Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mer / 2018-06-11 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestarzała infrastruktura (do 20 Mbit/s). Ceny prawie takie same, jak w dużo szybszym światłowodzie. Promocje cenowe tylko dla nowych. Starzy jak się przyzwyczaili dużo płacić, to niech płacą dalej.
    Zaletystabilnść.
    Wadyprzestarzała infrastruktura CU.
    MiejscowośćToruń
  • ~RM4E / 2018-06-10 22:23
    Ocena: 2.75 / 5
    NIE NIE NIE
    RACHUNEK NIGDY SIĘ nie zgadza ciągle coś się nie zgadza. DODAJĄ jakieś dziwne kwoty do rachunku, każdy konsultant mówi co innego.
    To jest banda krętaczy i chachmętów.
    CZYTałem mnóstwo negatywnych komentarzy myślałem że ludzie mieli pecha albo są walnięci. Okazało się że komentarze nie kłamały. NIE NIE NIE VETO dla netii przez 10 lat te same sztuczki!!!
    NIE DAJCIE się naciągać na oszukane promocje!!!
    WadyWSZYSTKO CAŁA NETIA TO FARSA ICH reklamy to bujda!!!
    MiejscowośćWłocławek
  • ~nie_ma_netu / 2018-06-10 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadnijcie jaką prędkość ma mój "szybki internet". Całe 350 Kbps w środku dnia.

    Żenada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2018-06-09 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria ponad 2 tygodnie z zrywającym internetem (po kablu)
    a co do obsługi klienta będzie naprawione we wtorek następnie czwartek kpina
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Anton / 2018-06-05 01:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno, awarie internetu co chwilę, w najmniej spodziewanych momentach, zero informacji zwrotnej o pracach technicznych albo usterkach. Czasem w trakcie jednego miesiąca rozłączali internet na kilka godzin co pare dni. Mimo, że usterka wynikała z ich winy zapłacić trzeba pełny rachunek, mimo, że internetu przez połowę czasu nie miałem. Dodatkowo oszukują w umowach, np. jak w tej na możliwości zwrotu pakietu telewizyjnego w ciągu dwóch tygodni. Dekoder został odesłany po tygodniu ponieważ telewizja też nie działała poprawnie. Niestety, do dzisiaj musimy płacić. Powód? Netia nie uwzględniła dnia w którym paczka została nadana, a dzień w którym paczka do nich dotarła. Jak określili dwa dni po upływie czasu. Podsumowując firma to jeden wielki żart, poza szybkim internetem nie reprezentuje sobą nic dobrego. Stanowczo odradzam i czekam na dzień wygaśnięcia umowy.
    ZaletySzybki internet
    WadyCzęste awarie, pomoc techniczna która nie wie jak może pomóc, dodatkowo często jest niemiła i zniecierpliwiona, oszustwa związane z umowami
    MiejscowośćŁódź
  • ~Wiktor / 2018-06-04 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów. Dlaczego? Brak Internetu. A pieniążki za pakiet z konta lecą. Awarie sieci co 20 minut.
    Wolna prędkość. Jaki Netia ma slogan? "GIGAWOLNOŚĆ, tani internet..."
    ZaletyBrak
    WadyWolna prędkość, awaryjność, obsługa klienta nic nie robi
    MiejscowośćKraków
  • ~Abonent / 2018-06-04 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że firma Netia niepoważnie podchodzi do klienta. Brak jasnych odpowiedzi na pytania, bardzo długi czas oczekiwania na aktywację usług, bardzo zły kontakt z infolinią.
    ZaletyPrzeciętne ceny.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na aktywacje usług, niekompetentni konsultanci, brak jasnych odpowiedzi na pytania, niepoważne podejście do klienta.
    MiejscowośćToruń
  • ~Atan / 2018-06-04 13:50
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM !!!
    Zła faktury ,przerwy w necie i telewizji nawet przez tydzień
    MiejscowośćKatowice
  • ~KB / 2018-06-03 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji. Naliczanie opłat mimo złożeniu wypowiedzenia w salonie. Do centrali nawet nie wiem kiedy dotarło. Biuro obsługi klienta to kolejna kwestia. Nie można się dodzwonić albo mówią raz jedno,raz drugie. Nigdy więcej Netia! Szczerze odradzam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mroczny / 2018-06-03 16:02
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem klientem Netii jeśli chodzi o internet od wielu lat. Mam internet 50 MB. Jest to najszybszy transfer w mojej lokalizacji. Problemy techniczne zdarzają się bardzo, bardzo rzadko. Są wręcz pomijalne. Nie rozumiem dlaczego na tym forum, jest tak ogromna przytłaczająca góra samych tylko negatywów. O kim i o czym by się czytało, wszystko jest tylko złe, beznadziejne i do d....py.
    ZaletyTransfer nie spada poniżej 90% transferu maksymalnego. Niezawodność i stabilność.
    WadyBrak.
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Krystyna / 2018-06-01 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni.
    Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)
    Wadyjakośc sygnału, częste awarie, namolni merketingowcy wciskający telewizyjne pakiety.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Pepe / 2018-06-01 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria przez 2 miesiące,za co i tak musiałem zapłacić.info to kpina . zdecydowanie nie polecam
    MiejscowośćChełmża
  • ~Maciek / 2018-05-29 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z powodów takich iż maja w dupie klienta podpisałem umowę z tymi .... gdzie pisze wyraźnie 30 dni na montaż usług minęło już 30 dni a oni nic gdy zadzwoniłem do nich powiedzieli ze oni tu nie widza problemu gdyż jakieś inne rozbudowy czy coś im wyszły i gdy powiedziałem ze są złodziejami oszustami i ze chce jakiś nr to wyżej położonych osób to powiedziała ze nie ma a gdy zadałem pytanie to kto tam rządzi to nie wiedziała co powiedzieć nie polecam żałuje ze podpisałem z nimi umowę ...

    NIE POLECAM .....
    ZaletyBrak
    WadyMarna obsługa klienta
    Nie wywiązują się z własnej umowy
    Nie mila obsługa na infolini
    Klienta maja za jakaś maszynkę do forsy
    Słaba jakoś TV ciągle się zacina i pisze ten kanał jest chwilowo nie dostępny nieraz nawet przez cały dzień i nie odlicza tego od rachunku a to z ich winy .
    I wiele wiecej
    MiejscowośćOzorków
  • ~Mariusz / 2018-05-29 16:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet do wybory szybki i bardzo szybki przynosi zadowolenie choć w mierniku prędkości dużo mniejszy niż na umowie ...
    Zaletyna pewno cena niezawodność
    Wadymarny kontakt a jak już ktoś zadzwoni z państwa obsługi po wypowiedzeniu to koszmar przykład dzisiaj poprosiłem po rozmowie o oddzwonienie o godzinie 13 już pani nie zadzwoniła ale wcześniej usłyszałem że pracuje do 14 ja niestety wyszedłem z pracy by odebrać telefon a pani po prostu ... nie zadzwoniła dziwicie się że ludzie szukają innych firm .....
    MiejscowośćKraków
  • ~Grzegorz / 2018-05-24 19:17
    Ocena: 4.75 / 5
    Posiadam Netie około sześciu lat w tym czasie miałem kilka awarii w tym jedna z mojej winy wszystkie były naprawione w dość szybkim czasie , wcześniej posiadałem Neostrada i szczerze nie polecam , z Netią nie mam problemów mogę śmiało polecić .
    ZaletyObsługa klienta
    Wady
    Mogli by już zastąpić poczciwy router Netia Spot na coś lepszego
    MiejscowośćOlszanica
  • ~Ryszard / 2018-05-24 18:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę unikajcie tej firmy złożyłam w Salonie Netii w Rybniku rezygnację z ich usług.W biurze osługi klienta poinformowano mnie że rezygnacja wpłynęła równy miesiąć pojej złożeniu czyli okres wypowiedzenia przedłużył mi się o miesiąc.Pani poinformowała mnie że salony Neti działają na takich samych zasadach jak Żabki.i oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Szkoda tylko że pan w salonie Netii ma dostęp do wszystkich naszych danych łącznie z numerem telefonu a za nic nie ponosi odpowiedzialności co jest kompletną bzdurą zamierzam nagłośnić tą sprawę bo to jest jakiś absurd
    Zalety*****
    WadyObsługa klienta *****
    MiejscowośćRybnik
  • ~Jakub / 2018-05-24 16:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem fali hejtu, ja korzystam juz kilka miesiecy.. Dwa razy zaciął mi się internet, w ciągu pol h od zgloszenia awarii, usterka zostala naprawiona. Mam porównanie do Vectry, w ktorej takie awarie zglaszalem 2 razy dziennie, a wiec niebo a ziemia... Cena swietna, TV dopasowana do moich potrzeb, nie robie sobie smietnika z telewizji, na prawdę super.
    ZaletyCena
    Jakość
    obsługa
    WadyNa razie brak
    Miejscowośćgdynia
  • ~Barbara / 2018-05-24 16:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z usług Neti i jestem bardzo zadowolony, cena i obsługa klienta po sprzedaży jest bardzo dobra. Kontakt i pomoc opiekuna budynku pomaga w załatwieniu wszelkich spraw 10/10
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
    MiejscowośćTczew
  • ~Grzegorz / 2018-05-24 16:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Od roku korzystam z usług netii, jestem bardzo zadowolony, maja bardzo dobra ofertę. Przedstawiciele bardzo pomocni, zawsze jak jest jakiś problem to wszystko załatwiają. Nie wiem jak jest w innych mostach, ale w Kwidzynie działa świetnie
    ZaletyCena
    Jakość
    Opieka klienta
    WadyOporna infolinia
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Elwira / 2018-05-21 21:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma nie jest godna zaufania, Rozwiązała ze mną umowę przez SMS, nie uprzedzając o problemach, nakazała natychmiastowy zwrot sprzętu i skontaktowania się z kurierem, choć nie mam takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy nalicza opłatę za uzytkowanie karty tel., choć jej nigdy nie aktywowałam i umowy nie ja zerwałam. Reklamacje nie są uznawane
    MiejscowośćDarłowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337