Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3207 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~alek / 2017-08-25 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    poprostu tragedia, w umowie minimum 10 mb/s a jest 100kb/s nie polacam usługi, chyba ze chcecie tracic pieniądze i nerwy
    ZaletyBrak
    Wadyszumy w telefonie i tragiczna prędkość
  • ~Snejkus / 2017-08-25 15:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, obsługa jest na dramatycznym poziomie, brak kontaktu i za kazdym razem inne informacje. Jakosc internetu tragiczna, ping ponad 300, download 1mb, max 1,5mb. Rozwiazanie problemu najwyrazniej zalezy od osoby ktora odbiera telefon, dzwoniac z jednym prostym pytaniem otrzymuje rozne odpowiedzi w zaleznosci od tego kto odbiera.
    3 lata
  • ~malgorzata / 2017-08-22 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis ciągle cos się psuje naprawiają np. Dziś 22-08-2017 od 13 do 17.30+ cały czas bez żadnego komunikatu nie ma ani Internet ani tv a oni sie bawią jak nie zapłacisz rachunku na czas co jest tez nie mały 170pln to będą wysyłać sms ale za te wszystkie godziny gdy nie miałaś dostępu o tym nie chcą rozmawiać jeszcze trochę I zrywam sie z tego bagna
    Zaletynic na ekranie
    Wadywszystko brak komunikacji robicie co chcecie macie nas w dupie ale my mamy opcje możemy was olac
    za dlugo
  • ~luka / 2017-08-19 11:46
    Ocena: 1.50 / 5
    mam do 50 Mb/s...tak wynika z umowy, mimo tego dawno takiej predkości nie widzialem...pingi na poziomie 300 - 400 ms...tragedia...centrum Wrocławia...

    sprawdzam prędkość download...13 Mb/s

    what the fuck??

    codziennie jakieś niespodzianki...żałuje mega...następnym razem pójdę do upc

    SZCZERZE ODRADZAM!!!!!!
  • ~Netiowiec / 2017-08-18 16:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy z Netia przez tel poniewaz nie mozna skorzystac z mozliwosci odstapienia od umowy w ciagu 14 dni, jesli podczas rozmowy z konsultantem zgodzisz sie na wczesniejsza aktywacje uslugi.
    Nie wyrazenie zgody na wczesniejsza aktywacje uslugi spowoduje ze bedziesz mogl odstapic od umowy w okresie 14 dni.
    Reasumujac, pytaj o Wszystko kilka razy, badz dociekliwy a konsultant bedzie musial Ci powiedziec prawde, jesli zataji cokolwiek, rozmowy sa nagrywane i po nagraniu takim mozna uniewaznic umowe z kazdej chwilii.
    Ogolnie nie polecam uslug bo jak bedzue awaria internetu to tel i tv tez nie bedzie dzialac!
    Zaletybrak
    Wadywolno, drogo i do dupy.
    pracownik
  • ~Piotr Molicki / 2017-08-17 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA - Netia przez 2 miesiące nie jest w stanie podłączyć mi telefonu. Codziennie rozmawiając na infolinii dostaje nieprawdziwe informacje, że wszystko jest ok. NIE polecam, ODRADZAM
    Kraków
  • ~Jacektychy / 2017-08-13 19:25
    Ocena: 2.25 / 5
    w dzisiejszych czasach żeby internet po kablu był max 14 mb/s i to w dobrych wiatrach
    Zaletywybór programów , miła obsługa ,
    Wadyprędkość internetu , stabilność ,
  • ~Marcin / 2017-08-11 10:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Miałem internet z Netii do 20 Mb/s na łączu Telekomunikacji wtedy jeszcze a mianowicie. W TP czyli dzisiejszym Orange nie mogli mi dać prędkości wyższej niż 10 Mb/s bo nie będzie działać. Byłem tego świadomy a mimo to chciałem to no ale nie dostałem z Netią nie było problemu dostałem do 20 Mb/s gdzie realnie było od 15-16 stabilne cały czas bo tyle wyciąga moje łącze ze względu na odległość do centrali. Co do awarii? W ciągu 3 lat była tylko jedna awaria która została w miarę sprawnie usunięta. Mieszkałem na wiosce więc było całkiem dobrze, dlatego nie obwiniać dostawcy za neta tylko właściciela infrastruktury o złą jakość przewodów.
    ZaletyPrędkość, stabilność, cena
    WadyCzasami utrudniony kontakt w sprawie awarii.
    Białośliwie, wtedy to było około 100 zł za net + podtrzymanie łącza tp
  • ~Gajusz / 2017-08-10 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie "gówniana" Firma. Zero kontaktu z centrum obsługi (godzinowe oczekiwania na połączenie z konsultantem. Szczerze NIE POLECAM
    ZaletyZERO
    WadySAME WADY
  • ~Ariek / 2017-08-08 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Słaby internet, koszmarna, nieprofesjonalna, niedoinformowana obsługa, duże ceny, małe możliwości techniczne. Szczerze nie polecam. Internet na łączach TP S.A. to po prostu tragedia - 20 Mb/s za 79,90 to ofertą jaką dostałem po przeprowadzce po 6 latach korzystania z usług Netii.
    6 lat
  • ~szmcio / 2017-08-08 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia, testowałem wielu dostawców jednak ten jest żałosny. Podczas turnieju esportowego potrafiło wywalić mi internet nawet 4 razy.
    Zaletybrak
    Wadyjakieś małe awarie praktycznie dzień w dzień, żałosny dostawca, obsługa niekompetentna.
  • ~Mc / 2017-08-05 19:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągle sie zacina nie polecam zasięg bardzo słaby
  • ~Kamil / 2017-08-05 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop AWARIE, obsługa nie ma pojęcia o podstawowych zagadnieniach technicznych. ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyBARDZO częste awarie (czasami internet działa godzinę dziennie i tak od kilku lat...)
  • ~Joanna / 2017-08-04 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Niedawno był u nas gościu, który reprezentował Netię. Na kartce pisał sobie nasz adres, nr telefonu. Jak nie chcieliśmy podpisać umowy przedwstępnej poszedł sobie i kartkę na której pisał wyrzucił zgniecioną kartkę z naszymi danymi i danymi jeszcze jednej osoby, na skrzynkę pocztową na klatce. Wychodząc z mieszkania zauważyłam tą kartkę i zabrała. Napisałam do Nettii zapytanie o tego człowieka czy jest pracownikiem ich firmy. Potwierdzili mi na maila, ze owszem jest pracownikiem partnera i napisali, że przeprowadzili rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem i tyle. Pracownik stwierdził, ze była to sytuacja incydentalna. Niemniej jednak nasze dane mogły dostać się wszędzie.I skoro oni w ten sposób traktują klienta i taka sytuacja nic dla nich nie znaczy to chyba trzeba to jeszcze inaczej załatwić. NIKOMU NIE POLECAM
    Zalety BRAK
    WadyBRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
  • ~Jelenia Góra / 2017-08-02 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet rozłączany 2 razy dziennie! Do tego mam wykupione 4 a dostaje maksymalnie 3,4Mb/s (najczesciej oscyluje w granicach 2.8) Płace za internet i telefon - internetu prawie nie ma, a telefon jest używany najczęściej do zgłaszania usterki braku internetu. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak!
    Wady-Nie wywiązywanie się z umowy
    -Częste usterki
    -Ciężko połączyć się z biurem obsługi klienta
  • ~luni / 2017-08-01 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Płacę za 4 MB a przez większość czasu mam 2 MB. Ogólnie ten internet to jakaś porażka. Prawie cały czas są skoki pingu, prędkość internetu potrafi obniżyć się do 0,5 MB oczywiście kiedy chcę coś ściągnąć lub coś oglądnąć. Do tego, żeby mieć internet trzeba wziąć telefon stacjonarny, na który dzwonią tylko z ofertami. Osobiście nie polecam.
    ZaletyNawet ciężko by było zmyślić jakąś zaletę
    WadyCena podwyższana przez telefon stacjonarny, którego nie można usunąć z oferty.
    Jak do nich zadzwonisz to powiedzą, że załatwią tą sprawę, ale tak naprawdę nic się nie zmienia.
    Bardzo częste skoki pingu i prędkości internetu
  • ~Tadeusz / 2017-07-31 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia bardzo a to bardzo negatywna.prosiłem o szybką interwencję i usunięcie usterki " brak dostępu do sieci" to zasłania się niby umową że macie 48 godzin. To są kpiny z uzytkownikow . Jak można w dzisiejszych czasach pozbawiać ludzi dostępu do sieci. Dzisiaj pracuje się przez Internet. To jest kpins rano wysyłam rozwiazanie umowy .
  • ~Max / 2017-07-31 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Z początku internet był niezawodny, ale teraz to największy szajs jaki zakupiłem. Nie mówię o wyczerpującym wykorzystaniu transmisji danych, a o zwykłym oglądaniu serialu. Nie polecam, nie pozdrawiam.
  • ~Karol / 2017-07-28 16:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa jest fatalna zapewnia że tak naprawimy państwu internet jak najszybciej to możliwe . Prędkość niby powinna być 100 mb s a jest 20-30 mb/s Jednym słowem nie polecam naszczęście umowa kończy się za tydzięń i rezygnuje z tego gów*a
    Zaletybrak
    Wadyco chwila zrywa łaczę
    2 lata płaciłem 60 zł
  • ~Karol / 2017-07-24 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa co chwilę się wyłącza mam tego dosyć zrywam umowę jak szybko to możliwe
    ZaletyBrak
    WadyBrak mi słów na ten temat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4679
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2614
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2025