Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sas / 2017-10-02 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 4 lat byłem klientem biznesowym Netii, posiadałem internet 20mb/s oraz telefon stacjonarny. Po 4 latach Orange zainstalowało światłowód w mojej okolicy, niezwłocznie przeszliśmy na ich usługę (100mb/s). Z racji tego, że umowa w Netii nam się skończyła i przeszła w tryb bez terminowy, chcieliśmy zatrzymać sam telefon. Wysłałem pismo z rezygnacją, zapakowałem modem Netiaspot do usługodawcy. Dostałem odmowę, iż nie mogę zrezygnować z internetu ponieważ telefon stacjonarny jest tylko ważny w usłudze z internetem. Pomimo ponownej prośby nie odłączono mi usługi internetu, faktury były wystawiane na obie usługi, mimo iż wyraźnie zaznaczyłem, że chce z niej zrezygnować i nie będę z niej korzystał. Stwierdziłem, że przestanę płacić za usługę z której nie korzystam. Po 4 miesiącach obsługa Netii (dział windykacji), dzwoni do mnie i oczywiście straszy windykacją. W momencie przedstawienia mojego stanowiska, iż chciałem zrezygnować z jednej usługi i zostawić drugą, a faktury wystawione na moją firmę są zawyżone, dopiero zaczęto wysłuchiwać moich oczekiwań jako stałego klienta (wiele lat byłem klientem Netii prywatnie). Oczywiście w tej sprawie nic nie zrobiono, Pani z windykacji zależało tylko na odzyskaniu pieniędzy za wystawione faktury, wg mnie z niesłusznie naliczoną obsługą za internet.

    Takie podejście do klienta zakrawa o skandal, Netia kompletnie nie słucha swoich klientów i wychodzi z pozycji siły. Nie polecam usług tej firmy, prędzej czy później będzie pojawiał się problem.

    Prawdopodobnie zdecyduję się na reklamację tych usług, ciekawe czy to cokolwiek da.

    PS Zdaję sobie sprawę że niepłacenie jest słabym podejściem do tematu. Miało to za cel zwrócenie uwagi.
    PS2. Numer jest w trakcie przeniesienia do Orange, które de facto też ociąga się z tematem ponad umówione 30 dni.
    Zaletymoże kiedyś jakieś mieli teraz brak
    Wadywolny internet
    zerowa elastyczność
    wysokie opłaty
    niestabilne łącza
    słaby sygnał
    Bydgoszcz
  • ~PK / 2017-10-02 09:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!

    W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.
    Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.
    W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.

    Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).

