Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 82 opinii

2.57 / 5

  • Oferta
    2.93
  • Obsługa klienta
    2.25
  • Cena/Jakość
    2.71
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Aśka / 2019-11-10 09:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Częste przerwy w dostawie internetu i tv. Kontakt z konsultantem wymaga dużej cierpliwości i czasu. Za każdym razem słyszę,że nie mają awarii, jednak później odwołują wezwana pomoc techniczna "z powodu rozwiązania awarii masowej". Niezgodności w opłatach - zaczynają bez informacji doliczać za jakieś usługi (dodam, że oczywiście niczego nie aktywowałam), ale nikt nie jest mi w stanie powiedzieć za co jest dopłata, gdyż jest to "usługa dodatkowa".
    MiejscowośćBochnia
  • ~Milkyway / 2019-08-19 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Ruter zawiesza sie kilka razy na dobe, reset pomaga ale nie zawsze. Nagrywarka i funkcja 7 dni wstecz bardzo czesto niedostepna mimo obecnosci w pakiecie. Obejrzenie program z nagrywarki czesto odtwarzana razem z biezacym programem ( glos z nagrywarki a obraz z biezacej tv).
    Czekanie na konsultanta na infolinii to min.pół godziny.
    Obraz w fatalnej jakosci. Wifi ciagle traci zasieg.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Jan / 2019-08-18 15:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Wada gdy telewizor gra to internet mi się tnie w laptopie. Gdy telewizor gra to nic nie można zrobić na laptopie.
    Zaletybrak
    WadyZaczynanie internetu w laptopie gdy gra telewizor
    MiejscowośćŁęczna
  • ~arturx4 / 2019-07-26 22:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość obrazu daleko w tyle za nc+ (piszę z autopsji) widoczne jest tzw chmurzenie zwłaszcza przy szybkich scenach, co się z tym wiąże brak ostrości i szczegółowości. Obraz jest rozmyty. Dodam że dekoder i router podłączony jest RJ45, na wifi było znacznie gorzej- częste zawieszanie i jeszcze gorsza jakość obrazu. Jeśli chodzi o internet jest nieźle, zdążają się zacięcia ale występują relatywnie rzadko, chociaż jak na swiatłowód 100 mb powinno być lepiej. Obsługa klienta to jakiś żart, zależy im tylko na podpisaniu umowy a później martw się sam. Generalnie czekam na koniec umowy i do widzenia.
    ZaletyFajny pilot
    Dobra responsywność dekodera
    WadyJakość obrazu !!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bogdan / 2019-07-22 22:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Standardowa proba zalatwienia czegokolwiek przez telefon graniczy z cudem. Ale najbardziej irytujace jest jak ten dekoder sie zacina a pilot nie reaguje. Pomaga tylko reset urzadzenia.
    ZaletyLista kanalow podoba mi sie bardziej niz w upc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tajemniczy Klient / 2019-07-13 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa telefoniczna podczas awarii jest śmieszniejsza niż cyrk ... BRAVO dla zarządu że są ślepi na to , widocznie mają w d.... Klientów xD ... Co lepsze w niektórych dekoderach jest wgrana aplikacja YouTube a w nie których nie ma i na dotadek nie da się owego dekodera wymienić na taki z aplikacją ... Tak jak byś kupił auto ale w tej wersji nie ma radia heh ... Serwisant od podłączania sprzętu nie umie zaszczec zabezpieczeni od routera ,chyba że mu po cichu zapłacisz ..... Nie jestem wscipski i rozumiem każdy błąd w pracy ale to jest żenada
    ZaletyJedyna to ... Super pilot od dekodera
    WadyObsługa podczas Awarii , brak YouTube w dekoderze (w dekoderze w salonie you Tube jest )
    MiejscowośćLubin
  • ~Maria / 2019-06-26 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia gdybym wiedziała jak netia działa nigdy bym nie wzieła niestety nie mogę napisać nic dobrego czekam na koniec umowy
    Zaletyteraz to widzę ..chyba nie ma żadnych
    Wadysame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~Młody89 / 2019-05-14 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . Oferuja nierealna predkosc w danym miejscu i wiecznie jest z czyms problem . Obsluga klienta to dramat , jak rozmowa z botem . Walcze z nimi od dlugiego czasu a najlepsze jest to ,ze w momencie gdy rozmawiam z dzialem obslugi to nagle predkosc wzrasta kilkukrotnie i twierdza ,ze wszystko jest w najlepszym porzadku. Chwile po zakonczeniu rozmowy net praktycznie nie chodzi . Pol godziny temu mialem dokladnie taka sama sytuacje , teraz robilem test i ...
