Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3199 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 160
  • ~Max / 2024-11-30 14:26
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet, jeśli działa to jest świetnie na fakturze mamy prędkość 600mb/s nie było przypadków żeby prędkość była niższa raczej zawsze jest 5-10 mb/s ponad deklarowaną. Ale jest też druga strona medalu, średnio 4-5 razy w miesiącu internet znika na ok. 2-3 godz i nie da się z tym nic zrobić, pomoc techniczna mówi że usterka jest w trakcie naprawy i proszę czekać. Dodatkowo min 1 raz na 2 miesiące muszą przyjechać technicy ze względu na to że sprzęt który jest w domu ( Router, odbiornik światłowodu itd. ) przestaje działać i bez względu na czekanie internet nie wraca. Panowie mówią że ten sprzęt już tak ma i nie da się z tym nic zrobić, choć z wcześniejszym dostawca nie było żadnych problemów.
    Zalety- Szybka reakcja techników w razie usterki
    - Dobra prędkość
    Wady- Bardzo częste przerwy w dostawie prądu
    - Dekoder I router które psują się od leżenia na półce
    - Czasami ciężko jest dogadać się z osobami na infolinii
    MiejscowośćBędzin
  • ~Erazm / 2024-10-24 14:17
    Ocena: 4.75 / 5
    Wielki plus- całość zasługuje na uznanie ! Błyskawiczna reakcja na brak netu, prędkość niezawodna , czytelność witryni
    ZaletyCałość działalności
    WadyBrak
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~K D / 2024-10-24 10:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Po pierwsze ich zapewnienia że jeżeli się zmienia adres to można przepiąć abonament to jest kompletny fałsz. Mimo że przeprowadziłem się do innego mieszkania w tym samym bloku nie chcieli mi przepiąć i wymusili żebym zrezygnował z starego abonamentu i zawarł nową umowę na 24 miesiecy na nowe mieszkanie, była ta sama cena więc się zgodziłem. Ale zrezygnowanie to odesłanie starych modemów, jeden telewizyjny a drugi na internet. Wysłałem telewizyjny 2 miesiące przed zakończeniem umowy bo nie mam TV, a internetowy potem, czyli w 2 paczkach. No i się zaczeło, emaile w stylu "nie mamy pana modemów, proszę o numer listu przewozowego", jeden numer przewozowy miałem ale drugiego nie więc po paru miesiącach windykowali mnie na 300 zl za modem. Mimo że jestem pewny że przesłałem im to nie mogę udowodnić że kurier im dostarczył więc zapewne będę musiał zapłacic ale 300zl za stary modem to przesada. Nigdy więcej netii.
    WadyOszuści, zawyżanie cen.
    MiejscowośćKraków
  • ~Gosia / 2024-10-11 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że zainstalowany światłowód nie osiągał obiecanej szybkości, to kanały telewizyjne nie pojawiły się nawet po 24h od instalacji. Dodatkowo pomimo że Netia sama zadecydowała o zakończeniu dostarczania dotychczasowej technologii pod moim adresem (w zamian za ten nieszczęsny światłowód) to ich regulamin został zapisany tak że to ja jako klient miałam odesłać stare urządzenia na własny koszt pomimo że to nie ja zadecydowałam o zakończeniu umowy- absurd. Dlatego też postanowiłam że stary sprzęt oddam technikowi który przyjechał zainstalować światłowód a ten nie zarejestrował zwrotu sprzętu, tylko po prostu go odebrał i wziął chyba dla siebie bo nigdzie tego nie zgłosił przez co Netia nałożyła na mnie karę za niezwrócony sprzęt w wysokości 300zl bez przyjęcia reklamacji. PARANOJA!
    ZaletyZadnych
    WadyJak powyzej
    MiejscowośćGdynia
  • ~Nie ma znaczenia / 2024-10-10 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Obiecują szybki internet, a na serio cały czas 200mb/sek, częste awarje i nie mogą dać ci alternatywe. Operatorzy rozmawiają z tobą jak ze świnią, żadnego szacunku
    Nie ma umowy ba czas nieokreślony, wtedy kiedy chcesz rozerwać umowę, musisz zaplacić karę. Oszusci
    ZaletyŻadhych zalet
    WadyZa dużo wad
    Za słaby internet,
    Na info linii nikt nie odpowiada
    Umowa na czas określony
    MiejscowośćKraków
  • ~nick / 2024-10-05 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra totalna. Co chwila problemy z predkoscia neta 2gb/1gb, co chwila problem z pingiem i packet losami w grach. Nie da sie uzywac do grania online, miesiac czasu same awarie.. pada deszcz to juz wgl net smietnik. NIE POLECAM I NIGDY WIECEJ
    ZaletyZERO ZALET
    WadyPing, utrata pakietow, predkosc internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Andrii / 2024-09-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym zgłosić problemy związane z jakością usług, z których obecnie korzystałem. Prędkość internetu jest znacznie niższa od oczekiwanej, a telewizja często się zacina. Dodatkowo, mimo że zrezygnowałem z kontraktu(po 2 latach jak miałem podpisany), zostałem obciążony opłatą w wysokości 56 zł, co jest dla mnie niezrozumiałe.(((
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Vitalii / 2024-08-01 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy podpisaniu umowy przedstawicel powiedział że moźna przenosić uslugę internetu na terenie całego Wrocławia bez problemy, a teraz jak zmieniłem adres zamieszkania,to twierdził ż nie da radę. I nie można rozwiązać umowę bez koncekwencji ... Najgorsza obsługa i internet
  • ~Vitalii / 2024-08-01 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy podpisaniu umowy przedstawicel powiedział że moźna przenosić uslugę internetu na terenie całego Wrocławia bez problemy, a teraz jak zmieniłem adres zamieszkania,to twierdził ż nie da radę. I nie można rozwiązać umowę bez koncekwencji ... Najgorsza obsługa i internet
  • ~kinga / 2024-06-17 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W celu rozwiązania umowy, udałam sie do punktu, w punkcie otrzymałam informację, że z powodu wyrzucenia mnie z mieszkania (na które miałam usługę) oraz brak możliwości świadczenia usług przez firmę Netia w nowym miejscu zamieszkania, nie zostaną naliczone opłaty związane z przedwczesnym rozwiązaniem umowy. Pozostawiłam swój aktualny adres, odpowiedz reklamacyjna otrzymałam listownie na adres gdzie juz nie mieszkałam a była świadczona usługa, przez to nie wiedziałam ze została odrzucona moja reklamacja i mam uiścić jakąś opłatę. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana i sprawa została skierowana do windykacji. Po skontaktowaniu sie z firmą usłyszałam ze ta reklamacja nie została w ogóle złożona wiec wysłałam nową z wymienionymi wyżej informacjami - otrzymałam odpowiedz negatywną ponieważ pracownik zaprzeczył swoim słowom i temu że wprowadził mnie w błąd.
    Firma nie wzięła odpowiedzialności za błędy pracowników i to ze nie informowali poprawnie o swoich postępowaniach oraz decyzjach.
    WadyNiekompetencja pracownikow, brak wzięcia odpowiedzialności za błędy
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Bella / 2024-06-12 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma którą powinna zająć się prokuratura ,oszuści wyłudzają pieniądze,nie polecam tej dziadowskiej firmy.
    ZaletyZadne
    WadyWyłudzanie
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Zenek / 2024-06-09 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyłudzają pieniądze które im śie nie należą, naliczają kwoty z kosmosu
    ZaletyŻadne
    WadyDno
  • ~Domknika / 2024-06-08 14:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak działa internet netia? W tym problem że większość dnia nie działa. Odkąd mam założony światłowód internet non stop przerywa
    Wadyusługa nie działa
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Dimaan / 2024-05-24 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z Netii! Wczoraj zerwali z nami bez zgody umowę ! Powiedzieli, że następnego dnia przyjdzie majster, i co? Nikt nie przyszedł. Dziś Wsparcie mówi, że Internet będzie dopiero za tydzień. Jak ja muszę pracować? Gdyby pracownik od razu powiedział, że poczekaj tydzień, dawno bym zmienił operatora. Napiszę na wszystkich stronach swoją recenzję i nigdy nie polecę Netii moim znajomym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łuki / 2024-05-19 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 600mbs na wifi w Warszawie działą z prędkością 30mbs gdzie hotspot z telefonu jest dużo szybszy. Obsługa jest dramatyczna. Jedni mówią, że za wolno inni że okej, inni jeszcze że u nich w domu to działą inaczej. A co mnie to obchodzi jak u nich w domu działa - nie wywiązują się z umowy, a możliwości kontaktu są koszmarne. Dodatkowo każda interwencja działu technicznego powoduje jeszcze gorsze działanie.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, obsługa techniczna, mocno zaniżona prędkość, działanie routerów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2024-05-13 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    straszne dziadostwo , wiecznie wyłączony odbiór tv ,wyświetla się komunikat ,,błąd połączenia .... ,, straszne dziadostwo jak skończy mi się 2-letni okres to zmienię operatora
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolony klient / 2024-05-11 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę uważać na tą firmę!
    Podsuwają umowę zupełnie inną jak umówione warunki. Instalator też jest wyszkolony bo daje umowę (ponad 30 stron dokumentów z których ciężko coś zrozumieć) dopiero po instalacji z hasłem, ale on i tak już wykonał zlecenie. Na pytanie dlaczego taka umowa została przygotowana wymijające odpowiedzi.
    Dobrze, że jest 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy, ale tak czy inaczej szkoda nerwów i dodatkowych kosztów na które naciągają.
    Sprawa zgłoszone do UOKiK.
  • ~Tomasz / 2024-05-10 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    I DON’T RECOMMEND this company to anyone! Awful customer service, they lie to you, don’t answer questions if you are not polish! When we asked if we are able to transfer internet to another flat they told yes, but when we had to move, they disagreed to transfer it and continued to charge us for services, however we didn’t use it! And also they charged us for devices, which we returned personally in the office! Horrible service!
    ZaletyNie ma
    WadyNIE POLECAM!!!
  • ~Tarasss / 2024-03-29 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! najgorszy internet na świecie! nigdy nie podłączaj tego Internetu! żeby rozwiązać umowę, straszą nas, że złożą pozew, bo za rozwiązanie umowy przed upływem dwóch lat trzeba zapłacić karę w wysokości 1200 zł. dwukrotnie podnieśli czynsz, więc jesteśmy zmuszeni zmienić adres, a pod nowym adresem (300 metrów od naszych mieszkań) dostawca nie może podłączyć swojego Internetu! rozmawialiśmy przez telefon, skazano nas na piekło! napisaliśmy skargę, wysłano nas do piekła!
  • ~Magda / 2024-03-26 10:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta jest dramatyczna.30 min na telefonie odsyłana z działu do działu. Z jednego do drugiego. Nikt nic nie wie.
    Do tego automat na którym trzeba wyczekać 1000 pań gadających formułki
strona 1 z 160
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4420
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2526
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227