    podsumowując:
    Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.
    ZaletyInternet działał OK
    WadyPrzedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!
  • ~BK / 2017-10-01 10:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Od kilku dni siada DNS. Z przerwami pojawia się i znika.
    Dodzwonić się na support to niedorzeczność + koszty.
  • ~wolny internet / 2017-09-29 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać ich!!! unikać tej firmy zdala od neti same problemy infolinia to kpina
  • ~Bosz / 2017-09-29 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to po prostu katastrofa, mam mieć 100mg/s a dostaję zaledwie do 2mb/s i nie ma bata na nich jak się w końcu dodzwonisz do konsultanta to się poprawi na parę dni potem znów ta sama bajka ,ręce opadają od dzwonienia na tą infolinię , oszukują potwornie i nic nie można zrobić nie polecam tego operatora.
  • ~Andrzej / 2017-09-26 08:54
    Internet nie taki szybki.Od samego początku problemy transfer wręcz mulący.Konsultant mnie oszukał więc sprawa trafiła do UOKiK i tam wygrałęm bowiem rozmowy są nagrywane.Zrezygnowałęm z tej usługi. Nie Polecam.NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ.
    ZaletyBrak
    WadyTransfer mulący konsultanci naciągają wręcz oszukują.
  • ~Paweł / 2017-09-24 23:42
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam umowę od grudnia 2016 czyli 9 miesięcy. Fakt faktem zmieniłem router z tego od Netii na Asusa. Mam wykupione łącze do 100 Mbps i wyniki następujące: pobieranie 89,73 , wysyłanie 46,97. Mierzone teraz przy włączonym telewizorze, a u mnie telewizja śmiga też po internecie. Sprawdzałem szybkość połączenia bezpośrednio z kabla (z pominięciem routera) i wynik był faktycznie prawie 100 Mbps. Przy darmowym routerze z Netii wyniki były prawie o połowę gorsze. Wiadomo - jak za darmo to pewna lipa :-). Uważam, że teraz parametry są ok.
    Jeżeli chodzi o obsługę to dam przykład z poprzedniej soboty. Część stron www wchodziła dopiero po kilkukrotnym odświeżeniu. Zaczęło się tak dziać około 17 w sobotę. Zadzwoniłem do BOK dopiero o 23. Fakt - po raz pierwszy dość długo czekałem na połączenie. Zwykle to była chwila. Podejrzewam, że nie tylko ja miałem ten problem. Już w niedzielę tuż po 13 zadzwonił technik i podpowiedział mi, żebym spróbował zmienić serwery DNS na "googlowskie". Oczywiście wytłumaczył jak to zrobić w ustawieniach routera. Powiedział, że jeżeli to nie pomoże to przyjedzie w poniedziałek. Pomogło. Teraz strony ładują się jeszcze szybciej. W necie można odszukać jak to zrobić. Polecam.
    Ogólnie oceniam Netię bardzo dobrze. Dałem tylko o jedną gwiazdkę mniej za cenę. To tak dla zasady - zawsze może być taniej :-). Ale cena też jest ok. Mam oferty na internet w firmie (podłączenie w sklepie w galerii handlowej) gdzie cena jest 3 x wyższa przy 6-cio krotnie gorszych parametrach! Szkoda, że tam nie moge podłączyć Netii. Pozdrawiam.
    9 miesięcy.
  • ~Jakc / 2017-09-22 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje płacisz za to czego nie dostaniesz umowa na 50mb a mam od 8-10mb A złodzieje z netii twierdza ze to zgodnie z umowa i maja cię W DUPIE i spróbuj coś zrobić niemożliwe jak podpiszesz to mogiła do końca umowy
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy i brak zamówionej prędkości
  • ~mokiD / 2017-09-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY. Bardzo częste przerwy w dostawie internetu... ODRADZAM za te pieniądze można znaleźć coś ZNACZNIE lepszego z fachową obsługą...
    ZaletyBrak
    Wady- WYSOKA AWARYJNOŚĆ
  • ~Vamonito / 2017-09-19 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na tego dostawcę!!!
    Kusząc niskimi cenami przemyca usługi, o których nie ma mowy w ofercie. Usługi takie jak pakiet bezpieczny internet czy giganagrywarka są dorzucane automatycznie i żeby z nich zrezygnować trzeba się porządnie nagimnastykować dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię, oczywiście ja za każdym razem orientowałem się dopiero kiedy widziałem tajemnicze dodatkowe kwoty na fakturze. Telefon na infolinię to zawsze (niezależnie od pory dnia) min. kilkanaście minut czekania na zgłoszenie się kogokolwiek. Mam porównanie z Vectra i Multimedia, które mają równie beznadziejną obsługę przez infolinię więc może to standard w tej branży ale tam nie było przynajmniej wciskania tylnymi drzwiami g..wna jak przy sprzedaży garnków.
    ZaletyDziała w porządku
    WadyWciskanie nie zamawianych usług, długi czas oczekiwania na infolinii
  • ~Maria / 2017-09-18 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jest jakiś jeden wielki żart z klientów. Jeżeli ktoś nie przeczyta dokładnie całego ich śmiesznego regulaminu albo nie pracował nigdy w jakiejś sieci na obsłudze klienta, to nie będzie wiedział, że musi napisać wypowiedzenie od umowy na czas OKREŚLONY! Inaczej umowa przechodzi na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem... O niczym nie jesteś wcześniej informowany, wszystko po cichu, tylko żeby naliczyć kolejne faktury. Już nie wspomnę o tym, że nie korzystam obecnie z ich internetu, bo przeniosłam się do innego mieszkania i nie chcieli mi tam przenieść internetu na tej samej umowie, tylko na zupełnie innej, droższej i NA 2 LATA. PORAŻKA
    ZaletyBRAK
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
    Wrocław
  • ~Rysiek / 2017-09-17 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z internetem, teraz np od 3 dni trwa awaria DNSów, a netia nie informuje o tym ani na stronie, ani na fb, trzeba dzwonić na infolinie i czekać jakieś 40minut na konsultanta. Zarządzanie, komunikacja z klientem oraz poziom usług leżą i kwiczą bardziej niż w mięsnym za PRLu.
    Zaletybrak
    WadyWolny, częściej niedziałający niż działający internet, wysokie ceny
    Mazowieckie, korzystam prawie 2 lata- niestety w moim regionie są monopolistą.
  • ~Kasia / 2017-09-15 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam..
    Netia leci sobie w kulki z klientami.
    Rozwiązali sami umowę a teraz każdą płacić nie wiadomo za co, gdzie wszystkie rachunki są uregulowane.
    Telefon wciskają dosłownie na siłę twierdząc, że płacić się będzie 20 zł miesięcznie a nagle podwyższają do 40.
    Skandal .
    W ogóle nie polecam tej firmy i każdemu będę odradzać...
  • ~Marcin / 2017-09-13 15:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
    Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
    Nie polecam, ostatni raz z Netią. Tragedia
  • ~Katarzyna / 2017-09-12 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelne usługi spowolniony Internet brak osób kompetentnych
    ZaletyBrak
    Lublin
  • ~xdddddddddd / 2017-09-09 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorszy dostawca, problemy z internetem praktycznie codziennie. Omijać szerokim łukiem, a zaoszczędzicie nerwów.
    Zaletybrak
    Wadycałość usługi
  • ~Ślązazk / 2017-09-08 08:54
    Zamówiłem w Netii super pakiet za 50zł Internet z TV. Za dwa dni pojawił się u mnie fachowiec i powiedział za tu widzi problemy i będę musiał poczekać. Postanowiłem zrezygnować, nie będę czekać niewiadomo jak długo. Tego samego dnia zadzwonił do mnie akwizytor z Vectry ( nie wiem skąd miał moje dane osobowe ) obiecał że jutro będzie montaż . Po jakimś czasie dowiedziałem się że sąsiedzi mają Netie i są zadowoleni . A ja teraz będę płacił 70zł miesięcznie . Moje straty po 2 latach wyniosą 480 zł .
  • ~JoeMnemonic / 2017-09-05 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam.