    Download 0.3 mb ,upload 0.4 a PING 1350ms ! Do kur.. nedzy to jakis zart. Dodam ,ze net mial byc 50mb a najlepszym wypadku ma 11 ! Wylumaczyli mi to ,ze na laczach u mnie moze miec max 14 . Wiec po co oferowali i gwarantowali 50 ? Nigdy wiecej nie chce miec z ta firma doczynienia i jeszcze raz nie polecam
    ZaletyJak dla mnie brak
    MiejscowośćJawor
  • ~Seba / 2019-04-21 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ! Ta Netia to parodia jakas zamówiłem telewizje z internetem w grudniu 2018 przed świętami prosilem Panią przez telefon zeby dekoder byl na swieta obiecala zlote gory co sie okazalo kurier z umowa dotarl dopiero pod koniec stycznia 2019 gdzie nie podpisalem tej umowy a Pani z infolini tlumaczyla sie ze nie bylo sprzetu na magazynie ale mowie ze mogli mnie chociaz poinformowac zero telefoni czy pisma !! I troche mi przeszlo i zrobilem w marcu teraz drugie podejscieinna Pani powiedziala ze sprzet juz jest na magazynie wiec bede mial szybko kuriera z umowa a potem dekoder i co do dzis nie ma :) nie wiem co mam dalej robic :) zaraz bedzie pol roku a ja z rodzina dalej bez telewizji!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćŻory ale jeszcze nie mialem okazji skorzystac !!
  • ~Karolin4 / 2019-04-10 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry. Telewizji nie da sie ogladac, ciagle sie wiesza i zamiast filmu oglada sie pokaz slajdów. I to nie jest jednorazowa sytuacja, tak jest caly czas. Zglaszanie problemu do netii trwa juz 2 tygodnie i dalej nie ma zadnej poprawy. Nie wiem jak mozna placic za usluge, ktora nie jest wykonana. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak, ewentualnie zaleta moze byc rozmiar urządzenia
    WadyZacinanie sie telewizji srednio co 3sekundy na 10sekund i tak przez cały czas. Brak rozwiazania problemu pomimo zglaszania go kilkukrotnie. Nie da sie ogladac telewizji, nie wiem ile jewt wiecej wad, poniewaz po godzinie cierpliwosci wylaczam telewizor.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Piotr / 2019-03-18 23:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Dołożyłem do internetu Netii (jedynego dostawcy przewodowego w moim domu) telewizję. Dziś przyszedł set top box. I ... jestem pozytywnie zaskoczony. Byłem nastawiony na wycofanie się z TV, ale jest spora szansa że zostawię tę usługę.
    Mam połączenie kablowe, router Netii pracuje jako bridge, dalej jest mój router, switch, stb Netii. Ruszył bez żadnych problemów. Wiele tu opinii negatywnych na moje oko jest wynikiem zbyt wolnego połączenie do stb (playera) - wifi co prawda wystarczy, ale nie w gęsto zamieszkanych blokach. Tu albo kabel, albo powerplug.
    Zalety1. Interfejs wygląda świeżo, jest responsywny. TV jest świetną opcją dla właścicieli starszych ekranów bez smart TV
    2. Świetnie działa Time-Shift. Zwykle działa od momentu włączenia urządzenia (stb lub tv), tutaj włączam program w połowie i ... przewijam do początku - de facto odtwarzam z serwerów Netii. Niestety nie każdy kanał czy program na to pozwala (licencja?), ale tam, gdzie jest - jest super. A jest w większości głównych programów (TVP, Polsat, TVN, HBO).
    3. Nagrywanie jest realizowane po stronie Netii, więc nie ma znaczenie liczba tunerów. Można nagrywać serie - przy czym nagrywa pierwsze wystąpienie danego odcinka, powtórek nie (ma znaczenie przy programach na tvn turbo)
    4. Szybko przełącza kanały - może nie natychmiastowo, ale jest szybciej niż w UPC w TV Samsung z kartą CI+
    Wady1. Średnie ponumerowanie kanałów, niejasne powtórzenia kanałów pod kilkoma numerami
    2. Słabsza niż przy dobrych platformach sat (a piszę to jako tęskniący za nc+) jakość video
    3. Sterowanie pilotem telewizora LG działa w ograniczonym zakresie - nie działa wybór kanałów (numery, P+, P-)
    4. Cena - niby 20zł za TV względem ceny za net 300Mbit, ale Giganagrywarka kosztuje dodatkowe 15zł. Pakiety TV średnio pogrupowane jak dla mnie - co też podbija cenę.
