Zabieranie kanalow to już norma. Wieczorem oglądam CBs reality a rano tego nr kanału już nie ma. Po to wybieram pakiet żeby mieć kanały które tam są!To nie pierwszy raz bo albo trzeci albo czwarty. To jest ostatnia umowa jaka podpisałam z tą firmą.
ZaletyŻadnych
MiejscowośćBolesławiec
~kryptos / 2022-05-10 17:49
Ocena: 1.67 / 5
Telewizja to dno totalne a zwłaszcza ich ta GIGANAGRYWARKA - wielka ściema prawie nic nie można nagrać bo zablokowane. Reklamują że NIKT NIE MA TAKIEJ USŁUGI - to akurat prawda NIKT TAKIEGO GÓWNA NIE MA!!!!!!!
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~Krystyna / 2019-12-04 21:15
Ocena: 1.67 / 5
Telewizja w Netii nie działa, co chwile się wyłacza z napisem brak połączenia z wifi. Placisz dla zasady bo masz umowę. Co chwile trzeba dzwonić na infolinie godzina czekania. Potem przez tydzień ok. Niestety z nowu wraca brak możliwości oglądania. Mam wykupione HBO ale z niego przy takim odsbiorze nie mogę korzystać. Rezygnuje z usług netii.
Nie polecem nikomu .
Zaletynie ma żadntych zalet -bardzo słabe łącza
Wadybrak odbioru codziennie Wałbrzych
~Lukasz / 2020-09-12 21:05
Ocena: 1.67 / 5
Urządzenia chyba najtańsze jakie można wyprodukować, wieszają się po kilka razy w tygodniu. Potwierdzam: Konsultanci z biura obsługi niekompetentni i nieprofesjonalni. Zgłaszane awarie nie są usuwane, a zgłoszenia zamykane.
WadySerwis, brak profesjonalizmu, w porównianiu do nc+ czy upc to dno.
~Maciej / 2022-12-17 13:30
Ocena: 1.67 / 5
Jestem totalnie zawiedziony telewizją z Netii. Tego nie da się oglądać. Człowiek kupuje topowy sprzęt, duże telewizory 4K/8K, a tu z Netii obraz jak ze średniowiecza. HD najczęściej spada do SD albo i niżej, 4K to w porywach HD. Meczów na mistrzostwach nie dało się oglądać, bo ciągłe stopklatki, rozmazane postacie, rozjechany obraz z głosem. bitrate na poziomie 1Mbit/s. Kilkanaście sekund przed golem wiedziałem, że będzie gol, bo sąsiedzi już dawno się cieszyli. Jak można takie gówno oferować klientowi premium? U mnie cena nie gra roli, więc wziąłem od nich praktycznie wszystko łącznie z trzema dekoderami 4K, wszystkimi pakietami TV (w tym HBO, Canal+, Eleven Sports, Polsat Sport Premium itd.). Niestety, telewizji nie da się oglądać, bo aż oczy bolą od tej pikselozy. Zabawki dla niemowlaków mają wyższą rozdzielczość i bitrate. Zdecydowanie nie polecam. Już uruchomiłem prawnika, aby zerwać tę umowę na telewizję z powodu niedotrzymania warunków umowy, bo to jest kpina z klienta.
Zaletycałkiem dobry internet
Wady- żenująca jakość telewizji (beznadziejny obraz HD i 4K, który wygląda jak SD z VHS-a)
- żenująca jakość obsługi reklamacji (w zasadzie jedyne co potrafią to restartowanie routera i przywracanie ustawień fabrycznych co i tak nic nie daje)
MiejscowośćGdańsk
~Maszka / 2018-08-14 13:27
Ocena: 1.67 / 5
Aby nie użyć wulgarnych słów Netia to kpina i żenada pracownicy nie jednokrotnie zignorowali reklamacje pisząc bzdury iż użytkownik to powiedział, nie potrafią rozwiązać problemu i olewają jak mogą ale jeżeli chodzi o podpisanie umowy wtedy jest wszystko w jak najlepszym porządku. Nie trafiłam w tej telewizji na profesjonalistów i na bank już nie przedłużę umowy.
WadyZła jakość internetu
MiejscowośćKraków
~mazda / 2023-01-13 22:09
Ocena: 1.67 / 5
nowy EVO box 4k ruter combo po włączeniu tylko 9 programów tv pozostałe nie widoczne dla pilota nie można przełączać bo dekoder nie pozwala mimo 3 miesięcy bez ograniczeń ,ponadto zacina się obraz i głos ,nie ma opisu jak wprowadzić do listy programów aby przełączyć jak w poprzednim pilocie totalna porażka jeszcze telefonów nie odbierają ,żenada nie wiem czy da się zerwać umowę.
Miejscowośćświebodzin 66-200
~Michał / 2022-02-07 18:46
Ocena: 1.67 / 5
Olewaja ludzi z góry na dół czekam na połaczenie z konsultatem
Zaletybrak
Wadyoszukują ludzi
MiejscowośćKAMIENNA GÓRA
~SARNA / 2024-04-18 21:41
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo awaryjna sieć. Brak odbioru TV. Po próbie połączenia z konsultantem technicznym odpowiadają, że czeka się 10 minut, a połączenie jest po godzinie. W dodatku konsultant mówi, że jest jakaś awaria i nie ma pojęcia kiedy będzie telewizor ponownie działał. Nie można tego na początku powiedzieć. Straciłam godzinę I nic. Żałuję wyboru Netii i nie polecam.
ZaletyBrak
WadyCzęste awarie. W nazewnictwie Netii błędy 6 lub 4 i inne. Po prostu brak programu.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Tomek / 2023-04-15 16:02
Ocena: 1.67 / 5
Przeszedłem do Neti z usług UPC. Juz po kilku nastu dniach zorientowałem sięże popełniłem srogi błąd. Mam porównanie więc mogę się odnieść do usług Neti.
Telewizja to jest totalna porażka, nawet zwykłe IPTV z neta działa o niebo lepiej. Mam łącze światłowodowe i dekoder połączony z netem poprzez normalne wifi a nie przez kabel i to już był pierwszy błąd gdzie zgodziłem się na to. Instalator zarzekał się że nie ma żadnych problemów w takim połączeniu a są. Dekoder potrafi się rozłączyć z routerem i potrzeba jego wyłączenia z prądu i połączenia na nowo. Filmy w HD to są może tylko na początku a później przechodzą w SD a i na niektórych kanałach to już jest takie "zaśnieżanie" jak bym z kasety video oglądał film. Brak na jakimkolwiek kanale telegazety. Nagrywarka działa w bliżej nieokreślony sposób gdzie nawet na infolini nie potrafią powiedzieć jakie kanały można nagrywać a nawet jak na jakimś kanale można to nie każdy program czy film.
Liczba kanałów napędzana 15 kanałami TVP3.
Telewizji nie polecam.
Jak by ktoś wiedział jak można rozwiązać umowę z Netią przed czasem to poproszę o jakieś wskazówki.
ZaletyInternet działa ok.
WadyTelewizja, dekoder TV, jakość programów, brak telegazety, nagrywarka.
MiejscowośćZielona Góra
~witkoz / 2020-04-09 15:48
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo kiepska jakość telewizja. Występuje "stop-klatka" bardzo często. Konsultanci z biura obsługi niekompetentni i nieprofesjonalni. Zgłoszona awaria nieusunięta przez 1,5 miesiąca. Zamykanie zgłoszeń o awarii bez konsultacji z klientem.
ZaletyBrak
WadyNiska jakość. Brak właściwej obsługi reklamacji
MiejscowośćŁódź
~Patryk / 2019-01-22 23:46
Ocena: 1.50 / 5
Ostrzegam przed popełnieniem błędu !!
Telewizja cały czas się zacina, rozłącza się wi-fi informując, że błędne hasło po czym się czasem samo łączy. Co chwile przerywa również sam dźwięk. Masakra !
ZaletyBrak
MiejscowośćSzczecin
~555 / 2024-05-27 22:46
Ocena: 1.33 / 5
Jak w piosence- mniej niż zero.tv Netii...nic nie ma..czysty,pusty ekran.
Dzwoń -netia nagrywa??? I nie słucha.
Beznadziejna tv
WadyWadliwa umowa działa TYLKO W STRONĘ
KL8ENTA,,...............................,...........,...................................,...........................?
MiejscowośćLublin
~Dab / 2017-03-14 13:20
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa inforlinii to jakiś żart, mają Cię w d****. Dzwonienie po 10 razy w tej samej sprawie, a dalej nie ma efektu.
Tv zacina się piksele nie da się oglądać żenada nigdy więcej tv w netii.Jak zawszę przy podpisaniu umowy było wszystko pięknie a teraz żeby coś z tym zrobić to oni nic nie mogą już zrobić.
ZaletyBrak
MiejscowośćElbląg
~Janina / 2024-01-15 23:44
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam nikomu.Internet tak chodzi że pracować nie da rady a w telewizji prawie codziennie wieczorem czarny ekran i napisy - brak połączenia z Internetem, brak połączenia z serwerem i tak na okrągło a za bubel każą płacić pełną stawkę, Ludzie jak najdalej od Netii
ZaletyŻadnych
WadySame wady
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Kaja / 2021-08-02 22:49
Ocena: 1.33 / 5
TV Koszmar. Nieustające "awaria masowa". Przerywa,zawiesza się-czyli jakość fatalna.Infolinia koszmarna.miala być telewizja internetowa a będzie kablowa bo umowy beż kar nie da się rozwiązać.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWrocław
~Karolina / 2021-07-26 13:47
Ocena: 1.33 / 5
Przy montowaniu powiedziano że telewizja w drugim pokoju będzie działała bez zarzutu po wifi. Tv przerywa, Internet przerywa, przyjeżdża kolejny Pan i mowi, że to po Wifi nie ma szans działać po dekoder jest za słaby w tym pakiecie ????
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2018-11-11 22:25
Ocena: 1.33 / 5
Oferta po okresie umowy nie ulega zmianie na lepsze wręcz przeciwnie dziś postanowiłem rezygnuje
ZaletyBrak
WadyZłącze 50 Mbit przez okres 24 miesięcy nigdy nie przekroczyło realnie 16 Mbit
MiejscowośćJelenia Góra
~Marcin / 2024-04-18 20:35
Ocena: 1.33 / 5
Dwa tygodnie od podłączenia telewizji są non-stop problemy z odbiorem