową w mur! Mam płacić z nowy a ze starego nie mogę zrezygnować - bo jest już 3 okres rozliczeniowy. Pan przyjmujący reklamację "nie rozumie" że zmiana nastąpiła w 2 okresie rozliczeniowym. Zgodnie z jego radą mam pisać kolejną reklamację. Kolejnej oczywiście nie mogę bo ta jest nie zakończona! Mogę zadzwonić na .... extra płatną obsługę klienta. 20 minut to czas wiszenia na słuchawce i słuchania automatu. Tylko rachunek za telefon jestniemiłosiernie wysoki i prawdziwy. Warszawa -
-
~Mariusz / 2017-06-18 20:19Ocena: 1.00 / 5
Telewizja i internet ciągle się zawiesza, mam internet do 100Mb/s a zazwyczaj są 2Mb/s. Miałem UPC 10 lat i nie było problemów, chciałem zaoszczędzić 20zł miesięcznie i teraz żałuje. Stanowczo odradzam. ZaletybrakWadytelewizja się zawiesza, internet często przerywa -
~Tomek / 2017-05-28 18:22Ocena: 2.33 / 5
cena ok, jakośc beznadziejna, ciagłe wieszanie sie programów tv, nie działa nagrywanie na dysk zewnetrzny, obsługa reklamacji i kontakt z klientem katastrofalny, jak na razie nie zamierzam przedluzac umowy. ZaletycenaWadyjakosc beznadziejna -
~Bosy / 2017-05-17 18:45Ocena: 2.67 / 5
Obsługa klienta KATASTROFA!!! Dopóki nie podpisałem umowy było OK. Jak juz sie zdecydowałem to olewka pełna -
~Dab / 2017-03-14 13:20Ocena: 1.33 / 5
Obsługa inforlinii to jakiś żart, mają Cię w d****. Dzwonienie po 10 razy w tej samej sprawie, a dalej nie ma efektu. ZaletycenaWadyjakość połączenia,zrywanie połączenia, obsługa infolinii.
ODRADZAM -
~Cycu1996 / 2016-11-29 15:11Ocena: 5.00 / 5
Moja Oferta Neti Pojawiła Się u Mnie w Domu 28.10.2016 i Od Tej Pory Mogę Się Cieszyć Doskonałą Rozyrwką Za Przystępną Cenę,Ważne Że Moge Oglądać Moją Uwielbianą Piłkę Nożną ZaletyPrzebojowa Cena,Dobry Wybór Kanałów,Usługi Interaktywne,VOD,Radio On-LineWadyBrakNetia ( 28.10.2016 ) -
~Płotka / 2016-10-19 10:55Ocena: 4.67 / 5
Witam, na początku byłem sceptycznie nastawiony do zmiany operatora. Wiadomo przyzwyczajenie, niechęć do papierologii itd. Ale odkąd przeniosłem usługi tv do netii to jestem bardzo zadowolony. Ciekawa oferta dopasowana do potrzeb każdego no i przyzwoita cena. Mogli by troszkę szybciej odbierać telefon na infolinii ale tak poza to wszystko jest OK. ZaletySzeroka oferta
Przyzwoita cena
Wysoka jakość transmisjiWadyDługi czas oczekiwania na infolinii, ale do przeżycia -
~Witek / 2016-10-18 11:01Ocena: 4.67 / 5
Witajcie, moje doświadczenia z Netią są pozytywne, mam z netii Gigakablówkę i działa bez zarzutu. I jak na razie nie mam żadnych uwag, pan przyjechał podłączył, wytłumaczył co zrobic gdybym chciał np zmienić sprzęt. Zaletynie zacina się, wszystko to co umowie mam w pakiecieWadypilot nie jest najprostszy w obsłudze, ale to kwestia przyzwyczajeniazamówione przez konsultanta -
~marcin / 2016-10-16 16:12Ocena: 2.00 / 5
Telewizja wiesza sie co jakis czas nie mozna spokojnie ogladac programow, router sie restartuje kiedy mu sie podoba, slaby zasieg internetu przy wifi. Nie wiem jak wpisac zalety cena skoro mecze euro ogladalem na tv naziemnej bo netia ciagle sie wieszala wiec dziekuje, do konca umowy i spadam. Obsluga klienta smieszna, malo kompetentna. ZaletybrakWadyzrywanie polaczenia, nie mozna sie dowiedziec co jest nie tak -
-
~Bart / 2016-09-29 01:40Ocena: 5.00 / 5
Cena szacun, czas na zmiane operatora…
Troche roboty, ale warto dla oszczednosci. -
~Sandra_kop / 2016-09-23 11:21Ocena: 4.33 / 5
porównując propozycje jakie są na rynku to "tv za darmo do konca roku" jest fajna, akuart jestem z Warszawy, mieszkam razem z przyjciółką, kwestia płatności, rodzaj programów i kontakt z pomocą techniczną st dobry, fakt mialysmy probrlem z montażem ale przemiły pan nam pomógł -
~bernisanders / 2016-09-18 12:41Ocena: 4.00 / 5
w mojej okolicy są jedynym dostawcą więc w sumie nie mam wyboru, ale nie mam powodów do narzekania, zwłaszcza że ostatnio kilka pakietów w promocji dokupiłem -
~wyga / 2016-09-12 16:11Ocena: 5.00 / 5
Dość niedawno skorzystałam z pakietu internet z tv od końca roku. Musze przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Nie dość, że oferta jest chyba najbardziej przystępna cenowo, przynajmniej z tych dostępnych okolicy. Szybka, przyjazna obsługa klienta. Jeśli chodzi o sam internet - łącze działa bez zarzutu, a dosyć dużo czasu spędzam przed komputerem. Po moich wcześniejszych doświadczeniach u innych operatorów musze przyznac, że jest to chyba najlepsza opcja. Zaletycena, prędkość, obsługa klienta
strona 9 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
