Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 68 opinii

2.74 / 5

  • Oferta
    3.11
  • Obsługa klienta
    2.41
  • Cena/Jakość
    2.96
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Zdenerwowany / 2019-01-16 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę wystawiał ocen . Sami stwierdz cie. 15 listopada zamówiłem podłączenie usług. Mieli podłączyć do 7 stycznia. Bo tego dnia kończyła się umowa na moja Mamę i chciałem mieć już te usługi na siebie. Wykonałem około 20 tel. Napisałem 3 reklamacje. Jedyne co to jestem non stop olklamywany. Dopiero dzisiaj pani powiedziała ze maja problem bo nie mają sprzętu. I może podłącza na koniec stycznia. Odradzam trzymać się jak najdalej od tych oszustow
    ZaletyZadnych
    WadyKlamczuchy
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Łukasz / 2018-12-27 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, problemy odkąd pamiętam, więcej nerwów niż przyjemności z oglądania a do tego pilot tv pamiętający Gierka który przycina się za każdym razem, wbicie programu na pilocie to czasami 10 prób
    Zalety????
    WadyPrzycina podczas oglądania, przewijanie działa raz na jakiś czas, częste awarie i ciągle restart routera, znikający dźwięk podczas oglądania filmów itd itp
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Jerzy / 2018-11-29 18:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Zacina się obraz na drugim telewizorze przez wi-fitrudno wejść w nagrywarkę czasem trzeba resetowac dekoder obsługa klienta za każdym razem przestawia ustawienia inicjatywy to nie pomaga
    ZaletyNagrywarka
    WadyZatrzymuje się obraz na drugim telewizorze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2018-11-11 22:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta po okresie umowy nie ulega zmianie na lepsze wręcz przeciwnie dziś postanowiłem rezygnuje
    ZaletyBrak
    WadyZłącze 50 Mbit przez okres 24 miesięcy nigdy nie przekroczyło realnie 16 Mbit
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ania / 2018-11-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia beznadziejna, brak możliwości dodzwonienia się. Nie polecam!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kraken / 2018-11-03 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu Netia wcisnęła, samotnej 80 letniej chorej kobiecie internet w wersji MAX20, telefon mobilny w wariancie No Limit oraz pakiety TV telewizji cyfrowej w promocji Netia dla Ciebie - Specjalna 2, następnie po prawie miesiącu telefon stacjonarny w ofercie Mistrzowska oferta - dosprzedaż P1.
    Operator oświadcza, że nie wyraża zgody na udział w postępowaniu przed UKE.
    ZaletyUwaga ostrzegam !!!
    WadyUwaga ostrzegam !!!
    MiejscowośćKraków
  • ~Piter / 2018-10-15 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje amatorzy same debile koszmar i dramat wieczne przerwy remonty krotko mowiac nic gorszego wybrac niemorzna jak chcesz zglosic awarie to zawsze sie wlancza sekretarka ze akurat w twojej miejscowosci jest duza awaria i staraja sie ja usunac dlamnie netia to epoka dinozaury
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca zeby wypisac
    MiejscowośćKrakow
  • ~camil / 2018-09-06 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie od 2 dni na infolinie i nic. TV Zacina sie, NIE POLECAM !!!!
  • ~Krzysztof / 2018-09-03 15:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Zbyt często zawiesza się dekoder TV, przy dysku zewnętrznym zanim będzie można z niego korzystać sprawdzanie dysku trwa kilkadziesiąt minut, nie raz przez to straciłem możliwość nagrania programu. Po zmianie oprogramowania nie można ustawić nagrywania od godziny do godziny, jeżeli jest opóźnienie w nadawaniu TV program nie nagrywa się cały.
    ZaletyWybór pakietów, nie trzeba płacić za byle co, co inne telewizje dodają do pakietów
    WadyZbyt często zawiesza się dekoder i nie można ustawić nagrywania od godziny do godziny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hess / 2018-08-23 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!! Podczas zgłoszenia przeprowadzki partacz z infolinii czegoś tam nie zaznaczył i na 2 tygodnie wyłączyli nam TV. Dzwonię do nich i mówię że to ich pracownik spartolił sprawę więc teraz powinni grzecznie przeprosić i w 5 minut włączyć z powrotem skoro to jedno kliknięcie w systemie a babsko z infolinii do mnie że muszę złożyć reklamację którą rozpatrzą za 2 tygodnie ale to nie ma sensu bo za dwa tygodnie i tak już będę na nowy adresie. Rozwiązuję z nimi umowę z powodu nie dotrzymania warunków!!!
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.96, ilość opinii: 606
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.58, ilość opinii: 238
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 88
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Netia (TV)
Ocena: 2.74, ilość opinii: 68
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.37, ilość opinii: 53
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48