    5. Nie wszystkie kanały pozwalają na time shift.
    6. Nagrania przechowywane są przez ograniczony czas
    7. Brak wyższych rozdzielczości niż FullHD
    MiejscowośćWarszawa
  • ~krzysiek / 2019-02-18 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Barachło. Miałem przez miesiąc uszkodzony dekoder. Wymienili. W związku z awarią zrobiłem reklamację. Mam mieć korektę na kolejnej fakturze za okres, kiedy usługa nie funkcjonowała. To było dwa miesiące temu. Kolejna faktura była w pełnej wysokości. Minął kolejny miesiąc. Kolejna faktura w pełnej wysokości. Korekty ani widu ani słychu. Dzwonię do konsultanta. Odpowiedź - proszę czekać. Konsultantka po prostu arogancko się rozłącza.Unikajcie tego chłamu jak ognia.
    Zaletycena
    Wadycałość świadczonej usługi
    MiejscowośćLegnica
  • ~Roman / 2019-02-06 08:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam.
    O ile internet sam w sobie mają spoko to obsługa klienta i TV zostawiają wiele do życzenia.
    Ostatnie dwa dni w ogóle nie miałem u siebie telewizji, a jeśli juz jest to z reguły zacina jak nie wiem. Często jest problem na linii router-modem.
    Aplikacje ładują się kilka minut.
    Czekam do końca umowy lub składam reklamacje z wypowiedzeniem i wracam do konkurencji.
    Raz też było tak, że podczas awarii po przeniesieniu usług wysyłali dwukrotnie serwis na stary adres, a ten zaznaczał, ze naprawione przez co chyba dwa tygodnie byłem bez usług...
    ZaletyJedyne co to chyba mały modem i fakt, że łączy się on z routerem przez wifi. Nie trzeba ciągnąć tyle kabla po chacie.
    WadyNie mam czasu się rozpisywac ;).
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Patryk / 2019-01-22 23:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostrzegam przed popełnieniem błędu !!
    Telewizja cały czas się zacina, rozłącza się wi-fi informując, że błędne hasło po czym się czasem samo łączy. Co chwile przerywa również sam dźwięk. Masakra !
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Zdenerwowany / 2019-01-16 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę wystawiał ocen . Sami stwierdz cie. 15 listopada zamówiłem podłączenie usług. Mieli podłączyć do 7 stycznia. Bo tego dnia kończyła się umowa na moja Mamę i chciałem mieć już te usługi na siebie. Wykonałem około 20 tel. Napisałem 3 reklamacje. Jedyne co to jestem non stop olklamywany. Dopiero dzisiaj pani powiedziała ze maja problem bo nie mają sprzętu. I może podłącza na koniec stycznia. Odradzam trzymać się jak najdalej od tych oszustow
    ZaletyZadnych
    WadyKlamczuchy
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Łukasz / 2018-12-27 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, problemy odkąd pamiętam, więcej nerwów niż przyjemności z oglądania a do tego pilot tv pamiętający Gierka który przycina się za każdym razem, wbicie programu na pilocie to czasami 10 prób
    Zalety????
    WadyPrzycina podczas oglądania, przewijanie działa raz na jakiś czas, częste awarie i ciągle restart routera, znikający dźwięk podczas oglądania filmów itd itp
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Jerzy / 2018-11-29 18:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Zacina się obraz na drugim telewizorze przez wi-fitrudno wejść w nagrywarkę czasem trzeba resetowac dekoder obsługa klienta za każdym razem przestawia ustawienia inicjatywy to nie pomaga
    ZaletyNagrywarka
    WadyZatrzymuje się obraz na drugim telewizorze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2018-11-11 22:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta po okresie umowy nie ulega zmianie na lepsze wręcz przeciwnie dziś postanowiłem rezygnuje
    ZaletyBrak
    WadyZłącze 50 Mbit przez okres 24 miesięcy nigdy nie przekroczyło realnie 16 Mbit
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ania / 2018-11-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia beznadziejna, brak możliwości dodzwonienia się. Nie polecam!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kraken / 2018-11-03 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu Netia wcisnęła, samotnej 80 letniej chorej kobiecie internet w wersji MAX20, telefon mobilny w wariancie No Limit oraz pakiety TV telewizji cyfrowej w promocji Netia dla Ciebie - Specjalna 2, następnie po prawie miesiącu telefon stacjonarny w ofercie Mistrzowska oferta - dosprzedaż P1.
    Operator oświadcza, że nie wyraża zgody na udział w postępowaniu przed UKE.
    ZaletyUwaga ostrzegam !!!
    WadyUwaga ostrzegam !!!
    MiejscowośćKraków
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 727
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 383
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.35, ilość opinii: 169
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 116
Netia (TV)
Ocena: 2.57, ilość opinii: 82
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 313
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102