Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netart.pl opinie

Ocena na podstawie 35 opinii

4.04 / 5

  • Wsparcie techniczne
    4.06
  • Parametry
    4.09
  • Wydajność
    4.21
  • Cena/Jakość
    3.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~Darek / 2022-11-27 17:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Co roku w opłatach zawarte są niechciane opcje z których trudno zrezygnować. Wymaga to interwencji telefonicznych na podstawie których dopiero pojawia się ew. korekta. Obecnie znowu wzrosły opłaty za utrzymanie domeny gdyż dodane są jakieś "specjalne pakiety". Nie ma możliwości rezygnacji z tych pakietów w panelu klienta. Próba transferu domeny niestety jest mocno utrudniana. Trzeba wygenerować wniosek o kod authinfo i w postaci papierowej z podpisami wysłać do siedziby. Mailem można ale tylko z podpisem kwalifikowanym. Ponadto płatności przez internet zawierają najdroższe doliczane opłaty za obsługę z jaką się spotkałem.
    WadyDodawanie niechcianych opcji do płatności z jednoczesną utrudnioną rezygnacją.
    Utrudniony transfer domeny.
  • ~Andrzej / 2022-10-24 14:12
    Ocena: 2.75 / 5
    mistrzowie wciskania usług niechcianych. Na początku pięknie i wspaniale, kupujesz hosting i domene w atrakcyjnych cenach. Patrzysz na cennik "bez promocji" też nie jest źle, ale mnóstwo płatnych "opcji" Myślisz sobie - spoko, nie potrzebuje tych dodatków biorę standard. Po roku przychodzi faktura 2 - 3 x większa niż planowałeś, okazuje się że opcje dodatkowo płatne są automatycznie uruchomione,. nie ma jasnych i czytelnych opcji wyłączenia ich, wszystko rozwalone po panelu administracyjnym użytkownika lub hostingu, tak żeby przypadkiem ich nie znaleźć. ogólnie STRASZNIE NIE POLECAM TEJ FIRMY
    Zaletydziała w miarę stabilnie, rzadko dłuższe przerwy, całkiem wygodny panel zarządzania hostingiem
    Wadywciskanie niechcianych usług, kontakt z serwerisem bywa utrudniony, ukrywanie możliwości wyłączenia płatnych dodatków.
  • ~PPiotr / 2021-06-10 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. 2 lata temu dodawali certyfikat SSL do domeny za darmo, a ostatnio dostałem maila ze od lipca usługa bedzie dodatkowo płatna. Kontakt z pomocą utrudniony, zdarzają się dni kiedy nie mozna sie dodzwonic.
    WadyWysokie ceny
  • ~Rafcio / 2021-01-07 10:37
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo dobra obsługa, wsparcie techniczne na najwyższym poziomie, pomocni ludzie na infolinii. oferta bardzo zróżnicowana, ceny przystępne.
    Zaletydobra oferta
    niskie ceny
  • ~Michalek / 2020-05-28 23:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba nie netart tylko nazwa chociaż już wiele razy nazwe zmieniali, działa tak samo dobrze. Ile to już czasu u nich, aż człowiek nie wiedziałby jak bez nich stronkę obsługiwać
    ZaletyBezawaryjne usługi
    Szybko odbierają telefony
  • ~Andrzej / 2020-05-15 17:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jasno i czytelnie, bez zbędnych pierdułek. Serwer działa idealnie szybko, wordpress śmiga aż miło. Żadnych problemów - kolejny rok z nazwa.pl
    Zaletyszybkie serwery
    Wadybrak
  • ~konty / 2020-02-14 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miejsca nie starczy na wypisanie wad serwerowni.
    Stosują taki wredne, agresywne, korporacyjne podejście do klienta. Nie potrafią dostosować się do potrzeb. Płać, płać i to coraz więcej i bierz usługi, których nie chcesz.
    WadySame wady.
  • ~MarkJ / 2018-11-19 10:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem już z nazwą od roku i generalnie jestem w stanie polecić firmę. Usługi są dopasowane do siebie i się uzupełniają nawzajem. Z hostingiem dostajesz domenę z SSL
    Zaletycena i usługi dopasowane do klienta
  • ~Czeszberg / 2018-11-15 16:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Maszynka do zarabiania pieniędzy na klientach za pomocą sprzedaży słabej jakości usług w jak największej ilości. Częste naciąganie klientów na dodatkowe koszty, jak w przypadku wpychania na siłę usługi DNS Anycast bez dania klientowi wyboru czy ją chce czy nie pod rygorem usunięcia domen z listy jeżeli nie przeniesie się ich do netart lub nałożeniem kary wielkości kilkudziesięciu zł za każdą domenę. Januszowy, podstępny i niewytłumaczalnie durny, sposób na utrzymanie klientów masowo uciekających do konkurencji taniej rejestrujących domeny Nie dajcie się nabrać, najlepiej zaczekać do końca okresu abonamentowego za hosting i uciekać jak najdalej.
    ZaletyMożliwość rezygnacji z usług w trybie pilnym.
    WadyPo stronie technicznej: częste i długie awarie, brak dobrze działających filtrów antyspamowych blokują wszystko po wpisaniu obojętnie jakiej frazy do filtra. Program do fakturowania, będący składnikiem usługi hostingu, samodzielnie zmienia stawki VAT w fakturach podczas drukowania oraz źle oblicza kwoty brutto, często też się zawiesza, gubi numerację kolejnych faktur. Zawieszająca się poczta która potrafi wylogować się podczas pisania maili nie potrafiąca podpowiadać maili adresów podczas wpisywania pomimo, że ustawiona jest tak, że powinna to robić. Znalazło by się jeszcze tego sporo. Po stronie obsługi: ciągłe bombardowanie telefonami przez call center i wciskanie usług jakich się nie chcę np. dodatkowych domen, wymuszanie na klientach przeniesienia domen do nazwa.pl pod groźbą ich usunięcia z zapłaconego serwera jeżeli nie wykupi się dodatkowej usługi do każdej domeny pochodzącej od innego rejestratora, nie pozostawiając klientowi żadnego wyboru. Przedstawianie ofert, mocno maskując ich prawdziwą cenę po upływie pierwszego okresu abonamentowego. Strasznie wysokie cyny przy bardzo amatorskiej jakości usług. Ogólnie super jeżeli kosztowało by 30 zł na rok ale nie 700 :-)za takie pieniądze można mieć solidny hosting z działającymi usługami a nie chałę i tonę kolorowego marketingu.
  • ~Adam / 2018-03-13 13:37
    Ocena: 4.50 / 5
    Jak dla mnie przez wiele wiele lat było wszystko ok., może infolinia dla stałych Klientów mających konto nie bardzo bo nie można było się połączyć z konstultantem - tak rozbudowane drzewo w polączeniach że można było wisieć na słuchawce bez końca, znalazłem rozwiązanie wybierając że jestem nowym klientem i łączyłem się konsultantem.
    Netart.pl przepuszczał prawdopodobnie cały spamerski mail, świadczyć może o tym to że po przejściu do konkurencji xxxxx od razu zauważyliśmy bardzo znikomą ilość spamu - firma xxxxx ma rozbudowane filtry blokujące adresy spamerskie widnijące na takich listach oraz filtr blokujący po wybranych frazach zawartych w reklamach i wszelkich innych pierdołach, oprócz wspomnianych filtrów mamy również wrzucania do czarnej listy adresów i nr IP z maili przysyłającychy niechcianą pocztę.
    Teraz dostajemy średnio na dzień 0-3 spamy a w netart.pl kilkukrotnie więcej i to jest najgorsze że jedni mogą a drudzy nie mogą lub nie chcą zająć się ograniczeniem spamu.
    Wadybrak filtrów blokujących spam - to zdecydowało w 90% o zmianie serwerowni.
  • ~Marek / 2016-09-04 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgroza, nie polecam otrzymałem wiadomość o nieaktualnym adresie email ... i potwierdzenie wysyłali na ten email , dzięki czemu musiałem się dochodzić i zablokowali mi cala domenę ftp strony skrzynki pocztowe...
    ZaletyBrak
    Wadyjak do tej pory nie było wad , ale po pierwszym konflikcie tego pola nie starczy na wypisanie wszystkich.
  • ~Andrzejas / 2007-08-08 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Dotychczas mialem dobre doswiadczenia z ta firma, jednakze po "numerze" jaki zrobili czym predzej rezygnujemy z hostingu w netarcie. Kilka faktow:

    1. W piatek po godzinach przychozi mail ze w jakims tam katalogu mamy za duzo plikow co utrudnia procedury backupu. Prosza o usuniecie plikow i wyznaczaja termin do poniedzialku do poludnia (!)
    2. We wtorek kolo poludnia przychodzi mail z informacja ze ze wzgledu na brak reakcji wylaczaja dostep do serwera WWW (!!)
    3. Na pytanie o podstawe prawna uzasadniaja ze lamiemy punkt regulaminu "działanie na szkodę innych użytkowników Usługodawcy lub użytkowników sieci Internet" Czyli wynika z tego ze duza ilosc plikow w katalogu na serwerze WWW to dzialanie na szkode innych uzytkownikow. Czysty absurd.
    4. Brak jakiejkolwiek pozytywnej reakcji na prosbe o wylaczenie backupu tego katalogu i rozwiazanie w ten sposob problemu
    5. Cale zdarzenie po okolo poltora roku od uruchomienia serwera WWW ze "zbyt duza iloscia plikow"
    ZaletyDobry interface, znosny transfer
    WadyObsluga klienta, podejscie do klienta - zgroza
    2 lata
  • ~Romuald / 2007-01-14 11:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeśli chce się porównać parametry serwerów, warto sprawdzić tzw." ping" (http://www.atcom.pl/cgi-bin/ping.pl) i i " traceroute" (http://www.atcom.net.pl/cgi-bin/tracero ute.pl) - dużo serwerów postawionych jest np. w USA i czas dostępu jest fatalny. Nawet darmowy hosting wtedy jest bez sensu.
    Jeśli chcemy sprawdzić trasy pakietów z innego miejsca w świecie, warto skorzystać z http://www.traceroute.org, natomiast parę innych testów hosta można wykonać pod adresem http://www.dnsstuff.com/.

    Wracając do Nazwa.pl - mam u nich od kilku lat (gdy potaniało :) serwer na którym trzymam vortal www.EnergieOdnawialne.pl i parę innych domen - i nigdy mnie nie zawiedli, nawet jeśli support nie był ekspresowy, to naprawdę w sensownym czasie. Najważniejsze, że nie przypominam sobie ani jednego "padu" dłuższego od kilkunastu minut.
    ZaletyJakość/cena, bezawaryjność, dobry ping, przyzwoity ActiveAdmin
    WadyNiezbyt wygodny system kont pocztowych, ale po dłuższym zastanowieniu się można znaleźć wyjście
    3 lata, 300 PLN netto za 5GB/transfer600GB
  • ~wewior / 2007-01-10 10:30
    Ocena: 3.75 / 5
    Glowna zaleta tej firmy jest duzy transfer za niska cene, dziala tam serwis haftypolskie.com.pl ktorym sie opiekuje, jest to serwis z duza iloscia obrazkow i niemalym ruchem, wiec generuje spory transfer.
    Sporym problemem jest obsluga techniczna administratorzy sa troche malo kontaktowi jesli tak to moge nazwac, troche ciezko sie dogadac z nimi. Poza tym dosc sztywno traktuje sie parametry jakie ma uzytkownik, ale fakt jest faktem ze przy duzej ilosci uzytkownikow tez nie mozna zbytnio liczyc na "indywidualne" ustalenia.
    Sporym problemem sa nazwy kont pocztowych dla roznych domen, nie mozna miec tej samej nazwy np "kontakt" dla roznych domen.
  • treewood / 2007-01-09 20:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Z firmą Netart mam styczność od 2 lat. Posiadam tam konto ACTIVE. Mając styczność z serwerami home.pl, kei.pl, superhost.pl mam szansę porównać usługi tych firm.

    Wsparcie techniczne jest na średnim poziome. Moim zdaniem odstaje sporo od KEI.pl i administratorzy z którymi się spotkałem są dziwnie mniej "kumaci". Na odpowiedzi też trzeba trochę poczekać.
    Jeśli chodzi o parametry techniczne i bezawaryjność to nazwa.pl (Netart) jest na dobrym poziomie. Duże oferowane transfery oraz nie częste krótkie pady sprawiają, że mogę tą firmę polecić każdemu. Posiadam na niej serwis NGT.pl, którzy generuje spore obciążenie i ruch i nie ma większych problemów.

    Sporym mankamentem jest panel administracyjny i konfiguracja kont np. to, że mając podpięte kilka domen do jednego konta i zakładając konto pocztowe dla jednej z tych domen powoduje, że to konto zakłada się także dla reszty domen.
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902