Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 145 opinii

1.54 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-05-15 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.

    Citi Direct? Obsługa kart korporacyjnych?
    Szybkość i prostota załatwiania najmniejszych problemów? - ZERO
    Bank porażka pod każdym względem.
    Zaletybrak
    Wadyzaczynając od systemów które podobno są bardzo rozbudowane a co chwile się wieszają, po bezużyteczną obsługę, co chwile zmieniające się procedury i rosnące opłaty...
  • ~Ann / 2023-03-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych !!
    A konsultanci straszą przełożonymi - masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-07-04 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z banków, z jakimkolwiek miałam do czynienia. Oszustwo, oszustwo, i jeszcze raz oszustwo. Naliczają opłaty nie wiadomo za co, na zapytania w emailach odpowiadają tylko częściowo, kontakt zerowy.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2025-07-23 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Założenie konta przez internet miało trwać 15 minut. Nie trwało. Dostałam informację, że w ciągu 5 dni roboczych ktoś skontaktuje się w celu przeprowadzenia procedur koniecznych do otworzenia konta. Trwało to 2 tygodnie. Po tym czasie dokumenty miały zostać wysłane kurierem. Kurier przyszedł, jednak po otworzeniu koperty, okazało się że jest ona pusta (!). Kurier w szoku, ja już trochę mniej. Konta nie otworzę i nie polecam innym.
  • ~anonim / 2025-10-13 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Szkoda czasu na ten bank. Przez telefon nic nie można załatwić, a oddziały są jakieś pojedyncze rozproszone w większych miastach.
  • ~Badir / 2023-07-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś porażka, wniosek kredytowy przy jasnej przeszłości kredytowej i udokumentowanych dochodach analitycy banku nie są sprawdzić w ciągu pięciu dni od dostarczenia dokumentów .Szkoda czasu i nerwów na ten Bank
    Zaletybrak
  • ~Barbara / 2023-05-24 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam, konsultanci bardzo nieprofesjonalni wręcz niegrzeczni, nie potrafią grzecznie odpowiedzieć na proste pytanie,na siłę chcą zatrzymać u siebie klienta , Dno dno jeszcze raz dno .
    ZaletyZero zalet
    WadyNiejasne odpowiedzi, utrudniony i nieprofesjonalny kontakt, konsultanci chyba po podstawówce.
  • ~Bartek / 2024-09-26 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodanie karty do bezcennych chwil trwało ponad 2 tygodnie. Bank twierdzil ze to wina awarii systemu.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Bartek / 2024-09-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodanie karty do bezcennych chwil trwało ponad 2 tygodnie. Bank twierdzil ze to wina awarii systemu.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Bartek / 2024-10-01 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto załozone w sierpniu 2024.Mimo spełnienia waunkow promocji-wpływy 2 tys zł i platnosci kartą na ponad 300 zl, bank do dziś nie wypłacił premii za załozenie konta. Czas sie pożegnać i przejsc do konkurencji która jest solidna i wiarygodna
    ZaletyBrak
    WadyJak widac
  • ~Bartek / 2024-10-30 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku ani konta. Dodanie do Google Pay to udręka. Po dodaniu wywala karte z apki po 2-3 dniach mimo zatwierdzenia.Reklamacja nic nie dała.Serwis twierdzi ze to wina klienta. Ponadto bank oszukuje klientów na wypłacie premi gwarancyjnej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Beba / 2022-06-15 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rat 0% w OBI udzielanych przez City Handlowy, 2 dni załatwiania formalności w sklepie, poprzez e-mail i na infolinii i końca nie widać. Najbardziej skomplikowane zakupy na raty z jakimi się kiedykolwiek spotkałam, umowa z bankiem dotyczy karty kredytowej z której bank wykonuje przelew na założone klientowi konto i dopiero wtedy można zrealizować zakup w OBI a bankowi spłacić kwotę w nieoprocentowanych ratach. Czyli nic od ręki. Konsultanci są niedoinformowani, na kontakt z opiekunem wniosku kredytowego czeka się całymi dniami, żeby o cokolwiek spytać, opiekun takowy zamiast dzwonić do skutku puszcza krótkie sygnały mówiąc potem, że nie ma kontaktu z klientem, na nr z którego dzwoni nie można oddzwonić ani odpisać na adres e-mail, z którego bank wysyła wiadomości. Koszmarna męczarnia, odradzam wszystkim. Szkoda czasu i nerwów.
  • ~Cinek / 2023-12-17 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Żeby zalogować się do aplikacji musisz wpisać 6 kodów wysyłanych przez sms lub na adres email. odradzam
    Zaletybrak
    WadyWpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu.
  • ~Darek / 2023-08-10 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy, ukryte opłaty a jak przychodzi do obsługi płatności to nękają telefonami / smsami. Potrafili mi nawet zadzwonić o 22! ŻENADA nie bank.
    Aby cokolwiek odczytać w systemie trzeba się przekopać przez tonę sms z potwierdzeniami. Jest ich tak dużo, że nawet tego nie odczytuję - po prostu pierdyliard powiadomień o byle czym.
    Dodatkowo, pierwszy bank, który upraszcza hasła do kont!
    Przez rok czasu nie potrafiłem się tam normalnie logować - musiałem zmieniać hasło przed logowanie bo stare nie działało.
    Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak miejsca aby to opisać.
  • ~Diana / 2022-09-24 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakładanie konta w Citi...przelewy blik na telefon nie są realizowane w sobotę i pewnie inne nie robocze dni...ale najgorsze jest to, że pieniądze z konta zeszły, ale nie dotarły do odbiorcy. Konsultant poinformował mnie, że mam "chwilę" czekać bo w soboty działają w trybie awaryjnym...czekam już piątą godzinę i nic się nie zmieniło. Uważam, że pieniądze powinny wrócić na konto skoro bank nie ogarnia. Inne dają radę. Szkoda, że bank nie uprzedza,że przelew dotrze w poniedziałek. Są jeszcze inne wady włącznie z fatalną aplikacją, w której między innymi nie można znaleźć pełnego numeru konta.
    ZaletyNie dostrzegłam
  • ~DOMINIKA / 2023-02-09 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA.
    PROBLEM Z KONTAKTEM, OGROMNA NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW.
    BANK DOLICZA UKRYTYE OPŁATY, NIE INFORMUJE O NICH KLIENTÓW, PO CZYM DOLICZA ODSETKI I OBCIĄŻA TYM KLIENTA...


    JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU!
    ZaletyBRAK!
  • ~Dyzio / 2024-04-04 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego nieszczęsnego banku od ponad 20 lat niestety. Od kilku miesięcy próbuje zwiększyć limit na karcie - cała procedura to jest dramat - jakaś totalna kompromitacja . Przy rozmowie z konsultantami ma sie wrażenie, ze sie rozmawia z jakimiś przypadkowymi nieszczęśnikami, którzy pracują tam za karę i nie maja o niczym pojęcia. Mimo, ze stosuje sie do ich wytycznych i wysyłam poświadczenia na wskazane adresy oni nad niczym nie panują, co chwile mam jakiś telefon z nowymi wytycznymi albo ze nic do nich nie dotarło mimo ze wcześniej potwierdzali ze dotarło. KOMPROMITACJA TOTALNA. W konkurencyjny banku załatwiłem taki temat w kilka minut. Dramat ! Zdecydowałem zakończyć współprace.
  • ~Emerson / 2024-07-10 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    This bank service is total garbage. I am having a problem with a cross boarder payment. I basically called them and they informed me there was no incoming payment from abroad to my account. The help desk agent advised me to open a "complaint" by using the intranet > message center. I opened a complaint and then called them multiple times to simply write the reason on the ticket so that I could go to the other the bank which sent the cross boarder transfer ) and help them investigate the issue. Despite the fact that I called them multiple times I still have no response. I almost begged them to help me but nobody cares. It is important to highlight that the payment is my salary and because nobody is helping me or care about my case I am without salary for almost half month now. It is completely disgusting the way they treat "customers". Nobody cares if you are a customer or not or have a serious problem like mine. I don't recommend this bank to anyone. Total nightmare.
    ZaletyNONE
    WadyNo customer service at all. Staff is not prepared to deal with customers. Total disregard for customers
  • ~Ewa / 2023-03-07 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 53 lata i w życiu korzystałam z wielu banków, ale tylko w Citibanku zostałam okradziona (nie przez hakerów, a przez bank) Unikajcie tego banku jak ognia, jeśli choć trochę zależy wam na własnych pieniądzach.
  • ~EZRA / 2023-12-17 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to koszmar. Zakupy w aplikacji i obsługa zakupów w internecie przekracza wszystkie możliwe granice. Wpisywanie na okrągło etokenu, haseł, które przychodzą smsowo z opóźnieniem. Ciągłe blokowanie aplikacji. Nigdy nie spotkałem się z czymś taki, w żadnym banku. Po trzech miesiącach rezygnuję. SZCZERZE ODRADZAM ZAŁOŻENIE konta w Citi. Dużo nerwów i bark dostępu do własnych pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1089
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 951
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167