    Naciąganie i szukanie frajera, do sieci 100MBps (tak takiej sprzed 20 lat) chcieli mi podpiąć TV Internet i TV i to internet 900Mbps !!!

    Jak by trafili na gościa który jest atechniczny to by podpięli a później udawali durnia i podpierali się no Panie jest napisane do 900 Mbps nigdzie nie jest napisane ile gwarantujemy !!!

    Infrastruktura to jakiś trup hasło światłowód jest też naciąganiem można powiedzieć oszustwem bo żadnego światłowodu ci nie ciągną (no gdzieś ten światłowód jest) ale w taki sposób wszystko można tak nazwać nawet w Telefonii komórkowej bo na podstacjach gdziś ze światłowdem można się spotkać.

    Kolejny sposób naciągania to infolinia oczywiście płatna gdzie po wybraniu numeru dowiadujemy się że musimy oczekiwać na kontakt ... powyżej 10 min no i o ile do 900 Mbps pewnie oznacza z 50 Mbps to tutaj powyżej już jest dobrze pilnowane i oznacza spokojnie godzinkę co nas skrobnie za słuchanie niczego na ogół coś w okolicy 20 PLN. ZA NIC !!!

    Podsumowując NETIA ? NIGDY !!!
    ZaletyBrak zalet.
    WadySame WADY naciąganie i próby oszukiwania klienta, koszmarnie droga i nie funkcjonalna infolinia
  • ~Tomasz / 2017-09-04 16:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem jak u nich z parametrami łącza ale to co się dzieje na infolinii i w papierach to jest kpina i cyrk.
    Mianowicie zawarłem z nimi umowę od której w ciągu 3 miesięcy mogłem odstąpić bez żadnych kosztów, po zapewnieniu przez monterów że ''no szybko się zrobi tu skrzynka jest na słupie'' trzymali mnie jeszcze 2 tygodnie po czym zadzwonili że pojawiły się dodatkowe koszty montażu w wysokości 1000 zł, z umowy zrezygnowałem ALE, rozwiązali tylko umowę za internet, nie za numer telefonu który jest konieczny do każdej umowy, mimo że karty do niego nie otrzymałem naliczali opłatę przez 3 miesiące, po skontaktowaniu się z infolinią napisałem wypowiedzenie umowy jako że jej warunki nie zostały spełnione i w zamyśle od 3 miesięcy miała być nieważna, po tygodniu zadzwoniła do mnie pani z infolinii poinformować że wypowiedzenie rozpatrzone pozytywnie i mam czekać na pismo.
    Pismem była kolejna faktura za rachunek z usługi która nie została wykonana, kaucji 100 zł również nie zwrócili.
    Zaletybrak
    WadySyf w papierach
  • ~Rafal / 2017-09-04 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechalem do polski na odwiedziny do siostry i korzystam(kiedy sie w ogóle da) z jej internetu ,,Netia" który działa na zasadzie
    " Pojawiam sie i znikam" .....
    Teraz jestem zaraz mnie nie ma. Poprostu TRAGEDIA!!! Lepszy net łapiesz w centrach handlowych i restauracjach.......
    ZŁODZIEJSTWO !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyCałokształt
    Złodzieje...... Byłem w wielu innych miejscach i internet mi działał w porządku. Tak jak mówię nawet w centrum handlowym.....
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337