Opinie na temat netii jak najbardziej są uczciwe.
Sam na własnej skórze przekonałem się, że klienta mają w przysłowiowym nosie.
Chciałem zakupić Internet w netii i złożyłem akces na ich stronie celem skontaktowania się z przedstawicielem. Następnego dnia zadzwoniła jakaś pani i chciała rozmawiać na temat Internetu. Grzecznie poinformowałem, że jestem aktualnie w pracy i proszę przenieść rozmowę na godzinę 17.30 jak już będę w domu. Pani się zgodziła z zastrzeżeniem, że przedstawiciel netii zadzwoni do mnie o godz. 17.300 następnego dnia. Następnego dnia czekałem na telefon z netii bez skutku. Trzeciego dnia (w godzinach mojej pracy) ponownie zadzwoniła pani z netii chcąc porozmawiać. Podziękowałem za wszystko i przypomniałem, że zgodnie z ustaleniami wczorajszego dnia miałem czekać na telefon z netii. Mając taki stosunek do klienta niech nie liczą to, że pozyskają więcej klientów. Dziadowska firma zawsze będzie dziadowska.
Zaletybrak
WadyWszystkie możliwe a w szczególności brak poszanowania dla klientów.
Do tej pory korzystam z Dialogu. Jak wiadomo netiia przejeła Dialog - szkoda.