strona 4 z 100
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2024-04-17 19:02
Jestem klientką wiele lat i ostatnio jest to po prostu porażka co tam się wyprawia. Konsultant odbiera po 40 min i okazuje się że niestety nic z nim tak naprawdę załatwić sie nie da. Z byle gównem leć do placówki oddalonej 80 km. -
-
~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna ZaletyBrakWadyWszystko -
~dkjdk / 2024-04-12 16:36
Obsługa banku jest lepsza osobiście w oddziale, niż przez bota który od jakiegoś czasu został zmieniony zamiast standardowej obsługi przez pracownika banku. ZaletyStrona internetowa, aplikacjaWadyOpłaty za kartę debetową ect., darmowy bank dla Ukrainców. Infolinia z botem, który nie zawsze działa jak powinien -
~jeg / 2024-04-12 13:53
MBANK staje się coraz bardziej zachłanny, obecnie wprowadził opłaty m.in. za karty debetowe pomimo, że bezpłatnie korzysta z w wielu milionów zł zdeponowanych na rachunkach bieżących. WadyPo prostu chciwość -
~Zbyszek / 2024-04-12 11:05
Byłem z m-Bankiem od początku, ale od 3.04.2024 mnie na nich nie stać,nie będę płacił za coś co u konkurencji jest za 0zł lub zdecydowanie taniej. ZaletyKiedyś były zalety i bardzo fajne kontoWadyBardzo nieatrakcyjne opłaty za konto , kartę i bankomaty -
~Nie zadowolony klient / 2024-04-11 11:01
Jestem klientem mBanku od 2010 r. Kiedyś najlepszy bank. Teraz najgorszy z predyspozycjami lichwiarskimi. Nadszedł czas by podziękować za współpracę. ZaletyBrakWadyWysokie koszty utrzymania konta
Brak dostępnych bankomatów. Żeby w 21W jechać specjalnie do bankomatu w placówce banku żeby wpłacić lub wypłacić swoje ciężko zarobione pieniądze. Tragedia -
~Gogo / 2024-04-11 06:31
Błąd że tam człowiek założył konto nie polecam ZaletyBrak zaletWadyDużo wad -
~Gogo / 2024-04-11 06:28
Bank do bani blokowanie pieniędzy mając pismo od komornika rezygnuje z tego konta ten bank to pomyłka ZaletyZeroWadyZero -
-
~Vipkardynal / 2024-04-10 20:29
Obsluga na mLinii tragedia. Konsultanci slabo przeszkoleni. Jest to tym bardziej irytujące, bo na polaczenie czeka sie nawet do godziny, a ich bot „Marek” jest w polowie upośledzony. ZaletyBrak zaletWadyObsluga klienta niedouczona. -
~Zbigniew Kucharski / 2024-04-05 20:00
Co chwilę zbędne przerwy w banku uniemożliwiające transakcje. (Nie zakładajcie tam konta bankowego???? ZaletyBrakWadyCały bank -
~Marcin / 2024-04-04 16:57
mBank zatrudnia głupków więc będzie tylko coraz gorzej. Niekompetentni konsultanci z którymi nawet błahej sprawy nie można załatwić. Ci młodzi ludzie nie interesują się swoją pracą. Nie wiedzą jak działa aplikacja banku. Nie rozróżniają płatności kodem blik, od blika zbliżeniowego. Podczas rozmowy rozłączają się aby zasięgnąć informacji bo nie wiedzą jak odpowiedzieć klientowi. Stadko baranów i głąbów. Co ci ludzie robią w banku ? ZaletyBrakWadyMłodzi konsultanci i błędy w systemie. -
~Robert / 2024-04-03 20:32
Beznadziejna obsługa drogie koszty utrzymania konta nie polecam nikomu -
~KZ / 2024-04-03 20:09
Podobnie jak "były klient" wysłali przelew na 2000 usd bez uzgodnienia ze mną, zablokowali konto przed samymi świętami, osoba pracująca w mbanku zadecydowała do kogo wyśle przelew. Złożyłam reklamację, zobaczę co te głąby odpowiedzą. Totalni ignoranci. Niedługo też będę podpisywać się " były klient mbanku". Ten bank to porażka. ZaletybrakWadyignorancja pracowników wobec klienta, wolne załatwiane spraw. -
~były klient / 2024-04-03 15:32
W banku od ponad 10 lat. Kiedy doszło do reklamacji.... nie uznali jej. mimo, iż Pani na infolinii zapewniała, że przelew dojdzie- nie doszedł. Bank po swojej stronie w ogóle nie widzi problemu, Pani wprowadziła w błąd ale to nic. Mimo informacji, że sprawa była istotna potraktowali nas z góry. Po wymianie maili uznali w niewielkim stopniu swoją winę i w ramach rekompensaty dali UWAGA całe 5 złoty. Ciągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach (wzrastają). ZaletyStrona internetowaWadyCiągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach -
~torelli / 2024-04-03 12:26
Po wielu latach właśnie zlikwidowałem u nich rachunki. Żałosne oprocentowanie kont (nawet"oszczędnościowych"), wysokie opłaty. Teraz niby reklamują nowe, bezpłatne konta, ale to dopiero jak zaczął się odpływ klientów- czemu nie wcześniej ??? Wadywysokie opłaty, niskie oprocentowanie oszczędności -
~PatMar / 2024-04-03 10:36
Drogi Mbank,
Póki nie zmienicie polityki autoryzacji rozmów z konsultantem słabo wasze oferty będą mnie interesowały.
Dzwoni Pani/ Pan z ofertą przedstawiają się i po chwili zapraszają mnie do aplikacji mobilnej w celu zaakceptowania rozmowy.
Nie jest to ani atrakcyjne dla osoby, która wcale nie czeka na kontakt z nową ofertą mBank ani nie buduje poczucia bezpieczeństwa.
POMYSŁ:
Wystarczający był by SMS, lub wysłany z Państwa strony alert po 3 sekundach od rozpoczęcia rozmowy na aplikacje : Dzwoni do Ciebie nasz przedstawiciel, dane identyfikacyjne konsultanta.
W historii aplikacji pozostaje ostanie połączenie.
Ale ja w trakcie rozmowy , nie muszę logować się do aplikacji.
Jak dzwonicie do ludzi w godzinach pracy ...to też nie twórzcie procesy komfortu dla odbiorcy oferty.ZaletybrakWadywysoki poziom frustracji z bankiem -
-
~Qubas / 2024-04-03 01:10
Konto mam otwarte od jakiś 15 lat, byłem zadowolony z dotychczasowej współpracy, ale teraz jestem zawiedziony, pochodzę z małej miejscowości, gdzie nie mam dużego wyboru wypłaty kasy,bankomaty mają limity, 800 zł w euro necie, serio?Np Potrzebuje 5 tys podchodzę 6 razy wkładam kartę i place 30 zł? Tak to ma wyglądać to dziękuję bardzo. Najbliższy bankomat mBank mam ponad 50 km, bank 80 km!! Obracam kasą w dwojaki sposób,zmiany są słabe, tak jak tłumaczenie banku, jedyne co mnie powstrzymuje przed rezygnacja to kantor walutowy w aplikacji ZaletyKantor walutowy, aplikacjaWadyZmiany które nastąpiły od dzisiaj,bardzo mała liczba bankomatów i punktów obsługi klienta, nie wszystko da się załatwić on-line -
~Mrok / 2024-04-02 11:52
Starszy interfejs był o niebo lepszy, ale to drobiazg. Od strony oprogramowania problemów nie ma, strona oraz apka są w miarę przejrzyste. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Problem jest w zasadzie jeden. Gromadząc gotówkę klientów bank ma z tego wysokie realne korzyści (średnio 30-krotne przebicie), klient z tego nie ma praktycznie nic. Tzw. oferta bankowa to zwykła lichwa wręcz do porzygania. Płaci się w zasadzie za wszystko. ZaletyDość dobre oprogramowanie oraz obsługa klienta.WadyOpłaty oraz tzw. produkty bankowe to TRUDNA DO WYOBRAŻENIA LICHWA. -
~B. / 2024-04-02 07:59
Nie polecam, niedawno założyłam konto w tym banku i jak dotąd tylko nerwy i problemy. Blokada ważnego przelewu i dostępu do konta bez żadnego powodu, spędziłam godzinę na infolinii, aby odblokować. Byłam co chwilę przełączana do innego konsultanta, jeden z nich okazał się na tyle kompetentny, że się udało. Brak możliwości samodzielnej zmiany numeru telefonu powiązanego z kontem. Zaletynie zauwazyłamWadyobsługa -
~Bartłomiej / 2024-03-29 07:50
Kiedyś bardzo dobry bank teraz starych klientów ma w dupie i promuje Ukraińców. Polakom każe za wszystko płacić a Ukraińcy mają za zero WadyBank tylko dla Ukraińców zero dbania o starego polskiego klienta
strona 4 z 100
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »