Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2018-06-09 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria ponad 2 tygodnie z zrywającym internetem (po kablu)
    a co do obsługi klienta będzie naprawione we wtorek następnie czwartek kpina
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Anton / 2018-06-05 01:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno, awarie internetu co chwilę, w najmniej spodziewanych momentach, zero informacji zwrotnej o pracach technicznych albo usterkach. Czasem w trakcie jednego miesiąca rozłączali internet na kilka godzin co pare dni. Mimo, że usterka wynikała z ich winy zapłacić trzeba pełny rachunek, mimo, że internetu przez połowę czasu nie miałem. Dodatkowo oszukują w umowach, np. jak w tej na możliwości zwrotu pakietu telewizyjnego w ciągu dwóch tygodni. Dekoder został odesłany po tygodniu ponieważ telewizja też nie działała poprawnie. Niestety, do dzisiaj musimy płacić. Powód? Netia nie uwzględniła dnia w którym paczka została nadana, a dzień w którym paczka do nich dotarła. Jak określili dwa dni po upływie czasu. Podsumowując firma to jeden wielki żart, poza szybkim internetem nie reprezentuje sobą nic dobrego. Stanowczo odradzam i czekam na dzień wygaśnięcia umowy.
    ZaletySzybki internet
    WadyCzęste awarie, pomoc techniczna która nie wie jak może pomóc, dodatkowo często jest niemiła i zniecierpliwiona, oszustwa związane z umowami
    MiejscowośćŁódź
  • ~Wiktor / 2018-06-04 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów. Dlaczego? Brak Internetu. A pieniążki za pakiet z konta lecą. Awarie sieci co 20 minut.
    Wolna prędkość. Jaki Netia ma slogan? "GIGAWOLNOŚĆ, tani internet..."
    ZaletyBrak
    WadyWolna prędkość, awaryjność, obsługa klienta nic nie robi
    MiejscowośćKraków
  • ~Abonent / 2018-06-04 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że firma Netia niepoważnie podchodzi do klienta. Brak jasnych odpowiedzi na pytania, bardzo długi czas oczekiwania na aktywację usług, bardzo zły kontakt z infolinią.
    ZaletyPrzeciętne ceny.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na aktywacje usług, niekompetentni konsultanci, brak jasnych odpowiedzi na pytania, niepoważne podejście do klienta.
    MiejscowośćToruń
  • ~Atan / 2018-06-04 13:50
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM !!!
    Zła faktury ,przerwy w necie i telewizji nawet przez tydzień
    MiejscowośćKatowice
  • ~KB / 2018-06-03 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji. Naliczanie opłat mimo złożeniu wypowiedzenia w salonie. Do centrali nawet nie wiem kiedy dotarło. Biuro obsługi klienta to kolejna kwestia. Nie można się dodzwonić albo mówią raz jedno,raz drugie. Nigdy więcej Netia! Szczerze odradzam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mroczny / 2018-06-03 16:02
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem klientem Netii jeśli chodzi o internet od wielu lat. Mam internet 50 MB. Jest to najszybszy transfer w mojej lokalizacji. Problemy techniczne zdarzają się bardzo, bardzo rzadko. Są wręcz pomijalne. Nie rozumiem dlaczego na tym forum, jest tak ogromna przytłaczająca góra samych tylko negatywów. O kim i o czym by się czytało, wszystko jest tylko złe, beznadziejne i do d....py.
    ZaletyTransfer nie spada poniżej 90% transferu maksymalnego. Niezawodność i stabilność.
    WadyBrak.
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Krystyna / 2018-06-01 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni.
    Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)
    Wadyjakośc sygnału, częste awarie, namolni merketingowcy wciskający telewizyjne pakiety.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Pepe / 2018-06-01 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria przez 2 miesiące,za co i tak musiałem zapłacić.info to kpina . zdecydowanie nie polecam
    MiejscowośćChełmża
  • ~Maciek / 2018-05-29 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z powodów takich iż maja w dupie klienta podpisałem umowę z tymi .... gdzie pisze wyraźnie 30 dni na montaż usług minęło już 30 dni a oni nic gdy zadzwoniłem do nich powiedzieli ze oni tu nie widza problemu gdyż jakieś inne rozbudowy czy coś im wyszły i gdy powiedziałem ze są złodziejami oszustami i ze chce jakiś nr to wyżej położonych osób to powiedziała ze nie ma a gdy zadałem pytanie to kto tam rządzi to nie wiedziała co powiedzieć nie polecam żałuje ze podpisałem z nimi umowę ...

    NIE POLECAM .....
    ZaletyBrak
    WadyMarna obsługa klienta
    Nie wywiązują się z własnej umowy
    Nie mila obsługa na infolini
    Klienta maja za jakaś maszynkę do forsy
    Słaba jakoś TV ciągle się zacina i pisze ten kanał jest chwilowo nie dostępny nieraz nawet przez cały dzień i nie odlicza tego od rachunku a to z ich winy .
    I wiele wiecej
    MiejscowośćOzorków
  • ~Mariusz / 2018-05-29 16:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet do wybory szybki i bardzo szybki przynosi zadowolenie choć w mierniku prędkości dużo mniejszy niż na umowie ...
    Zaletyna pewno cena niezawodność
    Wadymarny kontakt a jak już ktoś zadzwoni z państwa obsługi po wypowiedzeniu to koszmar przykład dzisiaj poprosiłem po rozmowie o oddzwonienie o godzinie 13 już pani nie zadzwoniła ale wcześniej usłyszałem że pracuje do 14 ja niestety wyszedłem z pracy by odebrać telefon a pani po prostu ... nie zadzwoniła dziwicie się że ludzie szukają innych firm .....
    MiejscowośćKraków
  • ~Grzegorz / 2018-05-24 19:17
    Ocena: 4.75 / 5
    Posiadam Netie około sześciu lat w tym czasie miałem kilka awarii w tym jedna z mojej winy wszystkie były naprawione w dość szybkim czasie , wcześniej posiadałem Neostrada i szczerze nie polecam , z Netią nie mam problemów mogę śmiało polecić .
    ZaletyObsługa klienta
    Wady
    Mogli by już zastąpić poczciwy router Netia Spot na coś lepszego
    MiejscowośćOlszanica
  • ~Ryszard / 2018-05-24 18:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę unikajcie tej firmy złożyłam w Salonie Netii w Rybniku rezygnację z ich usług.W biurze osługi klienta poinformowano mnie że rezygnacja wpłynęła równy miesiąć pojej złożeniu czyli okres wypowiedzenia przedłużył mi się o miesiąc.Pani poinformowała mnie że salony Neti działają na takich samych zasadach jak Żabki.i oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Szkoda tylko że pan w salonie Netii ma dostęp do wszystkich naszych danych łącznie z numerem telefonu a za nic nie ponosi odpowiedzialności co jest kompletną bzdurą zamierzam nagłośnić tą sprawę bo to jest jakiś absurd
    Zalety*****
    WadyObsługa klienta *****
    MiejscowośćRybnik
  • ~Jakub / 2018-05-24 16:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem fali hejtu, ja korzystam juz kilka miesiecy.. Dwa razy zaciął mi się internet, w ciągu pol h od zgloszenia awarii, usterka zostala naprawiona. Mam porównanie do Vectry, w ktorej takie awarie zglaszalem 2 razy dziennie, a wiec niebo a ziemia... Cena swietna, TV dopasowana do moich potrzeb, nie robie sobie smietnika z telewizji, na prawdę super.
    ZaletyCena
    Jakość
    obsługa
    WadyNa razie brak
    Miejscowośćgdynia
  • ~Barbara / 2018-05-24 16:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z usług Neti i jestem bardzo zadowolony, cena i obsługa klienta po sprzedaży jest bardzo dobra. Kontakt i pomoc opiekuna budynku pomaga w załatwieniu wszelkich spraw 10/10
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
    MiejscowośćTczew
  • ~Grzegorz / 2018-05-24 16:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Od roku korzystam z usług netii, jestem bardzo zadowolony, maja bardzo dobra ofertę. Przedstawiciele bardzo pomocni, zawsze jak jest jakiś problem to wszystko załatwiają. Nie wiem jak jest w innych mostach, ale w Kwidzynie działa świetnie
    ZaletyCena
    Jakość
    Opieka klienta
    WadyOporna infolinia
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Elwira / 2018-05-21 21:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma nie jest godna zaufania, Rozwiązała ze mną umowę przez SMS, nie uprzedzając o problemach, nakazała natychmiastowy zwrot sprzętu i skontaktowania się z kurierem, choć nie mam takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy nalicza opłatę za uzytkowanie karty tel., choć jej nigdy nie aktywowałam i umowy nie ja zerwałam. Reklamacje nie są uznawane
    MiejscowośćDarłowo
  • ~Jakub / 2018-05-18 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście nie polecam styczności z tą firmą. Obsługa klienta jest nie kompetentna, nie wiedzą co się dzieje w ich systemie, wprowadzają klienta w błąd. W tamtym roku miałem okazję korzystać przez chwile z usług netii ale przez ciągłą zawodność ich usług musiałem zrezygnować. tj. bardzo duży ping, niestabilne łączę. Zamawianie samego internetu również było kabaretem. Trzech konsultantów ze mną rozmawiało, koniec końców błędy w umowie - w moim nazwisku. Zły wpisany pakiet oraz w momencie, kiedy przyjechał technik okazało się, że urocza Pani, z którą zdarzyło mi się rozmawiać totalnie wszystko przekręciła i okazało się, że nie mam routera. Mija praktycznie rok czasu, kiedy nie korzystam z ich usług i dopiero teraz okazuje się, że mam niedopłaty. Nikt łaskawy z firmy netii nie był, aby zadzwonić i poinformować mnie o takiej sytuacji, a przy wypowiedzeniu również ani słówka, gdzie sami mieli problem z tym moim wypowiedzeniem, ponieważ ta kochana Panna, zaznaczyła aktywacje usługi w dniu rozmowy a nie w dniu, kiedy technik podłączy mi router przez co wyszły komplikacje, ale koniec końców wyszło na moje. Jak dla mnie ta firma to jeden wielki żart. Oferują coś, a mają bałagan w systemie. Dodam jeszcze sytuacje z 2013 roku, kiedy to wprowadziłem się do Wrocławia i Netia była głównym dostawcą internetu na moim osiedlu. Korzystaliśmy z internetu tam przez 3 miesiące i w momencie, kiedy chcieliśmy się przeprowadzić wyszło na jaw, że nie mieli nas w systemie. Klient o danym imieniu i nazwisku nie widniał i musieliśmy zamawiać nową usługę a przez trzy miesiące za darmo korzystaliśmy z internetu. Byłem wtedy zdziwiony, że żadne faktury do nas nie dochodzą i później wszystko się wyjaśniło.
    Osobiście polecam omijać tą firmę szerokim łukiem. Za pewne znajdą się osoby, które są zadowolone z ich usług aczkolwiek ja osobiście radzę uważać. :)
    Zaletybrak
    Wadypowyzej wypisane
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2018-05-17 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami
    ZaletyBrak
    WadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2018-05-17 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami
    ZaletyBrak
    WadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowy
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3083
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307