Zaletykonsultanci
strona 4 z 55
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Waldi / 2025-04-22 08:30
Polecam lajta. Konsultancie na najwyższym poziomie! -
-
~Soros / 2025-04-21 22:38
Tylko trolle dają same 5 w ocenach. Po formie wpisu cuchnie to językiem na zamówienie. Ale upadek... -
~Mariusz / 2025-04-17 12:57
Jestem bardzo zadowolony z Lajt Mobile – świetne ceny, dobry zasięg, a do tego wszystko działa bez zarzutu. Obsługa miła i pomocna, a przeniesienie numeru przebiegło sprawnie. Polecam! -
~Norbi / 2025-04-17 10:40
Karta została zamówiona z obsługą na nadajnikach Orange. Usługa działa bez zarzutu – wszystko funkcjonuje sprawnie. Zasięg w mojej lokalizacji jest znakomity, nawet tam, gdzie inni operatorzy mają problemy. Połączenia głosowe cechują się bardzo dobrą jakością. Kontakt z infolinią oraz czas oczekiwania na połączenie oceniam pozytywnie. Zaletyzasięg, infolinia -
~Aga / 2025-04-17 10:17
Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!
Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????
Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi! -
~Ireneusz / 2025-04-17 10:15
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w dupie
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia -
~B.P. / 2025-04-17 10:14
Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY -
~Magdalena / 2025-04-17 10:13
NIE POLECAM. BARDZO SŁABY ZASIĘG. KONTAKT Z INFOLINIĄ ZEROWY. JUŻ WOLĘ ROZMAWIAĆ Z BOTEM, MAM WRAŻENIE, ŻE PRZY OBECNYM POZIOMIE TECHNIKI BOT, JEST O WIELE INTELIGENTNIEJSZY OD PRACOWNIKÓW "INFOLINII" LAJT WadyINFOLINIA -
-
~Adam / 2025-04-17 10:10
DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił. -
~Zbigniew / 2025-04-17 10:06
Nie polecam najgorszy syf. U mnie zasięg beznadziejny. Prędkość działania Internetu skandaliczna! ZaletyBrakWadyZa mała rubryka na wypisanie wad -
~Zbyszek / 2025-04-16 14:51
Na początku byłem sceptycznie nastawiony do MVNO. Po okresie testowym mogę śmiało polecić lajt mobile! Zasięg bez zarzutów, szybkie przeniesienie numeru i pomocny doradca klienta. Zaletyszybkie przeniesienie numeru -
~Karola / 2025-04-15 11:59
Jestem bardzo zadowolona z usług Lajt Mobile! Świetna jakość połączeń, atrakcyjne ceny i przejrzyste warunki umowy. Na szczególne wyróżnienie zasługuje jednak obsługa klienta – szybka, profesjonalna i naprawdę pomocna. Każde moje pytanie zostało rozwiązane sprawnie. Klient jest tu naprawdę ważny. Zdecydowanie polecam! -
~Sylwia / 2025-04-14 09:49
Ja mam niezmiennie dobrą opinię na temat lajt. Zaczęłam od jednego numeru, teraz mam dwa. Znajomi też się przenieśli i nie narzekają.
Jakość ok
Cena bardzo ok :)
Obsługa też spoko - przynajmniej z botem nie muszą gadać/pisaćZaletyjakość i cena -
~Andrzej / 2025-04-14 08:08
Nie rozumiem negatywnych opinii o lajt mobile. Sam korzystam od roku i jestem barzdo zadowolony z usług operatora. Dobry zasięg, dobra cena i pomocna centrala obsługi klienta. Polecam. Zaletyoferta, centrala -
~Wit / 2025-04-11 12:45
Kłamcy i oszuści. Na infolinii same niewykształcone matołki. Program poleceń to fikcja.
Poleciłem znajomą, która przeniosła do nich dwa numery. Nie otrzymałem rabatu. W zeszłym miesiącu dowiedziałem się, że to dlatego, ponieważ nie została opłacona pierwsza faktura (co jest bzdurą, ponieważ moja znajoma otrzymała rabat, mimo, że osoba, która poleciła nie opłaciła pierwszej faktury). W tym miesiącu faktura przyszła na pełną kwotę abonamentu i infolinia milczy, co do powodów nie przyznania rabatu od kilku dni. Zapytali tylko kogo poleciłem, podałem numery znajomej i od kilku dni cisza.ZaletyBrak -
~Czarna Pantera / 2025-04-09 13:53
Najgorszy operator wirtualny. Niestety obsługa klienta też jest wirtualna szczególnie pan Sebastian i pani Angelika ???? -
-
~Paweł Rochna / 2025-04-09 13:52
SIEĆ TRAGEDIA!!!W chwili gdy człowiek po niecałym miesiącu bycia w lajt chce zmienić abonament na wyższy to po raz kolejny żądają opłaty aktywacyjnej w kwocie 35zl no i co najgorsze nie ma już możliwości wzięcia abonamentu w cenie jak dla nowego klienta tylko trzeba brać dużo wyższy który Oni zaoferują,albo wcale!!!Do ceny abonamentu doliczane są również jakieś koszta dodatkowe więc nigdy nie płacisz samego abonamentu jak w umowie!!!Po niecałym miesiącu uciekam z tej sieci bo klient jest ważny tylko do momentu podpisania umowy!!!
NIE POLECAM -
~Szma ja / 2025-04-09 13:51
10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20. -
~Ireneusz Ziarkiewicz / 2025-04-09 13:49
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w @@@@@
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia -
~Jan Kowalski / 2025-04-09 13:48
Niestety za niską ceną idzie niska jakość. Zasięg to MA-SA-KRA. Szybkość Internetu mobilnego jak 20 lat temu. Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania (albo sami nie wiedzą albo nie chcą udzielać informacji które umożliwią klientowi świadomą decyzję o wyborze droższego, ale lepszego operatora).
strona 4 z 55
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »