strona 6 z 379
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Dawid / 2024-08-08 11:29
Zamówiłem przesyłkę na adres, od razu wystawiłem dyspozycje na automat przez mój DHL. W statusach paczki informacja “klient odmówił przyjęcia dostawy”. 0 kontaktu ze strony DHL. Po kilku telefonach do kontakt center otrzymałem informację, że przesyłka była zbyt duża aby umieścić ją w automacie. Dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował? Przesyłka była na tyle ważna, że przyjechałbym chociażby do kuriera na rejon, aby ją odebrać osobiście. Kolejny telefon Pani z CC podaje alternatywny adres i Pani zapewnia mnie, że paczka zostanie doręczona w dniu kolejnym. Kolejnego dnia otrzymuje informację od nadawcy, że paczka wraca do nadawcy, ponieważ odmówiłem przyjęcia. Jedno nieskuteczne doręczenie, brak jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony. To jest skandal, podejście do klienta na tragicznym poziomie. Jedno jest pewne, był to mój ostatni raz kiedy skorzystałem z Państwa usług, postaram się również wystawic Państwu negatywne oceny wszędzie gdzie to możliwe. Rozumiem procesy logistyczne w branży kurierskiej, jestem świadomy dynamiki, skali działania, bieżących problemów, ale braku kontaktu ze strony kuriera wydającego paczkę oraz tylko jednej próby doręczenia (bez próby kontaktu z odbiorcą) już nie. -
-
~wiola / 2024-08-08 10:29
Witam. Zamówiłam paczkę i otrzymałam info że nie było mnie w domu, bo kurierowi nie chciało się wysiąść z samochodu. Nie polecam ZaletyŻadnych zaletWadySAME WADY -
~Klient / 2024-08-07 16:42
Szybko, rzetelnie, terminowo. Przesyłka, zgodnie ze wskazaniami na stronie internetowej, wczoraj nadana, dziś odebrana. Dokładne informowanie za pomocą SMSów i bez problemów odbiór w punkcie. A nie jak w "konkurencji" (dpd) gdzie taki Kubuś dzwoni albo nie dzwoni, telefonów nie odbiera, przyjeżdża albo nie przyjeżdża a najlepiej, żeby go szukać po całym mieście. -
~Tomek / 2024-08-02 10:58
Kurier wpisuje że odbiorcy nie było w domu, bo nie chce mu się dostarczyć paczki? Żenada. Nie ma normalnej infolinii żeby przypadkiem ludzie nie zjedli obsługi za te skandale ZaletyBrakWadyWszystko -
~Wojtek / 2024-08-01 07:05
To nie firma kurierska, to jakaś porażka. Kurierowi nie chce się zajechać na rewir, to wypisuje, że odbiorcy nie było w domu. Od jednego z kurierów w tej firmie usłyszałem, że to standardowa procedura. Poza tym dowiedziałem się, że jak jest jedna paczka w tej okolicy, to im się nie opłaci zajeżdżać i czekają, aż będzie więcej paczek. Nie rozumiem, czemu ktoś jeszcze wysyła cokolwiek tą firmą. W tym roku tylko 2 na 12 przesyłek dostarczyli mi na czas i bez problemów. ZaletybrakWadynieterminowe dostawy, lekceważenie klienta -
~Dariusz / 2024-07-30 19:51
Kurier nawet się nie pofatyguje, aby podjechać pod wskazany adres. Od razu ładuje przesyłkę do paczkomatu lub punktu odbioru. Pisze SMS, że będzie o danym czasie a i tak się nie pojawia! Robicie z ludzi idiotów! Zostałem tak potraktowany już kilka razy. -
~Renata / 2024-07-30 15:39
NIE POLECAM dostałam smsa o godz 10.04 że kurier będzie w godzinach 12.15-14.15 cały czas w domu i czekam.
kurier nie próbował się skontaktować,i nie odbiera telefonu . Okazuje się że paczka zamiast na adres trafiła do paczkomatu .Nie po to podałam adres żeby odbierać w paczkomacie .PORAŻKA -
~Katarzyna / 2024-07-30 10:36
NIE POLECAM!!! Firma która nie potrafi zająć się Klinetem. Gubi paczki. Przeciąga reklamację. Konsultanci za każdym razem udzielają błędnych informacji odnośnie Regulaminu. To jest jakaś farsa. FIRMA WIELKIE DNO I SZAMBO. Moja sprawa trafią do Rzecznika Praw Konsumenta. Duże pieniądz zamrożone. DHL nic sobie nie robi. Nie szuka paczki. ZaletyŻadneWadyWszystko co najgorsze. FIRMA DNO I WODOROSTY.
Kurier zostawia paczkę nie wiadomo gdzie bez kontaktu z klientem. Bez zadnej informacji. Paczka za kilkaset zlotych. Szukają paczki już 2 miesiące. Porażka. -
-
~Jarosław / 2024-07-29 20:19
Olewactwo klienta, zdecydowanie nie polecam nikomu tej firmy, któraś już paczka wraca do nadawcy ZaletyCzasami paczka dochodziWadyBrak profesjonalizmu -
~Krzysztof / 2024-07-28 11:08
Rozpatrzenie reklamacji szablonowe!
Towar który odsyłałem do sprzedawcy w ramach reklamacji została uszkodzona w transporcie.
Sprzedawca który otrzymał produkt 28.III złożył protokół szkody do DHL w dniu 04.IV
Z DHL dostałem odpowiedź, że został przekroczony termin 7 dni na zgłoszenie.
Kiedy się odwołałem od decyzji DHL i zwróciłem uwagę, że źle liczą dni to dostałem informację, że DHL podtrzymuje swoją decyzję i kompletnie nie ustosunkowali się do tego, że termin 7 dni nie został przekroczony.
Napisali że swoich praw mogę dochodzić w sądzie ....ble ble.
Kompletnie mnie "olali"
SKANDAL
-
~Patryk / 2024-07-26 20:03
Nie polecam! Brak szacunku do klienta! Adres doręczenia podany poprawnie a kurier przybija status błędny adres żeby celowo nie zajechać na rewir i nie dostarczyć paczki! Mowa tu o kurierze obsługującym ul. Kolejową w Koszalinie. Zero kontaktu. Cały dzień nie odbiera telefonu i nie oddzwania, sytuacja powtarza się dwa razy w trakcie jednego tygodnia.
Jeśli chodzi o wcześniejsze doręczenie, przesyłka miała być w godzinach 13 – 15 a ostatecznie została dostarczona o 19 bez żadnej wcześniejszej zapowiedzi. Brawo! Żona w ciąży, dwa dni w środku sezonu spędziła w domu czekając na pana kuriera i nawet nie wyszła na spacer. Wstyd dla całej waszej placówki na Szarych Szeregów w Koszalinie i całego DHL. Żeby nie oddzwonić i nie podać chociaż przybliżonych godzin doręczenia, nie mówiąc już o celowym niedostarczeniu paczki! Normalny człowiek dzwoni i mówi, że np. nie ma czasu, w takim przypadku ja jako klient przyjechałbym osobiście i odebrał paczkę na mieście ale nie miałem nawet takiej możliwości.
Dodatkowo przez waszego kuriera straciłem pieniądze ponieważ przesyłka była mi potrzebna do pracy na jutro - bez niej nie jestem w stanie wykonać zlecenia dla swojego klienta. Brak słów! Ostatni raz korzystałem z waszych usług. Brak szacunku do klienta.ZaletyBrakWadyCelowe niedostarczenie przesyłki -
~Aleksandra / 2024-07-25 13:14
DHL nie spełnia swojej podstawowej funkcji. Pomimo podania na 100% prawidłowego adresu i tego, że osoba która miała w moim imieniu odebrać przesyłkę (czekała na nią cały dzień) - przesyłki po prostu nie dostarczono, po czym od razu ją odesłano stwierdzając, że "nie zastano odbiorcy" co jest kompletną bzdurą i oczywistą nieprawdą; nie było nawet jednego zadzwonienia do drzwi. Kurier widocznie nie był wystarczająco inteligentny żeby zrozumieć, że to, że moje nazwisko nie widnieje bezpośrednio na drzwiach nie oznacza, że nie ma mnie pod tym adresem (Niemcy). Żenada i jedna wielka pomyłka. Wygląda na to, że żeby otrzymać swoją przesyłkę to trzeba niemal "polować" na kuriera a to chyba jednak powinno być raczej na odwrót. Nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy. -
~kupiec / 2024-07-25 06:51
kurier nie dostarcza przesyłek tylko kieruje do paczkomatu dostaje sms że nie zastał nikogo a ja jestem na miejscu to nie jest pierwszy raz. infolinia nie odbiera telefonu można czekać i czekać.DHL to PORAŻKA Wadyniewywiązywanie się z dostaw -
~Anna / 2024-07-24 14:22
Porażka, dostałam smsa że kurier będzie w godzinach 12-14. O godzinie 11 dostałam smsa że nikogo nie zastał mimo że cały dzień czekam.
Nawet nie próbował się skontaktować, kontakt do kuriera nie pomógł bo kurier stwierdził że to nie jego trasa. Infolinia nie odpowiadaZaletyBrakWadySame wady -
~Odbiorca / 2024-07-24 06:19
Przesylka byla zaadresowana na adres
Po informacji ze kirier bedzie miedzy 13-15 czekalem na przesylke pod adresem
O godzinie 16 otrzylem informacje ze przesylka jest zostawiona w paczkomacie osiem ulic dalej
Tacy kurierzy to porazka -
~Monika / 2024-07-23 13:25
Przesyłka była zaadresowana na adres zamieszkania dostałam informację iż kurier z przesyłką będzie w godzinach 13-15 osoba która która miała odebrać przesyłkę była pod adresem ponieważ z domu nawet nie wychodzi także nie było problemu z dostarczeniem pod adres została zostawiona w punkcie żabka obecnie nie mam możliwości odebrania przesyłki ponieważ jestem na urlopie i co w takiej sytuacji przesyłka wróci do nadawcy? Żarty to są, z InPostem nigdy nie było takich problemów dodatkowo jest to 3 taka sytuacja odradzam z korzystania z DHL !! WadyZero zalet same wady !!! -
-
~Ewa / 2024-07-20 20:08
Firma, która już dawno nie powonna istnieć. Lekceważy odbiorcę. Otrzymuję SMS do firmy, że przsyłka zostanie dostarczona pomiędzy godziną 10-12 w dniu20,07.2024. Dzwonię o godzinie 12 do kuriera, który informuje mnie, że dopiero wyrusza. Następny telefo godz.15. Pomimo telefonóe do kuriera o której godzinie będzie, przesyłka nie dostarczona. Cała sobota w oczekiwaniu na kuriera - zmarnowana. Firma kurierska na stronie sklepu RTV Euro AGD umieszcza informację, że nie zastał odbiorcy. Brak szacunku dla klienta. Szkoda, że na stronie RTV Euro AGD nie można wybrać innej firmy kurierskiej. Mam wrażenie, że kurier dostarcza pod wskazany adres większe przesyłki. Mniejsze, niech sobie klient przekeruje do paczkoamatu. Trochę emapati, nie zawsze zakupy robią osoby młode, sprawne fizycznie. Zaletybrak zalet -
~Elżbieta / 2024-07-18 22:51
Kurierowi niechce się dostarczyć paczki zaznacza że nie zastał nikogo w domu chodź jestem. Zostawia paczkę 20 kl od adresu przeznaczenia,a jest w tej miejscowości (przejeżdża koło mojej posesji) -
~LIDIA / 2024-07-18 15:19
DWIE PACZKI NIE DOTARŁY WCALE , W HISTORII PRZESYŁKI PODANO CYT. ODMOWA PRZYJĘCIA PRZEZ ODBIORCĘ, PODCZS GDY ODBIORCA NIE OTRZYMAŁ INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI ODBIORU PACZKI, NAWIASEM MÓWIĄC DŁUGO PO TERMINIE DORĘCZENIA PACZKI. FIRMA NIERZETELNA, NYGUSY I KŁAMCY. OCENA 0. ALE SKALA TEGO NIE PRZEWIDUJE.... ZaletyBRAKWadyNIEDOSTARCZANIE PRZESYŁEK -
~Hubert / 2024-07-17 12:04
Dziadostwo adres poprawiony paczka od czterech dni na sortowni.Brak kontaktu tele.Od 2lat nie wydają u siebie paczek. ZaletyNie maWadyDługo by wymieniać
strona 6 z 379
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »