Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

1.53 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.67
  • Prostota obsługi
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Independent / 2023-07-25 16:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada ! Promocje kart kredytowych, w których nikt nie precyzuje minimalnej kwoty limitu kredytowego uprawniającego do udziału w promocji. Dopiero konsultant w rozmowie z potencjalnym klientem informuje, że ten się nie kwalifikuje do udziału. Po co organizować coś takiego ??? Chyba do wyłudzania danych osobowych... :(
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd klienta
  • ~JANUSZ / 2024-11-12 17:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Po kolejnym telefonie z banku w czasie nagrywanej rozmowy nieopatrznie wyraziłem zgodę na podanie warunków ewentualnej spłaty niektórych transakcji z karty w ratach.Oczywiście spłaciłem kartę tak jak powiedziałem konsultantce zgodnie z terminem.Mimo to bank naliczył mi nie wiadomo za co podwójne odsetki.Po reklamacji bank zwrócił mi jedne odsetki.W związku z tym wysłałem wniosek o zamknięcie karty,jednocześnie składając kolejna reklamacje o anulowanie kolejnych odsetek.Udało mi się również w 3 podejsciu anulować kartę.W końcu otrzymałem pismo o anulowaniu odsetek z komentarzem,że były one prawidłowo naliczone przy czym zwrot nastąpił na kartę,której już nie posiadam.
    Zaletybrak
    WadyPodejście banku do klientów,brak profesjonalizmu u obsługi,brak elementarnego poczucia winy-byc moze niektóre sprawy załatwiło by jedno słowo-przepraszamy.
  • ~Jarek / 2025-01-16 13:05
    Ocena: 1.33 / 5
    City Handlowy jest najgorszym banku, jaki kiedykolwiek istniał. Niestety przy udzieleniu pożyczki, oprócz kwot od pożyczek – oprocentowania, które jest zapisane w umowie, bank ten mimo terminowych spłat rat, codziennie dolicza do salda kapitału kilka złotych, powodując dwukrotne naliczanie opłat za kredyt, nie mówiąc już o prowizjach i ubezpieczeniu.
    Stanowczo odradzam wiązać się w jakikolwiek sposób z tym bankiem i gdyby była możliwość wyboru oceny 0 , to bym na pewno to zrobił.
  • ~Joanna / 2022-12-18 08:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Złodziejski bank. Bardzo wysokie opłaty. Konsultanci bardzo nie mili. Problem z zamknięciem rachunku. 3 razy wysyłana dyspozycja zamknięcia. Na koniec naliczenie ponad 50 zł jakiś opłat od karty na której nie było zadłużenia. Bank dla bogatych co nie patrzą na konto ile im naluczają.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty za o
    prowadzenie rachunku
  • ~Kris / 2024-02-22 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MOŻNA MIEĆ DO CZYNIENIA - UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

    Ten „bank” to parodia prawidłowego banku. Obsługa klienta na skandalicznym poziomie, wstyd tak z kolegami rozmawiać jak tam „konsultanci” rozmawiają z klientem - tak samo wygląda to w placówce i na ich pseudo infolini, gdzie aby się dodzwonić trzeba spędzić pół dnia a kontakt jest z najbardziej niekompetentną osobą jaka istnieje. Tak samo na czacie - nikt nic nie wie, nie rozumie - to po co tam siedzisz?!

    Poza patologiczną obsługą klienta okropna aplikacja mobilna rodem sprzed 10 lat, nic z niej nie można zrobić, zacina się nieustannie, blokuje i wyrzuca.

    Poza tym jakieś patologiczne pseudo zabezpieczenia które blokują środki na koncie. Chcąc przelać pieniądze do innego banku ten pseudo bank uznał że to podejrzana translacja i bez żadnej informacji zablokował dostęp do konta na 3 dni bo oczywiście na infolinii nikt nie mógł pomóc albo osoby odpowiedzialne za odblokowanie już nie pracowały - KPINA!!!!! W oddziale jest jeszcze gorzej (nie wiem jak to w ogóle możliwe).

    Nie warto korzystać z tego banku jeśli ceni się swoje nerwy, jest tyle świetnych banków na rynku, z żadnym nie miałem tylu problemów co z tą marną imitacją instytucji finansowej.
    ZaletyPrzy spełnieniu warunków konta oszczędnościowego nie było problemów z wypłatą odsetek (też promocyjnych)
    WadyBardzo dużo - praktycznie wszystko
  • ~Maggi / 2024-08-10 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Najpierw nie mnożna było przypiąć karty debetowej do konta USD (które mamy). Nawet w oddziale nie potrafiono tego zrobić dopiero po reklamacji zrobiono to w Warszawie. Po uzyskaniu możliwości przypięcia kart do konta USD kartą nie można nic nigdzie zapłacić ( w USA). Jestem teraz w USA a pracownicy którzy nic nie mogą każą dzwonić na infolinię z USA po to żeby odsłuchać jakąś idiotyczna muzykę za 15 zł /min. Czekam jeszcze dwie godziny na załatwienie sprawy. Niezależnie od tego skarga pójdzie do zarządu banku. W mojej ocenie na przykładzie rozpoczęcia "przygody" ( za którą słono płacę) z CITI, bank nie jest godzien polecenia a te brednie o Global Wallet -płać dowolną walutą etc można schować między bajki. SKANDAL to mało powiedziane.
  • ~PAT / 2023-02-04 09:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłem firmę która ma rachunek w tym "banku", Natychmiast złożyłem papiery (oddział w Galerii Mokotów w Warszawie) aby uzyskać dostęp do konta. Wg wewnętrznej (bankowej) oceny - złożone papiery są ok. Jednak od 10 dni nie mam dostępu do konta. Poprzedni właściciel został odwołany, więc też nie ma dostępu. W ten sposób "bank" obraca pieniędzmi klienta, ja nie mogę zapłacić swoim pracownikom oraz kontrahentom (karne odsetki rosną) a "bank" odbywa "wewnętrzne konsultacje". Trzymajcie się z daleka od tych niekompetentnych leni wysysających krew pod szyldem "banku".
    ZaletySieć placówek w wielu krajach - jeśli w dzisiejszym świecie ma to dla kogoś znaczenie.
    WadyTotalna niekompetencja "ukryta" w rozbudowanej strukturze korporacyjnej. Wysokie opłaty za najdrobniejsze rzeczy oraz porażające opłaty za wyjście poza parametry umowy. W drugą stronę to nie działa- citi ma prawo blokować kasę klienta pod dowolnymi pretekstami.
  • ~Paweł / 2023-08-03 18:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Chciałem otworzyć konto zostawiłem więc na ich stronie dane kontaktowe minęły 4 godziny nikt nie dzwoni trudno zrozumieć taki bank wydają miliony na kampanie reklamowe a jak klient się zgłosi to brak zainteresowania, heh
  • ~A-tino / 2023-10-31 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank uniemożliwia mi skorzystanie z własnych pieniędzy na rachunku citi handlowy. Doszło z mojej winy (skomplikowana obsługa płatności) do zablokowania dostępu do konta. Na infolinii żądają ode mnie podania numeru karty - jest to niemożliwe, ponieważ numer się starł (karta przechowywana wyłącznie w portfelu). W tej sytuacji Bank żąda wymiany karty, a dopiero wtedy zostanie odblokowane konto. Numeru nie posiadam. Potrzebuję TERAZ skorzystać z MOICH pieniędzy, a bank mi to uniemożliwia. Z winy złej jakości kart - konsekwencje ponosi klient! SKANDAL!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBank dla bankowców a nie dla klientów
  • ~Adam / 2023-04-20 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pół roku użytkowania karty kredytowej okazało się że 600zl premii się nie należy bo w regulaminie napisali że trzeba jakieś dokumenty dostarczyć w ciągu 10-ciu dni, podczas gdy konsultant przy zakładaniu karty nic o tym nie wspomniał. Żadnej informacji nie było tez na stronie na której był opis promocji i warunków do spełnienia.
    Była informacja jedynie o minimalnych kwotach miesięcznych transakcji.

    Omijać naciągaczy szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Adi / 2023-11-21 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Aplikacja do bani. Nie można zmienić poprzez aplikację żadnych danych. Przez infolinię nic nie załatwisz. Musisz osobiście stawić się w jednym z 4-5 oddziałów w Polsce (!). Czyli jechać ok 300 km w obie strony ( w moim przypadku) żeby zmienić kilka danych. Tyle zabezpieczeń, kodów, telekodow, pesel, dane z DO i NIC nie załatwisz. NIC. Możesz se list wysłać z danymi potwierdzonymi przez notariusza. ????‍♀️????‍♀️. Paranoja. Uciekam od nich czym prędzej. DNO. Nie polecam!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszytko
  • ~Aga / 2023-10-04 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, brak kontaktu, nie polecam tego banku.
    Po co im telefony, stacjonarne.
  • ~Agata / 2023-10-09 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu w obsłudze Klienta. Brak odpowiedzi na najprostsze pytania. Koszty obsługi rachunku niewiarygodnie wysokie. Reklamację w pilnych sprawach ciągną się przez kilka dni. Przy zablokowaniu konta bank narzuca odblokowanie numeru zaczynającego się od numeru 0800..., a i tak SMSy nie przychodzą. Brak słów. Nie jestem już klientem tego banku i nie polecam, bo szkoda.zdrowia i nerw.
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2022-10-14 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przetrzymuje pieniądze kilka dni najgorszy bank jaki miałam NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać szerokim łukiem najgorszy bank
  • ~Aneta / 2023-04-03 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia konta oszczędnościowego w Citi Handlowy z oprocentowaniem 8,6 %. NIE POLECAM!
    W dniu 31.01.2023 złożyłam wniosek o założenie konta osobistego i oszczędnościowego w banku Citi Handlowy, chcąc skorzystać z promocyjnego oprocentowania 8,6 %. Proces od złożenia wniosku do otrzymania danych do logowania trwał do 13.02.2023. W tym dniu zgodnie z otrzymaną pisemną instrukcją założyłam Konto Oszczędnościowe i zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy spełniam wszystkie warunki, aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania. Pan na infolinii sprawdził i zapewnił mnie, że muszę jedynie pamiętać o przelewaniu co miesiąc co najmniej 2000 zł, poza tym wszystko w porządku; ostatniego dnia miesiąca pojawiają się na koncie odsetki z tytułu standardowego oprocentowania, a po 20-tu dniach promocyjnego.
    21.03.2023 nie miałam tych odsetek na koncie, więc ponownie zadzwoniłam na infolinię. Pani sprawdziła i zapewniła mnie, że wszystko jest w porządku, spełniam warunki promocji, ale chodzi o dni robocze, a nie kalendarzowe, więc trzeba poczekać do 28.03.2023.
    Niestety w tym dniu odsetki również nie znalazły się na moim koncie.
    W dniu 31.03.2023 naliczono mi 234,65PLN odsetek od kwoty 92 095,53 zł, więc rozumiem, że jest to oprocentowanie standardowe za marzec, a nie oprocentowanie promocyjne za luty.
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinię i niestety pani nie była w stanie udzielić mi żadnej informacji poza tym, że mogę złożyć zapytanie i/lub reklamację. Poinformowała także, ze nie zajmuje się kontami oszczędnościowymi i odmówiła połączenia z osobą kompetentną w tym temacie.
    Teraz złożyłam reklamację, a na infolinii zostałam poinformowana, że czas jej rozpatrzenia wynosi do 60 dni!
    Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi. Chętnie również się dowiem, gdzie należy zgłaszać takie nieprawidłowości w działaniu banków.
  • ~Ania / 2023-05-15 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.

    Citi Direct? Obsługa kart korporacyjnych?
    Szybkość i prostota załatwiania najmniejszych problemów? - ZERO
    Bank porażka pod każdym względem.
    Zaletybrak
    Wadyzaczynając od systemów które podobno są bardzo rozbudowane a co chwile się wieszają, po bezużyteczną obsługę, co chwile zmieniające się procedury i rosnące opłaty...
  • ~Ann / 2023-03-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych !!
    A konsultanci straszą przełożonymi - masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-07-04 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z banków, z jakimkolwiek miałam do czynienia. Oszustwo, oszustwo, i jeszcze raz oszustwo. Naliczają opłaty nie wiadomo za co, na zapytania w emailach odpowiadają tylko częściowo, kontakt zerowy.
    ZaletyBrak
  • ~Badir / 2023-07-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś porażka, wniosek kredytowy przy jasnej przeszłości kredytowej i udokumentowanych dochodach analitycy banku nie są sprawdzić w ciągu pięciu dni od dostarczenia dokumentów .Szkoda czasu i nerwów na ten Bank
    Zaletybrak
  • ~Barbara / 2023-05-24 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam, konsultanci bardzo nieprofesjonalni wręcz niegrzeczni, nie potrafią grzecznie odpowiedzieć na proste pytanie,na siłę chcą zatrzymać u siebie klienta , Dno dno jeszcze raz dno .
    ZaletyZero zalet
    WadyNiejasne odpowiedzi, utrudniony i nieprofesjonalny kontakt, konsultanci chyba po podstawówce.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971